Šta je novo?

MTS optika za fizicka lica

Nema, moj agent je danas morao da podnese prijavu za moje roditelje iako nisu u gradu do 20. juna, ali danas je poslednji dan bio za 12 meseci po dinar...
 
to oni svaki mesec kazu da traje samo do kraja meseca, i meni su svi prosle godine vikali da DEFINITIVNO nema vise od sledeceg meseca ali uvek se produzi za mesec
 
To je iskreno velika promena ako se desi i bas nista dobro ne donosi, kad ugasi najveca firma ugasice i drugi te akcije, tako da pogadja sve...
 
Zdravo svima, drug hoće da sklopi ugovor za MTS optički internet. Da li i dalje važi da ti ne bi imao sve SBB kanale (N1 i Nova S, ali i mnoge druge)? (Jedno vreme je to bilo aktuelno.)

Uzeo bi Amazonov Firestick koji podržava EON app (i koristio user/pass od drugara sa SBB). Pitanje je da li bi mu neki kanali bili zaključani. Hvala!
 
Kanali koji su iskljucivo na SBB-u su zakljucani i ne mozes da ih pustis bez nekog VPN-a koji podrzava i srpske adrese.

Ako mozes da uhvatis Unifi wifi signal, rade svi kanali.
 
Poslednja izmena:
Nema upgrade-a sa 200/80 na nove brzine 250/80? Nisam ispratio to povećanje..
nema nista automatski za one koji su i dalje u ugovornoj obavezi
pitao sam drugara koji radi u mts poslovnici i on mi rekao da moze da mi promeni kada mi istekne prva godina ugovorne obaveze da mi se ne bi kvarila promo cena, sto je sledeceg meseca pa videcemo
 
^ nije mi ovo baš jasno, ja sam u drugoj godini UO. Jel ubrzanje moguće bez nove UO?
 
Za svaki BOX paket dole u "detaljne informacije" pise, npr za BOX 2:
Tokom trajanja ugovora, u svakom trenutku, možete preći na BOX 2 paket veće cenovne vrednosti. Ukoliko se tokom trajanja ugovora odlučite da pređete na BOX 3 ili BOX 4, potpisujete novi ugovor na 24 meseca. Promena izabranog BOX paketa na paket sa nižom naknadom nije moguća za vreme trajanja ugovorne obaveze.

ovaj deo "možete preći na BOX 2 paket veće cenovne vrednosti" znaci da bi trebalo da je moguce, posto su nove vece brzine malo skuplje.
 
Ne, nikako

Edit: Greška, zumiralo mi je sliku na 118ms. Okej je, mada može i bolje. Kod mene se drži na 2-4ms
Uopste nije okej. ping test radi na najblizem serveru najbolje mts-ovom, ali pre toga bi bilo idealno da speed test ne radis preko wifi, nego kablom povezes ont i racunar i tako uradis speed test.
I onda imaš sliku PING-a na lokalnoj mts mreži (čitaj između korisnika mts mreže / servisa na njoj). A ako ti je pak potreban neki servis van mts mreže onda je već ping 20ms problem. Ping ti je korektan preko WiFi konekcije, sa obzirom da imaš "hop" na bežičnu tehnologiju.
Hvala vam na sugestijama!😀
 
Uslovi BOX 4 promocije:

12 meseci 50% popusta – za nove korisnike koji nemaju mts usluge ili koji imaju samo uslugu fiksne i/ili mobilne postpejd linije, a odluče se za uvođenje optičke infrastrukture i BOX 4 paketa, uz ugovornu obavezu na 24 meseca,
Novo! 24 meseca popust na mesečnu naknadu dodatne postpejd linije koja se uvodi u BOX – 10% popusta za uvođenje jedne nove (dodatne) postpejd linije i 20% popusta za dodavanje više od jedne nove postpejd linije, uz ugovornu obavezu na 24 meseca za BOX 4 paket,
prvih 10 meseci 50% popusta na mesečnu naknadu – za korisnike koji se odluče za uvođenje dve nove usluge (Fiksna + iris TV + Net + MOB), uz ugovornu obavezu na 24 meseca za BOX 4 paket,
prvih 5 meseci 50% popusta na mesečnu naknadu – za korisnike koji se odluče za uvođenje jedne nove usluge (Fiksna + iris TV + Net + MOB), uz ugovornu obavezu na 24 meseca za BOX 4 paket,
prvi mesec 50% popusta na mesečnu naknadu – za korisnike koji već koriste fiksnu i mobilnu liniju, iris TV i Net i opredele se za BOX 4 paket uz ugovornu obavezu na 24 meseca, kao i za korisnike koji obnavljaju ugovornu obavezu za BOX 4 paket,
prva 2 meseca otključan MAX paket – za sve nove korisnike iris TV usluge u okviru BOX 4 paketa.

