Šta je novo?

[MTS] Mondo forum iskljucen?

djpaan

Čuven
Učlanjen(a)
16.04.2004
Poruke
933
Poena
645
Da li neko zna iz kojih razloga je iskljucen mondo forum koji je u sebi sadrzao i segment online korisnicke podrske za mts? ne radi vec nekoliko dana koliko sam ja video. Ajde dva daan za neki maintenence, ali ovo se nastavlja...
Any ideas?
 
nigde ni ne pise da je u pitanju nekakvo odrzavanje, vec smo da je forum offline - iskljucen. meni to lici na trajno resenje, jer obicno (na ozbiljnim forumima) stoji bilo kakvo obavestenje dikle ce radovi trajati, a i obicno je to par sati...

mt:s ostaje dosledan svom haosu u kome se nalazi vec godinu dana...
 
Na forumu je bilo mnogo čudnih ljudi u poslednje vreme, nadam se da nije hakovan...
 
ma daj realno nije bio uopshte koristan.. modovi nadrndani uvek a odgovori koje daju su blagi uzas. nikakav gubitak ako je for good iskljuchen
 
djpaan, ozbiljan i MTS u istoj rečenici idu samo ako posle ozbiljan sledi reč problem :d

Forum je bio prilično koristan. Modovi su možda malo suviše službeni, ali je to bio jedan od kanala tehničke podrške, pa je tako nešto i bilo za očekivati.

Ko god je imao neki problem, dovoljno je bilo da korisniku Korisnički servis pošalje privatnu poruku i sve je bilo rešeno čim počne radno vreme :)
Ali samo ćakanje i rasprave na forumu su bile manje više besmislene...
 
za takvu vrstu podrshke dovoljna je mail adresa koja vec postoji kao opcija obracanja korisnichkom servisu mts-a.
 
Deo Mondo foruma koji se odnosi na mts je po meni najgori forum i to samo zbog moderatora. Bic Boziji!!! To je forum sa najvise bespotrebno zakljucanih postova. Sve ono sto mu (im) se ne svidja odbaci, zakljuca. Uopste ne prihvataju kritike. Samo ti obrisu post, zakljucaju temu, izbace te iz foruma. Kao mene! :-devil-:
 
Kao moderator na više foruma, kažem da modovi na MTS nisu preterano druželjubivi, ali su vrlo efikasni. Lokuju duple teme (ostave link na regularnu temu), lokuju besmislene teme, daju odgovore na sva pitanja gde imaju ovlašćenje, pa makar ona bila tipa "uskoro", "još uvek nemam informacije" i sl.
Ako su brisali neke korisnike koji su zamislili da promene planetu preko internet foruma, to im stvarno ne bih zamerio :)

Zapravo, kako funkcioniše cela mreža, forum im je extra :)

Kome se ne sviđa, ne mora da posećuje. Naravno, trenutno i kome se sviđa neće da može da posećuje :d
 
Poštovani/a,

obaveštamo Vas da je zbog tehničkih radova Mondo forum privremeno van funkcije.
Pozivamo Vas da predlozima, koje ćemo pažljivo razmotriti, učestvujete u poboljšanju Mondo foruma. Svoje predloge i sugestije možete slati putem e-maila na adresu: [email protected]

Ostanite uz Mondo jer će se uskoro pred vama pojaviti unapredjeni interaktivni segment portala.

Hvala Vam na vašem strpljenju i doprinosu.

Vaš MONDO

Dakle, radi se na unapređenju :d
 
Ваљда зато што на gmail-у имају бесплатно 7 GB простора којем могу приступати са било које локације док са адресом @nadlanu не верујем да могу имати више од пар стотина MB-ова.
 
sto moze da objasni zelju menadzmenta da se bori sa svim kritikama koje mogu nastati usled nemogucnosti pristupanja forumu:)
 
Menadžment? Nadam se da je u pitanju ironija :)

Meni više zvuči kao entuzijazam nekog od moderatora...
 
Forum je proradio. Adresa je stara, baza poruka i korisnika stara. Na oko nema nekih promena.

Možete početi sa reklamacijama i žalbama :d
 
Bas cudno zasto nije radio ovoliko dugo, a skoro nikakvih promena nema. Cini mi se da su malo grupisali teme, ali ne verujem da je to bio razlog, jedno ipo mesecnog nefunkcionisanja.
 
Oni i nisu toliko loši kao telenor forum. Na mts-u pišeš loše o njima i ne brižu, a telenor ostavlja sve negativne komentare o konkurenciji, a pohvale konkurencije brišu. Brišu i kritike na račun telenora.
Najmanje pet puta mi brisali post o nekim tarifama koje sam sa njihovog sajta postavljao. Ne vole istinu. Tako da je mondo za njih zlato.
 
Svejedno, Jaksa je pokusavao da prebaci diskusiju o Telenoru sa Bench foruma na njihov forum cemu sam se jako protivio (ima valjda u searchu)... Usput posle mi je i pretio da ce me banovati na PM :) mislim nekorektno od moderatora. Ne znam ko se trudio da prebaci diskusiju na Mondo o "dragom" nam 064 - lepo diskutujemo na neutralnom terenu kao Bench i gotovo
 
Poslednja izmena:
da prebaci diskusiju o Telenoru sa Bench foruma na njihov forum

To bi bilo isto kada diskusije o romima prebacili na forume Nacionalnog stroja :) tj. ko ne misli isto kao zaposleni u Telenoru, to se brise. Zaposleni u Telenoru i ne smeju da imaju misljenje nego samo furaju politiku kuce da se ne cuje nista lose, zato su im forumi i pusti a i svakodnevno gube korisnike jer ne zele da slusaju korisnike.

Ja sam se cesto pitao zasto postoje Telenor forumi, kada se ne slusaju misljenja korisnika i sve sto i korisnici predloze da promene oni to ne rade a kritike brisu. Korisnici im godinama na forumima kukaju kako teh. podrska ne treba da se placa ali jos uvek se placa a na njihovim forumima ne moze da se nadje racionalno objasnjenje zasto se placa i malo malo takve predloge brisu...
 
Korisnici im godinama na forumima kukaju kako teh. podrska ne treba da se placa ali jos uvek se placa a na njihovim forumima ne moze da se nadje racionalno objasnjenje zasto se placa i malo malo takve predloge brisu...

Ja sam uvek i bio da ostane da se placa, ali da se jave u roku do 2-3 minuta. Korisnicki servis zovem mak 3x godisnje i nije mi skupo da platim 3x10din+PDV, ali da cekam 3x30min jeste...
Posto kad je nesto dzabe gomila ljudi zove za svakakve gluposti, pa i zato sto mu se svidja glas operaterke....
 
Poslednja izmena:
Verujem da se jako malo korisnih informacija moze procitati na tim forumima, kod Telekoma i Telenora, zato ovde sve vrvi od korisnih informacija, po meni mogu slobodno da ih iskljuce za stalno.
 
nemojte tako, iako ni ja nisam presrecan mrezom na kojoj sam (posebno danas posto asm nedostupan skoro ceo dan) na forumu mts sam nasa jako interesantno vest koju nisam znao:

064/733 - 3G Korisnički servis za prepaid korisnike
064/734 - 3G Korisnički servis za postpaid korisnike
064/785 - Korisnički servis za biznis korisnike
064/788 - Servis za postpaid korisnike
064/789 - Korisnički servis MT:S-a
064/790 - MT:S Express Kontakt centar
 
Nazad
Vrh Dno