Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Interesuje me u slučaju da se podnese zahtev za prevremeni raskid ugovora zbog povećanja cene usluge u toku trajanja ugovorne obaveze, da li moraju da se plaćaju bilo kakvi penali? Ovo pitam za ubuduće jer znam da je trenutno prošao rok za žalbe.
Nikakvi penali se ne plaćaju u tom slučaju. Odeš do poslovnice i podneseš pisani zahtev, sačekaš da ti odobre i slobodan si.
Мени на сва три Бокса за која сам писао примедбу у јануару остала стара,уговорена цена....
Malopre sam se čuo sa ocem, takođe je odmah na početku tražio da mu ostanu isti uslovi i cena za BOX 3 i kaže da mu je danas stigao ispravan račun, sa dogovorenim popustom i uslovima, kao i do sada.
 
Na tviteru nema čoveka koji se ne žali na poskupljenje. Pišu da su u poslovnicama i gužve i situacije na ivici incidenata.

Što neko ovde napisa mi smo mali procenat ljudi koji je znao šta sledi pa smo slali prigovore ali tužno je koliko su ljudi neinformisani.
 
Mogao bi neki protest ispred Telekoma 😁
 
davno kad je vip prvi put menjao cene i svim korisnicima poslao obavestenje gde im je objasnio da ce da poskupe i da imaju pravo da raskinu ugovornu obavezu
i kad su nam svima ostajali telefoni i svi smo raskidali ... ;-)))

e to od mts neces dobiti da svakome posalju obavestenje ... jel od onda smo svi utvrdili ljudi su ovce za sisanje u srbiji ne samo od stane operatera ....
isto se ovo desavalo i pre godinu dana sa tadasnjim poskupljenjem i nastavice se ...

onda kad svi budu javno u sredstvima informisanja objavljivali da ce da poskupe onda mi svi idemo u svemir ;-)))
 
vidim i na linkedinu gde bi kao trebalo da budu iformisani se dosta žale

baš me zanima da li će im telekom izaći u susret iako je prošao rok
 
Sad tek pogledao racune za januar i box 2 i box 3 mi digli DRUGI put za trajanje ugovora, da li su oni normalni. Pa koja je poenta potpisivanja ugovora na 2 godine ako mogu svaki mesec da koriguju cenu kako im se cefne... Sutra idem u poslovnicu, al oni jadnici sto rade tamo nemogu nista to budale iz centrale diktiraju do kojih ne mozes doci :/
 
davno kad je vip prvi put menjao cene i svim korisnicima poslao obavestenje gde im je objasnio da ce da poskupe i da imaju pravo da raskinu ugovornu obavezu
i kad su nam svima ostajali telefoni i svi smo raskidali ... ;-)))

e to od mts neces dobiti da svakome posalju obavestenje ... jel od onda smo svi utvrdili ljudi su ovce za sisanje u srbiji ne samo od stane operatera ....
isto se ovo desavalo i pre godinu dana sa tadasnjim poskupljenjem i nastavice se ...

onda kad svi budu javno u sredstvima informisanja objavljivali da ce da poskupe onda mi svi idemo u svemir ;-)))
Dodatno, njihovo obaveštenje na sajtu, od 05.11. je tako bedno formulisano kao da se odnosi samo na one kojima je istekla ugovorna obaveza. Danas vidim da su mi promenili pakete na oba ugovora (i cene naravno) iako na oba postoji važeća ugovorna obaveza. Više nisam načisto da li su lopurde ili nesposobni (ili kombinacije te dve grupe).
 
Sad tek pogledao racune za januar i box 2 i box 3 mi digli DRUGI put za trajanje ugovora, da li su oni normalni. Pa koja je poenta potpisivanja ugovora na 2 godine ako mogu svaki mesec da koriguju cenu kako im se cefne... Sutra idem u poslovnicu, al oni jadnici sto rade tamo nemogu nista to budale iz centrale diktiraju do kojih ne mozes doci :/
Poenta potpisavanja ugovora na 2 godine je da mi kao korisnici ne mozemo da raskinemu ugovor bez penala i da oni ne bi ostali uskraceni za nas novac ali zato oni mogu da prekrse ugovor kad i koliko puta hoce :(
 
Pazite da ne mešate HBO i HBO+.
Sleduje Vam HBO+ u tim jačim paketima, ne HBO:
Maxthon Snap20250205224841.jpg
Standardna pretplata za MAX aplikaciju (idem preko zeta, on ima taj neki beli paket i besplatan HBO+):
Untitled-1.jpg
 
HBO+

Piše standard, ali je ipak HBO+. Je l imaš HBO MAX app?

Meni nisu ništa naplatili, osim što je skočila cena za 155 din. To sam očekivao, jer se nisam na vreme zalio.
Još godinu dana sam na 24 meseca po 50%. Box 3L.
Bilo je 2549 din, sada je 2694 din
Imam Max aplikaciju, preko Mts-a je za nas ta standardna besplatna, a inače je 849 din. Meni svakako svejedno da li je premium ili standard, bitno da pogledam s vremena na vreme neke serije i filmove.
 
