Ajde sad da se ja pravim pametna, zahtev za raskid ugovora nije isto što i zahtev za gašenje usluge, jel da? (nek me neko ispravi ako grešim).
U prevodu, samo te bace na onu baš punu cenu, neće ništa da nestane samo od sebe dok ne vratiš opremu.
Ovde je nezgodno što imaju snimak tog razgovora, na osnovu kog su formulisali da Andrija traži raskid, ali opet, trebalo bi da je samo pismeni put važeći.Pretpostavljam da ne bi smeli na svoju ruku da odseku usluge
Odnosno, regulisano je da zahtev za prenos automatski predstavlja i zahtev za raskid prethodnog ugovora. Ali tu opet postoji potpis, koji ostavljaš novom operateru.Doduse, kad se radi prenos usluge, onda se ne potpisuje raskid (čini mi se), ali to je sad neka druga procedura gde se određene stvari rešavaju izmedju operatera.
Ja evo od letos nista ne mogu da dobijem imam fiksni broj kod njih trazio BOX 2 M samo ono sa sajta (1 mesec 50% jer imam vec broj kod njih preko bakra)...a linija na bakru se ne odrzava nista ne radi mesecima traze panel za prevremeni raskid a a ne popravljaju liniju niti nude fer ponudu za BOX 2.....jakog mi Telekoma bukvalno stize papir gde tvrde da sve super radi...Изгледа код МТС-а баш велика фрка
Зову они јуче око поднева, а ускоро истиче уговор, тачније месец дана пред истек двогодишње промотивне понуде 659,00 динара Бокс 3 пакет по цени фиксног и сами понудише 24х50%, 2450 динара са ПДВ-ом уз еРачун, Бокс 3 М пакет (оптика). Кажу послаће уговор на емаил и то је то. Нико их није контактирао, звао, цимао како год, сами позвали.
Ако неког занима тренутно стање и актуелности са понудама, ово је из прве руке.
ПС: Морам да тражим WiFi extender/PLA, прошли пут ми није требао, сад ми треба, а додатни СТБ после две године и даље у кутији.
Idi u A1 i traži njihovu uslugu , ali preko akvizitera . Mnogo bolje ćeš proći . Yetel je bagovit i sa tv ali i sa netom . Ko da sam na parici tako mi često otvara , a serviser kaže da je sve u redu.Mene su zvali iz mts-a 19.11. (ugovorna obaveza mi istice 19.01., sa 50% off jer sam trazio IDP broj), pitam jel imate neku ponudu? Kaze kao postojeci korisnik 50% popusta na prvi racun i mozete da produzite ugovornu obavezu putem poziva. Reko' hvala na ponudi, sacekacu da mi istekne ugovor, pa cu da vidim da li cu produzavati isti ili mozda preci kod drugog operatera, ako mi ponudi bolje uslove.
Jel trazenje IDP broja i dalje aktuelna stvar za dobijanje 50% popusta tokom trajanja ugovorne obaveze?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari