Šta je novo?

Nagradno pitanje!!

Immortal_SurvivoR je napisao(la):
Radice ok na Fx5900xt. Nema toloko ljudi nove kompove, a i oni iz izdavacke kuce mislili su o tome(inace bi samo 10% igrca stvarno igralo)
Jel ti to sebe tesis???
 
Voodoo_NBGD je napisao(la):
Cuj "doom3 je pokazao razliku" :d
A sta su pre njega radili Kvejk, NWN i KotOR?
A sta je to pa Quake 3 mogao da pokaze na FX5900 i 9800 kartama, malko je zastareo. Doom je bio neophodan. Jedini "problem" je sto je pisan za NV30 path i R300, dakle dva razlicita koda... :crash:
 
Jesu li ovde neki ljudi pili ako stvarno misle da je ona klasicna slika u stvari sot iz HL2 ??? :d Neverovatno kakvih lozana ima :) Posle ce oni da komentarisu gameplay HL2 kao nesto neprevazidjeno, a ja nikada necu biti siguran da u stvari nisu pokrenuli Tomb Raider ili Requiem: Avenging Angel :D
 
Poslednja izmena od urednika:
OptiPlex je napisao(la):
Jesu li ovde neki ljudi pili ako stvarno misle da je ona klasicna slika u stvari sot iz HL2 ??? :d Neverovatno kakvih lozana ima :) Posle ce oni da komentarisu gameplay HL2 kao nesto neprevazidjeno, a ja nikada necu biti siguran da u stvari nisu pokrenuli Tomb Raider ili Requiem: Avenging Angel :D
Requiem je najgori FPS ikada napravljen, gori je cak i od Daikatane!
Ajde da sacekamo da HL2 izadje, pa da vidimo "cija majka crnu vunu prede"!
 
Postoji gori FPS od daikatane ?! :zgran: Inace dobru atmosferu i grafiku u igri cine i dobre teksture, znate, ono sto doom3 nema, a ako ima onda je mutno :D Nije sve u brdu poligona, danasnje mainstream graficke (9600xt, fx5700, 5900) bez problema mogu da rendaju brdo 2048x2048 (ili bese 2054) tekstura na ekranu...
 
ne bih se slozio da su texture u doom3 loshe - po meni je to najbolje shto postoji u d3! A poligona i nema tako mnogo...
 
Poslednja izmena:
a koji cpu i koliko mem ce biti potrebno???
 
@zerbah: ajde pridji zidu i uradi screenshot :) Sve i kad stavim teksture na ultra i dalje su mutne. Ne kazem da su lose, ali su daleko iza engina koji ih renderuje, pod ovim mislim iskljucivo na ostrinu i detaljnost istih, inace dizajnerski su fenomenalne. Digni konzolu u doomu i kucaj image_showsiluethe 1 (ili sl. ne znamda spelujem tacno) i image_showshadows 1 pa da vidis koliko poligona ima, pogotovo u senkama. Ovo je dobro zapravo, mozda su ipak malo preterali.
 
Poslednja izmena:
pa to sam i hteo da kazem - da su texture izuzetno dobro nacrtane - shto se tice rezolucije kao parametra kvaliteta, tu mislim da su dizajneri imali ogranicenja (mada opet gde su oni izbudzili 512 mega textura koje koristi ultra high?!?). Ako se gleda kvalitet dizajna textura za igrice, mislim da nema jacheg tima dizajnera od id-a (pogledajte kako nerealno izgledaju texture iz ut2004, npr.)...
 
Vrh Dno