Šta je novo?

Nema interneta a razlog niko ne zna

Učlanjen(a)
04.02.2007
Poruke
6,242
Poena
935
Vec neko vreme imam problem koji mi se cini gotovo neresivim!
Jos od 24.12.2008. godine nemam nikakvu konekciju ka internetu (inace imam ADSL 1536/128 sada bi vec trebalo da bude 2048/192) ali nikako da utvrdim razlog za to.
Zvao sam provajdera, prijavio da nemam net i dobio odgovor da je problem kod Telekoma jer menjaju nekakve parametre linije. OK, rekoh, to ne moze da traje nesto dugo, medjutim, ne lezi vraze, neta nema pa nema. Provajder kaze da je kod mene sve u redu, da su se obracali Telekomu, ali da nisu dobijali nikakve konkretnije informacije osim one da je izmena parametara u toku.
Sta drugo da radim nego nazovem Telekom (broj 9813 koji su mi dali na informacijama) ali oni kazu da ne mogu da mi daju nikakve informacije jer nisam korisnik njihovog ADSL-a vec da mogu samo da im se obratim preko provajdera (kome btw. daju slicne "konkretne" informacije kao i meni).
Konacno uspem da stupim u kontak sa jednom ljubaznom gospodjom/gospodjicom na 977, tj. prijave smetnji na vezama i na moje pitanje "Koji je status moje linije, tj. da li postoje nekakvi radovi ili problemi na liniji?", nakon malo cekanja i provere sa njene strane dobijem informaciju da je linija spremna za demontazu (?), i da ne zna razlog i kad bi to trebalo da se zavrsi!
Nazovem ja svog provajdera i prenesem mu tu informaciju, a oni ljudi se nasli u cudu, jer kazu da im se odsad nije dogodilo da neko vrsi demontazu linije bez njihovog zahteva, niti znaju zasto bi neko to trazio. Rekose da ce ponovo da im se obrate zahtevom ali sve mi se cini mala vajda, jer eto ja sam vec pola meseca bez neta koji redovno placam, kao uopstalom i racune za telefon (do 20. u mesecu najkasnije).

Sada bih samo pitao nakon svega iznesenog, sta ciniti dalje, odnosno kome u Telekomu da se obratim, i da resim ovaj problem, jer je problem ocito do njih?
Takodje znacilo bi mi ukoliko je iko imao/ima slicne probleme i kako ih je resio.
Centrala na kojoj se nalazim je Zarkovo, ako to uopste ima ikakve veze.
 
Hm, ne znam ni koliko može budža u telekomu da ti pomogne jer meni dva direktora nisu uspela da srede ADSL već mesec dana pošto sam uzeo kablovski oni su mi posle 400 dana čekanja ponudili ADSL :d
 
Hm, ne znam ni koliko može budža u telekomu da ti pomogne jer meni dva direktora nisu uspela da srede ADSL već mesec dana pošto sam uzeo kablovski oni su mi posle 400 dana čekanja ponudili ADSL :d
Ja sam pretproshle godine dobio ADSL posle jedno 20-30 dana chekanja ... Moze da se sredi.
 
ocito srede tako sto uzmu nekom `greskom` :D
 
Će bude sređeno ako pređeš na Telekom adsl...:banana:
 
Poslednja izmena:
Ja sam pretproshle godine dobio ADSL posle jedno 20-30 dana chekanja ... Moze da se sredi.

Sve može da se sredi ali ti si očigledno veća faca od mene pa si uspeo preko 12x brže da dobiješ net :d
 
Napravi se lud u posalji zahtev za ispitivanje tehnickih mogucnosti nekom drugom provajderu. Moguci odgovori su : ADSL ziva linija (odnosno realizovan ADSL prikljucak) ili ne postoji linija sa tim brojem. Ovo drugo znaci da se nesto radi na centrali - vrlo moguce da se broj iz nekog razloga seli na drugu centralu. Sve u svemu tvoj trenutni provajder bi morao da zna o cemu se radi. Budi uporan.
 
U praksi se pokazalo da ukoliko se radi o "liniji spremnoj za demontazu", zapravo se radi o:

1) seljenju prikljucka na neku drugu centralu/istureni stepen centrale
2) linija demontirana usled menjanja vlasnika telefonskog prikljucka
3) linija demontirana usled davno/skorasnje podnetog zahteva za uvodjenje ISDN-a, ili obrnuto (POTS-ISDN)
4) linija demontirana usled bilo kakvog zahteva predatog Telekomu (uvodjenje Caller ID i sl)..

Stavi prst na celo, i zapitaj se da li si podnosio bilo kakav zahtev tog tipa Telekomu (jedino ukoliko je seljenje prikljucka na drugu centralu, ti tu nista ne mozes uraditi osim da sacekas da se preseljenje prikjlucka zavrsi..)
 
Poslednja izmena:
U praksi se pokazalo da ukoliko se radi o "liniji spremnoj za demontazu", zapravo se radi o:

1) seljenju prikljucka na neku drugu centralu/istureni stepen centrale
2) linija demontirana usled menjanja vlasnika telefonskog prikljucka
3) linija demontirana usled davno/skorasnje podnetog zahteva za uvodjenje ISDN-a, ili obrnuto (POTS-ISDN)
4) linija demontirana usled bilo kakvog zahteva predatog Telekomu (uvodjenje Caller ID i sl)..

Stavi prst na celo, i zapitaj se da li si podnosio bilo kakav zahtev tog tipa Telekomu (jedino ukoliko je seljenje prikljucka na drugu centralu, ti tu nista ne mozes uraditi osim da sacekas da se preseljenje prikjlucka zavrsi..)

Prst na celo je stavljen pa da vidimo ima li tu cega:

1) Prikljucak je sa centrale na centralu seljen marta 2008. godine, tako da ne verujem da bi u tako kratkom periodu to ponovo cinili. Po recima ljudi iz telekoma izmena parametara usled seljennja traje najvise par dana, a ne 16 dana tako da cisto sumnjam u tu mogucnost.
2) Vlasnik telefonskog prikljucka nije menjan, niti ce a i telefon radi sasvim OK.
3-4) Nikakav zahtev za bilo kakvu montazu-demontacu, niti uvodjenje bilo cega nije podnet, niti od vlasnika, niti od provajdera.
5) Racuni su redovno placani, tako da ni to nije razlog.

Na kraju samo da zakljucim, ako vec izvode bilo kakve radove na liniji, bez obzira da li je obicna izmena parametara ili selenje na novovu centralu, red bi bio da se obavesti ili korisnik ili provajder, a ne da moramo da gledamo u pasulj o cemu se radi, a da niko ne zna da da konkretnu informaciju.
 
Poslednja izmena:
Situacija je sledeća:
Trenutno se u Žarkovu radi digitalizacija preostalih korisnika. Moja linija je 6 meseci bila u statusu promene parametara. Zbog ovoga nisam bio u mogućnosti da promenim ADSL provajdera. Danas sam se čuo sa 9813 i linija je napokon završena (izbačena iz šestomesečnog statua). Nadam se da će sledeće nedelje završiti sa poslom koji su započeli pre 6 meseci.
Mislim da su tvoji problemi zbog ovih radova. Valjda će se uskoro sve rešiti.

Pozdrav
 
@ St.Sloba

A jesi li za tih sest meseci koliko ti je linija bila u statusu promene parametra mogao normalno da se konektujes ili si imao vise problema sa netom nego normalnog funkcionisanja?

Najgore je sto ni ovi Telekomovci sa 977 i 9813 ne mogu da se koordiniraju u odgovorima - jedni kazu da je linija spremna za demontazu i da zato nema neta, drugi kazu da je sa linijom sve OK, i da je preseljenje na drugu centralu zavrseno odavno, te da je linija sto se njih tice cista, a provajder je dobio odgovor od njih (doduse jos 24.12.'08. i od tada nista novo) da je u toku promena parametara linije u toku (aman dokle ce to da traje?)!

I hajd' sad kome verovati?

Sto bi rekli, "Djekna jos nije umrla, a ka' ce ne znamo" - e tacno toliko znaju i ovi iz sve tri tehnicke podrske.

U svakom slucaju bar neka kol'ko - tol'ko korisna informacija, i ja zahvaljujem na njoj.
 
Sada bih samo pitao nakon svega iznesenog, sta ciniti dalje, odnosno kome u Telekomu da se obratim, i da resim ovaj problem, jer je problem ocito do njih?
Takodje znacilo bi mi ukoliko je iko imao/ima slicne probleme i kako ih je resio.
Centrala na kojoj se nalazim je Zarkovo, ako to uopste ima ikakve veze.

Zvuci kao da je uzrok problema Telekom. :d Jedino mi nije jasno da li ti imas signal, odnosno da li mozes da telefoniras ili samo nemas ADSL, a imas signal u slusalici i mozes da telefoniras?

Idi u svoj lokalni korisnicki centar. U principu mozes da odes u bilo koji korisnicki centar, ali mislim da je najpametnije da odes u onaj najblizi. Reci im tamo kakav problem imas, do kakvih si informacija do sada dosao i ako ponove info o "liniji spremnoj za demontazu" trazi da ti objasne po kom osnovu se vrsi demontaza - zbog nekih njihovih potreba ili po zahtevu korisnika. Ako je ovo drugo u pitanju, trazi da ti saopste ko je, zasto i kada podneo zahtev. U svemu ovome bi bilo najbolje da sa tobom ide i osoba koja je potpisala ugovor sa Telekomom, a na koju glasi racun, ako to nisi ti.

Neko ti je dao savet da predjes na ADSL kod Telekoma pa ne bi bilo lose da ozbiljnije razmislis i o tome.

Kada sam ja svojevremeno podneo zahtev za ADSL kod Telekoma posle xy dana cekanja dobijem info od njih da je moj zahtev "povucen od strane podnosioca". Kada sam ih pitao o cemu pricaju jer ne da nisam povukao zahtev, nego jedva cekam da dobijem ADSL, odgovor je bio u fazonu da li ja uopste znam sta hocu jer cas podnosim, a cas povlacim zahtev. Onda sam zahtevao da mi pokazu zahtev i tada je pocela druga prica jer, naravno, nisu imali nikakav papir kojim ja povlacim zahtev za ADSL jer ga nisam ni podneo. Priznali su svoju gresku, odmah smo podneli novi zahtev, a sef korisnickog centra mi je obecao da ce sve uraditi da se po novom zahtevu postupa ubrzano. Stvarno, ADSL sam dobio za dve nedelje.
 
Poslednja izmena:
...a sef korisnickog centra mi je obecao da ce sve uraditi da se po novom zahtevu postupa ubrzano. Stvarno, ADSL sam dobio za dve nedelje...

OMG, koliko se onda čeka ako nije po ubrzanom postupku :d
 
Poslednja izmena:
Cekanje moze malo da potraje posebno ako negde u Telekomu stoji zabeleska da je korisnik povukao zahtev za uvodjenje ADSL-a iako to, zapravo, nije uradio. :d

Salu na stranu, pre dve godine se dosta cekalo na uvodjenje ADSL-a zbog famoznih portova. Mozda se danas manje ceka.
 
Jedino mi nije jasno da li ti imas signal, odnosno da li mozes da telefoniras ili samo nemas ADSL, a imas signal u slusalici i mozes da telefoniras?

Ma telefon radi sasvim OK, bez ijednog prekida tokom svih ovih dana (da ne kazem vec nedelja). Znaci mogu da telefoniram, primam pozive, dial-up radi (tako sam trenutno na netu), samo nemam ADSL, a isti je placen i kod ISP su evidentirali uplatu, sto nije sporno. Takodje u Telekomu su evidentirane sve uplate racuna - znaci ni to nije sporno, cime je eliminisana mogucnost da je nesto zbog mene, odnosno da je eventualni uzrok neki moj dug.
 
idi licno kod provajdera kojeg placas u centralu i sedni im na kicmu. jasno je da je telekom kriv ali je provajder taj koga placas za nesmetan rad.
 
Nazad
Vrh Dno