Šta je novo?

Najjeftinija opcija za legalni office za firmu?

Sirius9

Slavan
Učlanjen(a)
09.09.2007
Poruke
3,605
Poena
475
Pozdrav,
koja bi bila najjeftinija opcija za instalaciju legalnog office paketa na ~40tak kompova u firmi?
Potreban je samo Word, Excel eventualno PowerPoint, ostalo ne treba, kompovi su na win7 a i office može neki stariji.

Thanks
 

Pogldaj ovde kakve ponude imaju
 
Nisam isprobavao, ali za FreeOffice navode da može i u poslovne svrhe. Ovako bih ti rekao Kingsoft (WPS) Office, ali komercijalna licenca se plaća. Naravno, ja lično koristim Office 2003, onu portable verziju pa tako radi i na Windows 10, ali ovde je specifičan slučaj.
 
Office 365 business se isplati samo prve godine; već sledeće je skuplji nego da je odmah kupljena licenca za Office 2019 ili 2021.

S druge strane, pitanje je do kada i, pre svega, kako će biti podržan bilo koji aktuelni Office na Windows 7 računarima.

Naravno, pišem o Microsoft rešenjima.

Ovo što je @SuperStarr naveo jeste besplatno rešenje koje se oslanja na MS nalog, ali koliko je upotrebljivo - zavisi od samih korisnika.

Lično mislim da je za firmu sasvim dovoljno rešenje kao što je LibreOffice ili OpenOffice. Imaju svoje mane, ali kome je izbor sužen mora da se s nečim uhvati u koštac.
 
Zar se i oni ne placaju kada je commercial?
 
Umm, ja sam imao u vidu nešto tipa 100-150€ za sve licence. Zato rekoh može i starije tipa 2007-2010.
Ništa što je na pretplatu neće proći jer tu lova odlazi bez kontrole tako da to DIR neće prihvatiti.
OpenOffice je proban ali je loša zamena, recimo kad ja dobijem od nekog tabelu sa slikama iz OO i otvorim je u Excelu
slike su unakažene i često se desi da text u nekim ćelijama bude iskopiran više puta tipa originalno u ćeliji piše "cena" a kad se otvori u Excelu 15 puta piše isto to.
Takođe kod OO se javljaju i problemi u tome što ga ostali u drugim firmama ne koriste pa kad dobijemo tabelu od nekog koja je iole komplikovanije OO je bučeruje
a i nivo poznavanja rada na računarima dobrog dela radnika je na nivou "Gde da kliknem da prebacim iz Portrait na Landscape prikaz?", obučavanje svih da idu na save as i snimaju tabele kao .xls ili xlsx bi trajalo mesec dana a i posle toga bi većina poslali meni fajl mailom sa porukom "XX ne može da otvori ovaj fajl!" i onda ja treba da ga prebacim u excel, sredim sve greške i šaljem dalje.

Nadao sam se da će one stare varijante od pre 10 godina koje nemaju više support biti besplatne ili blizu.
 
Ako nećeš pretplatu, onda firma kupi DVD sa softverom, koji možeš da instaliraš na 1 mašini, ali gde licenca nikada ne ističe.
Pogledaj Office Home & Business 2021
Nije jeftino (oko 30000 din.), ali čini mi se da je to jedini legalan način da firma baš kupi office.

Ja sam nekada kupio za firmu Office 2013 Professional, i koristim ga i danas.
 
@ keza: jel to 30K za 1 komp ili za sve? Ako je za sve onda možda i prođe.
@ zmanic: nema od toga ništa, ovo je privatna firma. Legalan sw nikako ne doprinosi boljim poslovnim rezultatima, to je samo trošak bez povratnih pozitivnih rezultata, ali ako je dovoljno jeftino pomoglo bi radnicima, u suprotnom "rezbarićemo drvene tablice" i dalje...
 
Nema jeftino tu da se prođe. 30k licenca za 1 komp, na to je mislio inače.

Ako je 40 kompova, onda količinsko licenciranje mislim da vam ispada najbolje (ali opet, nema povoljno, koštaće kako god, eventualno da dobijete neki mali popust na količinu). OLP Office 2019/2021 bi to trebalo da bude po tim MS žargonima i oznakama.
 
Mislim da sam poslednji MS Office (2021) platio oko 27.000. Home & Business Standard, za 1 uređaj.

Ni taj Open/LibreOffice nije džabe. U smislu da košta obuka zaposlenih. Čak i kad to uradiš - ostaje problem nekompatibilnosti sa spoljnim svetom.

Negde se mora preseći.

Iznos od 100-150 € za licence na 40 računara je babin san. :cool:
 
OK, jasno mi je, nema ništa od toga.

Thanks
 
OpenOffice je proban ali je loša zamena, recimo kad ja dobijem od nekog tabelu sa slikama iz OO i otvorim je u Excelu
slike su unakažene i često se desi da text u nekim ćelijama bude iskopiran više puta tipa originalno u ćeliji piše "cena" a kad se otvori u Excelu 15 puta piše isto to.
Negde na netu sam video da se to rešava tako što se tabela "importuje" u Google Docs, snimi odatle u nov fajl pa otvara u drugim offline office platformama.
^ Ostalo mi u sećanju, nisam se susreo sa takvim problemom do sada pa nisam ni probao ^
 
I da radi tako, nije baš za njegove korisnike, sudeći po priči
Već duže vreme koristim OnlyOffice i sem što izgleda kao MS Office ima i dobru kompitabilnost.
Veorovatno je OnlyOffice najbolja besplatna MSO alternativa, ako su kompatiblinost i interfejs prioritet. Nema toliko opcija kao LibreOffice ili FreeOffice (Softmaker), ali dovoljno za većinu (nezahtevnih) korisnika

Inače, nijedan progam osim MS offica neće imati 100% kompatibilnost, čak ni online verzija. Ako je to neophodno, fajl se mora otvarati u istom programu u kom je i pravljen
 
Nisam isprobavao, ali za FreeOffice navode da može i u poslovne svrhe. Ovako bih ti rekao Kingsoft (WPS) Office, ali komercijalna licenca se plaća. Naravno, ja lično koristim Office 2003, onu portable verziju pa tako radi i na Windows 10, ali ovde je specifičan slučaj.
WPS NI SLUČAJNO.
Ima odličnu kompatibilnost sa MS Office, ali kada radi. Kada se zaglupi, zaglupeo se. Ja sam ga koristio dok je bio oko 20€ godišnje za 5 računara.
Najveća muka mi je bila kada u XLS fajlu sa 10+ sheetova i više hiljada u njima linija, sa gomilom formula, random formule pretvori u vrednost. I može da se desi da ta ćelija tako čuči mesecima sa fiksnom vrednošću, dok slučajno ne primetim ili dok ne napravi problem na exportu, koji u više navrata nisam primetio, nego što jesam.

Na kraju smo za računare gde je neophodan Office kupili 2019, renta se baš ne isplati.
Na računarima gde se office pokreće ređe od 1 sedmično i samo se otvaraju dokumenti, nikada kreiraju, stavio sam OpenOFfiice, koji je katastrfa što se kompatibilnosti tiče.
 
Stavljen je upravo WPS. :cautious:
Moja ideja je bila da se stavi ledžit office ali pošto nije moglo da se uklopi u 150-200€ max odluka je bila izvan mojih ruku.
Zamoliću za minut tišine.
 
Mislim da je WPS greška. Baš sam ga pre neki dan probao u VM-u i vidim da ne radi sa .ods fajlovima. Ne znam kakav je ni sa .csv importom, tu mi se najviše sviđa kako LO radi.

OnlyOffice je verovatno najbolja besplatna opcija za manje zahtevne/sposobne korisnike, kojima je MSO kompatibilnost prioritet. Ponavljam se, ali zaista je tako (nemam ništa od toga, meni je LO primarni paket :D ). Jedino što nema srpski kao jezik interfejsa (ima ga za spell check). Ono što se meni najviše sviđa su tabovi. I to različiti fajlovi (.xlsx, .docx...) u istom prozoru, tj. nema odvojeno word, spreadsheet, presentation... Kod ostalih (npr. Softmaker) su tabovi samo istog programa, mada i to je korisno

Inače, Softmaker tvrdi da imaju odličnu kompatibilnost, jeste dobar paket, ali ja nisam našao neke korisne funkcije koje LO ili OO nemaju. Hteo sam da kupim sebi licencu, ali nisam mogao da je opravdam, čak iako nije neka velika cena
 
Poslednja izmena:
Ekipa treba mi pomoć.
Kupio sam laptop sa legalnim windows 11pro. Sad mi windows izbacuje upozorenje da aktiviram office 356, mesec dana kao besplatnu verziju , a onda da pocnem ada placam. I to mi traži da aktiviram do 21.05. subota,tj.sutra. Da li to znaci da do tad mogu da ga aktiviram a posle caput ili oni samo upozoravaju, kenjaju ako sad i odmah kupite tećiće vam med i mleko u životu? Jos uz to nema opcija placanja preko racuna nego iskljucivo pleko platne kartice firme koju ja i ne posedujem jer mi ne treba.

Još jedna stvar me zanima, ako aktiviram besplanu verziju offica 365 za mesec dana jesam li u obavezi da posle toga kupim licencu preko godisnje pretplate ili ne?
Naime, treba da mi stigne jos jedan desk racunar za firmu sa legalnim windows 10pro. Taj racunar ce mi biti u firmi a ovaj laptop je kod mene za svakodnevno drljačenje i kod kuce i na terenu i u firmi. Zato sam uzeo napokon legalne softvere, ali sad se razmisljam sta da radim sa officom jer stvarno dosta koristimo exel u nasem radu (pracenje prodaje, lager lista i slicno), a opet da placam preko 150e godisnje za oba racunara mi je mnogo. Ili jednokratna opcija po 1 racunaru je oko 30000 dinara ili 255e.
Cak sam gledao i onu libru office ali nisam instalirao dok ne vidim sa vama sta mi je prakticnije i jednostavnije.
 
Daju ti promo period mesec dana i to je to. Ako ne kupiš sutra, kad budeš hteo nećeš imati tu promociji.
Ako uzmeš sad, možeš da otkažeš i ne platiš ništa. Plaćanje je na mesečnom ili godišnjem nivou, kako odabereš.
Ako ne plaćaš karticom, onda moraš kupiti od nekog distributera, a ne sa store-a.
Ako uzmeš najam (office 365), a ne trajnu licencu, onda možeš da je instaliraš na oba računara.
Ako ti treba excel za posao, onda je ovaj najam dobra ponuda. Ako ti LibreOffice ili OnlyOffice odgovaraju, onda ne moraš da kupuješ MS
 
Daju ti promo period mesec dana i to je to. Ako ne kupiš sutra, kad budeš hteo nećeš imati tu promociji.
Ako uzmeš sad, možeš da otkažeš i ne platiš ništa. Plaćanje je na mesečnom ili godišnjem nivou, kako odabereš.
Ako ne plaćaš karticom, onda moraš kupiti od nekog distributera, a ne sa store-a.
Ako uzmeš najam (office 365), a ne trajnu licencu, onda možeš da je instaliraš na oba računara.
Ako ti treba excel za posao, onda je ovaj najam dobra ponuda. Ako ti LibreOffice ili OnlyOffice odgovaraju, onda ne moraš da kupuješ MS
Hvala na pomoci👍
Nisam siguran da najam za office 365 moze na dva racunara. To im je paket family, ali on (ne) moze da se koristi za komercijalnu upotrebu (za firme) i moze da se postavi na do 6 uređaja racunara ili telefona. To je negde oko 10.000 godišnje i to je jos i Boze pomozi.
Ali busnis paket najeftinijeg najma izlazi po 1 racunaru izlazi oko 10.000 dinara godisnje. Znaci za 2 racunara 20.000 dinara
 
Stavljen je upravo WPS. :cautious:
Moja ideja je bila da se stavi ledžit office ali pošto nije moglo da se uklopi u 150-200€ max odluka je bila izvan mojih ruku.
Zamoliću za minut tišine.
WPS ste platili za sve mašine ili samo instalirali? Obrati pažnju da za komericjlanu upotrebu nemaju free verziju.

Ukoliko koristite Excel sa dosta formula, povedi računa o problemu koji sam pominjao, iz čista mira formule u random ćelijama konvertuje u vrednosti.
Dopisivao sam se sa nekom kineskinjom, slao screen grab video, na kraju je, kao, ukapirala šta je problem, I prestala da odgovara na poruke.
 
Samo je instaliran, što bi rekli šta je tu je, kako je tako je.
Formule ne bi trebale da budu problem je je većina tih kompova kod žena koje ne znaju ni sumu da izračunaju a ne još da pišu formule.
 
Samo je instaliran, što bi rekli šta je tu je, kako je tako je.
Formule ne bi trebale da budu problem je je većina tih kompova kod žena koje ne znaju ni sumu da izračunaju a ne još da pišu formule.
Tako ste mogli da stavite i MS Office 😄
 
Hvala na pomoci👍
Nisam siguran da najam za office 365 moze na dva racunara. To im je paket family, ali on (ne) moze da se koristi za komercijalnu upotrebu (za firme) i moze da se postavi na do 6 uređaja racunara ili telefona. To je negde oko 10.000 godišnje i to je jos i Boze pomozi.
Ali busnis paket najeftinijeg najma izlazi po 1 racunaru izlazi oko 10.000 dinara godisnje. Znaci za 2 racunara 20.000 dinara
Najjeftiniji paket sa desktop verzijama (12,5 USD mesečno) Microsoft 365 Business Standard može na do 5 računara po korisniku. Tj. sa istim nalogom.
 
^ Po korisniku mesečno.
Može na više uređaja, ali jedan korisnik.
 
Nazad
Vrh Dno