Promocija traje do 31.08.2022. godine.
 
Odlične vesti taman svi da pređu kod mene u yettel i dalje 12 meseci gratis 😝
Sve zavisi kome sta treba,kod Vas je cena visa za 200 dinara ako nemas Yetel mrezu,ako je imas onda je ponuda sada bolja,jer vi imate i150 minuta prema ostalim mrezama sa fiksnog dok MTS nema.Meni je vise odgovatalo mts jer smo svi u mts mrezi.A videcemo dokad c vasa komercijala izdrzati..cujem da uskoro opet menjate vlasnicku strukturu i naziv tj ime.
 
to oni svaki mesec kazu da traje samo do kraja meseca, i meni su svi prosle godine vikali da DEFINITIVNO nema vise od sledeceg meseca ali uvek se produzi za mesec
И обично је било тако и обично си био у праву, али... свему дође крај ,-)
Превише је промоција била добра да буде заувек, није ни ова нова лоша...

Него видим помињете и бокс пакете погледајте мало ту тему има и битнијих промена(+1 СТБ...) што звучи као неслана шала
 
Danas mi se na oba racuna (jedan za mob jedan za box) pojavila "Zatezna kamata" 4 dinara na jednom racunu i 7 na drugom, nije da im dugujem 1din jer jedan od njih nikad nije bio 1dinar, iako uvek placam cim stigne na email, sta je sa tim, el se desilo jos nekom ?
 
Poslednja izmena:
Da, svi serijski brojevi im pocinju sa ALCL = Alcatel Lucent, od kojih je Nokia kupila tu diviziju.
Ali na ruteru pise takodje veliko NOKIA, i takodje Model pocinje sa Nokia.
 
Da, svi serijski brojevi im pocinju sa ALCL = Alcatel Lucent, od kojih je Nokia kupila tu diviziju.
Ali na ruteru pise takodje veliko NOKIA, i takodje Model pocinje sa Nokia.
Hvala puno na odgovoru!😀
Nisam znao za tu informaciju.😁
Ubeđivao sam se sa operaterom, da imam Nokia ONT uređaj (Nokia G-2425G-B).
Ipak, operater je bio u pravu da je to Alcatel ONT uređaj.
 
Ne mogu da nadjem na sajtu MTS-a broj tehnicke podrske na koji mogu da prijavim kvar.
Naime, od juce mi ne radi internet i na ruteru treperi crvena lampica koje je oznacena kao LOS (pretpostavljam "line of service").
Da li neko zna na koji broj treba da ih zovem da prijavim ovo?
 
Pa zar nije Asimetricna (upload manji od download) Digitalna (ili ima signala ili nema) Pretplatnicka (racun svaki mesec) Linija ?
 
imaju podizvodjace koji im prave haos po terenu, a najnovije sto sam video je da su i meni otvarali kanalice pa su ostavili svezanj kabla da visi preko iznad vrata i razmisljam da im to isecem, da dolaze ponovo sve dok ne nauce kako se instalacija ostavlja iza sebe.
 
Zvao sam juce 0800/100-100 i opcija 4 nije u ponudi uopste.
Takodje sam zvao 064/733 i automat mi je javio da sam dobio nepostojeci broj.
Na kraju sam podneo zahtev preko ovog formulara na sajtu koji je @rajkosto ostavio i podneo sam zahtev za kvar na adsl-u iako imam optiku.
Cekam sada da vidim koliko ce proci vremena da nesto urade ili da me bar kontaktiraju.
 
mislim da samo preko formulara mora vec par godina... ili direktno na email...
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno