Šta je novo?

Neozbiljnost servisa, servisera, isporuke, nabavke...

MAD_MUzzY

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
09.10.2000
Poruke
6,052
Poena
800
Pocinjem polako da ocajvam...

5. februara sam imao peh sa laptopom, tacnije tastaturom sto je zahtevalo promenu celog top dela gde je tastatura i trackpad. U pitanju je macbook (beli, prva intel verzija). Odeo sam ga u apple shop u maksima gorkog gde je diagnozirano da je u pitanju fizicko ostecenje i da ne podleze garanciji. Sve je to ok, slozio sam se sa cenom nabavke tog dela i opravkom i kada sam pitao koji je rok opravke rekli su mi da je od od 2-5 nedelja...
Sada je 25. mart i jos uvek nisam dobio poziv da mi je laptop popravljen...

Ono... ne znam sta da radim,... rado bih ucinio nesto zbog cega bih se kajao itd. itd... verujem da nemam nikakve opcije tako da ne ocekujem savete ali ako ih imate rado cu ih saslusati.

Uglavnom hteo sam ovo da podelim sa vama ...

POZ.!
 
Poslednja izmena:
Da li si ih okrenuo telefonom da vidis sta su uradili? Kada kazu 2-5 nedelja, to se podrazumeva da su radni dani, ali prodje skoro 2 meseca... Predlazem ti da odesh do njih licno, normalno porazgovarash i da vidish u cemu je problem. Ako bude klasicna prica "evo bice gotovo za nedelju dana, nismo stigli i slicno.....", onda ih na*****raj!!!:D
 
Zvao ih vise puta, uvek odgovor "mi smo deo narucili cim stigne zovemo vas."
Doduse juce kad sam zvao odgovor je bio "juce je trebala da nam stigne posiljka racunara i delove medju kojima je i deo za vas mac ali nije. Siguran sam da ce biti do kraja nedelje" ...
 
Zvao ih vise puta, uvek odgovor "mi smo deo narucili cim stigne zovemo vas."
Doduse juce kad sam zvao odgovor je bio "juce je trebala da nam stigne posiljka racunara i delove medju kojima je i deo za vas mac ali nije. Siguran sam da ce biti do kraja nedelje" ...

Za Apple je uvek tuga za delove, ne verujem da te zavlace jer ipak placas opravku a od toga i oni imaju koristi.
 
pitanje:

gde si uzeo nb?

mada... ni to toliko nije bitno, koliko je bitna stvar da, sto se tice te dodtne opreme, sa porudzbinom iz fabrike to nema veze sa njima, nego sa ComTrade-om. Ipak su oni jedini ovlasceni servis apple-ov. Ako vec imas taj problem onda ja predlazem da pozoves ComTrade servis, i da se sa njima konsultujes oko te zamene.

Pozzz
 
Zakonski rok je 45 dana ukoliko je pod garancijom, sto kod tebe nije slucaj

Meni je Nokia n73 u alpha copy zvanicnom nokia servisu vec 5 nedelja!!! Ista prica...
 
Zar nije zakonski rok 23 dana? 7 dana da se odredi kvar i 15 dana da se popravi uredjaj? Bar je tako pisalo u zakonu o zastiti potrosaca koji je postavljen ovde na forumu...
 
Zar nije zakonski rok 23 dana? 7 dana da se odredi kvar i 15 dana da se popravi uredjaj? Bar je tako pisalo u zakonu o zastiti potrosaca koji je postavljen ovde na forumu...

to sam i ja nesto cuo, da je to novi zakon,
stari znam da je bio 45 dana,
zna li jos neko nesto o ovome.
 
Nemojte opet da pokrecete temu o tome,imate vec sve objasnjeno,razglabali smo tamo danima,od pre godinu i po dana vazi zakon 8+15 dana (znaci uopste nije novi zakon koji mozda nije jos svuda stupio na snagu) a to dodje nekih 30 dana ukupno jer se ono 8+15 odnosi samo na radne dane ALI...
Problem je sto kad god kupite nesto,i jos eventualno morate da potpisete neku priznanicu ili garanciju,onda se smatra da ste PRIZNALI za pravo njima da urade onako kako su napisali,tako da ako je prodavac stavio da je ON SAM SEBI dao rok od 45 dana da vam popravi uredjaj pa TEK ONDA da vam zameni novim ako je stari nepopravljiv ili vam vrati novac,i vi takvu garanciju potpisete ili je jednostavno preuzmete,mislim da se i to racuna kao dovoljno,smatra se da ste SAMI pristali na to i da vam vise ni trzisna inspekcija NE moze pomoci i da onda jednostavno MORATE da cekate toliko!!
Pozdrav ,)
 
Aaaa, matematicki koprocesor me izdo :D kako li sam uspeo da dobijem 7+15=23 :D
 
ALI...
Problem je sto kad god kupite nesto,i jos eventualno morate da potpisete neku priznanicu ili garanciju,onda se smatra da ste PRIZNALI za pravo njima da urade onako kako su napisali,tako da ako je prodavac stavio da je ON SAM SEBI dao rok od 45 dana da vam popravi uredjaj pa TEK ONDA da vam zameni novim ako je stari nepopravljiv ili vam vrati novac,i vi takvu garanciju potpisete ili je jednostavno preuzmete,mislim da se i to racuna kao dovoljno,smatra se da ste SAMI pristali na to i da vam vise ni trzisna inspekcija NE moze pomoci i da onda jednostavno MORATE da cekate toliko!!
Pozdrav ,)

Malo sam kasno video post, ali moram da prokomentarišem... Ovo nije tačno! Zakon je UVEK iznad bilo kakve garancije, potvrde, računa ili bilo kakvog drugog dokumenta koji izdaje prodavac. Garancija UVEK mora da bude u skladu sa zakonom. Uslovi koje predviđa prodavac mogu samo da budu povoljniji za kupca od onih koje zakon propisuje.

Ako su uslovi iz garancije nepovoljniji od onih koji su propisani zakonom, onda se ti uslovi i ne primenjuju, odnosno ne proizvode nikakvo pravno dejstvo.

Sasvim druga šolja čaja je kako naterati prodavca da poštuje zakon. Nisam imao prilike da se ubeđujem, ali nadam se da bi i tržišna inspekcija tu mogla da odradi posao.
 
inspekcija

A da pozoves trzisnu inspekciju. Ako je u garanciji, moraju da ti oprave. Ako nije, opet moraju nesto da urade. Ali nemoj da cekas da se oni sete :)
 
Bilo bi dobro kada bi ljudi bar pročitali prethodne postove pre postavljanja svog odgovora. Čovek je rekao još na početku da kvar ne podleže garanciji i da se on složio sa tim.
 
Ovo nije tačno! Zakon je UVEK iznad bilo kakve garancije, potvrde, računa ili bilo kakvog drugog dokumenta koji izdaje prodavac.
Nije tacno. Ako se radi o dispozitivnim normama, ono sto se kupac i prodavac dogovore jace je od zakona. Sto znaci da ako se prodavac obaveze da pruza garanciju 2 godine, a zakon predvidja 1 godinu, za prodavca od tog trenutka vazi samo ugovor.
 
Pa čovek je lepo rekao da ugovorne obaveze mogu da se razlikuju od zakonskih samo ako su povoljnije po kupca...
 
Bilo bi dobro kada bi ljudi bar pročitali prethodne postove pre postavljanja svog odgovora. Čovek je rekao još na početku da kvar ne podleže garanciji i da se on složio sa tim.

Potpuno se slazem. Zato i stoji, ako nije u garanciji, moraju nesto da urade, a ne da stoji 2 meseca. Ne bih da dizem flejm, pa da ne sirimo pricu o tome ko cita i sl. Ideja je da se obrati organima kojima je to posao, a ne nama dokonima :)

Pozdrav, Nikola.
 
I šta će, d'izvineš, drugovi organi da urade? Mislim na ovaj slučaj konkretno.
 
Poslednja izmena:
I šta će, d'izvineš, drugovi organi da urade? Mislim na ovaj slučaj konkretno.

Ne znam, ali nema ni svrhe da se mi prepucavamo, zar ne?
Njihov posao je da to rade, i sigurno bi mu dali neki odgovor a mozda i pomoc. Cesto se ovi ljudi trude i da pomognu, ali ovakvi stavovi ne pomazu. Stvarno ne bih da ulazimo u detalje, ali kad bi svi postovali proceduru (ukljucujuci i izvodjaca radova na kompu) sve bi bilo drugacije :)

Srdacan pozdrav, Nikola.

P.S. nesretnom vlasniku zelim sve najbolje, zaista.
 
Iz iskustva, pošto i sama radim u servisu računara, na žalost, druže, ne postoji ništa što možeš da učiniš da ubrzaš stvar. Kad je uređaj van garancije, mogu da ga drže u servisu do plus beskonačno ili dok ti ne odlepiš, pa ga preuzmeš. Ono gde si ti u plusu jeste ako priznaju da deo koji si poručio ne može da se nabavi. U tom slučaju, proizvođač ti obezbeđuje nov uređaj. Insistiraj na tome da ti dokažu prepiskom da su na vreme poručili, neka ti pokažu odgovor od dobavljača. Meni svo to odugovlačenje liči upravo na ovo, a onda si na konju.
Btw, sledeći put kupi IBM ili Asus :)
 
Nazad
Vrh Dno