Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Istekla mi je ugovorna obaveza jos odavno, verovatno samo panicim 😁 Vec sam bacen na punu cenu.
 
Pa ne, ugovorom je određeno pružanje usluga. Raskid ugovora podrazumeva gašenje usluga. To što ti (edit: odnosi se na Zeku, jer je u međuvremenu upala Andrijina poruka) pominješ bi bilo nešto drugo, kada ti je još u toku ugovorna obaveza. Formulacija bi mogla biti recimo zahtev za otkup ugovorne obaveze uz zadržavanje ugovora ili zahtev za raskid ugovorne obaveze ili tako nešto. Andriji to svakako nije opcija, jer je njemu ugovorna obaveza istekla. On samo može da ugasi usluge, mada i ne mora sve, može da razbije BOX i zadrži ono što mu treba, npr. samo fiksni ili samo mobilni ili koju god kombinaciju. No svakako su teška posla da izjavu iz poziva zavedu kao taj zahtev, ali ništa nije nemoguće.
 
Ajde sad da se ja pravim pametna, zahtev za raskid ugovora nije isto što i zahtev za gašenje usluge, jel da? (nek me neko ispravi ako grešim).
U prevodu, samo te bace na onu baš punu cenu, neće ništa da nestane samo od sebe dok ne vratiš opremu.

Traži se prekid ugovorne obaveze, a ne ugovora. Upravo tako ti ostaje i broj, jedino što za taj određeni period plaćaš punu cenu paketa.
 
Poslednja izmena:
Pa to, znam da kad sam ja izlazila iz boxa insistirala sam da mi pojedinačne usluge ostanu aktivne (tačno bi krv pala da su mi ugasili mobilni broj).
Pretpostavljam da ne bi smeli na svoju ruku da odseku usluge, pod daljom pretpostavkom da su ozbiljna i odgovorna firma (lol).
Tako da ne znam, ne bi trebalo, aliiii...
 
Pretpostavljam da se i taj raskid ugovora potpisuje, tako dok do toga ne dodje, neće ni usluge prestati.

Doduse, kad se radi prenos usluge, onda se ne potpisuje raskid (čini mi se), ali to je sad neka druga procedura gde se određene stvari rešavaju izmedju operatera.

@Andrija11 sad ti ostaje da sačekaš i vidiš šta će ti reći kad te ponovo pozovu.
 
Pretpostavljam da ne bi smeli na svoju ruku da odseku usluge
Ovde je nezgodno što imaju snimak tog razgovora, na osnovu kog su formulisali da Andrija traži raskid, ali opet, trebalo bi da je samo pismeni put važeći.

Doduse, kad se radi prenos usluge, onda se ne potpisuje raskid (čini mi se), ali to je sad neka druga procedura gde se određene stvari rešavaju izmedju operatera.
Odnosno, regulisano je da zahtev za prenos automatski predstavlja i zahtev za raskid prethodnog ugovora. Ali tu opet postoji potpis, koji ostavljaš novom operateru.
 
Pretpostavio sam da je tako nesto, ali nisam smeo da tvrdim. Svakako postoji potpis koji započinje proceduru gde će se u jednom momentu prekinuti veza sa MTSom.
 
Dobio sam novi poziv sad nude 14 meseci i to je najvise sto mogu da ponude jer prelazim sa bakra na optiku i to je kao nesto najvise sto mogu da ponude. Rekao sam da cu da razmislim i pitao koja je sad fora da samo ko je pre imao optiku moze 24 meseca, a ko sa bakra prelazi onda moze samo 12 i ovo 14 je najvise sto mogu da dobijem, to je u nekim pravilima itd nije on izmislio.Sta vi mislite 😁

Mada me je slagao da nema vise 24 meseca ponude, da je to bilo ranije😁 Ja sam mu samo rekao pa to bas nije tacno, e onda je on krenuo na pricu o bakru i optiku.
 
Nov sam ovde u Mts boxu,imam par pitanja koliko za box 4 zlatni se dobija uredjaja tj boxova za tv i koliko se moze max dobiti za prelazak iz Sbb-a.Kako racunaju te besplatne mesece npr ako je koliko vidimo cena sad 4599 dali ako dobijemo odredjeni broj meseci po dinar ostatak placamo ovih 4599 ili pravu cenu 8199.i placa li se njihovo izvodjenje instalacije po stanu.Hvala
 
@skele 8199 naravno. To je zvanična cena tog paketa tokom trajanja ugovorne obaveze. ( kad istekne UO ako koristiš bez "produživanja ugovora" onda cena bude 8.899).

To je i cifra na koji se računaju popusti tipa 20%, 50%, 70% (šta već uspeš da dobiješ van te zvanične ponude sa sajta). Pošto u zvaničnoj ponudi nema ni besplatnih meseci 😋

Instalacija se ne plaća ako sklapaš ugovor na 24 meseca. Ako hoćeš raskid ugovora pre nego što odradiš tog 24 meseca e onda ti traže da platiš i za instalaciju 😅
 
Добио данас смс да се у оквиру бокс пакета 21.11. прелази на мове платформу. Видећемо на шта личи.
 
Кажу да 4024 остају а да ће добити мове, тв проток остаје засебан али се уместо 3х ирис го добија 2х мове и то 1х тв и 1х моб.
 
Mene su zvali iz mts-a 19.11. (ugovorna obaveza mi istice 19.01., sa 50% off jer sam trazio IDP broj), pitam jel imate neku ponudu? Kaze kao postojeci korisnik 50% popusta na prvi racun i mozete da produzite ugovornu obavezu putem poziva. Reko' hvala na ponudi, sacekacu da mi istekne ugovor, pa cu da vidim da li cu produzavati isti ili mozda preci kod drugog operatera, ako mi ponudi bolje uslove.
Jel trazenje IDP broja i dalje aktuelna stvar za dobijanje 50% popusta tokom trajanja ugovorne obaveze?
 
Nema vise trazenje IDP broja, ides u Yettel da trazis da te prebace kod njih, onda yettel trazi od MTS da se odradi migracija.
Ili zoves mesec dana i kukas da ti daju neki popust ili da ces da predjes kod drugog operatera.
 
Meni takođe stigao sms o prelasku na MOVE sa tendencioznim početkom: ''Imamo novosti za tebe!'' Nadala sam se da će me ostaviti za kraj. Kada svi budemo migrirani na MOVE, možda će početi da daju i najnoviji box, valjda su do sad već istrošili zalihe HP4024.
 
Изгледа код МТС-а баш велика фрка :)

Зову они јуче око поднева, а ускоро истиче уговор, тачније месец дана пред истек двогодишње промотивне понуде 659,00 динара Бокс 3 пакет по цени фиксног и сами понудише 24х50%, 2450 динара са ПДВ-ом уз еРачун, Бокс 3 М пакет (оптика). Кажу послаће уговор на емаил и то је то. Нико их није контактирао, звао, цимао како год, сами позвали.

Ако неког занима тренутно стање и актуелности са понудама, ово је из прве руке.

ПС: Морам да тражим WiFi extender/PLA, прошли пут ми није требао, сад ми треба, а додатни СТБ после две године и даље у кутији.
Ja evo od letos nista ne mogu da dobijem imam fiksni broj kod njih trazio BOX 2 M samo ono sa sajta (1 mesec 50% jer imam vec broj kod njih preko bakra)...a linija na bakru se ne odrzava nista ne radi mesecima traze panel za prevremeni raskid a a ne popravljaju liniju niti nude fer ponudu za BOX 2.....jakog mi Telekoma bukvalno stize papir gde tvrde da sve super radi...
 
Mene su zvali iz mts-a 19.11. (ugovorna obaveza mi istice 19.01., sa 50% off jer sam trazio IDP broj), pitam jel imate neku ponudu? Kaze kao postojeci korisnik 50% popusta na prvi racun i mozete da produzite ugovornu obavezu putem poziva. Reko' hvala na ponudi, sacekacu da mi istekne ugovor, pa cu da vidim da li cu produzavati isti ili mozda preci kod drugog operatera, ako mi ponudi bolje uslove.
Jel trazenje IDP broja i dalje aktuelna stvar za dobijanje 50% popusta tokom trajanja ugovorne obaveze?
Idi u A1 i traži njihovu uslugu , ali preko akvizitera . Mnogo bolje ćeš proći . Yetel je bagovit i sa tv ali i sa netom . Ko da sam na parici tako mi često otvara , a serviser kaže da je sve u redu.
Jedva čekam da poskupe i odem u A1
 
Vrh Dno