Telekom ce da se kurci sve dok ima veliki broj korisnika.
Ako nadjete jeftiniju varijantu napustite ih pa nek primaju plate ako imaju odakle.
 
Stižu li ti SMS-ovi o iznosu računa i linkom za plaćanje? Ako da, obavešten si, ovde sam postavio snimak ekrana kako to izgleda.


Možda gledaš pogrešno obaveštenje, o ukidanju starih paketa? Zapravo je ovo glavna stvar, najava da će se aktuelna ponuda odnositi na sve korisnike.
Ovo nije obaveštenje o promeni cene i ne precizira mogućnost raskida ugovora koja iz toga proizilazi u zadatom roku, Dakle bullshit.
 
Ukoliko je kupljen telefon na 24 mesečne rate (nije u celosti isplaćen), kakva je procedura ukoliko se želi raskinuti ugovor po osnovu ovog kuršlusa što napravili sa povećanjem cena?
 
Stižu li ti SMS-ovi o iznosu računa i linkom za plaćanje? Ako da, obavešten si, ovde sam postavio snimak ekrana kako to izgleda.


Možda gledaš pogrešno obaveštenje, o ukidanju starih paketa? Zapravo je ovo glavna stvar, najava da će se aktuelna ponuda odnositi na sve korisnike.
Pazi i ovo sa SMSom, npr. ne dobijam ovakav SMS dok na email računima nije postojala informacija, pregledao sam ponovo. Informisanje ne sme da zavisi od izabranog kanala komunikacije. Sve i da poverujem da nema namere da se lovi u mutnom, prenos informacija korisnicima je nekonzistentan i neprecizan.
 
Jel onaj paket filmski_2024 deo one promocije sa otključanim kanalima i dalje ili se to plaća?
 
Istu stvar samo jos tajnije uradio i SBB zale se ljudi al dobro 😁
Apsolutno nije uradio istu stvar. Oni su svakome na računu poslali obaveštenje o poslkupljenju. Mts je samo objavio vest na sajtu i nekome (ne svakome) poslao sms sa obaveštenjem da se vrši migracija paketa. Ni reč o POSKUPLJENJU, tako da su to dve potpuno različite stvari
 
Ovo nije obaveštenje o promeni cene i ne precizira mogućnost raskida ugovora koja iz toga proizilazi u zadatom roku, Dakle bullshit.
Fora i jeste u tome što ne naglašavaju promenu cene, zato i kažem da nije najpoštenije. Predstavljaju kao promenu paketa (uglavnom pod istim imenima), a usput tendeciozno navode samo poboljšanja. Jedino nisi u pravu za raskid ugovora. Ovim prelaskom korisnicima se garantuju prava u skladu sa članom 131. Zakona o elektronskim komunikacijama. To se upravo na to odnosi, mada nije ni približno transparentno kako je moglo da bude. Da su hteli, mogli su svima čak i tabelarno poslati koje su tačno razlike, kao što npr. banke rade kada dođe do promena.

na email računima nije postojala informacija
Tako je, ne znam zašto su odlučili da ne stave obaveštenje i na račune. Svakako oni love u mutnom, zato sam danas već na tri mesta napisao da mislim da ima kod njih dosta nemara i principa APP (ako prođe prođe), te da svi treba da se žalimo na apsolutno sve što je sporno na računima. Nije nemoguće izboriti se za staru cenu čak i sa zakašnjenjem, neki su to već pokazali.

Jel onaj paket filmski_2024 deo one promocije sa otključanim kanalima i dalje ili se to plaća?
I dalje su otključani svi kanali, ali 2024_Filmski je kombo paket, što je priča za sebe. Imaš ovde da mu je cena 400 din, ali svaki BOX sem BOX 2 (Fiksna + TV) ima makar jedan besplatan kombo paket, pri čemu je filmski podrazumevan. Jedini način da ti ga naplate jeste ako ga aktiviraš na navedenom BOX-u 2.
 
Išao sam u dve poslovnice danas doduše drugim povodom ali mogu da potvrdim da su krcate, ljudi nezadovoljni zbog uvećanih računa i da je bilo nategnuto...
 
Mts nigde nije pominjao poskupljenje nego su to uvili u formu da akutlena ponuda važi za sve korisnike ili tako nešto pa tek kad se ode da se vidi aktuelna ponuda vidi se i poskupljenje
 
Ističe mi ugovor za par dana u pitanju je plavi box 4 i omorika m za produženje ugovora dobio sam ponudu 18 meseci 50% ostalo redovno, da li je ovo maksimalno šta se može dobiti 🤔
 
Nije maksimum, dan posle isteka idi u poslovnicu i podnesi zahtev za izdavanje IDP-a, pa sačekaj ponudu za ostanak, tj. 24x50%. Do tada nemoj ništa pregovarati sa njima više, samo ih ignoriši :) Nekoliko kolega je na prethodnim stranama teme potvrdilo da to i dalje funkcioniše bez problema.
 
Jel može IDP da se zatraži na neki drugi način, napr. kroz prigovor na račun formu ili nešto slično?
 
Ne, poslovnica...

Mora da se popuni zahtev...
 
Nazad
Vrh Dno