Pukli su ko zvečke.
Telenor šljaka ko majka mara.
Što se BEL SMS tiče, nisam uzeo Profesionalnu tarifu, jer mi se ovo više dopalo za minimalnu razliku u ceni. Kartica je u QWERTY aparatu, na koji sam već ozbiljno navikao jer je godinama kod mene, te mi prstići lete sto na sat kad kucam SMS. Dobije se 1Mb za GPRS, sasvim dovoljno za mail, sto besplatnih poruka uz poruku koja košta 1.44din sa PDV.
S obzirom da neću da ga koristim za razgovore - do daljnjeg, sem samo za prijem ofkors, pije mi vodu ova kombinacija.
Inače, rekao bih da su MIX paketi fenomenalni, 1000rka mi je legla ko budali šamar.
Problem u podršci je alarmantan. NIKO nije našao za shodno da mi odgovori na mail, slao sam PDF uplatnice, poslao nekoliko mailova, forwardovao ih za svaki slučaj. 789 je nemoguće dobiti, a da ne izgubiš strpljenje, tako da donekle prihvatam argumentaciju da se uvede naplata - nema druge.
Gašenje broja bez najave, bez razmišljanja o mogućem scenariu da neko može biti u inostranstvu i da prosto ne može sebi da reši taj problem se graniči sa potpunom ludošću. Normalna firma bi bre oprostila ceo račun nekom ko im donosi pare godinama unazad, a sigurno ne male pare.
Vrhunac gluposti je što su ljude ugasili između 25. i 26. decembra - baš kad su mogli da namlate najveće pare i kad se ljudi najviše zivkaju i SMS-uju. Živo me zanima koja je kalkulacija koliko su miliona minuta i SMS-ova izgubili zbog toga? Da imaju i malo mozga, izgasili bi ljude tek posle Božića, ovo što su uradili je vrhunska glupost sa poslovne strane.
Posle ću da vam pričam vic o lavu i Telekomu, ispričao mi ga je neko pre neki dan - fenomenalan je i veoma poučan.
