Šta je novo?

(MTS) I opet taj Telekom

MagicMaster

Čuven
Učlanjen(a)
12.05.2007
Poruke
6,157
Poena
510
Pozdrav, drage kolege forumaši.
Opet telekom i njegov bezobrazluk stupaju na scenu.
Ne mogu sve opet da pišem, samo ću ovde citirati svoj mejl koji sam im poslao.
Pa molim za vaša mišljenja.
Pozdrav.

Nedragi i Nepoštovani Telekome.

Opet je vaša firma pokazala da je načisto i totalno neprofesionalna. Da joj uopšte nije stalo do svojih korisnika. Da se ponaša kao da joj je sve sa neba palo, a ne da je sagradjena od para ovog naroda.
Vas ne treba prodati, vas treba pokloniti nekome ko UME i HOĆE da radi. Vaš odnos prema dugogodišnjim postpaid korisnicima je u najmanju ruku zaprepaščujuć. A ne tražim ništa, samo ono što ste sami ponudili na sajtu.

Moj otac je naručio preko MONDO sajta telefon SonyErikson S312 uz MIX500, paket koji koristi već godinama. Cena sa PDVom je 2499 dinara.

Otišlo je na odobravanje, vratio se mejl da je odobreno, otišli smo na sajt, platili mojom karticom. Sredstva uredno rezervisan.

Prvo što me je iznerviralo, jer smo stavili adresu isporuke ove kod mene na posao, jer je telefon trebao da bude poklon, je bio poziv od strane operatera da nam kaže da NE MOŽE tako, već da mora
da se isporuči na adresu gde stižu računi, odnosno adresu iz lične karte. ZAŠTO, pitam ja vas, prvo SAMI nudite tu opciju na sajtu, pa onda zovete i nervirate ljude svojom nesposobnošću?

Zatim, VRHUNAC BEZOBRAZLUKA OD STRANE TELEKOMA!!! Ponovo zove operater oca na mobilni i kaže da ne može telefon da se dobije uz MIX 500, već ako hoće da uzme telefon, mora da promeni tarifni paket
na MIX400 ili MIX750. On naravno, to ne želi, jer je sasvim zadovoljan svojim trenutnim paketom. Na pitanje ZAŠTO onda stoji ta i takva ponuda na sajtu, operater NE ZNA ŠTA DA MI KAŽE! Samo kaže
da ukoliko ne želi telefon, da će novac biti refundiran.
E, pa, ljudi, nas ne interesuje da li je to greška, čija je greška, i da ali je namerna ili slučajna. Nadjite načine da te trutove koji "rade" kod vas, i primaju plate nizašta, malo pomere svoje guzice i rade svoj posao.
Ako takva ponuda ne postoji, neka je neko ko je zadužen za to i prima platu za to SKINE SA SAJTA:
Ja ne mogu da shvatim da jedna takva firma se prosto trudi da otera svoje korisnike. MNP se bliži, i sada već sa sigurnošću mogu da tvrdim da će 5 brojeva koje koristimo ja, supruga, otac, majka i jedan imam na firmu,
preći na nekog drugog operatera. I to samo zato jer su svi u upotrebi od 5 do 10 godina, i oduvek na postpaidu.
Ne mogu dfa shvatim da jedna firma kao što je VIP svojim korisnicima kojima je istekao dvogodišnji ugovor nudi vaučere sa popustom, nudi telefone po ekstra cenama, a mi koji smo kod MTSa po 10 godina, nikad ništa.
Vama je samo izgleda stalo do NOVIH PREPAID korisnika, jer su stalno neke akcije i promocije za NOVE PREPAID korisnike, a mi koji smo već na ugovoru, ko nas šiša, mi smo tu, da pravimo masu.

Moj sledeći korak je sledeći.

Napravio sam screenshot vaše ponude, napravio sam screenshot narudžbine, odštampao sam iz banke izvod kartice gde se vidi da su moja sredstva rezervisana od strane MTS SRBIJA, odštampao sam mejlove koji
su dobijeni da je porudžbina ODOBRENA, i mejl na kome piše da je promopaket sa telefonom SE S312 uz MIX500 spreman za slanje.

I sa tako pripremljenim materijalom, i ukratko opisanim dešavanjima, ću otići u tržišnu inspekciju da proverim da li je sve to što vi radite zakonito, legalno, i da li smete
tako da uskratite robu i usluge koje ste SAMI ponudili i ja prihvatio.

Srdačno vaš korisnik, do 01.01.2011.
Darko, Požarevac.

P.S. Molim vas, ako slučajno budete imali šta da kažete, mada sumnjam, nemojte da uznemiravate oca, njemu je dosta nerviranja, pozovite mene na 065/xx-xx-yyz i recite meni.
P.S.2. Možda je stvarno bolje da se zovete Lelekom. Više vam pristaje.
 
Mislim da si se mnogo nalupao.

Od svih mogucnosti izabrao si najnestabilniju i sa potencijalno najvise problema.

A pogotovu sto si se bezobrazno postavio u mail-u.
 
Mislim da je vrlo moguće da se ovakve greške dese i kod drugih operatera, i da si previše "digo dževu".

Slično iskustvo sam imao sa Telenorom, ali šta sad - trebalo je da pišem njima isto ovakvo pismo? Tako se ništa ne postiže - ja sam posle 3-4 strpljiva razgovora sa Telenorovim radnicima postigao ono što sam hteo, a verujem i da bi ti postigao isto da si imao suprotan pristup od ovog izloženog.
 
Ne znam kako su dozvolili da narucis telefon uz Mix500, jer od promene u Mix tarifama nije moguce vise uzimati telefon uz stare mix pakete (250,500,1000...).
 
Ovo nije prvi moj mejl njima.

Mejlovi su mi uvek bili ono, ajde da probamo lepim. Odgovori su uvek bili, jeste to tako kako vi kažete, ali mi smo mi.

Sad me baš zabole šta će biti dalje, ćale je već popizdeo, hoće da ide da raskine ugovor, i da i on pređe na telenor.

Sad i da zovu i da ponude telefon, može ali samo za dinar, i na 12 meseci .... :D:D:D

Šta je to za njih ....

Ne znam kako su dozvolili da narucis telefon uz Mix500, jer od promene u Mix tarifama nije moguce vise uzimati telefon uz stare mix pakete (250,500,1000...).

Ni to stvarno nije moj problem, to je njihov sajt, njihove ponude, njihove cene. Nisam preko telenora naručivao telefon od MTSa....
 
Poslednja izmena:
Sinoć sam pravio screenshotove. I jutros oko 11 i 15 ponovo u JPEG. (vidi se u properties) ... I sada odem opet da vidim, promenili, nema više MIX500 u ponudi. :) :)
 
lepo si im rekao .... stoka je to, nece ni razumeti drugacije ....
 
Pogresili su, duzni su da urade uslugu za koju su primili novac. Neka smisle kako, kraj price. Neka kazne onoga ko mi je omogucio da uradim nesto sto nije moguce, sto ja kao korisnik da se zamaram sa time. Ovo se njima cesto desava da bi se reklo, pa pogrese. Neka otpuste nesposobne, zaposle sposobne, i mozda cu jednog dana biti MTS-ov korisnik, do tada :wave:
 
Грешке се дешавају, поготову у фирми коју воде политичари који везе немају са делатношћу фирме.
 
Dakle, ovako.
Lepo sam odštampao sve onošto sam im naveo u mejlu, složio hronološki, napisao na jednom A4 listu šta i kako se dešavalo, složio, potpisao i spakovao u onaj veći koverat, crveni.

Čekam do sutra do podne da vidim da li će nas udostojiti makar jednog poziva, da reše situaciju, i koliko će biti velikodušni, ili će i dalje arogantno ignorisati sve ovo, i šaljem u Tržišnu Inspekciju za BGD.

Javljam šta je dalje bilo.

Mislim, mejl su očigledno pročitali, jer u roku od pola sata je promenjen sadržaj na Mondo-u.

Sad da vidimo dalje. :)
 
Da sam inspektor kojem bi sve ovo došlo u ruke, našao bih način da uradim isto što i Telekom - ništa. Samo zbog tona, i uvreda kojima se, vidim, dičiš.

O Telekomu imam verovatno gore mišljenje nego ti, ali ovo je nedopustiv nivo obraćanja. Na mestu odgovornih u telekomu, ne bih te udostojio odgovora.

Čekaj, ovaj tekst koji si nama naveo, predaćeš i inspektoru, jel da?
 
Poslednja izmena:
sta ste se okomili na decka? bezobrazan? nedopustiv nivo obracanja? ma dajte...
prvi pasus i poslednja recenica su malo klinacki, ali sve ostalo je na mestu.
 
@kibicer, ne slazem se ni sa jedonom tvojom recenicom...

@MagicMaster samo napred i javi sta je bilo
 
Ne mozete tim nivoom obracanja postici nista...
@MagicMaster Ne verujem ja da je MTS reagovao zbog maila, vec pre zbog toga sto si postavio Vasu medjusobnu konverzaciju na javan forum sa velikim brojem korisnika.

I mala opservacija... 90% Vas je i dalje u fazonu: svi kradu,otimaju,nekulturni su,ne rade svoj posao - pa sto bi ja bio drugaciji... -------- Nece nam biti nikada bolje ako budete u tom fazonu iz koga se ne vadimo od 90-tih. Mislite o tome...
 
Kibicer, ne dičim se ja nikakvim uvredama. Ja nisam ni iznosio uvrede. Ja sam naveo činjenice. Gde si pročitao i reci mi konkretno na šta misliš da je uvreda?
Ovo sam sve pisao jutros, kada me je malo prošlo, a ne juče popodne, kada se sve dešavalo, i kada bi, verujem, bilo mnogo vulgarnije.
Kao što sam već napisao gore ljudima koji misle da sam se nalupao, i da bezveze dižem dževu, uopšte nisam lupao i nisam bezveze dizao dževu. Izneo sam samo na videlo njihovu neažurnost i nesposobnost, neprofesionalizam i neznanje.
Da se to meni desilo, a da sam firma sa tolikim brojem korisnika, tom korisniku bi pružio uslugu kako je navedena, tako da on ne bi ni znao da je bilo neke frke, a ja bih ispitao kako je moglo da dodje do tog propusta, i neko bi odgovarao. Kao u svakoj normalnoj firmi gde se za platu koju primaš, očekuje od tebe da radiš neki posao, a ako ne, skloni se, ima ko hoće i ume.
Ovde se pljuje po pojedinim prodavnicama jer zapošljavaju ljude koji ne znaju posao, a šta je ovo? Isto to. Neko ne zna da uradi posao.

I da se odmah zna, nisam ja neki napaljeni klinac. Imam 34 godine, ženu, dva sina. Nisam ovo uradio iz dosade, ili eto, došlo mi da napušavam nekoga. Uradio sam ovo, i postavio temu na više foruma, i izgubio par sati vremena zbog toga, jer mi je dosta više da se ne zna ko pije a ko plaća.

Od nekud se mora početi.

Pozdrav, čekam sutra do 12.00, pa idem u poštu da šaljem kovertu.

Na ES sam čak i dobio od člana broj telefona Agencije za zaštitu potrošača, pa ću i njih pozvati, da uzmem adresu, pa i njima da pošaljem po jedan primerak.
 
Ne mozete tim nivoom obracanja postici nista...
@MagicMaster Ne verujem ja da je MTS reagovao zbog maila, vec pre zbog toga sto si postavio Vasu medjusobnu konverzaciju na javan forum sa velikim brojem korisnika.

I mala opservacija... 90% Vas je i dalje u fazonu: svi kradu,otimaju,nekulturni su,ne rade svoj posao - pa sto bi ja bio drugaciji... -------- Nece nam biti nikada bolje ako budete u tom fazonu iz koga se ne vadimo od 90-tih. Mislite o tome...

Fasciniran sam kako si u ovu pricu uspeo da ubacis 90e, ovaj narod je ovca za sisanje, i treba podrzati ljude koji ne zele to da budu...Covek nikog nije vredjao nigde a vi sto kritikujete mi niste jasni
 
Bez uvrede MagicMaster ali ovo mi liči na Pericino pismo Deda Mrazu! Trebao si malo da "spustiš loptu" i hladne glave im napišeš to što imaš.
Da me ne shvatiš pogrešno, imaš moju podršku kao i verovatno, većine forumaša i ne bi trebalo da čekaš do sutra u podne nego odmah u poštu jer ne verujem da će "lelekom" da se obazire na tvoj ultimatum, mada, kad bolje razmislim, što bi se plašili i poštara? :)
Greška je njihova i potpuno si u pravu, mala zamerka samo na način obraćanja nekom tamo kome je dospelo ovo pisamce.
Pozdrav i puno uspeha u isterivanju pravde!
 
Covek lepo kaze da ovo nije prvi mail, pa pretpostavljam da je u prethodnim bio zvanican i kulturan, a ovi ga skidali sa... dnevnog reda..
I treba ovako, mozda jos i zustrije sa svima koji misle da mogu da te vozaju.
Ma, da smo normalna drzava, sve bi ovo bilo reseno i bez foruma.
Ali ne...
 
Covek lepo kaze da ovo nije prvi mail
a ni jedini način obraćanja, jer smo imali i 3 telefonska razgovora u vezi ove teme .... svaki se završio sa "dajte mi vaš matični broj, i molim sačekajte" i onda ide 25 minuta čekanja, i pucanje veze.
 
Poslednja izmena:
Mislim da se to da "nije prvi mail" odnosilo na neke njegove predhodne probleme sa Telekomom jer u poslednjem postu kaže sledeće
Ovo sam sve pisao jutros, kada me je malo prošlo, a ne juče popodne, kada se sve dešavalo, i kada bi, verujem, bilo mnogo vulgarnije.

Nego sve to je manje bitno, treba se suprotstavljati nepravdi a moje je mišljenje (za koje me je MagicMaster ljubazno zamolio u prvom postu) da je to možda mogao na malo "uzdržaniji" način.
Pozdrav
 
@MagicMaster

Da se razumemo: sasvim si u pravu i tu nema zbora. Način je pogrešan, i iskreno ti kažem - da sam na mestu nekoga ko to čita, bez trunke griže savesti, klikćem na Shift+Delete.
Svaku reč gde opisuješ problem, i kategorično zahtevaš da poštuju obećano - podržavam sasvim, i tome se ne može prigovoriti. Tu možeš biti oštar (ali ne i nepristojan).
Sve što si napisao, a ne tiče se konkretnog događaja - odnosi prevagu, pa zato zavređuje Shift+Delete.
 
Poslednja izmena:
kibicer, napisao si
Da li bi tebe zanimalo šta Telekom misli o tebi?
ali vidim da je obrisano...

sa takvim stavom necemo daleko da doguramo. ne mozes da poredis babe i zabe.
telekom, kao i bilo kog drugog operatora, i uopste bilo kog pruzaoca bilo kojih usluga itekako treba da zanima sta njegovi klijenti misle o njemu.

ali nazalost, kod nas svako ko misli drugacije se smatra budalom i savetuje mu se da ne bi trebalo da pokusava nista da promeni :(

totalno je neprofesionalno da se radi shift+delete mailova korisnika na kojima zaradjujes. i ne samo direktnih, vec i potencijalnih korisnika.
 
totalno je neprofesionalno da se radi shift+delete mailova korisnika na kojima zaradjujes. i ne samo direktnih, vec i potencijalnih korisnika.
Sa ovim se apsolutno slazem, jer kao neko ko pruza usluge svim ljudima koji ih zele, ne mozes da ocekujes da su svi jednako smireni, tolerantni, vaspitani, strpljivi... Ne prozivam nikoga prethodnom recenicom, samo iznosim svoje misljenje u vezi teme.
Makar da im je opsovao sve po spisku, nema oni sta da shiftdelete-uju. Ako su ozbiljni, nece se spustati na nivo korisnika i "lupati" mu kontru, nego ce na sve moguce nacine pokusati da izglade stvari.
 
Verovatno ja zato i ne radim tamo :)
Ipak verujem da službe za brigu o korisnicima ne vode računa baš o svakome. Kada ti se neko onako obrati, i kaže da sigurno odlazi, to je izgubljen korisnik. Ako je pameti, potrudiće se da ponovo ne zabrljaju kod drugih, ali ovde je trud em uzaludan, em (moje mišljenje) ovaj korisnik ga ne zavređuje.
Daklem - shift delete :)

P.S. taj obrisani deo je zaostao iz sledećeg, šireg pasusa. Ne zaključuj iz toga, van konteksta je
 
I ja mislim da je narod prestrog prema Telekomu, posebno prema MTS. Ne kradu, samo nisu više onog kvaliteta kakav su bili, iz prostog razloga jer je sve što je vredelo otišlo u Telenor ili Vip. Previše zaposlenih, male plate, osipanje kadra - epilog je svim korisnicima vrlo jasan, pogotovo dugogodišnjim, kakav sam i ja.
 
Kada ti se neko onako obrati, i kaže da sigurno odlazi

Pa kada bi "neko tamo" bio malo pametan, pa da je odgovorio na mejl, i rekao da će ispoštovati ono što su sami ponudili, imali bi korisnika još 2 godine, koliko bi otac morao da se obaveže. Za to vreme, možda bi nešto i promenili, pa bi im korisnik ostao i duže.

Ali ovako, samo ćutanjem .... Samo su udarili tačku na moju odluku.

Ja sam pre godinu dana prešao na Telenor, (već sam pisao o tome) i morao sam da promenim samo prefiks, sa 065 na 069. Tada sam predlagao mojima, ali njih je mrzelo. Ogroman broj ljudi samo je zbog lenjosti na telekomu, a izgovor je "neću da menjam broj koji imam 8 godina".
Evo, ovo je malo promenilo stvari kod oca. Ja sam svoj privatni 065 smanjio na najnižu tarifu, jer i dan danas me neko pozove na njega. Kada bude bilo moguće, na telenor, pa na prepaid.
Onaj gore u mejlu mi je od firme, i za njega moram da čekam MNP, jer stvarno je na mnogo mnogo reklamnog materijala, i mnogo ljudi ga ima u imenicima.

A o svojim prethodnim pozivima-mejlovima-žalbama bih mogao knjiigu da napišem, i možda donekle dočaram ljudima zašto takav ton.
-kod zeta i sestre nije bilo mogućnosti za još jedan broj, pa uzeli ISDN. Bilo problema.
-kada dobili mogućnost uvodjenja ADSLa, uzeli.(pre jedno 6 meseci) Od prvog dana problemi. Poziv do dva nedeljno. I uvek uveravanja kako je do nas. SVAKI PUT jeste li uradili ovo jeste li uradili ono.
-Kada uveli IPTV katastrofa. Računi stižu. I na kraju komentar servisera, pa i ne može da radi stabilno, daleko ste od centrale, idite raskinite ugovor. Pa bre, el je to neko trebao da zna pre uvodjenja, da napomene da će možda d azeza, neću da raskinem ugovor, hoću da za moje pare dobijem šta sleduje.
- Ja od novembra prošle godine do pre 15 dana zovem zbog fiksnog u radnji. Krči, puca veza, šušti. I meni i kod komšije u lokalu pored. 2-4 puta mesečno zovem. Kada me neko zove, ja se javim, pozivaoc i dalje dobija signal da zvoni, a ja samo čujem krčanje. O tome da ja zovem samo mogu da sanjam. Počeli su ljudi da mi prebaciji: Nikad nisi na poslu, kad god zovem, niko se ne javlja. A ja pozelenim. A neće svako da zove i na mobilni. Dolazili, merili, šetali gore dole, i odu. Kao preduzeli mere, dodju ono isto. Odu. Nema ih. Ja ponovo zovem 977. I tako mesecima. Dok nije došao jedan mladji koji je saslušao šta se dešava, popeo se na banderu (ovi pre, starija garda, NIKADA se nisu popeli na banderu, valjda im sitno, nego uvek kod nas na tavan gde ulazi kabl) sišao i rekao "dolazim sutra". Došao stvarno sutra, popeo se na banderu, zadržao se 10 minuta, sišao, probamo, nema da pisne. nema šuma , nema smetnji.

I, kad god sam dakle imao neka posla sa telekomom, prave te na budalu.

Taman sam sredio fiksni, onda ovo sa ćaletom ... Pa mislim, stvarno .....
 
Poslato ...... Tržišnoj inspekciji u Omladinskih Brigada 1, odsek za kontrolu usluga.
 
Ako...veruj mi koliko god jaki bili zent im je od tih inspekcija...
 
Drzavni oligopolista da zenta od trzisne inspekcije??? Tesko u zemlji Srbiji...

Dace oni gospodi trzisnim inspektorima par dopunica od po 1000 dinara, i svi srecni i zadovoljni.
 
Nazad
Vrh Dno