MadTexel
Čuven
- Učlanjen(a)
- 03.03.2002
- Poruke
- 120
- Poena
- 619
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nV30 wil
Slazem se. Barem nam ostaje nada da cemo veliki skok u brzini procesora dobiti prelaskom na IA64.
Bila su to zanimljiva vremena…
Format je obicno 64b ili 96b RGBA floating point. Smatra se da se tu moze nagurati dosta slika, da se one sabiraju oduzimaju i mnoze pa je potreban i veci opseg i veca preciznost. Narocito ako je frame buffer 48 RGBA (12b po komponenti).
Lepo je znati da jos ima ljudi koji razmisljaju svojom glavom.
Po meni vrlo cudno. A sto se tice kompajlera.. u principu RISC procesori su pravljeni sa filozofijom da budu (relativno) jednostavni i da se sve direktno izvrsava, bez mikrokoda. Zato oni program izvrsavaju maximalnom brzinom ako je optimizovan (pre svega razna granjanja, razmotavanje petlji..,obicno nema nekih stvari tipa MMX i SSE). Konkretno, R5000 je bas osetljiv na los raspored instrukcija dok R10000 zahvaljujuci nekim tehnikama umanjuje efekat loseg koda, ali ne tako kao da je to uradio kompajler.
byMaX je napisao(la):Pa to i ja kazem. Ali Mazzi je dete... ima on jos da uci...
Neces se razocarati...
Pa ja svaki dan cekam nove igre. Zelim da budu realnije, skidam screenove, citam najave ko manijak... Ali sve se pretvori u obicnu "igricu"... Morrowind je dobar za pocetak... I dalje, fizika je losa...
Slazem se. Barem nam ostaje nada da cemo veliki skok u brzini procesora dobiti prelaskom na IA64.
Da, kao sto je i nekada bio, pre uvodjenja glavna dva API-ja... bio je potreban patch za Rendition, za Voodoo, za Rivu...Onaj deo oko komercijalnih imena je tacan... (zato sam ga preskocio)
Bila su to zanimljiva vremena…
U kom formatu on drzi tu "sliku".. Mislim da je i ovo (3dfx-ovo) objasnjenje bilo slicno onoj recenici iz crtaca duska dugouska "moj eksplozivni modulator elektromagnetnog fluksa kojim cu unistiti zemlju jer mi zaklanja pogled na veneru..." (zbunimo decu, ionako nista ne znaju)
Format je obicno 64b ili 96b RGBA floating point. Smatra se da se tu moze nagurati dosta slika, da se one sabiraju oduzimaju i mnoze pa je potreban i veci opseg i veca preciznost. Narocito ako je frame buffer 48 RGBA (12b po komponenti).
Da, to mi je Nedjo jos davno pojasnio..
Da, i tu se slazem... Valjda ste iskapirali da je pocetak ovog topica bio samo prenosenje vesti a ne cinjenica da ja verujem u to...
Lepo je znati da jos ima ljudi koji razmisljaju svojom glavom.
Da, svi kazu da podseca na Alphu, pa je cudno sto je "nesto izmedju x86 CISC-a i cistokrvnog RISCA..." Sto kazes, kompajleri igraju veliku ulogu, tako da se ni za jedan CPU ne moze reci da je 100,00% CISC ili RISC...
Po meni vrlo cudno. A sto se tice kompajlera.. u principu RISC procesori su pravljeni sa filozofijom da budu (relativno) jednostavni i da se sve direktno izvrsava, bez mikrokoda. Zato oni program izvrsavaju maximalnom brzinom ako je optimizovan (pre svega razna granjanja, razmotavanje petlji..,obicno nema nekih stvari tipa MMX i SSE). Konkretno, R5000 je bas osetljiv na los raspored instrukcija dok R10000 zahvaljujuci nekim tehnikama umanjuje efekat loseg koda, ali ne tako kao da je to uradio kompajler.