Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Da li je neko od vas u poslednje vreme dobio neki popust na "BOX 2 M" na bakru?
Dakle, paket koji sadrži samo fiksni i net.
 
Samo da se nadovežem na prethodnu priču oko izbacivanja kanala. Nije problem što neke kanale izbace svojom ili tuđom voljom, već u plaćanju 80% drugih nepotrebnih kanala.
 
Da li se PLA adapter može dobiti besplatno ux Box, ili se plaća mesečna naknada?
 
Puna cena je 349 dinara mesečno, ali uz BOX 3 M i L, kao i BOX 4 Plavi, Beli i Zlatni, može se uzeti jedan za dinar. Za detalje pogledaj stranice za BOX 3 i BOX 4 na sajtu, sve je navedeno.
 
Onda ću sam kupiti.
Koji se pokazo najpouzdaniji?
Treba mi samo za IPTV.
 
Podneo prigovor telekomu 2.10. zbog ukidnja kanala o kojem su obavestili 1.10. jos nema odgovora par puta ih podsecao mole da se strpim.
 
Pošto za 7 dana treba da odjavim box paket i pošto uglavnom znam šta mi je činiti imam par pitanja koja ću taksativno navesti i nadam se što preciznijim odgovorima ;) uglavnom se radi o tehničkim stvarima vezanim za vraćanje opreme MTS-u i zahtevu za prebacivanju broja u A1 zarad (eventualnog) poziva iz MTS radi ostanka kod njih uz naravno već dobro poznate okolnosti i povoljnosti.

1) Šta se sve vraća od opreme Telekomu ? Modem, dva risivera, strujni adapteri, dva daljinska...vraćam li HDMI kablove i ostale kablove tipa činč/skart, ima tih raznih kablova dobijenih od njih a koji su nagomilani zadnjih 10-15 godina.

2) Odjavljujem sve usluge osim mobilne tarife (Omorika S), dan posle toga bih otišao do A1 da podnesem barem taj formalni zahtev za prebacivanje broja da bih dobio povoljnosti od MTS za tu Omoriku a koje su već više puta opisane ovde. Možda će mi ta Omorika S biti dan-dva van UO što nije problem, otac mi koristi taj broj i nzm da li mogu baš taj dan kada raskinem boks paket da zbog nekih razloga odem u A1, nije bitno. E sad, mogu li da tražim taj zahtev za prenos broja na recimo besplatni pripejd mega plan od 6 meseci koliko sada imaju u ponudi u A1 sa tog MTS broja koji znači nije pripejd nego postpejd ? Dakle, zahtev kao zahtev što ne znači i da bi prešao na A1. Ili ipak mora MTS kartica da mi bude na pripejdu da bih tražio prenos na mega plan a ako mi je na postpejdu (što jeste) da tražim prelazak na neku od A1 postpejd tarifa. Pošto mi se ovako neke čudne stvari i situacije dešavaju u životu i što se tiče tih papiroloških a i drugih stvari bojim se da sam baksuz pa da me MTS ne pozove, da ja ako budem morao pri tom zahtevu za prenos broja izaberem neku potpuno neodgovarajuću A1 postpejd tarifu i da na kraju ispadne ne samo onako kako je trebalo da bude sa makar tih 50% popusta za Omorika S nego da se uglavim u neku A1 postpejd tarifu koja potrebama korišćenja mog oca apsolutno ne odgovara. Čak i da pripejd opcija što se besplatnog plana tiče bude bolja. Prošle godine sam lagano prebacio jedan pripejd broj od MTS u A1 za onaj free plan od 12 meseci, nekih sat vremena posle podnošenja zahteva dobio poziv od strane operatera Telekoma sa ponudom za 50% za prelazak na neku od njihovih postpejd tarifa ali nisam prihvatio, taj preneti broj je pripao majci i ona to koristi još uvek. Ovo je nešto slično o onome što je pisao i pitao @Nabukodonosor na temi MTS postpejd...

3) Šta mi je činiti sa tom nekom (privremenom) karticom koju dobijem od A1 ako na kraju po očekivanju ostanem u MTS sa povoljnostima ? Prošle godine je naravno ubacio u telefon i posle valjda 2 dana kada je prenos omogućen bila je spremna za korišćenje sa Mega planom. Vraćam li tu karticu u A1 ili ne ako ostanem u MTS ?

Mislim da bi ovo bilo otprilike sve, drugo pitanje mi je najbitnije, jeste cimanje sve ovo ali ne može drugačije pošto sam došao u situaciju da posle 14 godina korišćenja adsl/vdsl neta i posle 13 godina korišćenja mts tv i posle par decenija korišćenja fiksne linije odjavim sve ove usluge a eto postpejd broj bih ostavio kod njih, uz povoljnosti naravno.
 
Ne znam da li ja radim nesto lose ili ovo sto ja pokusavam nije moguce. Imam Raspberry Pie 5 i na njemu instaliran Android TV (LineageOS 22.2 TV) i sada sam pokusao da instaliram Iris Smart aplikaciju i nece da radi. Logovanje prodje, ono vreme ispod progress bar-a tece ali je ekran crn. Iris GO mi uredno radi na telefonu, medjutim neupotrebljiv je na TV-u sa daljinskim.
 
Onda u vezi mog prethodnog posta samo ću zamoliti da ko i kad stigne napiše šta je vraćao od opreme pri raskidanju BOX paketa. Čisto me zanima oko kablova i tako to. Da ne skupljam i vučem bezveze. Zanemarite stavke 2 i 3 iz tog posta. Hvala.
 
Vraća se samo terminalna oprema, dakle ruter, STB i slično, kao i ono što ide uz njih, a to su adapteri i daljinski. Ne vode evidenciju o kablovima koje su ti dali, pa njih zadržavaš.
 
Selio sam Box4 optika -> optika... 400m medju lokacijama na Dorcolu...
Morali "novu" opremu da daju a staru sam morao sam ici da vratim ;)
(Nije ni mogao neko umesto mene samo da ode, bez ovlascenja kod notara)
Identican modem sam dobio 🤣
 
Kakvo je to ponižavanje korisnika...Vraćaš opremu...
Derali nas ko male majmune zadnjih godina.
Posle 20 godina,treba da im vratim cigla beli stb i moj strujni adapter,crni stb star 10 godina i 2 daljinska.Jedan moj,drugi njihov polovan.
A uzeli 600-800 evra godišnje u proseku za bakar 20/2.
20 godina..
 
Imam i ja jedan čuveni stari beli iz 2015 g., konačno da ga se otarasim :ROFLMAO: ovaj HPH07 sam bar koristio i kao "android".

Šta da se radi, život teče dalje...
 
Ne znam da li ja radim nesto lose ili ovo sto ja pokusavam nije moguce. Imam Raspberry Pie 5 i na njemu instaliran Android TV (LineageOS 22.2 TV) i sada sam pokusao da instaliram Iris Smart aplikaciju i nece da radi. Logovanje prodje, ono vreme ispod progress bar-a tece ali je ekran crn. Iris GO mi uredno radi na telefonu, medjutim neupotrebljiv je na TV-u sa daljinskim.
Da odgovorim sam sebi. Bilo je potrebno instalirati Widevine L3 kako bi DRM content mogao da radi. Primetio sam da ni Netflix aplikacija ne daje 4K mogucnost, pa nakon guglanja dosao sam do ovog resenja. ZIP se flesuje is TWRP-a, a nalazi se na sajtu gde je i ROM.
 
Onda u vezi mog prethodnog posta samo ću zamoliti da ko i kad stigne napiše šta je vraćao od opreme pri raskidanju BOX paketa. Čisto me zanima oko kablova i tako to. Da ne skupljam i vučem bezveze. Zanemarite stavke 2 i 3 iz tog posta. Hvala.
Ja im vrnem sve. I kablove, i adaptere, i daljinske, i opremu... Bukvalno sve šta nađem da sam dobio od njih. Ne vidim razlog da treba drugačije, bar nisam takav čovek.
 
Ne znam kakvo je sad stanje, ali u meni najbližoj poslovnici ranije nisu ni prihvatali kablove, jer im ni ne trebaju. Kada se kabl jednom da korisniku, tehničar ga otpiše i to je to.
 
Čitam postove unazad nekoliko stranica i nije mi jasno o čemu se radi. Kao da je druga država.. pre 10 dana zvao A1 call centar i tražio ponudu za prelazak iz mts-a ( naglasio da su u pitanju dva BOX 4 paketa). Trenutno nemaju nikakvu "benefit akciju" sem 20% popusta na mobilnu tarifu ako vas neko iz A1 preporuči ( i to bez obzira da li ste nov ili korisnik koji prelazi od drugog operatera). Za TV ili Net optiku nema nikakvog popusta uopšte. Isto to mi kazali i u poslovnice.
Sa druge strane, zvali iz mts pre mesec ponudili mi optiku supernova 6mes po 50% za BoX 4 koji istice ja odbio. Zvali me posle 15 dana ponudili isto 12mes po 50% ja odbio i rekao da me interesuje samo 50% popust na 24mes. Danas ih zovem na 064733, ona mi drčno kaže nema nista bolje ako nećete 12m 50% ponesite i razdužite opremu. Podneo sam odmah zahtev za prebačaj broja u A1. Šta god da mi daju idem tamo. Ovo je krajnje bezobrazno od mts..
 
Mene su izgubili zbog toga što nisu prihvatili 18 meseci po pola pretplate koliko sam tražio a oni nudili max 12 bilo da ostajem na bakru ili prelazim na optiku. Znači nisam 24 tražio. Jasno sam preko mejla i posle njihovog poziva naglasio da neću nastavljati kod njih ali zbog tih 6 meseci smo se rastali odnosno to će biti za koji dan. Svako ko sad izboksuje kod njih 24x50 svaka mu vala čast.

Ovo što smo mnogi iskoristili kod A1 nzm da li je aktuelno još uvek, danas po gradu vidim bilborde gde se reklamira 2500 za net i tv za sva 24 meseca tako da pokušaj to ako ti odgovara što se tiče te 2 usluge.
 
Isti slucaj je i kod mene...
Zvao, tražio za prelazak na optiku, ponuda im je 8 meseci po 50% i posle toga puna cena - što kaže madvlad još se izvika na mene.
Cekam danas odgovor od A1 i definitivno prelazim kod njih
 
Od 9 novembra bice ukinut kanal TV dr. Mogul ja to da iskoristim za raskid ugovora sa mts telekomom bez placanja penala koji mi istice tek septembra 2026 ?
 
Čitam postove unazad nekoliko stranica i nije mi jasno o čemu se radi. Kao da je druga država.. pre 10 dana zvao A1 call centar i tražio ponudu za prelazak iz mts-a ( naglasio da su u pitanju dva BOX 4 paketa). Trenutno nemaju nikakvu "benefit akciju" sem 20% popusta na mobilnu tarifu ako vas neko iz A1 preporuči ( i to bez obzira da li ste nov ili korisnik koji prelazi od drugog operatera). Za TV ili Net optiku nema nikakvog popusta uopšte. Isto to mi kazali i u poslovnice.
Sa druge strane, zvali iz mts pre mesec ponudili mi optiku supernova 6mes po 50% za BoX 4 koji istice ja odbio. Zvali me posle 15 dana ponudili isto 12mes po 50% ja odbio i rekao da me interesuje samo 50% popust na 24mes. Danas ih zovem na 064733, ona mi drčno kaže nema nista bolje ako nećete 12m 50% ponesite i razdužite opremu. Podneo sam odmah zahtev za prebačaj broja u A1. Šta god da mi daju idem tamo. Ovo je krajnje bezobrazno od mts..
Zovi ponovo.
 
Danas su me zvali iz MTS-a, dva meseca pre isteka ugovora za Box4, i ponudili mi jedan mesec sa 50% popusta. Tu ponudu sam odbio i pitao da li mogu da ponude nešto bolje, na šta su mi rekli da je to trenutno sve što mogu da ponude, ali da će proslediti moj zahtev za bolje uslove. Šta bih trebao da tražim sledeći put kada me budu zvali i šta realno mogu da dobijem?
 
Danas su me zvali iz MTS-a, dva meseca pre isteka ugovora za Box4, i ponudili mi jedan mesec sa 50% popusta. Tu ponudu sam odbio i pitao da li mogu da ponude nešto bolje, na šta su mi rekli da je to trenutno sve što mogu da ponude, ali da će proslediti moj zahtev za bolje uslove. Šta bih trebao da tražim sledeći put kada me budu zvali i šta realno mogu da dobijem?
U sledećem razgovoru recite im : ili ćete mi dati 50% popusta na mesečnu pretplatu 24 meseca ili ću : preći kod drugog provajdera ili ću raskinuti ugovor / uslugu s vama!
 
Vrh Dno