Martin Mystere
Čuven
- Učlanjen(a)
- 04.02.2007
- Poruke
- 6,242
- Poena
- 935
Vec neko vreme imam problem koji mi se cini gotovo neresivim!
Jos od 24.12.2008. godine nemam nikakvu konekciju ka internetu (inace imam ADSL 1536/128 sada bi vec trebalo da bude 2048/192) ali nikako da utvrdim razlog za to.
Zvao sam provajdera, prijavio da nemam net i dobio odgovor da je problem kod Telekoma jer menjaju nekakve parametre linije. OK, rekoh, to ne moze da traje nesto dugo, medjutim, ne lezi vraze, neta nema pa nema. Provajder kaze da je kod mene sve u redu, da su se obracali Telekomu, ali da nisu dobijali nikakve konkretnije informacije osim one da je izmena parametara u toku.
Sta drugo da radim nego nazovem Telekom (broj 9813 koji su mi dali na informacijama) ali oni kazu da ne mogu da mi daju nikakve informacije jer nisam korisnik njihovog ADSL-a vec da mogu samo da im se obratim preko provajdera (kome btw. daju slicne "konkretne" informacije kao i meni).
Konacno uspem da stupim u kontak sa jednom ljubaznom gospodjom/gospodjicom na 977, tj. prijave smetnji na vezama i na moje pitanje "Koji je status moje linije, tj. da li postoje nekakvi radovi ili problemi na liniji?", nakon malo cekanja i provere sa njene strane dobijem informaciju da je linija spremna za demontazu (?), i da ne zna razlog i kad bi to trebalo da se zavrsi!
Nazovem ja svog provajdera i prenesem mu tu informaciju, a oni ljudi se nasli u cudu, jer kazu da im se odsad nije dogodilo da neko vrsi demontazu linije bez njihovog zahteva, niti znaju zasto bi neko to trazio. Rekose da ce ponovo da im se obrate zahtevom ali sve mi se cini mala vajda, jer eto ja sam vec pola meseca bez neta koji redovno placam, kao uopstalom i racune za telefon (do 20. u mesecu najkasnije).
Sada bih samo pitao nakon svega iznesenog, sta ciniti dalje, odnosno kome u Telekomu da se obratim, i da resim ovaj problem, jer je problem ocito do njih?
Takodje znacilo bi mi ukoliko je iko imao/ima slicne probleme i kako ih je resio.
Centrala na kojoj se nalazim je Zarkovo, ako to uopste ima ikakve veze.
Jos od 24.12.2008. godine nemam nikakvu konekciju ka internetu (inace imam ADSL 1536/128 sada bi vec trebalo da bude 2048/192) ali nikako da utvrdim razlog za to.
Zvao sam provajdera, prijavio da nemam net i dobio odgovor da je problem kod Telekoma jer menjaju nekakve parametre linije. OK, rekoh, to ne moze da traje nesto dugo, medjutim, ne lezi vraze, neta nema pa nema. Provajder kaze da je kod mene sve u redu, da su se obracali Telekomu, ali da nisu dobijali nikakve konkretnije informacije osim one da je izmena parametara u toku.
Sta drugo da radim nego nazovem Telekom (broj 9813 koji su mi dali na informacijama) ali oni kazu da ne mogu da mi daju nikakve informacije jer nisam korisnik njihovog ADSL-a vec da mogu samo da im se obratim preko provajdera (kome btw. daju slicne "konkretne" informacije kao i meni).
Konacno uspem da stupim u kontak sa jednom ljubaznom gospodjom/gospodjicom na 977, tj. prijave smetnji na vezama i na moje pitanje "Koji je status moje linije, tj. da li postoje nekakvi radovi ili problemi na liniji?", nakon malo cekanja i provere sa njene strane dobijem informaciju da je linija spremna za demontazu (?), i da ne zna razlog i kad bi to trebalo da se zavrsi!
Nazovem ja svog provajdera i prenesem mu tu informaciju, a oni ljudi se nasli u cudu, jer kazu da im se odsad nije dogodilo da neko vrsi demontazu linije bez njihovog zahteva, niti znaju zasto bi neko to trazio. Rekose da ce ponovo da im se obrate zahtevom ali sve mi se cini mala vajda, jer eto ja sam vec pola meseca bez neta koji redovno placam, kao uopstalom i racune za telefon (do 20. u mesecu najkasnije).
Sada bih samo pitao nakon svega iznesenog, sta ciniti dalje, odnosno kome u Telekomu da se obratim, i da resim ovaj problem, jer je problem ocito do njih?
Takodje znacilo bi mi ukoliko je iko imao/ima slicne probleme i kako ih je resio.
Centrala na kojoj se nalazim je Zarkovo, ako to uopste ima ikakve veze.