Na njihovom sajtu objavljeno 30.9.2022 dlu trajanju do 30.10.2022 ja sam zahtev za raskid potpisao 12.10.2022.Jako je bitan momenat da li si raskinuo ugovor NA VREME, tj. koliko dana od zvanicno objavljenog poskupljenja.
Pozdrav.
Ja sam sa SBB-om potpisao ugovor 13.01.2023 kao novi korisnik i dobio promociju 1499 din jer je poručeno preko interneta. Moj račun za Februar (prvi pun mesec korišćenja) je sad 1649 umesto 1499. Oni kažu da je to zbog inflacije. Kažu da su obavestili korisnike o tome u decembarskom računu 2022. Ja tad nisam bio korisnik, te nisam ni mogao da dobijem račun sa tim obaveštenjem. Niko u toku sastavljanja ugovora me nije obavestio o ovome.
E sad, moje pitanje je da li mogu da tražim raskid ugovora bez plaćanja svih budućih računa koje bih platio tokom svog ugovora od 24 meseca? Ili sam u obavezi da platim samo razliku koju sam dobio sa tom promotivnom cenom tokom Januara (pola meseca, od 13 do 31) i Februara (ceo mesec)?
Isprati diskusiju ovde:Pozdrav.
Ja sam sa SBB-om potpisao ugovor 13.01.2023 kao novi korisnik i dobio promociju 1499 din jer je poručeno preko interneta. Moj račun za Februar (prvi pun mesec korišćenja) je sad 1649 umesto 1499. Oni kažu da je to zbog inflacije. Kažu da su obavestili korisnike o tome u decembarskom računu 2022. Ja tad nisam bio korisnik, te nisam ni mogao da dobijem račun sa tim obaveštenjem. Niko u toku sastavljanja ugovora me nije obavestio o ovome.
E sad, moje pitanje je da li mogu da tražim raskid ugovora bez plaćanja svih budućih računa koje bih platio tokom svog ugovora od 24 meseca? Ili sam u obavezi da platim samo razliku koju sam dobio sa tom promotivnom cenom tokom Januara (pola meseca, od 13 do 31) i Februara (ceo mesec)?
Samo razliku na tu promociju. Za februar bi se mogao natezati ali objavili su na sajtu to poskupljenje (nisu dužni to da rade na računu). Računaj i mart. Ali definitivno samo razlika do punog paketa.Pozdrav.
Ja sam sa SBB-om potpisao ugovor 13.01.2023 kao novi korisnik i dobio promociju 1499 din jer je poručeno preko interneta. Moj račun za Februar (prvi pun mesec korišćenja) je sad 1649 umesto 1499. Oni kažu da je to zbog inflacije. Kažu da su obavestili korisnike o tome u decembarskom računu 2022. Ja tad nisam bio korisnik, te nisam ni mogao da dobijem račun sa tim obaveštenjem. Niko u toku sastavljanja ugovora me nije obavestio o ovome.
E sad, moje pitanje je da li mogu da tražim raskid ugovora bez plaćanja svih budućih računa koje bih platio tokom svog ugovora od 24 meseca? Ili sam u obavezi da platim samo razliku koju sam dobio sa tom promotivnom cenom tokom Januara (pola meseca, od 13 do 31) i Februara (ceo mesec)?
Imam ugovor sa Sbb-om jos 6 meseci. Poslednjih nekoliko meseci je usluga losija. I sad ako sam razumeo po ovom clanu 89 ZZP ja mogu da ih obavestim da zelim da sklopim ugovor sa drugim operaterom (sto i planiram), i u tom slucaju ne placam preostalih 6 meseci pretplatu?
Hvala puno
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari