Šta je novo?

NV40 performanse - Duplo brza?!

MAD_MUzzY je napisao(la):
Dr'z se nVidie :smoke:

avejlibiliti - AAAGH!!! - reci lepo srpski - dostupnost.
Pravo zboris! <BEZ_ZAJEBANCIJE>izvinjavam se na ovom zagadjivanju</BEZ_ZAJEBANCIJE>
Dostupnost - 10 nedelja!
Cim saznam nesto pouzdano javljam (za ATi OGL planove) ;)
(posl'o sam coveku mail sa pitanjem) ;)
 
Nedjo je napisao(la):
Maxo, pa valjda znas da ATi radi sa "propisanom" SM 2.0 preciznoscu - 24bit!
Drugo, sto se tice avejlibilitija, mogu ti reci zvanican podatak - 10 nedelja pocevsi od juce... pa ti racunaj!
ATi za desetak dana promovise X800, a njegov avejlibiliti je 4 nedelje od najave...
naravno govorimo o masovnoj ponudi, a nekakvim preorderima i ekskluzivitetima za medijske kuce!
P.S
NV40 nece ici na LowK jer ga IBM ne koristi... eventualna upotreba SOI-a je diskutabilna jer bi ta usluga 'vidiju skupo kostala! nVidija jedva ceka da TSMC krene sa 0.11 micr. procesom pa da krene u proizvodnju NV45. tek sa NV45, ponavljam, mozemo razgovarati o pravoj stvari... NV40 je samo za "kurcenje" prava lova lezi u NV41 i 43... ali oni dolaze tek na jesen.
Mozda ce zvucati frapantno, meni licno je to neozboljno, ali nVidija jos uvek nije odlucila na kojim ce freq raditi Ultra... a kao zvanicno su ga promovisali!? Pa sta su ond aoni promovisali? Nema SM3.0, nema Full preciznost, nema utemeljene ucestalosti... neozbiljno, bre!

Znam da ATI radi full FP24, ali ne radi FarCry, bar ne koliko sam mogao da procitam, u pitanju je FP16 kod ATI kartica i FX12 kod nV3x kartica... Pohvalno je sto su se konacno oslobodili loshe osmisljene CineFX 1 i 2.0 arhitekture, a proizvodni proces i dostupnost ce se povecati, za to ne brinem, potrebno je vreme. Sve to, i ti radni taktovi i zarada, su stvari koje ne doticu moje odusevljenje tehnologijom. Da li ce par nedelja pre ili kasnije doci drajveri koji nude full FP32, nebitno... Poenta je da ATI jos uvek nema SM3.0 karticu, niti ce je imati do izlaska R5xx GPU-ova, sto nVidia moze da iskoristi. Pa implementacija SM3.0 u Radeon VPU-ove ce i ATI da kosta para i tranzistora, zar ne?
 
Upravo sam zavrsio sa citanjem Tominog testa. Sta da kazem - impresioniran sam kao i svi vi onim sto su postigli, a postigli su zaista mnogo. Performanse su bolje nego sto sam ocekivao. Jedva cekam ATI-jev odgovor.
 
Nedjo je napisao(la):
Maxo, pa valjda znas da ATi radi sa "propisanom" SM 2.0 preciznoscu - 24bit!
Drugo, sto se tice avejlibilitija, mogu ti reci zvanican podatak - 10 nedelja pocevsi od juce... pa ti racunaj!
ATi za desetak dana promovise X800, a njegov avejlibiliti je 4 nedelje od najave...
naravno govorimo o masovnoj ponudi, a nekakvim preorderima i ekskluzivitetima za medijske kuce!
P.S
NV40 nece ici na LowK jer ga IBM ne koristi... eventualna upotreba SOI-a je diskutabilna jer bi ta usluga 'vidiju skupo kostala! nVidija jedva ceka da TSMC krene sa 0.11 micr. procesom pa da krene u proizvodnju NV45. tek sa NV45, ponavljam, mozemo razgovarati o pravoj stvari... NV40 je samo za "kurcenje" prava lova lezi u NV41 i 43... ali oni dolaze tek na jesen.
Mozda ce zvucati frapantno, meni licno je to neozboljno, ali nVidija jos uvek nije odlucila na kojim ce freq raditi Ultra... a kao zvanicno su ga promovisali!? Pa sta su ond aoni promovisali? Nema SM3.0, nema Full preciznost, nema utemeljene ucestalosti... neozbiljno, bre!

NV40 prema nekim pricama je NV45 samo sa AGP podrskom. Sto znaci Nv45 ce biti isti gpu samo sa PCI_E podrskom i naravno novim imenom manjim zagrejavanjem manjim naponskim zahtijevima i boljim overclockerskim mogucnostima. Mislim da ce biti koristeno ime 6900ULTRA za nv45.

a kako ni na jednom testu nije bio rijeci o overclocku????
 
byMaX je napisao(la):
Znam da ATI radi full FP24, ali ne radi FarCry, bar ne koliko sam mogao da procitam, u pitanju je FP16 kod ATI kartica i FX12 kod nV3x kartica... Pohvalno je sto su se konacno oslobodili loshe osmisljene CineFX 1 i 2.0 arhitekture, a proizvodni proces i dostupnost ce se povecati, za to ne brinem, potrebno je vreme. Sve to, i ti radni taktovi i zarada, su stvari koje ne doticu moje odusevljenje tehnologijom. Da li ce par nedelja pre ili kasnije doci drajveri koji nude full FP32, nebitno... Poenta je da ATI jos uvek nema SM3.0 karticu, niti ce je imati do izlaska R5xx GPU-ova, sto nVidia moze da iskoristi. Pa implementacija SM3.0 u Radeon VPU-ove ce i ATI da kosta para i tranzistora, zar ne?

Mnogo si pogrijesio. Kao prvo ATI far cry tjera FP24 i to je jedini mode koji podrzava sada ATI. Ne znam gdje si cuo da tjera Far Cry u FP16??
FAR CRY jos uvijek zalosno izgleda na NV40, jer jos uvijek koristi FP16. Razlog zbog koga FAR CRY nicu testirali koristeci FP32 i PS3.0 je taj da je sporo tj bio bi isti performance koji ima sada r360, a NVIDIA niposto nije to htjela da prikaze. NV40 je napumpan chip sa 16 pipes, ali arhitektura je ocajna.
Jednostavno 16 Pipes izvlaci brojeve koje izvlaci :)

Sto se tice PS3.0 to je B.S. sto bi rekli ameri, niti ce NVIDIA sa NV40 ikad to podrzati kako treba? Razlog? Pa zato sto ce r420 prosto oduvati NV40 u bilo kojoj igri koristeci PS2x sa FP24 vs PS3.0 FP32. Zapamti da PS3.0 nije moguce tjerati koristeci FP16, znaci mora biti FP32 minimum! NV40 nece dati zadovoljavajuce frejmove koristeci FP32 i PS3.0. Za sad je to vise marketing...
Obicni useri apsolutno nece mariti sto r420 tjera PS2x kad vidi vece brojeve. Uostalom, iako se pojavi neka igra koja podrzava PS3.0 nece biti kompleksno u smislu da se nece visuelno razlikovati od PS2.0 moda...slucaj sa HALO gdje ne mozes uociti razliku PS1.4 i PS2.0 iz cistog razloga jer PS2.0 ima minimum moguc broj instrukcija. Daleko smo mi jos od pure PS3.0 igara...
Kad kazem oduvati, bukvalno r420 ce imati 2x veci performance. Iz svega toga i dalje cemo gledati FP16 kad je upitanju NV40 :)
Kako vidim AF su upotpunosti preuzeli od ATI, FSAA su odradili dobro.
Ja jedva cekam r420 8x FSAA mode itd itd...sto ce biti veselo kad ugledate brojeve :D
 
GoranM je napisao(la):
Pa recimo da nisi 100% u pravu, ipak je dosta brze, pogledaj full precision
Nisam ja ovde govorio o brzini vec o napajanjima. Naravno da je 6800 Ultra brza. ,)
 
Freak_Power je napisao(la):
Mnogo si pogrijesio. Kao prvo ATI far cry tjera FP24 i to je jedini mode koji podrzava sada ATI. Ne znam gdje si cuo da tjera Far Cry u FP16??
FAR CRY jos uvijek zalosno izgleda na NV40, jer jos uvijek koristi FP16. Razlog zbog koga FAR CRY nicu testirali koristeci FP32 i PS3.0 je taj da je sporo tj bio bi isti performance koji ima sada r360, a NVIDIA niposto nije to htjela da prikaze. NV40 je napumpan chip sa 16 pipes, ali arhitektura je ocajna.
Jednostavno 16 Pipes izvlaci brojeve koje izvlaci :)

Sto se tice PS3.0 to je B.S. sto bi rekli ameri, niti ce NVIDIA sa NV40 ikad to podrzati kako treba? Razlog? Pa zato sto ce r420 prosto oduvati NV40 u bilo kojoj igri koristeci PS2x sa FP24 vs PS3.0 FP32. Zapamti da PS3.0 nije moguce tjerati koristeci FP16, znaci mora biti FP32 minimum! NV40 nece dati zadovoljavajuce frejmove koristeci FP32 i PS3.0. Za sad je to vise marketing...
Obicni useri apsolutno nece mariti sto r420 tjera PS2x kad vidi vece brojeve. Uostalom, iako se pojavi neka igra koja podrzava PS3.0 nece biti kompleksno u smislu da se nece visuelno razlikovati od PS2.0 moda...slucaj sa HALO gdje ne mozes uociti razliku PS1.4 i PS2.0 iz cistog razloga jer PS2.0 ima minimum moguc broj instrukcija. Daleko smo mi jos od pure PS3.0 igara...
Kad kazem oduvati, bukvalno r420 ce imati 2x veci performance. Iz svega toga i dalje cemo gledati FP16 kad je upitanju NV40 :)
Kako vidim AF su upotpunosti preuzeli od ATI, FSAA su odradili dobro.
Ja jedva cekam r420 8x FSAA mode itd itd...sto ce biti veselo kad ugledate brojeve :D
Pogledaj malo test Shader mark. Mislim da nisi u pravu. 6800 ce odlicno odradjivati i FP32. Ati u FarCry tera FP16 a NV FP12

Zivi bili pa videli R420.
 
Poslednja izmena:
drfedja je napisao(la):
Pogledaj malo test Shader mark. Mislim da nisi u pravu. 6800 ce odlicno odradjivati i FP32. Ati u FarCry tera FP16 a NV FP12

Zivi bili pa videli R420.

ATI ne podrzava u hardweru FP16...
Znas koju si glupost izvalio...
ATI Far Cry tjera igru u FP24 i sve aplikacije...
Far Cry performance na nV40 je po meni ocaj...
 
Freak_Power je napisao(la):
ATI ne podrzava u hardweru FP16...
Znas koju si glupost izvalio...
ATI Far Cry tjera igru u FP24 i sve aplikacije...
Far Cry performance na nV40 je po meni ocaj...

I kao drugo ne postoji FP12 vec FX12...
 
Ljudi pobogu, idemo ponovo...
Evo atijevih planova:
26.April R420 X800pro Core 500 Mem 1000, 0.13 LowK, 12 Pipelines
31.May R420 X800XT Core 600 Mem 1200, 0.13 LowK, 16 Pipelines

Sadasnja situacija:
R360 9800XT Core 412, 0.18 Microna, 8 Pipeline-ova
Zakljucak je da ce finalni proizvod 31.Maya biti sto se tice Snage GPU-a jaci
(600/412)*(16/8)=2.91x
E sad svi znaju trenutnu situaciju u Shader Mark-u 2.0, pa lepo digitron u ruke i postaje jasno da izbija na prvo mesto sa nekih 20% prednosti.
Govorim naravno o potpunoj preciznosti, samo se to racuna!
Sve ovo je lepo, ali sva je verovatnoca da obican covek u ovoj zemlji , pa sve i da hoce, nece moci kupiti ni jednu od ovih "ala" bar tamo negde do kraja juna, pocetka jula :smash:
Trebace njima vremena da doticne proizvode dovedu u poziciju da se isplate za proizvodnju. :smash:
 
sve neshto mirishe da su se situacije obrnule :).. ne dobro... samo se plashim da ati ne izbaci samo malu modifikaciju (koju po redu?!) dosadashnjeg chipa sa podrshkom za brze memorije... mada ko zna mozda ce im i to biti dovoljno :)

u glavnom ovo je najzanimljiviji deo posle predstavljanja necheg novo... nagadjanja, prepucavanja, testovi, teorije zavere... eh :D
 
Nedjo je napisao(la):
Ono sto je bitno, veoma bitno, jeste da FW6 ne omogucavaju rad SM 3.0 samim tim i Full 32bit FP preciznost. Videcemo koliki pad performansi ce doneti omogucavanje ove KLJUCNE opcije kojom se nVidija hvali...
Priznacete da je pateticno na sav glas udariti pricu o SM 3.0, a onda ga ne podrzati!
To sto ni OGL 2.0 nije podrzan je tragikomicno!
No, NV40 je mocna arhitektura, ali kako to uvek biva sa nvidijom treba sacekati "X5" reviziju, pa tek onda razmisljati o eventualnoj kupovini...
Mada ako cemo iskreno, tek kada se pojavni nekakav NV40 ala FX5900XT vredece razmisljati o kupovini.

Pogledajte ljudi www.pcper.com/news.php pa cete videti(pa pricati) sta je sm3..obratite paznju na far cry obican i sa sm3...jujuju zlo....
 
tomvlad je napisao(la):
Pogledajte ljudi www.pcper.com/news.php pa cete videti(pa pricati) sta je sm3..obratite paznju na far cry obican i sa sm3...jujuju zlo....
Ono od shotova su takve PR baljezgarije da je to nevidjeno!
Poenta je da se sa PS 2.0 moze uraditi sve kao i sa SM 3.0, ali uz veci broj instrukcija i manje performanse. One slike pokazuju da SM 3.0 navodno omogucava vecu detaljnost, ili ispravnije definisano da PS 2.0 ne moze da prikaze takvu detaljnost! To su gluposti.Na onim slikama kao da je na jednoj setovano Low, a na drugoj Very High za Texture setingse... mislim, jeftino!
Fedja ATi sve renderuje sa 24bitnom prezicnoscu R3xx nema definisanu parcijalnu preciznost.
 
Stvarno je uzasno. Da neko na tu jeftinu foru popularishe SM3.0. I razlika izmedju FX12 i FP24 je za mnoge ovde suptilna, bar u FC-u...
I da, ovog Freak Powera moramo za predsednika, majke mi... Znachi, ja sam mala maca za njega :D
 
Interesantna vest sa xbit-a:
X-bit labs’ reviewers tried to estimate the performance of the NVIDIA GeForce 6800 Ultra graphics processor when it executes pixel shaders version 3.0 effects using its Xbitmark benchmark, however, the experience was not a success for some reason. Initially, it was believed that the Shader 3.0 functionality was at least partially disabled in the current ForceWare driver from NVIDIA, but, that assumption did not turned to be correct.

“The drivers are enabled with Shader Model 3.0, but if you do not have DirectX 9.0c installed the caps will not be activated,” an NVIDIA spokesman told X-bit labs.
Da li to nVida opet prebacuje lopticu u MS-ovo dvorište...?
 
Ma ljudi P.S 3.0 je samo marketing...
Ja garantujem svojom video karticom :D da ce Far Cry biti daleko sporiji koristeci PS3.0 i FP32 od PS2x FP24 na r420.
Uostalom, mi i ne znamo da r420 nece imati podrsku za PS 3.0. Taj rumor je krenuo a niko ustvari i nema potvrdu za to?
Usput da kazem da r420 ce imati 180 milliona transistora, a ne 160 kako kruze price...
 
Ji 4Tze je napisao(la):
Jel su to ubacili jos 20 miliona (da se nadje) od promocije 6800 ili...? :d :p

Taj je broj uvijek egzistirao dok nije fudo izbacio cifru od 160milliona

Nego evo vama sada screenshotovi


http://bis.midco.net/lradunovic/FarCry0000.jpg

http://bis.midco.net/lradunovic/FarCry0001.jpg

http://bis.midco.net/lradunovic/FarCry0002.jpg

http://bis.midco.net/lradunovic/FarCry0003.jpg

http://bis.midco.net/lradunovic/FarCry0004.jpg

http://bis.midco.net/lradunovic/FarCry0005.jpg

http://bis.midco.net/lradunovic/FarCry0006.jpg

http://bis.midco.net/lradunovic/FarCry0007.jpg

http://bis.midco.net/lradunovic/FarCry0008.jpg

http://bis.midco.net/lradunovic/FarCry0009.jpg

r360 FSAA4x AF8x 1280*1024 all very high

I jos da napomenem da r420 ce implementirati FP32 bilo da imaju PS3.0 podrsku ili ne...
 
Nedjo je napisao(la):
mojne se ljutite zbog novinarskog naslova naslova (citaj navlakuse) :-devil-:
Elem.. procenite ami jeli ovo vredno kupovine dodatnog napajanja i uvecanja ukupne temperature sistema i buke itd itd!?
Licno nevidim razloga da bilo ko dans sa ATi highEnd kartom kupi ovo cudo, a isto se odnosi i na dolazeci R420! NV40 je izgleda namenjen iskljucivo razocaranim zaljubljenicima u NV kartice, koji su pazarili nesrecni NV3x! Za njih bi bilo fer dati poseban popust pri kupovini NV4x kartica :d

