Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Trebalo je da dobijes papir kad si podneo zahtev za iDP. Ja sam dobio. Mozda te zato vozaju.
Najverovatnije da je do toga, a sad se setih danas mi rece ova sa 790 da izgleda nije nesto dobro unela da mi je istekla UO. Ako sam ja dobro nju razumeo.
Sutra cu ici da ga trazim. A sta tacno trazim kakav papir?
 
Meni su nudili 13, doduse na prvi poziv 12 ja reko necu, sutradan zvali i nude 13 ja reko necu.

🤣🤣🤣
Ako nisi sve razumeo, i to je ok.
03.10 istekla UO 04.10 trazen idp do dana danasnjeg nisam dobio evo vec 7 punih dana.
Shvati da je ta akcija 24x50 prosla, ende, nema je vise, ne postoji kako rece Sandra sa 733, a potvrdio radnik u poslovnici i objasnio zasto vise nema te ponude vec je max 18x50 al ajde ti nek ti istekne uo i pravac sutradan po idp kao i ja pa ces se iznenaditi kad shvatis da neces dobiti to i da gresis, al naravno neces se tad javiti to i da nam kazes.
Ma opusteno koga je i briga nazalost sad sam 100% siguran da to vise nema.
Posle isteka UO i trazenog idp nisam dobio, Sandra sa 733 kaze ne postoji vise ta mogucnost, radnik u poslovnici potvrdio i objasnio da je od 01.10 ukinuto to je kaze "vazilo 2 godine" citirao sam ga, korisnik sa ovog foruma u DM potvrdi da su i njemu danas max dali 18x50 a po istekloj UO i trazenom idp broju, e samo ti kazes nije prestalo jos se daje, e ajde idi ja ti zelim srecu a samo nam javi da nisi uspeo.
Bye, bye...
У животу научи да цениш саговорника и договори се сам са собом шта и како иде и који је редослед, а пре свега научи да мало читаш јер цитирано ниси прочитао где ти је наведено из личних примера људи баш на овом форуму како то у пракси изгледа и шта су све нудили људима. Немам ја шта да схватам, прихватам и слично ти си тражио одговоре на форуму и одговор си добио.

Погледај само како разговараш и како пишеш са људима, ипак је овај форум где треба неко да ти помаже, а не бахато понашање јер сам си крив за ситуацију, чак су ти и овде људи скренули пажњу шта си писао где си сам као "Ја сам тебра у фазону њих цимао, да опипам ја њима пулс и слично".

Научи да цениш и поштујеш чланове форма који имају стаж и не лупај глупости, него ти говоре чињенично стање. Некад је овај форум био за помоћ људима, данас се претворио у... није ни важно!

@banexbanex Опрости на погрешном изражавању, хтео сам рећи уговорна обавеза. Надам се да ти нисам покварио дан. :)
 
Ja koliko dugo pratim temu (skoro 2 god.) nije se desilo sa nekome ne daju 24x50% sa forom traženja idp-a nakon isteka UO, osim @shamanNS - ovom bratu i sad ova situacija sa @ekoguard
Sam sam posavetovao par ljudi u svojoj okolini.
Sad dal je do toga što ih je kontaktirao pre isteka UO ili zbog nedavanja papira pri zahtevu za idp, ne znam.
A što se tiče navođenja uslova koje nudi yettel ne bih vam preporučio da to koristite kao argument. Iz ličnog iskustva znam da to nije dobro
 
nije se desilo sa nekome ne daju 24x50% sa forom traženja idp-a nakon isteka UO, osim @shamanNS - ovom bratu i sad ova situacija sa @ekoguard
Mom bratu su dali 24x 50% ;) Probleme je bio "samo" to što ga 7-8 dana nisu zvali da nude bilo šta 😂😂 Plus i pre toga ta anomalija sa nedobijanjem potvre o zahtevu + anomalija da mu je IDP poslat na mail pre pozive / vez poziva.
 
У животу научи да цениш саговорника и договори се сам са собом шта и како иде и који је редослед, а пре свега научи да мало читаш јер цитирано ниси прочитао где ти је наведено из личних примера људи баш на овом форуму како то у пракси изгледа и шта су све нудили људима. Немам ја шта да схватам, прихватам и слично ти си тражио одговоре на форуму и одговор си добио.

Погледај само како разговараш и како пишеш са људима, ипак је овај форум где треба неко да ти помаже, а не бахато понашање јер сам си крив за ситуацију, чак су ти и овде људи скренули пажњу шта си писао где си сам као "Ја сам тебра у фазону њих цимао, да опипам ја њима пулс и слично".

Научи да цениш и поштујеш чланове форма који имају стаж и не лупај глупости, него ти говоре чињенично стање. Некад је овај форум био за помоћ људима, данас се претворио у... није ни важно!

@banexbanex Опрости на погрешном изражавању, хтео сам рећи уговорна обавеза. Надам се да ти нисам покварио дан. :)
🤣🤣🤣
Gluposti al da ti ne dajem na znacaju previse.
Srecno druze.
 
У животу научи да цениш саговорника и договори се сам са собом шта и како иде и који је редослед, а пре свега научи да мало читаш јер цитирано ниси прочитао где ти је наведено из личних примера људи баш на овом форуму како то у пракси изгледа и шта су све нудили људима. Немам ја шта да схватам, прихватам и слично ти си тражио одговоре на форуму и одговор си добио.

Погледај само како разговараш и како пишеш са људима, ипак је овај форум где треба неко да ти помаже, а не бахато понашање јер сам си крив за ситуацију, чак су ти и овде људи скренули пажњу шта си писао где си сам као "Ја сам тебра у фазону њих цимао, да опипам ја њима пулс и слично".

Научи да цениш и поштујеш чланове форма који имају стаж и не лупај глупости, него ти говоре чињенично стање. Некад је овај форум био за помоћ људима, данас се претворио у... није ни важно!

@banexbanex Опрости на погрешном изражавању, хтео сам рећи уговорна обавеза. Надам се да ти нисам покварио дан. :)
Mislim da sasvim lepo i detaljno obajsnjeno sa tvoje i strane drugih clanova ovde. Neko tako do u detalja objasni da ostane samo da procitas i shvatis sta treba uraditi povodom neke situacije.
Moja greska nisam pogledao staz nekog clana foruma i shvatio koliko je sati i sam sebe uhvatio kako spamam u prazno sa njim.
Da forum se bas sve na nije vazno ili se upadne i pita (mahom kako se bese dobija x procenat popusta) a samo par postova iznad ili eventualno strana dve unazad ima lepo objasnjeno lepo. Mahom se najvise o tome pise temama operatera.
Mozda bi to mogli nekako da rese administratori stalno se to pita a jedni isti clanovi foruma po x puta objasnjavaju nesto sto se moze procitati par postova iznad.
 
Evo sad sam bio opet u istoj poslovnici kao i pre 7 dana kad sam trazzio IDP broj jer mi je istekla UO, isto mesto sedenja samo druga osoba, odmah sam trazio zahtev za izdavanje idp pita jel vama istekla UO rekoh jeste pre nedelju dana, rekoh bio tada i vasa koleginica je upisala ali mi ne stize broj. Zena pogleda i kaze pa vi nemate uopste upisano da ste trazili idp, ja reko kako pa bio i rekao koleginici vasoj, pita pa jel ste popunili zahtev za idp broj kao sad, rekoh ne nista mi nije dala, a kaze mora na papiru ne moze kroz tu aplikaciju iskljucivo rucno mora.
I naravno rece odmah zvace vas neko i ponuditi neverovatnu ponudu koju necete odbiti a da pitala me i sta je razlog za prelazak rekoh skupa vam full cena, kaze znam jeste verovatno ce vam ponuditi 24x50 to mi sama rekla ja u zbunu.
Pitam jer to znaci da se do sad nigde nije videlo da sam trazio idp? Da jer ne bih ja sad mogla isto to da trazim al budite sigurni da je sad sve podneseno kako treba, koleginica je nova i pogresila je.
Eto, tako da sam JA uradio sve kako treba i veze nema sto je zvano problem je do njih jer mlada dama NIJE odradila kako treba i nigde nema nikakvog zahteva za idp brojem do danas.
To je i razlog svemu sto sam tada na pogresnu osobu naleteo koja ne zna svoj posao.
Veliko hvala dobrim i kvalitetnim clanovima foruma koji su mi pomogli(kasnije cu ih i nabrojati da pogledam unazad sve koji su normalnim tonom i kvalitetnim savetima pomogli da shvatim da nesto nije u redu) narocito kolegi koji je dao SS toga i isti takav sam papir popunio i hvala sto je ovog puta bila osoba koja svoj posao ocito zna da radi.
A ostalima po kojima sam ja kukao i ostalo nek im bude sve kako su mislili meni.
Jos jednom pravim forumasima veliko hvala ako je neko u Bgeu slobodno da se javi vodim na pivo🍻🍻🍻
Sad cekam poziv.
 
Da brt, dobro me podseti, al sam sad ok jer sad znam da je odradila sve kako treba.

EDIT:
Sad pod smetnje se otvorio kao ADSL-prosledjen, a pod resene Poslovnica-Evidencija sa danasnjim danom a toga nikad nije bilo dal to znaci da su me evidentirali za idp ili ne, ne znam ali se pojavilo sad, i od juce je navodno resen onaj BBTF sa danasnjim danom🤣Screenshot_2024-10-11-10-20-35-025_rs.mts-edit.jpg
 
Poslednja izmena:
Da brt, dobro me podseti, al sam sad ok jer sad znam da je odradila sve kako treba.

EDIT:
Sad pod smetnje se otvorio kao ADSL-prosledjen, a pod resene Poslovnica-Evidencija sa danasnjim danom a toga nikad nije bilo dal to znaci da su me evidentirali za idp ili ne, ne znam ali se pojavilo sad, i od juce je navodno resen onaj BBTF sa danasnjim danom🤣Pogledajte prilog 461817
nemoj samo da zoveš i da pitaš što ti stoji "rešeno" kad nije još rešeno 🤣
 
@banexbanex Опрости на погрешном изражавању, хтео сам рећи уговорна обавеза. Надам се да ти нисам покварио дан. :)
Izvinjavam se ako sam tako protumačen, nije mi uopšte bila namera. Možda bi sa nekim emoji, tekst drugačije bio protumačen. Nego, zapalo mi za oko, a dosta ljudi (uopšte), inače ne vidi razliku između te dve stvari. Sve ok si napisao i to sam dodao, ne da bih se pravio pravnikom, nego da se uvidi razlika samo.
 
E da sta zaboravih da kazem u jutrosnjem postu. Ljubazna mlada dama koja mi je izdala zahtev za idp brojem (a sad se vidi i da konacno radi jer ne pise pod box4 plavi vec samo box4 i ostale usluge) rece mi da od 01.11 startuju nove, vece cene ali rece samo za mobilnu tarifu a nemoguce da ce ostaviti istu cenu boxova bar tamo gde je mobilna ukljucena nije realno da ostane taj box isti a da se mobilna poveca. Ne znam da li je pisano o tome nesto ali rekoh aj mozda ce nekom koristiti informacija da obnovi ili sta god pre povecanja cene.
 
… kraj velike drame… :) … uz malo više strpljenja, bez greške u koracima pre isteka obaveze i IDP zahtev uvek upali…
 
Sada kada uđem u moj MTS stoji i stavka Obnova Ugovora . Do isteka ugovora mi je ostalo 2 ipo meseca . U čemu je caka , u pitanju je Box 4 optika i ako kliknem na njega da li će automatski produžiti ugovor .
I ja bih se isto zezao sa IDPom , jer skupo mi punu cenu da plaćam
Zna li ko o ovome šta
Hvala
 
Ne klikći ništa već kad ti istekne ugovor,dan kasnije idi u poslovnicu i traži IDP.
 
Hvala
To sam koristio već -IDP nego ovo sto mi se pojavilo zbunjuje me
Čekam istek pa u poslovnicu
 
Mogli bi i da malkice dignu brzine bar u GOLD paketu!
 
Sada kada uđem u moj MTS stoji i stavka Obnova Ugovora . Do isteka ugovora mi je ostalo 2 ipo meseca . U čemu je caka , u pitanju je Box 4 optika i ako kliknem na njega da li će automatski produžiti ugovor .
I ja bih se isto zezao sa IDPom , jer skupo mi punu cenu da plaćam
Zna li ko o ovome šta
Hvala
To se automatski pojavljuje svima 3 meseca valjda pre isteka i tu su ti smesni benefiti ako tada obnovis UO to je za neobavestene a uglavnom starije koji bas i ne znaju sta sve mogu dobiti.
Drugo, ne bi automatski produzio moras dvaput da kliknes na prvi klik ti otvara sledecu stranu gde pise da posaljes zahtev i onda te operater zove.
Cekaj da ti istekne UO sledeci dan u poslovnicu ali ocigledno ne znaju svi svoj posao pa obavezno trazi zahtev za izdavanje idp broja da popunis licno i potpises tako je ipak najsigurnije iz iskustva, jer ne daj boze da ti se zalomi ko meni neka koja ne zna postupak jer i ova nije bila bas sigurna i pitala je koleginicu jer to mora rucno da se popuni ova kaze da jer nece sistem da prihvati ako u tim njihovim aplikacijama samo upisu da neko trazi idp broj.
Eto cekao ga tako 7 dana i nista oni me smatrali da trazim poziv da me neko zove a ne vide da sam trazio idp, a kad mi je ova juce podnela zahtev odmah su rasformirali box4 plavi ali sve ostavili kao i deljeni net koji se deaktivira sam krajem UO a meni je aktivan i dalje tako da ocekujem ili danas ili u pon. poziv.Screenshot_2024-10-12-10-07-00-263_rs.mts.jpg
 
Ne mogu nikako da povećaju cenu paketa za korisnike kojima traje minimalna ugovorna obaveza. Dokazano, primenjeno u praksi, pisano o tome...
U poslovnicama ne znaju za ove marifetluke :) već samo za zvanićnu ponudu. Mogu i da znaju ali ne mogu ništa da urade, vrlo su limitirani sa opcijama koje imaju u sistemu baš iz navedenih razloga u ovoj temi :)
Da budemo realni, ne očekujem u prodavnici pregovore sa prodavačicom o ostvarivanju rabata na višegodišnju dnevnu kupovinu 2 litre mleka, već samo da otkuca i naplati.
Za napredno iskustvo i marifetluke je dovoljno pročitati temu malo unazad. I dalje je to nestandardna ponuda koja uglavnom prolazi. Treba realno shvatiti da upravo ovog sekunda može biti potpuno ukinuta baš iz razloga što nije standardna. Prepušten si osoblju koje ima viši nivo ovlaščenja i njihovoj slobodnoj proceni oko dodatnog benefita na usluge.
 
@nesa69
Mogu da poskupe kad god zele i te cene vaze za svakog ko potpise UO novu , star nov korisnik. Mogu napomenu da te nove cene vaze i za korosnike kojima ide UO, ali su duzni da obabeste sve korisnike dali se slazu sa tim.
Oni to negde zavuku na sajt, cekaju da prodje mesec dana i onda si saglasan sa poskupljenjem.
Jako ruzno od njih vec im je to prslo prvi put ove godine u prolece. Lako moze da se desi da opet na kvarnjaka to urade. Poskupeli odavno postpejed paketi u A1 i Yettel , sasvim ocekivano da ce i Telekom. Samo su proletos u dan poskupeli Yettel i Telekom, sad da ne bude providno malo su vremenski odvojili poskupljenja. Sad hoce li poskupeti i koliko da neko kome uskoro istice box da potpise novu UO neka razmisli.
Soko Lite sa popustom i cenama na sajtu izadje 2700 mesecno . Zar par stotina dinara u njaskupljem boxu dobijes 3 usluge skoro dzabe. Podrazumeva se da izboksuje box4 sa 24 mesec a popusta i da mu box4 treba i zavrsava posao.
 
Ne mogu nikako da povećaju cenu paketa za korisnike kojima traje minimalna ugovorna obaveza. Dokazano, primenjeno u praksi, pisano o tome...
U poslovnicama ne znaju za ove marifetluke :) već samo za zvanićnu ponudu. Mogu i da znaju ali ne mogu ništa da urade, vrlo su limitirani sa opcijama koje imaju u sistemu baš iz navedenih razloga u ovoj temi :)
Da budemo realni, ne očekujem u prodavnici pregovore sa prodavačicom o ostvarivanju rabata na višegodišnju dnevnu kupovinu 2 litre mleka, već samo da otkuca i naplati.
Za napredno iskustvo i marifetluke je dovoljno pročitati temu malo unazad. I dalje je to nestandardna ponuda koja uglavnom prolazi. Treba realno shvatiti da upravo ovog sekunda može biti potpuno ukinuta baš iz razloga što nije standardna. Prepušten si osoblju koje ima viši nivo ovlaščenja i njihovoj slobodnoj proceni oko dodatnog benefita na usluge.
Nisi razumeo, niko ne kaze da ce korisnicima pod UO dici cene, mogu i to ako se ne jave da ne prihvataju novu cenu, pricam o tome da ce se podici cene mobilne telefonije od Novembra nigde nisam rekao za UO nego ce cene biti vece recimo istekne ti UO u Decembru i tad ti ide nova cana nema stare jeftinije.
 
Vrh Dno