Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Još uvek nisam platio uvećan račun (5500din), sad mi stigla poruka da platim 1500din u narednih osam dana. Zovem ih, kazu pa da, jeste 1500, račun je korigovan???
 
Meni odbili prigovor * unapredili smo vam paket*
A sve apsolutno isto

Gube korisnika zbog ne tako velikih para
Idem na sbb i total, bar znam da ce ratel njih zezati ako urade nesto ovako pokvareno.
 
Da li neko ima informaciju da li će mts dizati svoje brzine kao Orion npr (1,5Gb/s;2,5 Gb/s; 4,5 Gb/s)?
 
mts (i supernova) na svojoj PON (optičkoj) mreži koriste GPON standard. Tek kada reše da pređu na 10GSPON i instaliraju novu OLT opremu moćiće da nude veće pakete.
 
Slične vaučere je MTS delio i pre 10ak godina, dal beše G ili Bench house?
 
Pozdrav,imam box 3,stigao mi je uvecan racun za 700 din za ovaj mesec,naravno kao i svima bez najave,ugovor mi istice za 3 meseca,e sad zanima me,dali,ako im platim dali sam automatski prihvatio produzetak ugovora ili placam kao i do sada,i dali da odem predzanji mesec da trazim IDP broj,ako mi ne ponude 24 po 50 posto ili da sacekam da mi ugovor istekne pa da idem po IDP broj ?
 
Plati račun, kad isteknu tri meseca traži IDP
 
Tako je, prvo da istekne, pa onda po IDP.
 
Izvinjavam se, možda glupo pitanje : šta je IDP ?
Nema glupih pitanja vec glupih odgovora i ljudi toga ima i previse a ovde na Benchu i glupih reagovanja, no IDP broj je kao i migracioni kod na xDSL tehnologiji tako je IDP za opticku tehnologiju tj opticki net taj broj sluzi tj time ti garantuje ISP da bez prekida interneta mozes isti koristiti pri prebacivanju sa jednog na drugi ISP.
Recimo sa MTS na Yettel
 
Prelako ljudi pristajete na svinjarije.... Ovo su mi iz Efektive odgovorili. Cekam odgovor na prigovor pa ceramo dalje, ako bude potrebe


Poštovani,
svi operatori su kao po dogovoru podigli cene, pa je protiv njih pokrenut postupak pred Komisijom za zaštitu konkurencije zbog sumnje da su zaključili restriktivni sporazum. Evo linka ka tekstu: https://cep.org.rs/cep-prijava-komi...menog-povecanja-cena-svih-mobilnih-operatera/
Dalje, potrošači nam masovno prijavljuju da MTS nije ispunio svoju zakonsku obavezu da mesec dana PRE podizanja cene o tome svakog potrošača ponaosob obaveste lično, kako bi potrošači u narednih mesec dana mogli da ostvare pravo na raskid ugovora bez naknade štete, u skladu sa članovimma 87 i 88 Zakona o zaštiti potrošača i Zakonom o elektronskim komunikacijama. Yettel i A1 su tu obavezu ispunili.
Problem prijavite tržišnoj inspekciji ali i RATEL-u (regulatornom telu za elektronske komunikacije) na [email protected]. Bitno je da što više ljudi prijavi ovaj problem sa MTS-om.
Srdačno,
 
Trenutno plaćam BOX3 (optika, 600/300, MAX HD) 3.200 RSD poslednji račun, ugovorna obaveza ističe polovinom jula. Kontaktirao sam ih preko facebook-a, da pokušam da dobijem uslove koje imam trenutno i u narednih 24 meseca, napisao da ću ako ne dobijem adekvatnu ponudu podneti zahtev za odlazak iz mreže kad mi istekne obaveza, a da sam spreman odmah da obnovim obavezu ako dobijem okay ponudu.
Čekao malo da se jave i javili su se. Ponuda je prvih 6 meseci free, ostali period 5.300. To mi izađe u proseku oko 3.900 RSD za trenutni paket.
Odbio sam, rekla mi je devojka da će me opet neko drugi pozvati.
Tako da, tražite ljudi, nemojte da ćutite i plaćate koliko vam rebnu, može da se dobije povoljnije.
 
Zdravo,
Ugovor sa Sbb-om mi je istekao a uskoro ce i mobilni u A1. Razmisljao sam da uzmem Box4 zlatni i objedinim sve usluge (najvise zbog optike). Interesuje me da li znate koliko stb uredjaja moze da ima korisnik tog paketa? Da li moze da se uzme staticka ip adresa? I ako ima neko broj agenta, mozda ima neki benefit za prelazak sa sbb ili je to vreme proslo. 😅
 
Nema glupih pitanja vec glupih odgovora i ljudi toga ima i previse a ovde na Benchu i glupih reagovanja, no IDP broj je kao i migracioni kod na xDSL tehnologiji tako je IDP za opticku tehnologiju tj opticki net taj broj sluzi tj time ti garantuje ISP da bez prekida interneta mozes isti koristiti pri prebacivanju sa jednog na drugi ISP.
Recimo sa MTS na Yettel
Da ja sad pitam glupo a da ne pretražujem, jel to samo na relaciji Telekom Yettel ili važi i za nekog drugog provajdera?
 
Nazad
Vrh Dno