Šta je novo?

Navodno: Loša firma MBsoft

  • Začetnik teme dejan04
  • Datum pokretanja
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
dejan04 je napisao(la):
A izvinjenje se kod nas zaboravilo.

Kakvo crno izvinjenje, ne bi me iznenadilo da oni od tebe ocekuju da im se izvinis. :p Izgleda da je ljudima kod nas ispod casti da se nekom izvine za neku gresku koju su napravili.

Pozdrav. :wave:
 
Prijatelj je pre 10-ak dana pazario konfiguraciju u MB Soft-u. Devojka koja je radila fakturu
i, na naš zahtev, pravila izmene u konfiguraciji bila je užasno neljubazna!
 
Poslednja izmena:
Ronnie Coleman je napisao(la):
Prijatelj je pre 10-ak dana pazario konfiguraciju u MB Soft-u. Devojka koja je radila fakturu
i, na naš zahtev, pravila izmene u konfiguraciji bila je užasno neljubazna!

Takvi problemi se najlakse resavaju, cim vidim da je prodavac neljubazan ili me ne konstatuje kao musteriju kad udjem u radju (obavlja privatne razgovore na telefon, prica sa kolegom neobaziruci se na to sto je u radnju usla musterija i sl.), okrenem se i izdjem odatle. Ako im vec ostavljam novac, zelim da budem lepo usluzen i da dobijem ispravan proizvod koji sam kupio. Mislim da to nije mnogo, zar ne? Interesuje me samo kako bi reagovali ti isti prodavci kad bi prema njima neko bio tako neljubazan kao sto su oni prema svojim musterijama. Sigurno im ne bi bilo lepo. Ronnie mislim da je tvoj prijatelj pogresio ako je kupio kompjuter i pored takve usluge.

Pozdrav. :wave:
 
dejan04 je napisao(la):
Znači ovako
sve što sam naveo u prvom trejdu je apsolutno istina. Nemam razloga da pišem drugačije.
Stoji samo da možda nije cela firma loša već neki pojedinac koji je pokušao da me pređe. Znam da je kartica korišćena ili probana i da su znali da je neispravna zato što je promenjena pasta na grafičkom procesoru i stavljena srebrna. Drugo kad sam sa njima dogovarao kupovinu u maloprodaji su mi rakli da ne praktikuju slanje post-expresom već da ide preko neke firme u Kragujevcu. Inače dogovorio sam FUL a ne LITE verziju (koja je bez diskova). Prošle nedelje kada sam zvao maloprodaju (nisam se predstavio) nudili su mi istu karticu i isto preko posrednika. Tu neko nekog ....Obećali su mi karticu do kraja nedelje pa ću vam javiti šta je bilo.
ps. Upoznati su sa ovim trejdom ( nije im prijatan ali sami su krivi )što je dobra stvar i pohvala za forum koji je respektabilan. Pozivam sve sa sličnim problemima da ih iznesu ovde

Iskreno, pre cu poverovati manchi kojeg licno poznajem i verujem u ono sto kaze nego tebi. Pogotovo sto nemas nijedan dokaz (ajde slikaj nam karticu i njenu kutiju) a mancha je lepo rekao kako je bilo.
Dakle.... :bottle:
 
@dejan04
Cekaj, propustio sam taj deo, al' kako mozes da znas da je silver pasta bez skidanja kulera? Da je nisi ti zeznuo kad si hteo da promenis kuler? :trust:
 
Sam svoj majstor ;-)
 
Pa pasta i treba da bude siva, bar je kod mene tako. Nisam valjda i ja dobio polovnu. :D
 
Slazem se za okretanje i odlazak iz radnje ako su prodavci neljubazni, to je postao i moj princip

Ronnie Coleman je napisao(la):
Prijatelj je pre 10-ak dana pazario konfiguraciju u MB Soft-u. Devojka koja je radila fakturu i, na naš zahtev, pravila izmene u konfiguraciji bila je užasno neljubazna!

Ja sam imao ovakvo iskustvo u par firmi. Do pre par godina bio sam fin i sebi pravdao njihovo ponasanje malim platama i izrabljivanjem, ali shvatih da se u ovoj zemlji nista nece promeniti ako se ne krene sa sitnim izmenama. Sada u takvoj prilici trazim razgovor sa nadredjenim osobama, a ako i tu naidjem na stav "bole me dal ces kupiti ili ne" okrenem se i odem, uz par reci "ohrabrenja" zaposlenima.
 
Twi$teR je napisao(la):
Kakvo crno izvinjenje, ne bi me iznenadilo da oni od tebe ocekuju da im se izvinis. :p Izgleda da je ljudima kod nas ispod casti da se nekom izvine za neku gresku koju su napravili.
Da, da...

"Ðura će ti oprostiti što te je tukao" :d
 
Delija je napisao(la):
@dejan04
Cekaj, propustio sam taj deo, al' kako mozes da znas da je silver pasta bez skidanja kulera? Da je nisi ti zeznuo kad si hteo da promenis kuler? :trust:
Pade i meni na pamet
BTW gde ovo vodi? Vec postoji jedan thread na ovu temu. Kome se ne svidja, nek ne kupuje u MB Soft-u. Prodavnica racunarske opreme ima na svakom cosku,pa ko voli nek izvoli.
@ dejan04
Ako si spreman da skidas kuler sa graficke, onda budi spreman i da izgubis garanciju ,istog trenutka na nju.
 
Poslednja izmena:
perce je napisao(la):
...
BTW gde ovo vodi? Vec postoji jedan thread na ovu temu. Kome se ne svidja, nek ne kupuje u MB Soft-u. Prodavnica racunarske opreme ima na svakom cosku,pa ko voli nek izvoli. ....


Istina.

Closed!
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno