Evo da navedem po meni nekorektnost SBBa zbog kojeg ga menjam .
Veom dugo smo njehov korisnisk i sada se situacija tako postavila da vidim svu nekorektnost i neprofesionalnost.
Sticajem okolnosti morali smo da budemo van kuce, dva meseca. To je privatna stvar i nije mozda toliko relevatno, ali treba reci da se radi o smrtnim slucajevima oba roditelja u roku mesec dana sto vam jasno govori objektivnu situaciju.
Tada je zbog duga iskljucen internet i tv . Odmah posle toga ugovorena obaveza 2 godine istice. Mi se vracamo i supruga koja je ugovorila uslugu sa opremom ide u SBB da im kaze da necemo da nastavimo tj produzimo ugovor.
Radnica na salteru joj kaze da mora pisano da otkaze ugovor i da je otkazni rok mesec dana i da za mesec dana donese opremu. Zena tako i uradu i plati obavezu za prosli mesec i pretprosli mesec . Znaci plati i za mesec kada uopste signal nije bio jer je ugovor u tom mesecu isticao.
Za mesec dana donese opremu i jedva je uz potvrdu preda jer joj traze da plati i ovoj treci mesec bez signala odnosno za period od potpisa raskida do donosemja opreme. E tu mislim da smo izmanipulisani i da je SBB to vesto zluopotrebio , i napravio pricu da ugovor kada istekne se produzava sve dok se pisanim putem ne raskine.
Za obicne okolnosti moze to i da prodje tako i da je uredu, placas posle ugovora a kasa hoces mozes da raskines.
Gde i zasto mislim da je SBB nekorektan. Vanredne okolnosti i cinjenicu da objektivno nismo bili dva meseca ne izuzima od redovnih okolnosti i ne pravi razliku. Drugo posle istoka ugovora ja nisam imao signal sto mislim da je ovde sustinski bitno i cim smo mogli jasno smo rekli da raskidamo ugovor. To okolnosti koje treba drugacije poslovno da gleda od rutinskih odgovora koje smo dobili. U stilu postujemo propise, potpisali ste da raskidate ugovor i od tada ide mesec dana. To im je mantra i nista drugo.
Druga poslovna nekorektnost
Istovremno SBB je nudio sarenu lazu da za istu cenu poveca broj programa a istovremeno novim korisnicima daje na 9 ili 12 meseci po dinar a posle narednih meseci po punoj ceni. A nama starim korisnicima svih 24 meseca puna cena.
Po meni, objektivno, ovo je jako nekorektno. Nije im palo napamet da nas upute ili bar pokusaju da se resi situacija sa sefom viseg ranga.
Eto sad cekam opomenu pred tuzbu ili zahtev izvrsitelja.
A mislim da nije korektno od strane SBBa kao i ono sto je jos hore da uopste ne pokusavaju da sagledaju sve okolnosti
na koje im ukazujemo.
Veom dugo smo njehov korisnisk i sada se situacija tako postavila da vidim svu nekorektnost i neprofesionalnost.
Sticajem okolnosti morali smo da budemo van kuce, dva meseca. To je privatna stvar i nije mozda toliko relevatno, ali treba reci da se radi o smrtnim slucajevima oba roditelja u roku mesec dana sto vam jasno govori objektivnu situaciju.
Tada je zbog duga iskljucen internet i tv . Odmah posle toga ugovorena obaveza 2 godine istice. Mi se vracamo i supruga koja je ugovorila uslugu sa opremom ide u SBB da im kaze da necemo da nastavimo tj produzimo ugovor.
Radnica na salteru joj kaze da mora pisano da otkaze ugovor i da je otkazni rok mesec dana i da za mesec dana donese opremu. Zena tako i uradu i plati obavezu za prosli mesec i pretprosli mesec . Znaci plati i za mesec kada uopste signal nije bio jer je ugovor u tom mesecu isticao.
Za mesec dana donese opremu i jedva je uz potvrdu preda jer joj traze da plati i ovoj treci mesec bez signala odnosno za period od potpisa raskida do donosemja opreme. E tu mislim da smo izmanipulisani i da je SBB to vesto zluopotrebio , i napravio pricu da ugovor kada istekne se produzava sve dok se pisanim putem ne raskine.
Za obicne okolnosti moze to i da prodje tako i da je uredu, placas posle ugovora a kasa hoces mozes da raskines.
Gde i zasto mislim da je SBB nekorektan. Vanredne okolnosti i cinjenicu da objektivno nismo bili dva meseca ne izuzima od redovnih okolnosti i ne pravi razliku. Drugo posle istoka ugovora ja nisam imao signal sto mislim da je ovde sustinski bitno i cim smo mogli jasno smo rekli da raskidamo ugovor. To okolnosti koje treba drugacije poslovno da gleda od rutinskih odgovora koje smo dobili. U stilu postujemo propise, potpisali ste da raskidate ugovor i od tada ide mesec dana. To im je mantra i nista drugo.
Druga poslovna nekorektnost
Istovremno SBB je nudio sarenu lazu da za istu cenu poveca broj programa a istovremeno novim korisnicima daje na 9 ili 12 meseci po dinar a posle narednih meseci po punoj ceni. A nama starim korisnicima svih 24 meseca puna cena.
Po meni, objektivno, ovo je jako nekorektno. Nije im palo napamet da nas upute ili bar pokusaju da se resi situacija sa sefom viseg ranga.
Eto sad cekam opomenu pred tuzbu ili zahtev izvrsitelja.
A mislim da nije korektno od strane SBBa kao i ono sto je jos hore da uopste ne pokusavaju da sagledaju sve okolnosti
na koje im ukazujemo.