Šta je novo?

[MTS] Naplata poziva call centra 064/789, od 01.02.2010.

Mi smo samo jedne obicne ovce za sisanje, svi cute i trpe poskupljenja na sve strane, evo sledece nedelje gorivo ide jos gore, pa pretprosli mesec je vec poskupelo. wtf :wall: :zgran:
 
Neki ovde hvale vipov pozivni centar. Slazem se, trenutno je najljubazniji i najlakse se dobija dok MTS necu ni da komentarisem jer je u raspadu. Ali posle ovog poteza mts-a koliko mislite da ce vipova podrska biti besplatna?
 
Da li ce se naplacivati i poruke *100# ?


Ako ne reaguje RATEL i zabrani naplatu svakakvih gluposti sto se nigde u svetu ne naplacuju osim kod nas, ko zna sta ce im uskoro pasti na pamet da nam naplate. Mozda nam uskoro naplate i zevanje u telefon, znaci ne drzis telefon u rukama nego samo zevnes u njega a oni ti to naplate.
 
Gotovo sam ubedjen da ce biti i dalje besplatna, jer je to normalno, da kad imas problem koji nije do tebe vec do njih jer su oni ti koji trebaju da odrzavaju mrezu, da paze kako obracunavaju racune itd. zasto bi neko placao njihove greske, ja iskreno ne koristim call centar mozda sam dva puta za ovih 13 godina koliko imam mobilni telefon (od 1997) ali kazem sa strane potrosaca to nije normalno, a ko ti garantuje da ces manje cekati zbog toga na operatera, samo ce napraviti problem ljudima kojima je recimo ostalo poslednjih 10 dinara mozda za 3 poruke morace da plate lopovima da bi dobili pogresnu informaciju ili ce mozda ljudi sad vise pricati sa operaterima jer ce da ih pitaju i ono sto im ne treba samo da bi jos duze pricali sa njima jer su vec platili razgovor.

Ovo nista ne resava, VIDECETE.
Pozz
 
Naplacivanje 789 postavljanje terena za otimacinu para, npr. posalje ti mt:s SMS spam poruku, tipa:

http://www.benchmark.rs/forum/showthread.php?t=204886

ti ih zoves i kazes im, pa zar se nisam odjavio od vase "usluge" "Komercijalni SMS" vec pet puta, a oni tebi: - pa da ali hocemo da nas ponovo pozovete kako bi vam svaki put oteli po 10 dinara, znate mi imamo "gresku" u sitemu i nije dovoljno da nas jednom pozove nego pet puta. A najsladje je sto nase greske idu na vas racun :wall:

Ili ih zoves, i kazes im da si gledao listing i da u listingu pise da si bio u Ukrajni, a ne da nisi bio u Ukrajni nego nisi ni pomislio tamo da ides. Naravno moraces opet zbog njihove greske da zoves o svom trosku 789 :wall:


Ne mozes da dopunis kredit, pokusavas 10 puta i nece, onda o svom trosku pozoves korisnicki a oni ti kazu da ima greska u sitemu i da pokusas za sat vremena :wall:
 
Nove cene poziva za info servise Telekoma

"Telekom Srbije sutra će povećati cene poziva ka informativnim servisima i uvesti naplatu razgovora sa operaterima na broju 064/789.

"Od trenutka kada se javi operater cena poziva ka korisničkom servisu 064/789 iznosiće deset dinara, bez obzira na dužinu razgovora sa operaterom", saopštio je "Telekom Srbije".
Cena poziva servisa za informacije o telefonskim brojevima korisnika 988 iznosiće 21,50 dinara za pozive iz fiksne mreže, odnosno 23,32 dinara za pozive iz mobilne mreže. Po istim cenama tarifiraće se i minut razgovora za pozive upućene servisu za razna obaveštenja 9812.
Nova cena poziva servisa za naručivanje buđenja 9811, servisa za informacije o verskim praznicima 9822, servisa za informacije o meteorološkim prilikama 9823 i i servisa za loto izveštaj 9844 biće 10,75 dinara po pozivu sa fiksnog telefona, odnosno 11,66 dinara po pozivu iz mobilne mreže.
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/174652/Nove-cene-poziva-za-info-servise-Telekoma
 
Poslednja izmena od urednika:
[MTS] Krece naplata razgovora sa operaterom na 789

Pa ne mogu da verujem!!! Ne zovem operatera za hot line, nego da prijavim problem koji imam sa njihovom ******skom mrezom nastao zbog njihove greske i jos moram da platim!!! O boze...

"Razgovor sa operaterom ce biti naplacen 10 dinara bez PDV-a"
 
Stara vest.

Sto se mene tice, ako se javi brzo, onda je ok, ako je opet sporo kao ranije, onda je kradja.
 
Ne zovem operatera za hot line, nego da prijavim problem koji imam sa njihovom ******skom mrezom nastao zbog njihove greske i jos moram da platim!!!

Ma drski su do bola, sta reci nego "videla zaba da se konji kuju pa digla nogu i ona". Sto je najgore poziv 789 se naplacuje i u slucaju kada su svi operateri zauzeti poziv biva naplacen!

Zivimo u takvoj drzavi gde moze da radi ko sta hoce i da svako naplacuje sta hoce. Apsurd je da zbog njihove greske moras da placas poziv...
 
Pozovi 789 :) eto odakle mi.
 
da, bas sam juce zvao da pitam za ovu 066 "Zdravko Colic" promociju :)

taman sam se pripremio na cekanje kao i obicno, a operater se javio nevidjeno brzo da sam se zbunio i umalo zaboravio sta sam hteo da pitam :) tako da mi stvarno ne smeta tih 10 dinara... sto rece neko, ne zovem ih svaki dan.

btw. nije losa pomenuta promocija, kartica kosta 200 din, a dobijes 500 minuta i besplatne sms (1 mesec) prema 3 f&f broja, naravno i 200 din kredita...(toki tarifa).

za sekundarni telefon i zvanje, smaranje sms-om do cak 3 curice nije mnogo, isplatice se kod jedne sigurica :banana:
 
Samo kad se javi operater naplaćuje se.


:) da da... cim si ti pritisnuo taster 1, tebi se naplacuje, a sada da li ce se javiti ili nece operater... ili ce ti puci veza... ili ces cekati... tebi je skinuto 10 dinara. PROVERENO!
 
Kao sto Shaddow rece, potpuno netacno.

A sto ne proveris, nego pricas samo tako? Ja ti rekoh to je provereno, cim si pritisnuo 1 tebi se naplacuje a operater moze da se ne javi!

Proveri sam, isceniraj kao da je veza pukla (npr. usao si u tunel u tom trenutku i izgubio signal): pritisni taster 1, pa prekini vezu... da vidis kako se (ne)naplacuje :)
 
Poslednja izmena:
Uradi taj test (kada se operater nije javio) i proveri sutra ili na mesecnom racunu da li ti je naplaceno ili ne.
 
To sam ja davno proverio, ali ocigledno ti nisi.
 
Nema potrebe da proveravam, imam source code sistema za naplatu ispred sebe...
 
upravo sam proverio 2 puta, nije mi naplaceno nista.
ako nekom treba veci dokaz, mogu da okacim video ;)
 
Nema potrebe da proveravam, imam source code sistema za naplatu ispred sebe...

zar taj sistem za naplatu nije neki sveti gral koji niko ne sme da vidi jer je zapravo nepostojeca hibridna tvorevina puna gresaka i isteklih licenci? :) daj podeli tu radost sa nama ad mi vidimo sta je to toliko trulo u drzavnom preduzecu Telekom? :)

odnosno da vidimo zasto se pol a foruma zali da mu je poziv naplacen a drugi deo kaze da nije...
 
Poslednja izmena:
Nema potrebe da proveravam, imam source code sistema za naplatu ispred sebe...

Jel ima nekakve veze taj sistem sa sistemom provere stanja? Bas bih voleo da znam, ako si upucen, hocemo li dobiti (postpejd korisnici) upotrebljivu proveru stanja?
 
Evo zvanicna informacija od mt:s-a:

Prilikom potvrde od strane korisnika da poziv bude naplaćen, pritiskom na taster 1, istog trenutka se poziv naplaćuje, nezavisno od toga da li se agent (operater) odmah javio ili su svi agenti bili zauzeti u tom trenutku (tada korisnik dobija govornu poruku o očekivanom vremenu do izlaska na agenta). Međutim, ukoliko se ukljući poruka da su svi agenti zauzeti i da je potrebno pozvati kasnije, u tom slučaju se poziv ne naplaćuje.

Dakle, ukoliko je korisnik prekinuo vezu jer nije želeo da čeka, to je njegov izbor, ali usluga će svakako biti naplaćena.


Moja provera se poklapa sa zvanicnim informacijama... kako vama uspeva da vam ne naplate ne znam.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno