Šta je novo?

MTS ukida prenosenja beplatnih minuta WTF

clock'n'roll

Čuven
Učlanjen(a)
30.03.2005
Poruke
155
Poena
619
Upravo mi je stigla poruka da od 1.3. prestaje promotivni period u kojem je bilo moguce trositi minute u naredna tri meseca. Sacekali su kraj februara da isteknu minuti koji preostaju iz novembra kada je zapravo i pocela ova usluga. Znaci nisu ni dana produzili trajanje usluge. Jos mi javljaju ovako na 7 dana pred kraj kad sam nalagerovao 150min i 300 poruka za crne dane kad mi zatreba.
Ovo bas dodje kao noz u ledja nama koji smo povecali tarifne profile kako bi mogli da taktiziramo i trosimo onda kada nam je potrebnije, i plus potpisali ugovore na 2god :(.

/*Izvinjavam se ako sam slucajno duplirao temu, ako takva vec postoji modovi brisite*/
 
Poslednja izmena:
Ja sam na mix paketu, i takodje mi je stigla ta poruka.
Koji je to stos?
Da li to vazi za mix pakete ili za Bel, ili za sve?
 
Da bre, kakva crna promocija na MIX paketima!?!?! :trust: Ocigledno im se moze, ne bi me cudilo ni da mi stigne poruka u kojoj kazu da je MIX paket bio jedna velika promocija i da do prvog odlucim kom BEL paketu da se privolim. :mad::smash:
 
Ovo je jedan u nizu radikalno losih poteza kojima Telekom, ako napravi jos neki ovakav potez, povlaci ljude, da iako koriste njihove usluge godinama sa zadovoljstvom, predju na neki od druga 2 operatera. Ne znam da li je neko od konkurencije pravio ovakve ljigave prevare, ali ovo je uzas, ja sam se zaprepastio kad mi je stigla poruka.
 
heh
700 minuta, 1200 poruka... znaci ode sve u djubre...
 
auuuuuuh i to bez ikakve najave vec samo kuvinski par dana pre 'isteka' nas obaveshtavaju.
 
Pa ja sam i presao na MIX paket, da bih imao i to prenosenje minuta, al oni resili da ga ukinu. Malo pre sam zvao operatera i on mi je rekao da je i za MIX to samo bila praznicna promocija i sada je i to gotovo, samo cekam da im i svi ostali tarifni profili ostanu bez pola minuta ili skoci cena jos 1.000 din ili tako vec nesto pa da i to nazovu praznicna promocija... Bedno nema sta...
 
Ma ljudi, cemu opterecenje... predjite na drugog provajdera koji nikad nije 'toliko' zavukao onu stvar korisnicima, pogotovo ne bez najave.
 
Poslednja izmena:
*******, stvarno nemam komentara!
Prvo ukinu dodatne besplatne minute ko da nikad nisu ni postojali, a sad i prenosenje....
Dobro, bar smo za ovo dobili obavestenje za razliku od besplatnih minuta :D
 
To sto lazu da je to bila praznicna promocija i sto je masa ljudi zbog toga uzela te pakete je nadam se dobar osnov za tuzbu jer se radi o obmani. To vise nije da po ugovoru da menjaju.
Receno je da je osnova mix paketa prenos minuta, znaci NE PROMOCIJA. Obmanuli su javnost.

edit: kao sto je prvo bilo objavljeno da se i u toku besplatnih minuta zaokruzuje pa promenjeno, verovatno zestokom reakcijom ljudi, trebalo bi i sada da ostro reagujemo, da zovemo, da pretimo tuzbama (neko neka kaze da li imamo pravni osnov), u svakom slucaju da iskazemo zestoko nezadovoljstvo, pa mozda i odustanu.
 
Poslednja izmena:
Pa očigledno su uvideli da je sistem koji je radio obradu podataka, i računao preostale minute i poruke i njihovo prenošenje, generisanje računa, jednostavno bul*a. Zato verovatno i nije radio do pola meseca, i zato ej bilo onoliko reklamacija na račune. Pa jednostavno više neće da ga koriste i zato te pakete i gase. Ako ej ovo stvarno istina, još nisam dobio nikakvu poruku, ja raskidam ugovor.

Ovo je samo još jedan dokaz da ne treba na ugovor uzimati telefon nikada, jer oni ladno mogu da kažu da od 01.04. mesečna pretplata skače na 20.000din, a ti im ne možeš ništa i moraš 2 godine da im plaćaš po 20.000.

BTW ni drugi provajder nije ništa bolji, ukinuo je omiljeni br, npr. bez ikakve najave. Tako da pretpostavljam da će sada da i oni kopiraju malo MTS i ukinu prenošenje u Prenesi paketima (apsurdno bi zvučalo, ali me ne bi čudilo).
 
Poslednja izmena:
Ukinuli su omiljeni broj, ali nisam cuo da prave magarce od korisnika pricom da je to bila promocija.
Zatim i dalje drze stare pakete za korisnike koji ne zele da predju na novi.
Poslao sam mts-u mail i izrazio sam veliko razocarenje u razgovoru sa korisnickim servisom.
Predlazem da sto vise nas uradi nesto slicno.
 
Auuuu, sta uradise...
 
Evo i meni je stigla poruka. Ja neću da im pošaljem protestni mail, već mail u kome ih obaveštavam da zbog promene paketa želim da raskinem ugovor, i da me obaveste koja je procedura za raskid ugovora.

BTW može li to mailom ili preko korisničkog servisa ili mora da se ide u prestavništvo mts? Mislim da se raskine ugovor?
 
Poslednja izmena:
I meni stigla poruka, a tek sto sam uzeo nov br. na mix-u, nista, telenor-u here i come:)
 
*еб* те се из мт:с-а!

Спавао и сад сам устао кад ми, као и осталима стигло лепо обавештење:



:mad: :S: :wall:

Као да сам предосећао шта следи па сам у фебруару много трошио нагомилане залихе.
 
E, ljudi, daj da ih tuzimo. Lepo da se skupimo i pokrenemo tuzbu. Nigde nije bilo navedeno da je u mix paketu prenos minuta i poruka promocija, nego da je takav paket, a koliko znam, paket ne smeju da menjaju, jer smo potpisali ugovor za to.
Ovo je bezobrazluk najgore vrste. Em nam uzimaju pare, em prave budale od nas.
 
Poslednja izmena:
Totalni bezobrazluk je ovo sto rade. A kome inace mozemo da se zalimo zbog obmanjivanja korisnika???
 
U sustini mi im ne mozemo nista, da su bezobrazni preko svake granice, jesu. Sami smo potpisali da mogu da nas zezaju kako im volja. Kada je bila halabuka oko zaokruzivanja zvao sam B92 da ono probaju nesto da urade, niste svesni kako su me iskulirali, nisu hteli cak ni da me saslusaju, valjda se svi ono boje da ne izgube milione od reklama mesecno, nego dam ja razmisljao da se zalimo udruzenju za zastitu potrosaca i antimonopolskoj komisiji. A najcrnje je to sto su sa ovim svim "poklonima" poceli u trenutku kada je VIP pocijao sa postpaid-om. Jednom recju STOKA.
 
hmm... ja sam ugovor potpisao na bel200, tako da sam jako happy sto sam presao na mix1000 i bez prenosa... da je kradja, kradja je...
 
Nazalost jeste istina, koliko sam ja razumeo promocija je bila za BEL pakete, ali na neki nacin su oni i MIX sredili, pitao sam i drugaricu koja radi u MTS i stvarno je tako, mozda se kasnije predomisle ali ovo je ovako kako je :(
Ja nisam vezan ugovorom, ali sam vezan za ovaj broj i svi koji me poznaju imaju ovaj broj, (imao sam davno 063 postpaid) i zadnjih 4-5god koristim samo ovaj pa nemam pojma sta da radim, ali ne verujem ni da ostali provajderi nece uraditi slicno ako vec i nisu uradili...
Delovalo je kao da ce biti nesto bolje kada dodje ovaj VIP ali izgleda da je i dalje sve po starom :(
Mozemo mi da kukamo koliko hocemo ali nam nema nikakve koristi od toga...
 
Malopre sam zvao:
dakle gubi se prenos i u MIX tarifi

ko je MAGARAC da potpise ugovor kod njih (na 24 meseca!) zaista skida gace, neginje se i naivno misli da nece da iskoriste situaciju i kresnu ga KAKO, KADA i KOLIKO IM GOD PADNE NA PAMET!

Ako: sami ce da svedu svojih 60+% trzisnog udela na 20% jer su danas SVI IZGUBILI POVERENJE u ovu jadnu firmu koja ne ume da se pridrzava svojih ugovorenih obaveza prema ljudima koje je *****ala na 24 meseca. :hump: :hump: :hump:

Pretvaraju se da je promotivni period - nemam reci koliko su jadni i koliko cu da pobegnem od njih.

Zaista glasam da ih tuzimo, ovo sto telekom radi je grubo silovanje prava potrosaca.
 
Poslednja izmena:
hehe...dzhaba se palite... nigde u ugovoru ne pishe za prenos minuta...samim tim...djaba. Nego..kod svih je isto...nemojte misliti da telenor necje za par dana da prekopira to kao shto je zaokruzhio minut na prepaidu "u skladu sa tendencijama na trzhishtu" :) samo shto se upishao nisam kad sam to prochitao:)
 
Nemoj tako, telekom je sada firma lazova koji gube SVAKO poverenje kod kupaca. Nista sto nadalje budu rekli nece biti tacno za 2, 3 ili 6 meseci, a firma u koju potrosaci nemaju poverenja je propala firma - sto ce oni nauciti u vrlo dogledno vreme

Ja cu od sada istu uslugu rado platiti 30% vise kod Telenora jer imam poverenje da drze rec - a to je u poslovanju od presudnog znacaja
 
Poslednja izmena:
Kakve ******cine od mts-a!Dobro, priznajem, nisam uzeo mix paket, ali sam to ozbiljno planirao bas zbog prenosenja minuta i poruka...Katastrofa!
 
U ugovoru stoji da MTS ima pravo da promeni cene i druge komercijalne uslove ugovora, uz prethodno obavestenje putem medija ili korisnickog servisa, a KORISNIK IMA PRAVO NA RASKID UGOVORA U ROKU OD 8 DANA OD DOBIJANJA RACUNA.AKO NE PODNESE ZAHTEV ZA RASKID, SMATRA SE DA JE SAGLASAN SA NASTALOM PROMENOM.
Da li je ovo mozda slamka za koju se mozemo uhvatiti (ja imam oko 500 nepotrosenih minuta i 800 poruka) i sva je prilika da cu retko kada istrositi tih 250 min. i poruka u jednom mesecu, ali principjelno ne volim da prave budalu od mene.Dosad sam im dosta zagorcao zivot zbog 'jajarenja i sl.', a ovo nemam nameru da tek tako propustim.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno