Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Ništa,nikakve druge solucije osim satelita i tel žice. Imam net od 20mb katastrofa a ne znam kako da proverim da li imam makar mogućnost vdsl-a zbog brzine koja bi ipak rešila koliko toliko problem
Pozovi telekom na 0800 100 150, brzo se javljaju i daće ti informaciju sta je dostupno na tvojoj adresi
 
Meni danas ističe ugovor...
Juče sam dobio poruku od MTS-a da su spremili posebnu ponudu za mene ukoliko pozovem 064/790
Nakon kraćeg čekanja, javio se "prvi slobodan operater". Pitam ga... Slobodane 😁, šta možete da mi ponudite za podužavanje ugovora?
Kaže, 4 meseca 50%...
Nisam zadovoljan...
Dobio sam preporuku da se javim na broj 19813. Čekao sam 40 min, niko se nije javio... Nisam imao više vremena.
Moraću danas opet.
Samo da javim...
Nakon kraćeg razgovora sa ljubaznom službenicom iz "službe za brigu o korisnicima", dogovoreno je 18 meseci po 50% popusta na pretplatu...
 
Ja se izvinjavam ali ima li neko Box 3 L? Ne znam da li sam ja lud ili oni.. Aktivirani su mi dodatni kombo paketi (filmski, doku i muzika). Ali u "video klub" na sajtu je pisalo "arena sport, RTS, Telcast, Apollon , HBO+". Ja nigde ne vidim da imam Apolon i HBO u video klubu ni kao programe HBO. Koja je poenta? Šta u stvari oni prodaju?
 
Ja imam Box 3L i imam sve HBO kanale, HBO OD, MAX aplikaciju Apolon u video klubu. Prilikom migracije je bilo par intervencija sa moje strane dok mi nisu sve uključili što mi pripada. Pisano je o tome u vreme migracije.
 
Samo da javim...
Nakon kraćeg razgovora sa ljubaznom službenicom iz "službe za brigu o korisnicima", dogovoreno je 18 meseci po 50% popusta na pretplatu...
Koji Box si imao? Meni su za Boks 3M nudili 16x50% a za Boks 2M 9x50%. Uzeo 2M, TV mi ne treba.
Pre toga pisao Orionu i Beotelu za prelazak kod njih. Orion nudio 12 meseci po 1800 a sledećih 12 meseci 2899 za 50/8, Beotel dao standardnu ponudu sa sajta. Na kraju MTS ispao povoljniji, uz Iris nalog sa mog drugog Boksa, na drugoj adresi.
 
Ja koliko shvatam Iris postaje davna prošlost. I da su konačno otključali uređaje za instalaciju aplikacija sa Google play - a
 

Prilozi

  • Screenshot_2025-02-25-10-25-36-390_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2025-02-25-10-25-36-390_com.android.chrome.jpg
    147.9 KB · Pregleda: 225
A mi koji smo pod ugovornom obavezom treba da odemo do poslovnice da uzmemo novi stb move uredjaj?
 
Ja koliko shvatam Iris postaje davna prošlost. I da su konačno otključali uređaje za instalaciju aplikacija sa Google play - a
Сада су два бокса уз пакет, овде помињу један. Трећи се сада доплаћује 150 дин, за мове помињу 300 дин по боксу. Уз то треба видети квалитет слике, ирис смарт је слабија од 4024 иптв стрим.

Бокс 4 златни, ирис и мове су по 8200 дин али попуст је 4050 дин за ирис а 4600 дин за мове.

Има ли вести за 4К пакет, продужава се или креће наплата?
 
Poslednja izmena:
Ja nemam ni jedan, ni travelxp ne radi.
 
Na GPON mreži se za STB ne dodeljuje protok. IPTV VLAN ima veći prioritet od VLAN-a za Internet. Ukupan kapacitet na jednom vlaknu je 2488Mbps, pa se od toga prvo troši za Iris, pa onda za sve korisnike koji koriste internet.
 
Koji Box si imao? Meni su za Boks 3M nudili 16x50% a za Boks 2M 9x50%. Uzeo 2M, TV mi ne treba.
Pre toga pisao Orionu i Beotelu za prelazak kod njih. Orion nudio 12 meseci po 1800 a sledećih 12 meseci 2899 za 50/8, Beotel dao standardnu ponudu sa sajta. Na kraju MTS ispao povoljniji, uz Iris nalog sa mog drugog Boksa, na drugoj adresi.
Box 4 crveni...
 
Kakva je procedura zamene dotrajalih daljinaca za STB, stari oko 4 godine oba imaju po par (najčešće korišćenih, tipa ton isl.) tastera koji ne rade pa se snalazimo pojačavamo na TV isl.?
 
Procedura je takva da je prva zamena besplatna a svaka preko toga po 600 dinara komad. Odnosno jedan daljinac ti neće naplatiti a svaki posle toga hoće po toj ceni.
 
Meni su prvi zamenili za dinar. Donesem ga kuci posto mi je box paket u drugom gradu. Pre neki dan ga izvadim iz fioke i on ne radi. Odnesem ga u poslovnicu i pitam mogu li drugi da dobijem posto ne radi. A nov je,neotpakovan. Utvrde da ne radi,kazu nema garancije ,mogu drugi da dobijem za 600d.
 
Poslednja izmena:
Meni su pre nepunih godinu i po dana kada sam obnavljao boks zamenili jedan besplatno i jasno i eksplicitno rekli da je svaka sledeća zamena 600 dinara. Nisam još došao u situaciju da taj drugi menjam ali znam bar desetak ljudi kojima su naplatili.

Naravno da postoji mogućnost da nije uvek i svugde tako ali u zadnjih godinu dana verovatnije je ipak da naplaćuju nego obrnuto, može im se.
 
Svasta, meni si iz podrske rekli ili ne secam se mozda ovi sto su dosli da zamene box da odem u poslovnicu da zamenim, posto su mi doneli nisu doneli daljinski,a imao sam onaj stariji beli da odem u poslovnicu i zamenim, tako i uradio, posle par meseci otisao za zamenim jedan sto je bio bez BT za model sa BT...samo se prvom slobodnom javim i kazem treba da zamenim daljinski, niti su ista proveravali, bukvalno nista, samo odu iza i donesu drugi.

A inace nisu hteli da mi promene stare bele boxove, kao sve dok su ispravni rade oni ne mogu da ih zamene, morao sam da ih pokvarim kako bi dosao do novijih...
 
Pozdrav,
Da li ima neko da mu je nakon podnesenog zahteva za raskid ponuđeno da do kraja ugovora bude 50% potvrđeno sms porukom. Nakon toga Januarski račun bude u punoj ceni. Podnesen prigovor i nakon njega dobijen sms da se ne uvažava prigovor da je dobijen benifit pri obnovi ugovora. Podnet ponovo prigovor uz napomenu da je tražen raskid ugovora zbog poskupljenja i da je na insistiranje njihovog operatera na ponudu 50% do kraja ugovora za ostanak prihvaćena.
 

Prilozi

  • viber_slika_2025-02-26_09-13-56-755.jpg
    viber_slika_2025-02-26_09-13-56-755.jpg
    81.9 KB · Pregleda: 97
  • viber_slika_2025-02-26_09-24-14-985.jpg
    viber_slika_2025-02-26_09-24-14-985.jpg
    91.2 KB · Pregleda: 98
Čini se da je došlo do nesporazuma. U novom odgovoru se referišu na popust koji si dobio prilikom potpisivanja ugovora 5. avgusta, a koji je istekao 5. decembra. Biće da su pomislili da se buniš što i dalje nemaš taj popust, a ti se zapravo buniš što ti nije primenjen novi koji je obećan. E, sad, ima tu još jedna stvar. Ako je podnet zahtev za raskid zbog poskupljenja, nisam dosad čuo da su nudili 50% popusta do kraja ugovorne obaveze. Uvek je to bio ostanak pod istim uslovima, tako da bi trebalo ispitati šta se tu tačno desilo. Moguće je da je onaj koji je poslao prvi odgovor mislio da ti 50% popusta važi u toku cele ugovorne obaveze, a ne samo četiri meseca, pa je pogrešno formulisao poruku.

U svakom slučaju, njihova je greška. Mislim da bi pametno bilo otići u poslovnicu i objasniti situaciju, pa da oni napišu novi prigovor u tvoje ime. Iako inače mislim da je bolje pisati im mejlom, u slučaju nesporazuma ipak preporučujem poslovnicu, što opet kažem po ličnom iskustvu. Kad god mi se to dosad dešavalo, novi mejl je samo produbljivao nesporazum, iako sam uvek pokušavao da objasnim na drugi način. S druge strane, odlazak u poslovnicu je to rešavao uglavnom iz prve, mada sam jednom morao da odem i drugi put, gde se čak i devojka koja je radila nasmejala što ni nju nisu razumeli iz prve. Osim toga, u poslovnici takav prigovor označe kao urgentan, dok mejl uvek ima isti prioritet.
 
Poslednja izmena:
Čini se da je došlo do nesporazuma. U novom odgovoru se referišu na popust koji si dobio prilikom potpisivanja ugovora 5. avgusta, a koji je istekao 5. decembra. Biće da su pomislili da se buniš što i dalje nemaš taj popust, a ti se zapravo buniš što ti nije primenjen novi koji je obećan. E, sad, ima tu još jedna stvar. Ako je podnet zahtev za raskid zbog poskupljenja, nisam dosad čuo da su nudili 50% popusta do kraja ugovorne obaveze. Uvek je to bio ostanak pod istim uslovima, tako da bi trebalo ispitati šta se tu tačno desilo. Moguće je da je onaj koji je poslao prvi odgovor mislio da ti 50% popusta važi u toku cele ugovorne obaveze, a ne samo četiri meseca, pa je pogrešno formulisao poruku.

U svakom slučaju, njihova je greška. Mislim da bi pametno bilo otići u poslovnicu i objasniti situaciju, pa da oni napišu novi prigovor u tvoje ime. Iako inače mislim da je bolje pisati im mejlom, u slučaju nesporazuma ipak preporučujem poslovnicu, što opet kažem po ličnom iskustvu. Kad god mi se to dosad dešavalo, novi mejl je samo produbljivao nesporazum, iako sam uvek pokušavao da objasnim na drugi način. S druge strane, odlazak u poslovnicu je to rešavao uglavnom iz prve, mada sam jednom morao da odem i drugi put, gde se čak i devojka koja je radila nasmejala što ni nju nisu razumeli iz prve. Osim toga, u poslovnici takav prigovor označe kao urgentan, dok mejl uvek ima isti prioritet.
Ima takvih slučajeva, da su prilikom žalbe na poskupljenje nudili benefite 50% do kraja UO. Mom prijatelju su baš to ponudili. Još on bezobrazno pitao da li je taj popust od 50% na novu ili staru cenu, odgovorili mu na staru.
Januarski račun dobio po punoj ceni, žalio se i priložio njihov sms. Prihvatili mu žalbu i ispostavili nov računa sa 50% na staru cenu.
E sad šta će biti sledeći mesec videćemo
 
Onda je definitivno agent (kako već da nazovem tu ulogu) koji je odgovarao na prigovor pogrešno shvatio na koji se popust odnosi. Dobra vest za Nikolu, cenim da će biti rešeno u njegovu korist.
 
Move boks se naplaćuje i kao osnovni, ili se naplaćuje samo kao dodatni na već postojeći?
 
Onda je definitivno agent (kako već da nazovem tu ulogu) koji je odgovarao na prigovor pogrešno shvatio na koji se popust odnosi. Dobra vest za Nikolu, cenim da će biti rešeno u njegovu korist.
Ne bih rekao, jer ovaj moj prijatelj nije ni imao bilo kakav popust. Plaćao punu cenu. Kad su ga zvali rekao je da su i po starim cenama preskupi i da ima ponudu od yetela koja je neuporedivo niža. Onda su mu ponudili staru sa 50% popusta do isteka UO, još 17-18 meseci.
Ko će njima znati šta rade, očigledno da su se malo pogubili u svemu ovome
 
Dobro, po tom aspektu nije isto, ali suština je da ipak nije neobično što su mu ponudili popust do kraja ugovorne obaveze, tako da verovatno nije problem u tome.
 
Nazad
Vrh Dno