Šta je novo?

neuspesna reklamacija memorije - dodat POLL

Da li treba priznati garanciju ?

  • Da - ne bavim/bavio sam se prodajom/servisom hardvera

    Glasovi: 35 38.9%
  • Da - bavim/bavio sam se prodajom/servisom hardvera

    Glasovi: 9 10.0%
  • Ne - ne bavim/bavio sam se prodajom/servisom hardvera

    Glasovi: 19 21.1%
  • Ne - bavim/bavio sam se prodajom/servisom hardvera

    Glasovi: 27 30.0%

  • Ukupno glasača
    90
  • Anketa je zatvorena .
delimir je napisao(la):
Da bi te ta pravna drzava stitila, treba placati porez. Ako se radi na crno, nema ni drzavne zastite. Ne moze, dobra je drzava kada treba izvuci neku korist, a ne valja kada recimo treba placati porez.
..i to je ono sto me najvise nervira...
Zasto se uopste baviti poslom uz koji mozes da prezivis samo ako pravis prekrsaje i ne postujes zakon. Svi se vode sa misli, zasto bih davao drzavi kada ce to ionako politicari da podele. Mozda i hoce podeliti, ali ce vise ostati za razvoj drzave nekon sto se oni nagrabe, ali to nece trajati jos dugo.
Zalosno je to sto je trgovina jedna od primarnih privrednih grana kod nas (citaj: sve ostale su otisle u k. ili su na putu ka tamo).
 
ok, ja resim da radim sve na belo.
Nebitno hdd-ovi ili problemi, prosecna cena popravke 15e.
Sa pdv-om kolko aj nek bude 12e meni ostaje, ide preko racuna, ocu da dignem
preko plate, kosta 6e.
Ako mozes da uradis dva posla do 3 dnevno, to
je 18evra puta 20 dana.360e.
Ok kirija 200, delovi kolko hoces benzin.....
Pa zato se i radi na crno.
A ako hoces da naplatis 35 ne mozes jel nece niko da plati.
Pozdrav
 
Uzas!
 
@Duksa88: ne ne ne ! :) Ti resis da radis na belo i svi prodavci rese da rade na belo i onda pocnete da BIRATE dobavljace i distributere od kojih ce te uzimati robu i NJIH koji dnevno prodaju 50 puta vise nego ti cimas za bolje uslove garancije i popravke. Njima je ta cifra znatno manji bol u novcaniku nego tebi ;)

PS. Ako nastavite vi prodavci da se *****avate sa garantnim uslovima pregazice vas konkurencija i to ona najjadnija tipa robne kuce i hiper marketi gde ne pitaju mnogo sta si ti pokvarenom robom radio vec ti daju novu na licu mesta. Prosto nemaju vremena da se zezaju sa time, a i dnevni pazar im je vise miliona dinara i bole ih bas....
 
A sta ti mislis koga smo mi do sada cimali za te raklamacije, i ko nam je odredjivao uslove garancije. Pa nismo mi to izmislili nego su nam bas ti "veliki" dobavljaci rekli sta mozemo i sta ne mozemo da priznamo, i bas zbog takvih i mi menjamo neki deo po 2 meseca.
Samo probaj da odneses monitor na reklamaciji u ovlasceni servis pa ce ti sve biti jasno, ili ne daj boze digitalni aparat. Pa makar od tvoje kupovine proslo nedelju dana cekas par nedelja.
 
Slabo ste ih cimali ! Eto vidis kako je Tales to uradio, tako treba i vi :)

Nije frka cekati, cekanje se isplati :) frka je kad prodavci nece da se cimaju za garanciju itd. kad nece da ti je uvaze, a znaju da nisi kriv. Jasno je meni da ni oni nemaju mozda garanciju koja bi kupcu odgovarala, ali kao je neko reko vec ovde (mihailo) progutas knedlu, sacuvas musteriju, a cimas dobavljaca itd.

Cekao sam nedelju dana na reklamaciju belinea monitora (3 god. garancije) 103035. Izgorelo je nesto u njemu posle dve godine. Dobio sam ga nazad opravljenog, bez prigovora.
 
gx-x je napisao(la):
Cekao sam nedelju dana na reklamaciju belinea monitora (3 god. garancije) 103035. Izgorelo je nesto u njemu posle dve godine. Dobio sam ga nazad opravljenog, bez prigovora.

sto nisi razbio ekran na toj belinei jer i onako je postao mutan posle te dve godine ako nije bio vec u startu pa ga onda odneo na reklamaciju?

mogao bi tales ovde da da kopiju garantnog lista, pa ako na njemu ne pise da garancija ne vazi na fizicko ostecenje onda u redu ali u suprotnom on je prakticno toj firmi lupio reket uz pomoc inspekcije.

mozemo djunja ako hoces da odemo u PIN i da uzmemo memoriju kod njih i zatim je ostetimo da izgleda isto kao kod tales-a i vratimo im je posle mesec dva, pa kad nam ne uvaze reklamaciju da ih tuzimo i da vidimo sta ce da bude pored svega onog sto pise na papiru koji si dobio kad si kupio robu....

:wave:
 
Stvarno mi nije jasno zasto ste se uhvatili za svemoguce "fizicko ostecenje", kao da ste (mislim na trgovce, i slicne diskutante) stali iza neoborivog "pravnog" zida.

Ocigledno, da ko pretenduje da bude "ozbiljan trgovac", treba malo vise da prouci prava i obligacione (cak i dogovorne) odnose.
Elektronske komponente (koje ionako "rade" na beli dim, kad on izadje..... :d ), mogu da crknu i na vidljiv i nevidljiv nacin.

Zaboravlja se da je kupac platio robu i dobio garanciju na ispravno funkcionisanje. Teoretisanje, da li vadjenje memorije, ili kartice moze da osteti komponentu, za zakon (prava) ne vredi. Resava se prvostepeni slucaj, zamena komponente. Drugostepeni je da TRGOVAC pokrene postupak za naknadu stete, zbog neopravdane garancije....
TO znaju pravnici u "velikim robnim kucama", pa se izbegava komplikacija (pravi se veca bruka nego "korist").
Da ne pricam o rabatima(u robi), visskovima komponenti (ili uredjaja) za zamenu u slucaju loseg funkcionisanja (ili garancije)...

Ne dao bog ;) skoro uvodjenje "zapadnog PRAVNOG sistema", gde kupac moze da vrati robu posle par dana, ako mu se nesto ne svidja (ispravno, neispravno, ruzne boje...), uz trenutni povracaj novca.

Pozdrav
 
Vladd je napisao(la):
Stvarno mi nije jasno zasto ste se uhvatili za svemoguce "fizicko ostecenje", kao da ste (mislim na trgovce, i slicne diskutante) stali iza neoborivog "pravnog" zida.

evo ti jedan primer koji je slican sa ovim sto se desilo coveku koji je pokrenuo ovaj topic samo malo izmenjeno ono sto niko od nas ne zna:
*kupac uzima procesor regularno u nekoj firmi i nosi ga kuci, posle par dana isprobavanja on dolazi do zakljucka da CPU i nije neki "komad" i da nema neke OC mogucnosti sto mu se nikako ne svidja. uzima secice i odseca jedan pin sa procesora.*

e sad kad ga je vratio na reklamaciju naravno da su mu rekli da je ne mogu uvaziti ali je on pozvao inspekciju koja je izdala nalog da se to resi coveku.

ako ti, a i ostali, mislis da je to na mestu i pored toga sto ne znamo kako je doslo to kvara(pin vec bio odvaljen, otpao je pri montiranju cpu-a ili pri skidanju) onda stvarno nemam reci, ali mogu samo da kazem da bi postovanje garancije na fizicko ostecenje dovelo do haosa i gomile slucajeva kao u gore navedenom primeru.

ovo gore sto sam napisao nema veze sa Tales-ovim slucajem ali imam jedno pitanje za njega,
da li je moguce NAMERNO napraviti stetu kakva se pojavila na tvom memorijskom modulu?
 
Ser_Zile je napisao(la):
ako ti, a i ostali, mislis da je to na mestu i pored toga sto ne znamo kako je doslo to kvara(pin vec bio odvaljen, otpao je pri montiranju cpu-a ili pri skidanju) onda stvarno nemam reci, ali mogu samo da kazem da bi postovanje garancije na fizicko ostecenje dovelo do haosa i gomile slucajeva kao u gore navedenom primeru.

ovo gore sto sam napisao nema veze sa Tales-ovim slucajem ali imam jedno pitanje za njega,
da li je moguce NAMERNO napraviti stetu kakva se pojavila na tvom memorijskom modulu?

Ja mislim, a i pretpostavka prava i nasih i "pravnih-zapadnih", je da je rec o NORMALNIM ljudima, i trgovcima i kupcima, i ostalima, koji ulaze u obligacione odnose.
Zloupotreba je nesto drugo, pretpostavka je, da je ne tako cesta pa da ne moze da se zivi sa istom. "Gleda" joj se kroz prste.

Primer ti je vise nego cudan, ali ajde, pocecemo da cepidlacimo.

A ako ti stavis nalepnicu, a ja uzmem variak, pa "probam" TVOJE racunare na 270V, ili da li izdrzavaju 3-5KV na portovima.

Ti "zasticen" nalepnicom, stavkama u garanciji o mehan..., a treba ti ssleper kompova za "opravdane reklamacije". ;)

Haos je vecc, ali se pooolaaako sredjuje. Za sada se to vidi, da kvalitetni dobro posluju, a jajare i prevaranti (uvaljivacci krssa) sve slabije, velika je "inercija" sistema.

Poz.
 
Poslednja izmena:
@Ser zile

Ja mogu da ti odgovorim umesto Talesa, jaako tesko mozze da se namerno napravi takva steta, da nema "crnog" na mestima gde nedostaju "edge" pinovi. Nije bilo prevelike struje, nije bilo grejanja lemilicom, a ako je skidao TE (nisu "sa kraja reda") pinove skalpelom, svaka mu cast, mada u tom slucaju (ako je to uradio, a mislim da NIJE) bolje da se obrati specijalisti za strucnu pomoc, sociologu, psihologu... U tom slucaju, "garancije" i "reklamacije" su SITNICA prema sociopati.

Poz.

P.S.Mislim da je Talesov post OFFTOPIC :d . Naslov je NEUSPESNA... :wave:
 
Poslednja izmena:
Vladd je napisao(la):
Ja mislim, a i pretpostavka prava i nasih i "pravnih-zapadnih", je da je rec o NORMALNIM ljudima, i trgovcima i kupcima, i ostalima, koji ulaze u obligacione odnose.
Zloupotreba je nesto drugo, pretpostavka je, da je ne tako cesta pa da ne moze da se zivi sa istom. "Gleda" joj se kroz prste.
imam svakakvih ljudi pa se nekako prodavci moraju ograditi.
Primer ti je vise nego cudan, ali ajde, pocecemo da cepidlacimo.

A ako ti stavis nalepnicu, a ja uzmem variak, pa "probam" TVOJE racunare na 270V, ili da li izdrzavaju 3-5KV na portovima.

Ti "zasticen" nalepnicom, stavkama u garanciji o mehan..., a treba ti ssleper kompova za "opravdane reklamacije". ;)
zasto bi mi trebao sleper kompova za opravdane reklamacije, a i sve da mi treba te "opravdane reklamacije" bi i meni bile resene, a ova greb greb po ploci i slicne bi bile samo dodatni trosak za firmu sto je nezamislivo jer se ne radi o kineskim gacama sa pijace nego o stvarima koje kostaju.
Haos je vecc, ali se pooolaaako sredjuje. Za sada se to vidi, da kvalitetni dobro posluju, a jajare i prevaranti (uvaljivacci krssa) sve slabije, velika je "inercija" sistema.

Poz.
i meni je drago sto su neki uvaljivaci vec propali jer stvarno pobesnim kad cujem kako su nekom uvalili neki krs, a covek jedva skupio za taj racunar, sto nije lako vecini ljudi u ovoj bednoj drzavi, i naravno ne razume se :mad:

nismo uzeli u obzir sta ako je tales nestrucnim rukovanjem ostetio tu memoriju.
u ovom konkretnom slucaju to niko nije preispitao nego je samo izdao nalog da se reklamacija resi, pa sta ta firma da radi ako se sutra pojavi tales1 i tales2 i jos njih s obzirom da takva memorija ne moze da se vrati uvozniku???

Ja mogu da ti odgovorim umesto Talesa, jaako tesko mozze da se namerno napravi takva steta, da nema "crnog" na mestima gde nedostaju "edge" pinovi. Nije bilo prevelike struje, nije bilo grejanja lemilicom, a ako je skidao TE (nisu "sa kraja reda") pinove skalpelom, svaka mu cast,
a da je polomio modul na pola jel bi i tad dobio savet da pozove inspekciju ili cemo da udjemo u raspravu o nekoj "dozvoljenoj velicini fizickog ostecenja"???(ovo me najvise zanima)
mnoge ploce su bile samo malo zagrebane kad je srafciger skliznuo prilikom montiranja kulera pa ne mogu da se rese, da ne treba mozda i tu da se zove neka inspekcija?

reklamacija "jedan za jedan" ili kako je vec zovu na tom zapadu se ili dodatno placa ili je posebno naglasena na proizvodu tako da ljudi procitajte taj garantni list pa ako vam se ne svidja idite do sledece prodavnice HW-a, a hvala bogu ima ih na svakom cosku.
 
Poslednja izmena:
Ja ne znam da li je moguce napraviti namerno stetu tako da se skinu samo 2. i 3. kontakt, nisam to probao niti imam nameru, komponente koristim onako kako treba i ne eksperimentisem.
 
ok posto se na slici vidi crno sta , sad.
ja sam zestoki protivnik price, strujni i monetarni udar ,ali ovde nesto
smrdi mozda ploca mozda memorija al da je gorelo gorelo je.
 
Tales je napisao(la):
Ja ne znam da li je moguce napraviti namerno stetu tako da se skinu samo 2. i 3. kontakt, nisam to probao niti imam nameru, komponente koristim onako kako treba i ne eksperimentisem.

Nije poenta u eksprimentu, kod "starih" AGP kartica, "maskirao" se (ili ljustio) jedan pin, "modovala" se kartica.
Naravno da se komponente normalno koriste, a ja licno mislim da je bolje zadrzati musteriju (ako nije freak), nego ustedeti 25€ i ne priznati garnciju.
U svakom slucaju, izbegavam "specificne" musterije, i LOSE komponente (very low price). Vise sam vremena izgubio provaljujuci koja kartica ili memorija radi sa kojom plocom. I to je najbolja varijanta kada se odmah "kolju". Najgore je kada "prodje" prve testove, a pocne Win da puca, ili neka aplikacija :smash: .

Poz.
 
duksa88 je napisao(la):
ok posto se na slici vidi crno sta , sad.
ja sam zestoki protivnik price, strujni i monetarni udar ,ali ovde nesto
smrdi mozda ploca mozda memorija al da je gorelo gorelo je.


Slike su ocajne, na mem1 se ne vidi razlika u boji ispod odvaljenih pinova i po ivici (ispod celog reda), a na mem2 postoji zatamnjenje, koje moze da bude i senka, ne proteze se celom duzinom otpalih pinova.
Epilog se zna.
 
Poslednja izmena:
sve to jeste a i ne mora da bude.
a sto se tice 'zlata' mora da bude u slotu i da pravi probleme...
 
@Ser_Zile: Po cemu si ti vise strucan u rukovanju komponentama nego tales ? Da nemas neku diplomu mozda ?! :) Ovo pitanje nije zapravo upuceno tebi vec i meni i svima ostalima. Znaci pred ocima zakona po cemu si ti recimo strucan, a Tales nije ? Ja bi reko da pred sudijom ili inspektorom vas dvojica imate isti tretman, obojica ste nestrucni, nemate ETF isl.
 
Vule je napisao(la):
Jel mi imamo neki problem mozda? :mad:

Nisam siguran da li te poznajem, znam jednog Zeljka sa wirelessa, mozda si to ti pa me malo zayebawas, ali mozda i nisi... U tom slucaju, napisi mi lepo na PM sta ti se ne svidja sto sam napisao pa da resimo to. A ne ovako da pises...


Aha..zovem se Zeljko, to nije tajna. Super ti preporuka, jel tuchesh i ljude koji ti dodju po garanciju...u stvari to me se ne tiche. Ja samo ne zhelim da kupim nesho od neke osobe koja ima odnos prema garanciji kao ti. Samo iz tog razloga zhelim da znam koja firma je u piranju da se sluchajno ne zeznem. Unapred hvala na odgovoru.

Zeljko Dulic
[email protected]
 
gx-x je napisao(la):
@Ser_Zile: Po cemu si ti vise strucan u rukovanju komponentama nego tales ? Da nemas neku diplomu mozda ?! :) Ovo pitanje nije zapravo upuceno tebi vec i meni i svima ostalima. Znaci pred ocima zakona po cemu si ti recimo strucan, a Tales nije ? Ja bi reko da pred sudijom ili inspektorom vas dvojica imate isti tretman, obojica ste nestrucni, nemate ETF isl.

strucan ili ne meni se to nije desilo, a proslo mi je kroz ruke memorije kolko tebi i talesu zajedno ali kad se te dve cifre pomnoze ;) i to od najveceg djubreta do najbolje. ako mi se desi ici ce meni na racun jer takva memorija moze da ide direktno u kantu. na svu srecu nisam ni cuo da je nekom do sada otpao pin na memorijskom modulu jer i onaj na najgoroj memoriji ne deluje u opste problematicno i moze da se voza iz masine i nazad nebrojano puta.
tako da ovde je neko ostetio memoriju, onaj sto je ugradio prvi put ili tales???

@tales:
verujem da komponente koristis onako kako treba ali desi se svakom zar ne?
jos jedno pitanje za tebe, ko je pregledao memoriju kad si se obratio inspekciji??? (kolko je taj strucan <= bitno zar ne???)

:wave:
 
Vladd je napisao(la):
Ne dao bog ;) skoro uvodjenje "zapadnog PRAVNOG sistema", gde kupac moze da vrati robu posle par dana, ako mu se nesto ne svidja (ispravno, neispravno, ruzne boje...), uz trenutni povracaj novca.

Ti stvarno mislis da je ovo kupcima obezbedjeno u okviru ustava ili zakona ?
Pa ko bi bre ista kupovao ? Uzmes kola, vozis par dana, vratis uzmes odmah druga. Sta, molim, ne moze ?
Pa moze tako kako si ti napisao.

To ako obezbedjuje, obezbedjuje trgovac, ima svoju racunicu, ali ako ga isti covek dva puta *****ava, sigurno mu to nece dozvoliti i treci put.

Ili mislis da ce morati ? Mislim, ono, "demokratija", kupac moze sta oce, kupuje sta i od koga hoce.

Jos samo fali da kupac daje para koliko se njemu svidja, a ne koliko prodavac trazi, to bi bio vrhunac gluposti.
 
Sasa je napisao(la):
Ti stvarno mislis da je ovo kupcima obezbedjeno u okviru ustava ili zakona ?
Pa ko bi bre ista kupovao ? Uzmes kola, vozis par dana, vratis uzmes odmah druga. Sta, molim, ne moze ?
Pa moze tako kako si ti napisao.
da dodam:
prodas nekom nesto i onda cekas par dana da vidis dal ce ti kupac vratiti robu kako bi znao dal da radis nabavku ili ne, a za to vreme strikas jer nemas sta da prodas onom ko je dosao sutradan.

zvuci realno kao i vecina prica o zapadu koje se provlace na sve strane....
 
Ovako, memoriju je pregledalo dosta ljudi i svi kazu da tu nije nista gorelo. Da jeste, firma bi se zakacila za to i tada mi ne bi uvazili garanciju ni sa inspekcijom (jer na strujne udare ne ide garancija). One slike jesu lose, ali deo ispod otpalih kontakta je identican kao i deo sa strane gde ni nema kontakta.

Memoriju kod inspekcije nije pregledao niko, ja sam samo ostavio prijavu inspekciji i oni su nakon nedelju dana izasli na teren (u firmu), pozvali me da dodjem tamo, i rekli da ce vlasnik da mi vrati pare za memoriju posto nece da zameni za novu.

Inace, sto se tice strucnosti, gluposti koje sam cuo od te firme u vezi sa ovom mojom memorijom su mi pokazale da se svakakvi bave prodajom racunara i komponenti.
 
Ma ta firma je neka iz sivlje zone i ne zeli da je inspekcija juri oko toga.
Sigurno nisi platio porez na to i da je inspekcija to nanjusila oni bi bili u mnogo vecem minusu nego sto kosta ta memorija.

Stoga je smesno da korisnici ovde razmisljaju kako je pobedilo pravo i zakon, jer nije.
Treba imati uvid u jos neke stvari, ali avaj, Srbi obozavaju da pricaju o onome u sta se razumeju, ali jos vise o onome o cemu pojma nemaju.
 
Sasa je napisao(la):
Ma ta firma je neka iz sivlje zone i ne zeli da je inspekcija juri oko toga.
Sigurno nisi platio porez na to i da je inspekcija to nanjusila oni bi bili u mnogo vecem minusu nego sto kosta ta memorija.
U Talesovoj prijavi inspekciji pise:"Uz zahtev prilazem:
-fotokopiju Garantnog lista
-fiskalni racun izdat 26.11.2004.g."
sto znaci da je porez ipak bio placen.
Stoga je smesno da korisnici ovde razmisljaju kako je pobedilo pravo i zakon, jer nije.
Treba imati uvid u jos neke stvari, ali avaj, Srbi obozavaju da pricaju o onome u sta se razumeju, ali jos vise o onome o cemu pojma nemaju.
A kad to pobedjuju pravo i zakon, ako ne kad ovlasceni drzavni organ donese odluku?
 
Postoji garancija i na garanciji stoji ime firme, ali na toj istoj garanciji stoje najverovatnije i garantni uslovi, izuzeca i specijalni slucajevi (kao i uobicajeno "u slucaju spora nadlezan je privredni sud u..."). Pride garant nije jos ni potpisano. Da pravni sistem stvarno funkcionise, inspekcija bi trebalo da procita i nesto dalje posle datuma izdavanja i naziva firme, jer se steta ne nadoknadjuje iz njihovog dzepa (ma kakva njihova ocena bila). Izdali bi firmi resenje i mogucnost zalbe (kod tog istog privrednog suda). Ovako to zvuci malo vise "komesarski", kao oni putujuci sudovi u elizabetansko doba - "Ti si njemu ubio kravu sekirom, pa ces mu to nadokladiti sa cetiri ovce, dve kokoske i tri dukata"; bez vestacenja u smislu analize robe & garancije/ugovora. Ovo generalno u vezi funkcionisanja i nacina rada te inspekcije, nevezano direktno za slucaj sa samom memorijom.
 
Tales je napisao(la):
1.Ovako, memoriju je pregledalo dosta ljudi i svi kazu da tu nije nista gorelo. Da jeste, firma bi se zakacila za to i tada mi ne bi uvazili garanciju ni sa inspekcijom (jer na strujne udare ne ide garancija). One slike jesu lose, ali deo ispod otpalih kontakta je identican kao i deo sa strane gde ni nema kontakta.

2.Memoriju kod inspekcije nije pregledao niko, ja sam samo ostavio prijavu inspekciji i oni su nakon nedelju dana izasli na teren (u firmu), pozvali me da dodjem tamo, i rekli da ce vlasnik da mi vrati pare za memoriju posto nece da zameni za novu.

3.Inace, sto se tice strucnosti, gluposti koje sam cuo od te firme u vezi sa ovom mojom memorijom su mi pokazale da se svakakvi bave prodajom racunara i komponenti.
1.ne mora da gori da garancija ne bi bila vazeca ;), a i ko su ti ljudi koju su pregledali memoriju, tvoji prijatelji mozda ili ko? neko nadlezan za to?

2.ma super pricamo o nekoj kaubojstini dilera, a ovo je bas posteno. verujem da taj inspektor ni ne zna sta je ta memorija zbog koje si im se obratio i da si je mogao deneti i u dva dela. ma nemam vise reci na ovo....

3.ima svakakvih ali sa obe strane ;)

Bogdan je napisao(la):
A kad to pobedjuju pravo i zakon, ako ne kad ovlasceni drzavni organ donese odluku?
stvarno mislis da je ovde ovlasceni drzavni organ doneo pravu odluku?
ja ne bi rekao.

@silverglider:
ajde reci sta bi tebi tu u svabiji rekli kad bi im posle mesec dana koriscenja doneo na reklamaciju okrnjenu memoriju, a na garantnom listu stoji navedeno da garancija ne vazi na fizicko ostecenje? i sta bi ti rekla inspekcija kad bi im se obratio?

p.s.cudi me da su i na teren izasli, a ne da su samo obavili poziv iz kancelarije :S:
 
Sasa je napisao(la):
Ti stvarno mislis da je ovo kupcima obezbedjeno u okviru ustava ili zakona ?
Pa ko bi bre ista kupovao ? Uzmes kola, vozis par dana, vratis uzmes odmah druga. Sta, molim, ne moze ?
Pa moze tako kako si ti napisao.

To ako obezbedjuje, obezbedjuje trgovac, ima svoju racunicu, ali ako ga isti covek dva puta *****ava, sigurno mu to nece dozvoliti i treci put.

Ili mislis da ce morati ? Mislim, ono, "demokratija", kupac moze sta oce, kupuje sta i od koga hoce.

Jos samo fali da kupac daje para koliko se njemu svidja, a ne koliko prodavac trazi, to bi bio vrhunac gluposti.


"Pay back" je surova stvar, za trgovce, u USA, a nesto je "blazi" u Engleskoj. Da li je moguce izvesti akciju sa autom, ne znam, ali sa "sitnijom" robom sigurno. Mislim da za gacce i cipele ne vazzi. I za rasprodaje.
Licno mislim da su preterali i sa tim i sa kojekakvim osiguranjima( ako na memoriji ne stoji upozorenje da se ne sme progutati).
Stvar vaspitanja. Neguje se KUPAC, stara musterija, koji nije zakeralo i tupadzija, i koji vremenom zasluzi postovanje, popust, kredit, odlozeno placanje, besplatne semplove, reklamne predmete(upaljace, olovke, priveske, kravate... )sa logoom neke firme...,a bogami, neki cuvaju bejzbol palicu ispod pulta ;)

Poz.
 
Poslednja izmena:
kad se pojave tri vece firme koje ne pitaju previse za garanciju svi vi koji gledate kako da je izbegnete ce te biti u pravu i bez musterija. Eto. Nadam se da ce to biti uskoro. I treba inspekcija na licu mesta da izrice kaznu/presudu itd. a firma nek se posle zali, a ne ko do sada, radi ko sta i kad oce jer zna da ce na sudu to da ode u zastaru ili da tamo nece ni doci jer i druga strana zna da ces ti to oterati u zastaru...Takav pravni sistem smo imali i jos uvek imamo ali se na svu srecu menja polako... Mislim, kakav je to pravni sistem i gde je pravda kad meni nesto izgori samo od sebe (defektna roba i spada pod garanciju) kad ja znam da ako tuzim prodavca nece biti nista od toga jer ce on izbegavati pozive i slati advokata i na kraju oterati slucaj u zastaru ? Svo to vreme kupac ceka...ovako, nek kupac dobije svoje pa ako nije bio u pravu nek se firma zali i povrati novce/robu (zalba ne ide u zastaru tako da kupac ne moze da izbegava, ako se ne pojavi presuda je automatska ukoliko izostanak nije debelo opravdan). Toliko.
Zar se vama vise nisu smucili trgovci koji po svaku cenu zele da izbegnu sto vise prava i obaveza i koji tretiraju musterije ko stoku koju treba sisati ?!
 
Bogdan je napisao(la):
U Talesovoj prijavi inspekciji pise:"Uz zahtev prilazem:
-fotokopiju Garantnog lista
-fiskalni racun izdat 26.11.2004.g."
sto znaci da je porez ipak bio placen.

Volim kad ljudi razmisljaju pre nego sto nesto kazu.
Da li si siguran da izdavanje fiskalnog racuna znaci da je porez placen ?
Vec si zaboravio da su zakljucno sa 31.12.2004 godine racunari bili oslobodjeni poreza kada se prodaju kao gotovi proizvodi ?

Bogdan je napisao(la):
A kad to pobedjuju pravo i zakon, ako ne kad ovlasceni drzavni organ donese odluku?

Gde zivis ti ?
 
Nazad
Vrh Dno