Puste price, sve graf. kartice su njesra, da li zbog slabih makina gde treba da se zabodu ili ne znam do cega vise, u raznim testovima skorovi astronomski, a u praksi, kod novih pucacina npr. razocarenje...Jedan lik prica: razlika izmedju gf4 ti4200 i gf 5900xt je ogromna Farcry 15FPS za ti4200,a 27FPS za 5900xt, a ja se nesto mislim, oba frejmrate-a su neigriva za taj tip igara, suvise sporo, za mene je q3 koji inace najvise preferiram od igara neigriv ispod 70 FPS, e sad kako to oni igraju nove pucacine sa 30 FPS svaka njima cast... :trust:
 
lugonja je napisao(la):
Puste price, sve graf. kartice su njesra, da li zbog slabih makina gde treba da se zabodu ili ne znam do cega vise, u raznim testovima skorovi astronomski, a u praksi, kod novih pucacina npr. razocarenje...Jedan lik prica: razlika izmedju gf4 ti4200 i gf 5900xt je ogromna Farcry 15FPS za ti4200,a 27FPS za 5900xt, a ja se nesto mislim, oba frejmrate-a su neigriva za taj tip igara, suvise sporo, za mene je q3 koji inace najvise preferiram od igara neigriv ispod 70 FPS, e sad kako to oni igraju nove pucacine sa 30 FPS svaka njima cast... :trust:

Apsolurno se slazem :crash:
 
lugonja je napisao(la):
Puste price, sve graf. kartice su njesra, da li zbog slabih makina gde treba da se zabodu ili ne znam do cega vise, u raznim testovima skorovi astronomski, a u praksi, kod novih pucacina npr. razocarenje...Jedan lik prica: razlika izmedju gf4 ti4200 i gf 5900xt je ogromna Farcry 15FPS za ti4200,a 27FPS za 5900xt, a ja se nesto mislim, oba frejmrate-a su neigriva za taj tip igara, suvise sporo, za mene je q3 koji inace najvise preferiram od igara neigriv ispod 70 FPS, e sad kako to oni igraju nove pucacine sa 30 FPS svaka njima cast... :trust:

Pa naravno, klasicna prica. To smo mi ovde potezali jos kad su bile cuvene rasprave oko Ti4200 i da li to vredi menjati za 9600Pro(XT) kada su neki od nas tvrdili da potonje naprosto nece imati dovoljno snage da teraju full DX9 igre a tad je bila opsta kampanja "ma ne, to ima bla bla bla i to ce raditi super" :smash:
A eto, ispostavlja se da ni ove najjace karte ne rade bas najsrecnije, a kamoli one srednje ili ne daj Boze socijalne.

P.S. zivo me zanima kako recimo Far Cry radi na najjeftinijem DX9 akceleratoru, tipa FX5200 ? :d
 
OptiPlex je napisao(la):
...
P.S. zivo me zanima kako recimo Far Cry radi na najjeftinijem DX9 akceleratoru, tipa FX5200 ? :d

U 320x200 - fenomenalno, mada tu i tamo hoce da stucne :d
 
fx5200 nije accelator,vec decreaselator :d :D
 
meni 2600+ i 5600 xt (istina OCnut na mislim zavidnih 355/600 :eyebrows: ) radi u Far Cry na 800x600 na sve "high", samo sam spustio na medium special effects i lightning i particles... Dakle, ovako radi bez stekanja (AAF i Aniso nista :d )
 
Nego 'el ste videli onu verziju "non-ultra" koja bi trebala u startu da kosta oko 300 $ sto je 200$ jeftinije od ultra varijante doduse imace "samo" 12 pipelinova ali avaj....


Cini mi se kao sasvim ok kupovima kada joj padne cena malo...
 
Da li znaci ako se igra u 1024 onda je super a ako u 800 da je ******!?!?
Lupate gluposti! Zaboravili ste da ste do juce pikali i u nizim rezolucijama!
Naravno da je bolje imati DX9 gpu jer ces sa njime, ako nista a ono u nizoj rezoluciji, videti ono sto neki drugi sa DX8 gpu nece ni videti.
 
Pa pazi, Marti, ne znaci da je gameplay sr**nje ali grafika u 800 i u 1024 jednostavno nije ista, pogotovo na danasnjim 19" monitorima. Tu je, nekako mi se cini, i najostriji prelaz. Naime ja imam utisak da u 800*600 ma koliko jake detalje stavio nikad nemam utisak da tako setovana grafika moze da parira vizuelnom utisku u 1024 sa medium, ako ne i manjim detaljima, a takav utisak nemam nigde ni na kojim susednim rezolucijama...
A btw grafika na medium danas vise ne znaci samo malko manje ostre texture, vec se cela masinerija spusta na jedan nizi nivo, pogotovo u Pixel Shader igrama...

Napominjem - rec je samo o grafici, ne o gameplay-u. Naravno da je gameplay isti, ma o kojoj rezoluciji da se radi :)
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno