anicai
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 08.06.2017
- Poruke
- 870
- Poena
- 185
Sigurno je AI. Sad sam i ja probala da razgovaram s podrškom iz Hrvatske, i žena čas priča normalno, čas nepovezano. Kažem joj da je pretplata ukinuta 10 dana posle naplate i da mi ili aktiviraju pretplatu bez ponovnog plaćanja ili da mi refundiraju, i samo odgovara: Onda ćete morati ponovo aktivirati račun. Želite li aktivirati račun? Onda pominje da samo resetujem lozinku, pa će proraditi, i na kraju je došla do toga da je pretplata ukinuta zbog sumnjivih aktivnosti. Ne vredi što tvrdiš da je sve u redu, opet daje onaj isti gorepomenuti odgovor. I meni je za refundiranje rekla da se obratim banci, što nema nikakve logike.Ja danas probao i otkacila me riba iz podrske. Odgovor je da je ukinuto zbog potencijalno neautorizovane tranksakcije i da je to za moje dobro da bi me zastitilo. Probao malo da se svadjam, da kazem da potvrdjujem da je sve u redu, ova ponavlja odgovor copy paste. Mozda je i AI. Kaze mi da trazim refund od banke. Zvao banku kazu da to nema smisla i da moram da dobijem nalog od njih kako bi to bilo moguce.
Ja ću sačekati malo, pa kad budem htela nešto da gledam, probaću ponovo preko Nigerije.