Šta je novo?

MTS optika za fizicka lica

Web na kompu. DL mi je sad 600Mbps ovde, a komp je kablom vezan na net. Nije ni do čega drugog nego se youtube cache serveri na telekomu raspadaju uveče.
 
Web na kompu. DL mi je sad 600Mbps ovde, a komp je kablom vezan na net. Nije ni do čega drugog nego se youtube cache serveri na telekomu raspadaju uveče.
Da li mislis da supernova ima svoj zaseban YT cache sistem ili je sve telekomovo jer ja generalno nemam problema sa YT, na TV je 4k a na desktopu 1440p. Nije bilo bufferinga i slično.
 
Prekljuce su mi instalirali Box3 600/600 optiku u Kuli, bela Nokija G-2425G-B
OZRjWGw.png

^LAN test

TV radi preko kabla+setupbox-a, ali jos mi nisu izgleda aktivirali Iris preko interneta. Na drugom TV-u crna slika posle logina u "Iris Smart" aplikaciji, a na mob/browseru me u "Iris Go" posle logina pita koji nivo pretplate zelim da kupim [Max/Start]. :-/
 
Poslednja izmena:
Iris aktiviras sam preko moj mts aplikacije.
 
Da li mozda neko ima prekid u NSu od sinoc? U toku noci mi je nestao signal, a operatera za prijavu kvara je nemoguce dobiti.
 
Možda su restartovali ont/ruter zbog povećanja uploada u toku migracije? Pa nešto zabrljali 🤔 Meni još ništa nisu menjali, sve radi po starom, nije bilo prekida, NS optika isto.
 
Kad god menjaju brzinu neta šalju novu konfiguraciju za ONT, možda su zeznuli.
 
Samo je oko pola 2 sinoc nestao signal. Sta mi je onda opcija? Da zovem call centar i cekam koliko god treba da se javi operater?
 
@lazars
odeš na mts sajt, otvoriš "mila" chat i tamo kucaš "operater" i čekaš da ti se javi neko, ako baš hoćeš da pričaš sa živom osobom.
ako nećeš, prijaviš problem ili preko tih bot opcija iz chata ili odeš gore na "podrška", pa tamo prijaviš.
 
Kad god menjaju brzinu neta šalju novu konfiguraciju za ONT, možda su zeznuli.
@poglavicas Da li će nama, koji smo podesili bridge mod, ta nova konfiguracija sj**ati podešeno i sve vratiti na njihovo default, kako je bilo "iz mts kutije" ili će samo restartovati bez narušavanja našeg korisničkog podešavanja (iz admin moda)?
 
Meni je ostao ruter u bridge-u kada sam obnavljao ugovor prošle godine i prešao na jači paket. Valjda će i sada biti isto.
 
Pogledajte prilog 474649
Ne znam. Redovno dobijam, svaki mesec. Jedino ako ih niste blokirali.
Telefon čuva izbrisane mesec dana pa je vratio iz mrtvih, stiglo 09.12. Samo bitan deo isekao. Gore je moje za BOX račun. Ispod je link ka servisnim informacijama.

Meni od mts_info stigne sms samo ako sam prijavio neku reklamaciju na rad, bas decembra sam prijavio pucanje neta 100x na dan, pa mi stigao sms da je reklamacija zavedena pod tim i tim brojem i to je jedino sto mi stiglo od njih. A podsetnik da platim račun nikad. Možda prilikom potpisivanja(ne sećam se sad) , je bila opcija da se ne cekira slanje sms.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno