Šta je novo?

Mts gprs problem

Space cowboy

Čuven
Učlanjen(a)
16.12.2001
Poruke
844
Poena
620
Pre dva dana prestao je da mi radi gprs, mms ,postpaid kartica aktiviran 3g.Jednostavno pokusa da se konektuje i ne uspe, druge kartice u mom telefonu rade normalno, moja kartica ni u jednom.Napisana je reklamacija koju resava tehnicka sluzba Mts-a.Da li se nekom desilo nesto slicno i koliko traje to resavanje?
 
Šta ima da rešava "tehnička služba"? ****teee, kad ga tako sroče, rekao bi čovek da je aktivacija servisa "rocket science". Neko je trebalo samo da ti resetuje usluge na broju i to je to... Imao sam sličan slučaj davno jedared na Telenoru, kad nisam platio bio račun pa me isključili. Kad sam uplatio - uključili mi voice, ali ne i GPRS. Nazvao CC, rekao problem, "Samo momenat ... Probajte sad, isključite pa ponovo uključite telefon.", završim razgovor i probam, sve radi, tako da su mi priče o tehničkoj službi malo ... hmm ... Zamisli kad bi u korisničkom servisu (bilo kog operatera, da se razumemo...) sedeli sve inženjeri ... :)
 
Navodno su je resetovali i opet nije proradilo,problem sto njima za sve treba po 24 sata a vikendom ne rade.Cuo sam da je greska na mrezi, da nije dobro podeseno.....
 
Sad su utvrdili da je na postpaidu nemoguce resetovati uslugu i da to moze samo na prepaidu.
 
Poslednja izmena:
I, šta sad, trajno bez GPRS-a?

Provajder za primer, nema šta...
 
Ne znam, imaju neku visu instancu koja resava taj problem, ali posto je vikend a oni vikendom ne rade sacekace to ponedeljak.
 
Od srede u 17 do ponedeljka u 16 nijedan sluzbenik Mts-a nije me kontaktirao u vezi Gprs-a iako mi svaki dan govore, samo sto vas nisu kontaktirali.Sacekacu do sutra a onda odoh da raskinem ugovor.
 
Najnovija vest od operatera greska na sistemu koji je zaduzen za moju karticu.
 
Eto ... još nedelju-dve dana i rešiće se ... :D

Uostalom, gde žuriš ... da imaš to, ionako bi samo trošio pare ...
 
Otprilike mi je to rekao i operater,to trosi puno pa virusi...Ispao sam pametan sto sam ostavio drugu postpaid Telenor karticu na funu sad cu da uzmem nove Prenesi pakete jer sa njima vise nema veze koju mrezu zoves.Mada verovatno ce copy paste Mts-a verovatno do kraja sledece nedelje.
 
Poslednja izmena:
I dalje nista ,posto vikendom naravno ne rade sacekace to ponedeljak samo ne znam koji.
 
Prica zavrsena,ugovor raskinut ,gprs i dalje nije radio niti je postojao bilo kakav smislen odgovor zasto ne radi.
 
Heh ... ajd' gledaj pa javi ako ti se i kada ti se nešto slično desi ponovo, al' sad sa ovim drugima ... :)
 
TElekom srbija su gomila retarda od kojih 90% ne zna sta radi. Verovatno je neko nesto zasrao u sistemu i nije znao gde da klikne, a inzenjer je bio na odmoru. TAko su prodavali besmislenu pricu koju si cuo.
 
Pretpostavljao sam da je to,ali kakav je to operater gde ti moras da cekas da se neko vrati sa odmora da bi ti radila usluga koju placas.
 
Domaći Običan Provajder DOP :d

lično mislim da su to priče, otišao inženjer na odmor, pa ne radi tamo jedan inženjer, a postoji i telefon da se pozove drugi, jer postoji sedište sektora/direkcije/blabla..ili..šta..već korisničkog servisa
 
Pored toga totalno je glupa procedura da svaka usluga koja moze da se aktivira jednim klikom pise se zahtev i cekas 24 sata.
 
Mislim da to ima veze sa nivoom ovlašćenja koja su data operaterima ... NIŠTA, ili SKORO NIŠTA ne može da uradi operater direktno, nego mora da šalje zahtev, koji neko proveri i odradi ...
 
^ El Toro Loco: govoriš o MTS-u, ili se odnosi i na Telenor?
Nadam se da provajder sa takvim načinom funkcionisanja neće preživeti konkurenciju.
 
Imao sam sličan slučaj davno jedared na Telenoru, kad nisam platio bio račun pa me isključili. Kad sam uplatio - uključili mi voice, ali ne i GPRS. Nazvao CC, rekao problem, "Samo momenat ... Probajte sad, isključite pa ponovo uključite telefon.", završim razgovor i probam, sve radi ...

Jel' ovo odgovor na tvoje pitanje?
 
Domaći Običan Provajder DOP :d
Negde si usput, izgleda izgubio neko od slova, tako da ti fazon baš i nije upalio...
eng. DOPE = срп. ДОУП
:cigar:

PS
Mogao bi i lock ovde, tema je potpuno besmislena (case closed = случај закључен)
:guitar:
 
Poslednja izmena:
Evo sad sam citao ovaj probelm i moja devoka ima slican samo sto je na prepaidu....


NAime pre sad vec 6 meseci sam kupio i meni i njoj SE K750i.TAda kao i sada imam 064(prepaid) i 063(postpaid) kartice.

Problem je sledeci...
KAd smo dosli kuci i ubacili kartice,ja sam mogao da koristim i na mom i na njenom mobu i gprs i mms s mojim karticama.A ona u koji god od ova 2 moba kad je stavila karticu nije mogla da se poveze ni na gprs ni da posalje/primi nijedan mms.

KAd sam nazvao Call Center,i hteo da aktiviram uslugu za gprs mms ali liik rece da je na njenoj kartici vec aktivirana....

ONda ja njemu reko ok onda problem je sledeci i ispricam mu da njena kartica jednostavno ne moze da salje ni mms ni da ide na gprs na sta ce on meni to je do telefona....

JA mu reko nije do njega jer s mojom karticom u tom telefonu radi a on mene pitao za moj broj telefona da bi me proverio:wall:dal lazem i dal sam poslao mms ili isao na gprs i kaze jesam i pitao me dal sam sigurann da sam isao preko tog telefona na gprs i slao mms:mad:...NAkon cele priice navodno je reko reaktivirace gprs mms na njenoj kartici i da sacekamo 24h ali evo vec 6 meseci je proslo a i dalje nis nisu uradili(iako sam ih preve 2 nedelje zvao svaki dr dan i uvek je bila ista raspravka i ista prica o reaktivaciji usluge za gprs mms):wall::wall::wall::mad::mad::mad:
 
Pa procedura ti ide ovako kad prijavis i onda kad posle dva dana utvrde da gprs ne radi, posalju te u korisnicki servis gde radnik Korisnickog servisa nadobudno pokusa da te napravi budalom kako ti to verovatno ne umes da podesis, kako imas dekodiran telefon...
Nakon toga kad on utvrdi da on ne moze nista da uradi zove da ti resetuje uslugu, kad opet utvrdi da ne radi, pise zahtev tehnickoj sluzbi za proveru.
Tehnicka sluzba nema nameru da te okrene i onda ih ti zoves kao budala dok se ne iznerviras i ne raskines ugovor. Mozda imaju neki bug u sistemu pa idu na to da ljudi dignu ruke od toga posle nekog vremena.A biseri ovih na 789 tipa sta ce ti to to trosi pare, i mozes viruse da navuces ne treba ni komentarisati.
 
Poslednja izmena:
ja imam slican problem, aktiviran mi je i gprs i mms, samo mi ne stize konfiguracija za gprs [za mms mi uvek uredno stigne kad ih zovem]
 
Pa posalji na 4777 poruku "all" pa bi trebao da dobijes za sve podesavanja.
 
Vrh Dno