Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Meni je rečeno da mi ostaju sva 3 STB-a gratis. Ali sad gledam ugovor, ne piše ništa o tome, a da, na sajtu piše: "Besplatno 1 STB uređaj i WiFi extender/PLA po ceni od 1 RSD"
Taj WiFi extender imam - Huawei Edge ONT, ali ne može da se upari sa ovim Nokia ruterom...
Što se PLA adaptera tiče, kapiram da su oni samo za kablovsku mrežu? Nemaju i WiFi? I koliko shvatih, mogu samo jedan ili drugi, ne oba...
Extender za prosli ugovor, sad pla.

Da, samo net ili tv. Nema wifi.
 
Gledam danasnje racune i na tri ugovora u kojima su obecali ostanak na istim cenama, na jednom su provukli povecanje. Koji je najbolji nacin za prigovor? I sta se desava posle prigovora? Platim trenutni racun, a oni odbiju na sledecem ili neka druga prica?
 
Prigovor pošalješ, taj račun ne plaćaš dok ti ne proslede novi, korigovani, račun, ako prihvate prigovor.
Ako platiš ovaj, a oni u međuvremenu prihvate prigovor i pošalju novi sa manjom cenom ,moraš ponovo da ih kontaktiraš i trražiš da preknjiže višak.
 
Koji je najbolji nacin za prigovor?
Najbolje je preko mejla ili formulara, možeš lepo da objasniš sve što treba.

I sta se desava posle prigovora?
Čekaš odgovor nekoliko dana, zakonski rok je osam. Ako stigne da je usvojen (rešen osnovano), storniraće ti prethodni račun, a izdati novi. Ako novi bude izdat nakon uobičajenog datuma dospeća (15. februar), njegov datum dospeća biće dan izdavanja, pa treba odmah platiti da ne bi obračunali kamatu. Malo besmisleno za one koji dobijaju štampani, ali tako je kako je.

Platim trenutni racun, a oni odbiju na sledecem ili neka druga prica?
Ako platiš, biće tako, ali nema potrebe da platiš, jer time se zakomplikuje knjiženje.
 
Da li je HBO u sklopu novog paketa BOX 3L?
Ne mogu tu informaciju da pronađem. Na starom paketu, pre migracije je bio u okviru pretplate.
 
Zvao sam ih na 0800100100 i zainatio se da sačekam operatera da se javi. Čekao sam ravno pola sata, ostavio telefon sa strane i svako malo se javi glas sa "vreme čekanja na operatera je duže od 2 minuta"... Negde na pola se promenilo i reče "kraće od 2 minuta", ali u sledećoj iteraciji se opet vratilo na duže od 2 minuta". :ROFLMAO:🤯

Elem, gospođa koja se javila je bila ljubazna, zaključila je da su mi HBO neosnovano naplatili, jer je bio besplatan do 31.01, pa je za to uložila prigovor i čekam novi račun.

Za STB je opravdano time da su po isteku ugovorne obaveze 2 dodatna STB-a obračunata punom cenom od po 300 dinara, pa je ovo shodno broju dana iznos za oba STB-a, a kaže da po novom ugovoru imam pravo na 3. STB po 50% umanjenoj mesečnoj ceni od 150 din.

Što se tiče fiksnih poziva, uputila me je na prigovor mejlom, ali reče da imam pravo na 150 besplatnih minuta van MTS mreže, što me čudi da je mama potrošila već 7.1. kada je naplaćen prvi poziv sa fiksnog ka fiksnom telefonu. Pogledao sam listinge iz decembra i ranije, ti pozivi nisu bili nikada naplaćivani, izgleda da su promenili i te uslove, jer mi je značilo da majka može da razgovara neograničeno. Tih 150 minuta bi mogla i za dan-dva da potroši.

Za ekstender tj. ev. PLA čekam da mi se javi tehnička služba sutra, jer imaju rok od 48 sati da odgovore na prigovor.


Sve u svemu klasično egg-arenje i lov u mutnom, samo na ovaj HBO će pokupiti gomilu para od ljudi, pa onda promene uslova ugovora i sl. Da nisam ispratio šta ste pisali i ja bih bio jedna od zabludelih 🐏, svi smo u fazonu – ma nebitno je par stotina dinara – i tako nas šišaju kako stignu, a na kraju i skuvaju ko 🐸.
 
Jel vredi prigovor za net boost?
Konkretno sam ga ugasio kao i 4ubox4 ali nisam tog dana kada su uradili migraciju :(
 
Na sajtu piše HBO+. BOX3 L je valjda isti kao BOX4 Beli koji sam uzeo, samo bez mobilnog paketa, a ja Max gledam na kompu.

Da, zaboravih da pitam, vidim da u delu DIGITALNI SERVISI piše da imam pravo na besplatne Deezer i Apollon, ali da nisu aktivirani. Vredi li to nečemu (imam Spotify, HBO i Netflix)?
 
Meni uredno naplatili jedan od 2 kombo tv paketa, koji bi trebali da su besplatni za box 4 plavi. Po difoltu su bili odmah aktivni filmski i deciji.
Zato sam zvao kolcentar i trazio da mi zamene deciji sa dokumentarnim sto su odmah odradili. Ali sad mi naplacuju jedan od ova dva aktivna..
Pisao prigovor pa da vidim sta ce da odgovore. Normalno i net bust naplatili.
 
Meni na jednom (od tri) ugovora koja imam izdali račun manji nego što sam do sada plaćao za nepunih 100 din. na ostala dva ugovora isti račun kao pre. Naravno žalio se na poskupljenje i dobio odgovor da ostaju iste cene.
Luda kuća.
Zna li neko kako da konačno aktiviram e-račun? Podesio u aplikaciji i ništa. I dalje stiže papirni, a ne na mejl. Išao u poslovnicu, tražio da evidentiraju, rekli ne brinite sve je ok. Opet stiže papirni, a mejla nigde.
 
Narvano da se pisao prigovor prema očekivanjima :)

Isto za Plavi box4 je izvršena naplata dva besplatna tv paketa (filmski i dokumentarni, ali nebitno koji) i HBO+ za period od kada je odjavljen do 31.01. :)
Za NetBoost nemam primedbi, ostavio sam ga zbog 4u4.
Dodatni treći STB i dalje nema u naplati, hvala im lepo.
Gledaj unazad usluga, što sam morao da uključim jer je prestala sa radom, nije naplaćena, mada ne bi ni smela.

Njihovo brljanje sa pali-gasi Dečiji paket i HBO+ nije evidentirano za naplatu. Ugašeno na moj prigovor. Mogu definitivno da ti upale šta god želiš. Pin promenjen i limit na nuli.
Tako da se ganjamo za oko 1000 i nešto dinara za napaltu besplatnih pogodnosti:
IMG_1306.jpg
Zaboravio sporne stavke računa:
Maxthon Snap20250205013347.jpg

Dok mi ne istekne EDIT:
B@K@: Nisu mi i dalje naplatili treći STB. Za daljinske lepo idi u neku poslovnicu. Meni su tri komada odjednom zamenili bez ikakvih pitanja i filozofija. Samo da ih imaju, a obično imaju gomilu novih. Za ekstender može samo na novi ugovor. Uzmi ovo sa rezervom ali meni je tako sledovalo. Sada nisam potpisivao novi ugovor pa nisam ni tražio. Mislim i da to može u poslovnici brzo da se obavi, bar je moglo.

Neko je pisao za Apolon. Ako je SVOD, onda je to varijanta Video kluba i nije besplatan za celi ugovor, nego ona tri meseca ili koliko već.
Aplikacija je drugo i ide u neke pakete. Meni je bezveze, jer nema Cast pa jedino na tabletu ili gde je već pokreneš. Nema ni SMART verzija.
Deezer sam dugo koristio dok sam bio u Telenoru, posle prešli na Spotify. Deezer ima HiFI, i ima skoro sve isto od sadržaja. Probaj, ništa te ne košta. Ako sam koristiš Deezer odlično, ako moraš da ga deliš onda lele :) Ne znam da li su menjali nešto oko broja aktivnih korisnika, ali uvek me izbace. Zato smo i prešli na spotify family.
 
Poslednja izmena:
Priključujem se grupi korisnika koji su dobili povećan račun iako je dogovor da cena bude 50% popista do kraja ugovorne obaveze.
Pre 10-tak min. sam pisao reklamaciju.
 
Priključujem se grupi korisnika koji su dobili povećan račun iako je dogovor da cena bude 50% popista do kraja ugovorne obaveze.
Pre 10-tak min. sam pisao reklamaciju.
Verovatno smo poslali reklamacije u isto vreme. I kod mene nije ispoštovan dogovor za 50% cene.
 
Meni na jednom (od tri) ugovora koja imam izdali račun manji nego što sam do sada plaćao za nepunih 100 din. na ostala dva ugovora isti račun kao pre. Naravno žalio se na poskupljenje i dobio odgovor da ostaju iste cene.
Luda kuća.
Zna li neko kako da konačno aktiviram e-račun? Podesio u aplikaciji i ništa. I dalje stiže papirni, a ne na mejl. Išao u poslovnicu, tražio da evidentiraju, rekli ne brinite sve je ok. Opet stiže papirni, a mejla nigde.
Treba da im napišeš prigovor, tako je meni na kraju uspelo.
 
Stigao sms da je prigovor osnovan i da će poslati korigovan račun.

Nema šta, svako ko treba da se žali neka to i uradi jer svi smo u pravu.

I da, kanali na promociji još uvek aktuelni i svi na broju :D
 
Poslednja izmena:
HBO ili HBO + ?
Jel ostaje besplatna max aplikacija?
I jedan i drugi su besplatni. Stigao juče račun, i ništa nije dodatno naplaćeno, ranije su mi i u poslovnici a i sms-om potvrdili da su besplatni i Hbo i Hbo+. Aplikacija Max takodje radi, samo su nešto zamrsili, pa su početkom februara morali ponovo da mi je povežu, nije bio prepoznat kao operater Mts pri logovanju.
 
Priključujem se grupi korisnika koji su dobili povećan račun iako je dogovor da cena bude 50% popista do kraja ugovorne obaveze.
Pre 10-tak min. sam pisao reklamaciju.
Ja imam isti ugovor, takodje povecana cena ali tako sto je promenjen paket na skuplji, pa sada placam 50% od skupljeg paketa.
 
@akademik
Meni je ostao isti paket (Box4 Beli - Fiksni + Net 100/Net 600 + IrisTV Max + Soko lite) tako da ne bi trebalo da povećavaju mesečnu nadoknadu. Zato sam im pisao reklamaciju.
 
Pominjete HBO / HBO+, jel to ide free uz Box4 Zlatni ili se kupuje kao dodatni paket ?
Iskreno vrtim MTS sajt, ne mogu da nadjem, a i ceo dan ima nesto buguje ne radi kako treba.
 
Klikni na ono "detaljne informacije o paketu" kod njih na sajtu. Trebalo bi da ti piše pod TV usluga i video klub ako je beplatno za paket.
Koliko znam u tom paketu je sve besplatno. Nesrećno ga tako vode jer aktivira i Max aplikaciju i HBO u video klubu i one TV programe...

Uvek im pukne MojMTS kod izdavanja računa. Svaki mesec, svake godine...
Majki sam platio račun za Omoriku M na koju je prebačena. Nekih 1200 dinara. Uopšte mi nije palo na pamet da postavljam pitanja jer su bezveze produžili na 30% popusta ugovore. Prethodni je bio oko 1800 dinara. Tako da ima i dobrih stvari :)
 
Klikni na ono "detaljne informacije o paketu" kod njih na sajtu. Trebalo bi da ti piše pod TV usluga i video klub ako je beplatno za paket.
Koliko znam u tom paketu je sve besplatno. Nesrećno ga tako vode jer aktivira i Max aplikaciju i HBO u video klubu i one TV programe...

Uvek im pukne MojMTS kod izdavanja računa. Svaki mesec, svake godine...
Majki sam platio račun za Omoriku M na koju je prebačena. Nekih 1200 dinara. Uopšte mi nije palo na pamet da postavljam pitanja jer su bezveze produžili na 30% popusta ugovore. Prethodni je bio oko 1800 dinara. Tako da ima i dobrih stvari :)
Ah vidim da ima HBO i HBO+ kapiram da je standard edition na max.com ako napravim nalog nije 4k ili ti premium ?
 
Pominjete HBO / HBO+, jel to ide free uz Box4 Zlatni ili se kupuje kao dodatni paket ?
Iskreno vrtim MTS sajt, ne mogu da nadjem, a i ceo dan ima nesto buguje ne radi kako treba.
Ide free, ide i uz Beli, a na sajtu za tvoj paket (koji je najjači) piše:
image_2025-02-05_161051777.png

Inače, danas mi je stigao odgovor da će korigovati račun za naplaćeni HBO u januaru, ali ono što me je iznerviralo je formulacija:
"obaveštavamo Vas da ćemo, u cilju dalje poslovne saradnje izaći u susret Vašem zahtevu i učiniti ustupak i korigovati fakturu..."
Alo bre, kakav ustupak i izlazak u susret?!
Pokušali ste da me (kao i desetine hiljada drugih korisnika) navaćarite naplativši nešto što nije trebalo, valjda je na mestu jedno izvinjenje ili makar potvrda o učinjenom propustu?!
 
Interesuje me u slučaju da se podnese zahtev za prevremeni raskid ugovora zbog povećanja cene usluge u toku trajanja ugovorne obaveze, da li moraju da se plaćaju bilo kakvi penali? Ovo pitam za ubuduće jer znam da je trenutno prošao rok za žalbe.
 
Мени на сва три Бокса за која сам писао примедбу у јануару остала стара,уговорена цена....
 
Jedna zanimljivost iz mog komšiluka: ne samo što je drugi deo računa (onaj nakon migracije) fakturisan po punoj ceni iako je obećano da neće, nego se ni matematika ne uklapa. Kada se izračuna koliki je udeo naplaćen, ispada da je za prvi deo naplaćeno 14/31 stare cene, a za drugi 21/31 nove cene, kao da je korisnik četiri dana imao oba paketa. Reč je, inače, o jednom crvenom BOX-u, ništa van toga. Šou stvarno, svi treba da se žalimo na apsolutno bilo šta što je sporno na računima. Dosta je ovde nemara i principa APP (ako prođe prođe).
 
Nazad
Vrh Dno