Šta je novo?

Naglo pogorsanje rada P2P programa

sto se tice smanjenja protoka od strane provider-a jako jednostavno:
jel' pise negde u ugovoru koji potpisem da mogu da mi smanje protok, ili bilo sta drugo urade sa vezom , ukoliko sam presao neka ogranicenja ? Naravno da ne ; znaci ako mi protok sam padne niko nije kriv , ali ako mi oni namerno obore protok iz bilo kog razloga treba ih zatvoriti . znaci nema to veze sa " up to " i sl. u suprotnom bi mogli da mi smanje protok na 4 kb/s tokom , recimo , 10 dana i nikom nista.
ne znam da li je uopste potrebna neka diskusija oko ovoga ...
 
@djalf
Nisi skontao sta sam napisao. :)
Glavni Razorback server (2.0) se nalazi na portu 4661, ali ne tvojem, nego njihovom, a koji port ces ti da koristis je totalno svejedno, dokle god ga ISP ne ometa, i dokle god je dobro odradjen port forwarding za taj port.


Elem... Evo zasto mi ne radi eMule... :d :banana:
http://www.benchmark.co.yu/forum/showpost.php?p=771565&postcount=748
 
PretendeP je napisao(la):
sto se tice smanjenja protoka od strane provider-a jako jednostavno:
jel' pise negde u ugovoru koji potpisem da mogu da mi smanje protok, ili bilo sta drugo urade sa vezom , ukoliko sam presao neka ogranicenja ? Naravno da ne ; znaci ako mi protok sam padne niko nije kriv , ali ako mi oni namerno obore protok iz bilo kog razloga treba ih zatvoriti . znaci nema to veze sa " up to " i sl. u suprotnom bi mogli da mi smanje protok na 4 kb/s tokom , recimo , 10 dana i nikom nista.
ne znam da li je uopste potrebna neka diskusija oko ovoga ...

Upravo je to i problem, sto to rade... SBB recimo secka protok ljudima koji puno skidaju, i onda kazu "preopterecenje mreze" ili "radovi na Telekomu" i slicno. I ti im ne mozes nista jer u ugovoru stoji to magicno "oznacena je maksimalna propusna moc paketa", dok nigde ne pise kolika je brzina koju treba da obezbedi provajder. Moze da bude i 128kbit a ti si platio 256kbit i kad zoves, kazu da je 256 kbit maksimalno a da oni ne garantuju da ce to biti 100% vremena. To su ljudima govorili, pouzdano se zna.
A kad su prepaid paketi u pitanju gde je ZAGARANTOVAN protok, da vidis kako resavaju probleme u roku od 5 minuta.

Takvo je stanje zasad i tu se nista ne moze. Debelo su obezbedjeni ugovorom. Kod nekih provajdera pise (PTT KDS i neki ADSL provajderi) da ne odgovaraju za usporenje ili prekide zbog tehnickih smetnji koje nisu izazvane od njihove strane (misli se na Telekom i tako se svi vade). I onda mogu da zavrnu slavinu koliko hoce i da kazu "nije do nas". Pogledajte Neobee situaciju u NS i sta radi SBB sa korisnicima koji puno skidaju.
 
tex707 je napisao(la):
...sam imao konstantno oko 25 kb/s DL i 5 kb/s (na toliko sam ogranicio) UL

Ako si ogranicio UL na 5KB/s kako ti je DL bio 25 kada je u tom slucaju on maksimalno 20KB/s? Koliko znam ne moze se preci ogranicenje 1:4 dok UL nije >= 10KB/s.


vidakm je napisao(la):
Moguce da ti UL/DL ratio koce stvari. Ipak je 25:5 velika razlika. Iako sam na mnogim sajtovima nasao da mula radi bez problema sa odnosom 2:6 3:9 4:16 i 5:25

Prva dva odnosa su u redu, ali 5:25 ne postoji, vec 5:20 :trust:
 
Sve moze uz pomoc NetLimiter-a ili recimo DU Super Controler-a. ;)
 
Vrh Dno