Šta je novo?

Muke sa Mobisom

Proday

Uticajan
Učlanjen(a)
02.01.2005
Poruke
21,757
Poena
1,805
Eh kad se samo setim da sam ih hvalio jednom prilikom...
Naime 21 septembra sam kupio matorom nokiu 3720 classic (ono novo cudo otporno na sve i svasta) medjutim vec dva dana kasnije skontam da nece da puni bateriiju...sa bilo kojim punjacem ispise na ekranu da punjac nije kompatibilan i baterija prazna (znaci nesto neispravno). 25 septembra nosim telefon na reklamaciju i molim da vide sta je po sredi i pokusaju da rese problem u sto kracem roku posto je starom telefon preko potreban (njegov stari mob se raspao), a glupo mi da kupujem jos jedan novi telefon. Pri tome mi devojka govori da posto sam doneo telefon u istoj sedmici imam pravo na novi telefon al ona kao nema tu pa kao da se javim sledece nedelje da vidim situaciju. Ok zovem ja i pocne tamo neko da me kupuje se pricom kako je telefon stvarno neispravan (jok ja sam retard pa nisam i sam skontao) i kao imam pravo na novi telefon samo da sacekam par dana da im stignu sa carine. Uljudno pitam a zna li se otprilike kada ce to biti, naravno odgovor za par dana. Zvao sam jos jednom u medjuvremenu i onda odustao...evo danas je 2 novembar (znaci skoro 40 dana od odnosenja novog telefona na reklamaciju). Posebno je zanimljivo sto se mobis u Novom Sadu zatvario prosli petak (kako sam cuo), a kleli mi se da cu imati telefon pre zatvaranja, tako da sad postaje jos zanimljivije.

E sada me interesuje ako ima ikoga malo upucenijeg u zakone da mi napise koja je procedura. Da li moram da cekam onih 45 dana, pa tek onda da preduzimam nesto (muko moja gluposti) ili imam pravo da ih tuzim, mlatim ili sta vec..definitivno sto je covek danas bolji vise ga **bu!!?
 
...da nije tuzno bilo bi smesno... a da li ti je iko nudio pare da ti vrati, barem kada si treci-cetvrti put zvao? ili je ovo moje pitanje jos gluplje i nerealnije...?
 
znaci da ne poveruje covek. Nekih dva sata posto sam ovo napisao danas zovu me iz Bg i pitaju kao da li je jos ona adresa aktuelna da posalju novi aparat. Reko salji i vreme je bilo ;)

I ma kakvo bre vracanje para, pa ko to jos nudi. Cak sam im ja lepo rekao da pozajme aparat od comtradea posta znam da oni imaju na lageru pa neka im vrate posle, ali ko ce razumeti njihovu filozofiju. Nadajmo se da ce tel sutra napokon stici pa javljam rezultate!!!!
 
http://www.benchmark.rs/forum/showthread.php?t=201450

deja vu?

Šta bih ja radio? Savetovao se sa tržišnom. I kontaktirao Nokiu, po principu nije im prvi put... a i nije.

Mada mislim da si bio uporan u prvih sedam dana da bi izgurao svoje. Posle kad su videli da te nema 15, znali su da ćeš da izdržiš i 40. Mada lako je sad praviti se pametan.

edit: vidim rešio si problem... a vraćanje para? zašto da ne... pa ne služi valjda zakon samo kada se klima astal, pa da podmetneš pod jednu nogu :).
 
Poslednja izmena:
Ajde da oživimo temu :)

Kupim u TehnoMobile 09.januara 2010-e Nokiu E-52 i srećno smo se družili oko 20 dana. Međutim otkaže joj kamera i odnesem je na reklamaciju. Posle 15 dana čekanja stigne isto kućište sa zamenjenom elektronikom koje je još u radnji zezalo jer nije hteleo da se startuje iz prve nego tek posle nekoliko pokušaja. U roku od 12 sati joj otkaže kamera uz gomilu drugih problema. Sutradan ponovo šaljem na reklamaciju i kroz deset dana mi ponovo stigne isto kućište sa ponovo promenjenom elektronikom i naravno sa trećim IMEI brojem. Proverim je onako brzinski i naizgled sve radi. Sutradan sam nešto čačkao po podešavanjima i uklavirim da podešavanje osvetljenja displeja i senzor za regulaciju osvetljenja ne rade. Pošto sam imao neku privatnu gužvu morao sam da sačekam 10 dana pre nego što sam našao vremena da telefon ponovo pošaljem na reklamaciju i od 12. marta čekam na razrešenje.
Na online proveri statusa na Mobisovom sajtu piše da čekaju deo.
Telefon ni jednom sa reklamacije nije stigao u potpuno ispravnom stanju.
Čekam da vidim još koliko će da ga drže na servisu i ako se desi ono što očekujem da se desi po dosadašnjem iskustvu, ne preostaje mi ništa drugo već da ih prijavim nadležnim inspekcijama i eventualno da podnesem tužbu, pa kom' opanci, a kom' obojci.

P.S. ima li ko neki bolji predlog?
 
saberi ukupno koliko je dana bio na garanciji, ako je preslo 45 dana trazi da ti daju nov uredjaj jer za 45 dana nisu uspeli da poprave
 
moje iskustvo je ovakvo, ali sa alpha copy-jem: kupim nokiju 6303 i posle 5-6 dana shvatim da su tasteri poceli uzasno da krckaju i da "preskacu". ja se zainatim i pozovem onaj novi broj sto je uvelo ministarstvo trgovine, za savete potrosacima. tamo su mi rekli d u roku od nedelju dana imam pravo na zamenu bez pogovora uz fiskalni racun, i to odmah za isti model, a ako ga nemaju duzni su da ga zamene slicnim koji meni odgovara (u cenovnom rangu naravno)... ja sma odmah otisao u prodavnicu, a posto su tamo radile dve fone ali jako zbunjene devojcice kada su se iskonsultovale izmedju sebe, dale su mi drugi aparat.

ono sto je poenta moje price je to da je operater na pomenutom broju bio jako raspolozen da odmah pise prijavu, ali sam ga ja obuzdao rekavsi da cu prvo probati "milom" pa onda "silom".

dakle ja bih lepo kao "njegovo velicanstvo kupac" odmah lepo prijavio ceo slucaj inspekciji, pa neka oni vide sta ce. a posto niko, pa ni "ovlasceni dileri" u srbiji nisu skroz "cisti", mislim da ce ti vrlo brzo resiti slucaj na "obostrano zadovoljstvo"...
 
Nazad
Vrh Dno