Šta je novo?

Notebooks i garancije - vasa iskustva/preporuke?

Nagy

Slavan
Učlanjen(a)
20.02.2006
Poruke
382
Poena
319
Koje marke notebookova stoje najbolje sto se tice:

a) najduze garancije
b) najbrze popravke u slucaju potrebe ili evt. neki usluzni lap dok se ne sredi moj
c) da li se negde moze dokupiti brzina reagovanja pri kvaru (recimo na max 24h)?

P.S. One gluposti sa 45 dana ne piju H2O. Cuo sam da postoje fer firme u BGD koje u kratkom roku srede comp i ne izvode gluposti kad se racunar pokvari. Kako stoje FS i Toshiba?

:guitar:
 
Ja sam samo jednom dosao u dodir sa CT-om i to zato sto mi je combo na hp laptop-u "birao" diskove...Pozvao sam ih, objasnio u cemu je stvar i zamolio da dodjem i da ga neko odmah pogleda, jer sam imao blagi utisak da je nesto bez veze (inace sam ispao glupander jer se sam nisam setio da samo obrisem socivo :d)......

Dosao tamo, izasao jedan decko iz servisa, uzeo ga unutra, i nakon 10 minuta izasao i rekao da ga je ocistio i testirao sa jedno 10tak cd-ova......

To se valjda moze nazvati OK iskustvo, ali sta bi bilo da je nesto vise, ne znam...

Posle sam narucio iz Holandije DVD-RW, sam zamenio i vozi :)
 
Inace i pored trogodisnje garacije sam mogao da dokupim jos tri godine za cca 100eur (naravno mora se kupiti dok traje garancija, jednom kad prestane tada vise ne moze da se kupi dodatna)...

hm, meni sad da produzim garanciju (sa jedne godine na jos jednu) traze 125 evra. U pitanju je HP Compaq nx7400 (EY505ES#ABB) kupljen kod CT-a.
 
Ne,tu nesto nije debelo u redu,jer oni traze 140 eura (bilo u nekim casopisima) da produze garanciju sa jedne na tri godine,apsolutno je nelogicno da nude (btw,otkad to nude dokupljivanje samo jedne godine) takvo dokupljivanje za 15 eura razlike!?
Pozdrav ,)
 
125 evra je produzenje garancije za jos 2 godine! (produzenje garancije se moze odraditi najkasnije zadnjeg dana isteka jednogodisnje standardne garancije).
mislim da se isplati druze...
 
Heh, onda sam ja pogresno razumeo/ili mi je pogresno receno. Bas sam danas bio do CT-a.
Moram da pronadjem te papire i da produzim (sto sam i planirao), uzgred videcu jos jer upravo imam 2 zamerke na laptop (tastatura/baterija) pa cu da vidim kako cu da se provedem u CT-u, i samim tim i odlucim za dalje produzivanje... (posto je jeftinije da ga osiguram :cigar: )
 
Bateriju mozes da zamenis u nekom periodu koji proizvodjac to oznaci,ili 6 ili 12 meseci,pogledaj u garanciji za tacan period,samo im kazi sta tacno ne valja i zamenice ti je (ali ne prihvataju price tipa:"Drzi mi manje od 2 sata,dajte mi neku koja drzi bar 3 sata...")!
Pozdrav ,)
 
Svi entry level laptopovi (tzv. kante) imaju garanciju 1godina
(sa mogućnošću doplate do 3 godine).

Ako se eliminišu izvikane kineske firme (npr. Lenovo thinkpad)
pravi (jedini) izbor je:

Fujitsu Siemens ISKLJUČIVO lifebook S serija (3 godine garancije)
Toshiba ISKLJUČIVO tecra serija (3 godine garancije)

Sloziobih se sa kolegom Toshiba Tecra serija je NB za tebe!!!! FCS zaboravi.
 
HP je ok oko medjunarodnih garancija i CT servis ok radi... burazer je svoj HP kupio u tel avivu i bez frke su mu sredili combo u CT u beogradu.

imam acer... ok... ali, suvishe krhko.
 
Realno gledajuci, svaki od tih pomenutih sevisa (CT, Mikros ili Pakom) odlicno rade servis. Ako je rec o nekom malom kvaru (u voom slucaju sto se desilo Twix-u), svako od njih moze da sredi taj kvar upravo u roku od 10 min., ali kada je rec maticnoj ploci, ili bilo kojoj drugoj komponenti, onda je malo teze da to moze bas tako brzo biti gotovo! Razlog tome je : da li bilo ko od njih ima mainboard za odredjeni notebook racunar tenutno na stanju?! Jer ako je nemaju, svi ti distributeri moraju da poruce mainboard ili cpu ili sta li vec od njihovih dobavaljaca, zatim da oni proslede zahtev nabavke fabrici i da obrazloze razlog predhodnog kvara iste komponente. I kad se poruci ipak treba 3-4 nedelje (desi se nekad i duze) da stigne do nas, i jos da se carini. Jer sa tom komponetom, dolazi i njihova porucena roba.Dok se sve to ocarini, naravno da treba dosta vremena. Tako da ... neko strpljenje, i razumevanje bi bilo lepo, ne samo da se kudi nase trziste.


A kada je rec o tome koji servis obavlja svoj posao kako treba, onda moze da se kaze da je tu na prvom mestu ComTrade servis, i njihovi garantni uslovi, pa onda iza njega dolaze Pakom i Mikros.
 
Slažem se, problem nastaje kad je neispravna matična ploča, ili tako neka stvar koja se ne može popraviti lokalno, tad dolazi do naručivanja dela, carinjenja, i milion drugih stvari... i NEMOGUĆE je popraviti računar za manje od 3 nedelje u takvom slučaju.
Većina ljudi misli da je stvar jako lako rešiva, tj da je problem u serviserima ili servisima, pa često pljuju po istim, ali na žalost, ljudi koji rade u tim servisima najčešće nisu krivi, i svoj posao rade kako treba.
 
Hvala na informacijama, procitah sve.... i pade mi na pamet jedna stvar: NIKO NIJE POMENUO DELL :)

Salu na stranu , merkam jedan Dell 1501 za za Office potrebe.... Odnos cena-kvalitet mi se cini OK, baterija preko 3 sata itd itd. Nigde medjutim ne nadjoh neki komentar za Dell NOTEBOOKOVE. Valja li to sta il ne?
 
Pa dobro ljudi zar bas niko ne koristi Dell lapove kod nas? Interesuje me da li neko ima iskustva (licna, ne preko strine i tetke!) sa Dell lapovima i sa njihovim servisom - daju 3 yrs. garancije bez doplate itd. Da li i njihova garancija pije vodu napolju kao HP?
 
Dell ovde nije popularan među kućnim korisnicima (za posao ok) jer su im cene više od ostalih, po pravilu za isti novac uvek dobijaš manje, kvalitet Dell-a u nižoj i srednjoj klasi nije u rangu Toshibe ili HP-a, distributerska mreža je slaba i nerazvijena (ni jedan veliki uvoznik ih ne prodaje) i tako.
 
Evo, da jos jednom potvrdim receno. Zvao sam Comtrade servis i receno mi je da Toshiba ima worldwide garanciju ostvarivu u Srbiji, dok HP daje Evropsku garanciju koja je ostvariva u Srbiji.

Izuzetak su Pavillion i Presario, koji su dostupni u Evropi ali spadaju u americke modele i kao takvi podlezu garanciji samo u okviru zemlje kupovine.
 
Nazad
Vrh Dno