Ja još nisam platio ni aprilski račun. Zbog njihovog prslog sistema za tarifiranje i obračunavanje stigao mi je dosta veći račun od očekivanog. Uložio sam reklamaciju čim mi je stigla sms poruka o visini aprilskog računa (10.5.) i snajka iz call centra mi reče da će kolege proveriti i da će me kontaktirati. Ja sam čekao... i čekao... i čekao... i pošto se oni nisu javljali odlučio sam da iz principa neću da platim taj aprilski račun dok se ne reši stanje reklamacije. Prošao je rok za plaćanje, oni se i dalje nisu oglašavali, pa je onda došao period kada već "seku" one koji nisu platili, meni je i dalje radio odlazni saobraćaj, nisu slali one "ultimatum" poruke, ali se nisu javljali ni u vezi reklamacije. Tek pre 3 dana me zove neki lik sa 790 da mi kaže da će oni uskoro početi da proveravaju te sporne račune. I ja kao "Tek sad?! Pa uložio sam reklamaciju pre više od mesec dana" I on kao .. "Znate kako, to je proces koji traje... ne može baš brzo da se utvrdi... Nemojte da brinete, ne morate platiti ovaj račun dok se to ne reši, a do tada vam neće biti isključivan telefon". Mada i to je taktika. Ko zna da li će rešiti reklamaciju u moju korist ili će me iskulirati, a ovako će mi ostaviti uključen mob da mogu da pravim trošak, a naravno preostali besplatni saobraćaj neću moći da proverim jer u toku tih 5 dana koliko radi servis za proveru stanja u toku meseca dobijam neke nebulozne izveštaje (preostalo 325 minuta razgovora, a ja na paketu MIX500 gde je 125 u sklopu pretplate a potrošio sam sigurno pola). Znači katastrofa.