Šta je novo?

MTS-kad je moguc raskid ugovora ?

Denis42o

Poštovan
Učlanjen(a)
09.06.2024
Poruke
104
Poena
85
E ovako,pre nekih mesec dana sam se preselio na drugu adresu.U stanu u koje sam ranije bio sam imao MTS supernova 200mb internet i TV sa svim kanalima HBO i ostalo.
Nakon selidbe na novoj adresi ustanovili su da nema tehničkih mogućnosti za isti.Najbolje što mogu da ima je preko fiksnog telefona a to je i internet 10mb i TV na kojem pola kanala nema.Traze mi da plaćam istu cenu a ako želim da raskinem ugovor traže mi da platim nekih 300 evra (imam još godinu dana do isteka).
Naravno nisam to prihvatio raskid ugovora,reko uzeću ovaj od 10mb i taj TV pa preživeću nekako tih godinu dana.Danas su bili operateri da montiraju i doneli novi ugovor na 24 meseca iako se nismo tako dogovorili i nisam hteo da potpišem.Sta da radim?Da li postoji mogućnost da nekako raskinem jer ne želim ugovor na 2 godine ovog ****** interneta i još cena 35 evra mesecno.Da li mogu da raskinem ugovor jer oni nemaju tehnički mogućnosti da mi obezbede internet usluge koje smo ugovorili?
 
Oni pod "tehnicke mogucnosti" smatraju da imas minimum bakar/fiksni, bez obzira sta si ranije imao, jer je tako definisano u paketima (tj placas isto imao optiku ili bakar). I ja sam bio u istoj situaciji pa sam potpisao novi ugovor od 2 godine (nov ugovor jer je nov broj telefona). Da li je bilo pravnog osnova da raskinem ugovor ne znam, mozda ima neko pametniji ovde da ti odogovori, ali ja se nisam previse natezao s njima, bas iz razloga koji sam naveo na pocetku.
 
Da al ne razumem zašto moram da uzmem novi na 2 godine?Zbog čega ne mogu ovaj do kraja isteka i cao
 
Jer je ugovor vezan za broj fiksnog telefona, ne samo za ime ugovornika
 
Novi su uslovi i zato su ti ponudili da otkupiš prethodni ugovor i dovidjenja ili novi ugovor a kod njih nema ništa drugo osim 24 meseca. Ako si dobro napisao da je max 10Mb ne verujem da možeš u ovoj deceniji da sačekaš optiku a i centrala je užas. Nemaju nameru da provuku optiku u naselje sa stambenim zgradama gde ladno možeš da vučeš do 100Mb "bakarnog" neta.
 
Pa šta ja da radim sa 10mb haha,ne može ni dva TV-a da se gleda a kamoli nešto više..Ne znam šta da radim,ne da je mi se 300 evra a opet ne želim ni da plaćam taj usrani paket dve godine..
 
Pitanje je šta imaš od alternative na novoj lokaciji. Ako imaš nešto dobro, plati tih 300 evra i uživaj. Ako nemaš osuđen si na to.
Samo ako planiraš da se ponovo seliš u naredne dve godine dobro razmisli
 
Pitanje je šta imaš od alternative na novoj lokaciji. Ako imaš nešto dobro, plati tih 300 evra i uživaj. Ako nemaš osuđen si na to.
Samo ako planiraš da se ponovo seliš u naredne dve godine dobro razmisli
Ne selim se sigurno,kupio sam kuću tako da sam ovde za stalno sada.Pa nisam još gledao,mislio sam da ću moći bar 50mb preko tog da uzmem ali prc.Pogledacu sutra šta ima,ali prvo idem tamo da probam na bezobrazno da iskukam nešto
 
Ja sam u maju radio preseljenje na drugu adresu box3 paket sa optike na optiku. Isto su monteri doneli ugovor na 2 godine ( a istice mi stari u januaru 2025) . Kad sam otisao u poslovnicu rekli su da mora tako jer sistem ne poznaje ugovor na 7 meseci i da u januaru mogu da zavrsim sa starim ugovorom. Idi i proveri.
 
17.08. ми је истицао уговор за Бокс4 Плави пакет. Позвао сам их на 064790 и договорио продужење уговора са 8 месеци на 50% попуста. Све смо решили преко и мејла, уз уговор у електронском облику сам добио и изјаву о одустанку од уговора. Истог тренутка када је почео да ми важи нови уговор укинули су ми ХД канале и ХБО. Два-три дана сам се цимао са њима и на крају одустао. Позвао сам СББ и прешао код њих. Уговор сам раскинуо без проблема у пословници, вратио им уређаје и предао изјаву о одустанку од уговора. Ово је писало на тој изјави:

• Saglasno članu 27. Zakona o zaštiti potrošača, obaveštavamo Vas da se od ugovora zaključenog na daljinu ili izvan
poslovnih prostorija može odustati, bez pravnih posledica, u roku od 14 dana od dana njegovog zaključenja. Izjava o
odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata Telekomu Srbija.
• Saglasno članu 34. Zakona o zaštiti potrošača, Pretplatnik ostvaruje pravo na odustanak od ugovora i snosi trošak
povraćaja, ukoliko je preuzet uređaj, kao i eventualne troškove nastale do momenta ostvarivanja prava na odustanak od
ugovora. Uređaj se vraća uz podnet obrazac za odustanak od ugovora u stanju u kojem je bio isporučen pretplatniku,
odnosno u roku od 14 dana od dana kada je poslat obrazac za odustanak. U suprotnom, odnosno nakon proteka roka od
14 dana, na raskid ugovora primenjuju se odredbe predviđene istim.
• Izjava o odustanku od ugovora može se predati na prodajnim mestima Preduzeća za telekomunikacije Telekom Srbija
a.d., kao i na adresu mts Express, Generala Ždanova 2, 11070 Novi Beograd


Можда да пробаш да закључиш уговор на даљину, па да га лагано раскинеш у законски предвиђеном року од 14 дана.
 
Uspeo sam raskinuti ugovor o njihovom trošku.Nudili su mi 10mb net a ranije sam imao paket 200mb za istu cenu..
Pokrenuo sam tužbu i nakon 2 dana su me zvali da ćemo ipak raskinuti ugovor o njihovom trošku a ranije mi tražili da platim 300 evra..Kao navodno zbog prevelike razlike u brzini ipak će izaći u susret.E sad da li je stvarno zbog toga ili zbog tužbe ne bi znao reći.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240822_164347.jpg
    Screenshot_20240822_164347.jpg
    85.4 KB · Pregleda: 69
Poslednja izmena:
U slucaju tog odustanka u roku 14 dana sta im znaci ova izjava saglasnost koja je ostala nepotpisana sa moje strane da se kao odricem tih 14 dana ako usluga krene odmah
 
Pre par godina kada je Supernova bila u pocetku njihovi promoteri su nudili neke jeftine pakete, nisam hteo da predjem pa im rekoh da imam ugovor sa SBB, tada mi promoter rece nije nikakav problem, ako hoces da predjes poslacemo ti papir za raskid ugovora sa sbb na osnovu promene kanala ili tako nesto. Izgeda da je sve izvodljivo kad si u materiji... Verujem da i ovi iz sbb imaju isto "pravni lek" za mts.
 
Imam jedno pitanje vezano za mts raskid ugovora.Problem je u tome sto je brat pre skoro dve godine vezao ugovor sa mts-om,mislim omorika paket oko 2400.din.On vec sigurno pola godine ne koristi,jer je otisao u inostranstvo.Uskoro mu istice ugovor,kako mogu ja da ga raskinem u njegovo ime.Ti racuni dolaze na moju adresu,ja ih placam,a on ko zna kad ce da dodje u Srbiju.
 
@GAGAKG ako sam dobro razumeo, pitanje se odnosi na mobilnu telefoniju. za to je ova tema

Uskoro mu istice ugovor,kako mogu ja da ga raskinem u njegovo ime.
mada, za ovo raskidanje u tuđe ime bolja je ova tema, gde je sličan slučaj obrađen ako se ne varam
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno