Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

U pitanju je prva susedna zapadna zemlja koja je u EU (zapadno od Srbije). Sve (uzmite ovo sve sa rezervom, rečeno mi je za telekomunikacije) što se uzme ugovor na 24m, može da se menja cena nazovimo to zbog inflacije (ono što sam napisao ranije), a korisnici nemaju pravo da zbog toga bez penala raskinu ugovor.
 
Pa da si u toku znao bi da smo na tu temu krajem januara pocetkom februara svakodnevno pisali kao i kako si mogao da resis da ti ostane ista cena do kraja UO kako sam ja i dosta njih uradili kad je bilo vreme.
 
Ja ti preporucujem da placas racune hahaha
Salim se nista sad ti prosao voz za zalbu
 
@capone
Ako ti ugovor traje placas po novoj ceni, ako je istekao podneses zahtev za prelazak u drugu mrezu onda te zovu i pogadjas se.

@sasasta
Stvarno verujes da imaju prihod?
Box4 prosle godine od mene imaju 12 dinara za 12 meseci, od mojih 5 meseci tv i net 0 dinara, znam dosta ljudi sa 0 i 1 dinar mesecno.😂
 
5500 mi je stvarno mnogo za moje uslove: fiksni ne koristim, mobilni (neograničeno) je ok, TV je ok (iako se samo gledaju Arene od kablovskih) i internet koristim samo preko fona. A jel moguće da se uzme paket sa TVom ali bez interneta (s'tim da bi ga pojačao na mobilnom)?

Nisam upoznat sa ponudom, dal' ima povoljnijih ponuda za TV pre svega?
 
Koliko ja razumem ti si već pod ugovorom koji teče i tokom februara si mogao da raskineš taj ugovor i da pređeš na neki povoljniji/odgovarajući dok sada dok ti ne istekne ova UO na kojoj si nemaš mogućnost da to učiniš bez penala što ti tek ne odgovara.
 
@pinocio
Hocemo bar ja, kraj UO pa IDP i 50% sto je manje nego sto sad placam i to na najskupljem paketu.
 
Takve najvise vole da otkace, sto misle da im je istekao ugovor i takvi obicno i popiju poskupljenje.
 
@capone

Jel teško da proveriš da li ti je istekao ugovor ili si još pod ugovorom obavezom kako ne bi smo morali da gledamo u kristalnu kuglu dok pokušavamo da ti kažemo šta ti je činiti.

Malo je neozbiljno pitati šta da radiš a ne možeš čak ni da nam kažeš da li si još pod UO ili ne.
 
Poslednja izmena:
Koristim BOX 3 i žalila sam se na novi paket i viši račun i stigla mi je poruka da su mi usvojili prigovor i da će mi poslati novi račun, do isteka ugovora još 5
 
Moja greska, ugovor ističe u septembru, a u februaru mi kao poslali sms obaveštenje o poskupljenju, koje nisam video. Sto mi je sad činiti?

Na 064733 prijatan zenski glas mi rece da se mogu zaliti u najblizoj poslovnici, da mi se vrati stara tarifa, tj račun.
 
Nije rekla i kada se žalila, možda je to učinila i u onih mesec dana kada je faktički bio rok.

Što se njega tiče može da se žali ali ja sam siguran da će da ga otkače i da žalba zbog "nisam video" a imalo se mesec dana za reakciju nema šanse da prođe. Ali sem vremena i malo truda nema šta drugo da izgubi pa neka proba.
 
Nije rekla i kada se žalila, možda je to učinila i u onih mesec dana kada je faktički bio rok.

Što se njega tiče može da se žali ali ja sam siguran da će da ga otkače i da žalba zbog "nisam video" a imalo se mesec dana za reakciju nema šanse da prođe. Ali sem vremena i malo truda nema šta drugo da izgubi pa neka proba.

Ja sam se žalio 3. marta, i prihvaćena mi je žalba.

Tehnički, Telekom nije ispoštovao zakon po pitanju obaveštenja korisnicima, jer se SMS poruka "Od 1.marta tekuće godine važiće aktuelni paketi iz komercijalne ponude. Dodatno se možete informisati na sajtu mts.rs." teško može smatrati porukom u kojoj obaveštava o promeni ugovornih uslova.

E sad, što su kod nas mediji reagovali kako jesu (tj. nisu), i što je Nova objavila tek u martu, parafraziram: "Svi operateri poskupljuju usluge, rok za žalbu istekao juče", ostaje da se pitamo... 😁
 
Pa rok je bio za oba operatera (Yettel i mts) produžen do 10.03. i svima koji su se žalili do tog datuma su uvažene žalbe - sada je 10.04. i ja zato i kažem da nema osnova da mu uvaže žalbu jer je prošlo mesec dana od poslednjeg dana iz roka za žalbu.
 
Nije rekla i kada se žalila, možda je to učinila i u onih mesec dana kada je faktički bio rok.

Što se njega tiče može da se žali ali ja sam siguran da će da ga otkače i da žalba zbog "nisam video" a imalo se mesec dana za reakciju nema šanse da prođe. Ali sem vremena i malo truda nema šta drugo da izgubi pa neka proba.
Zvala sam tehničku podršku u subotu, kada mi je i stigao račun a danas mi je stigao odgovor, niko me nije zvao iz mts da mi ponudi drugi paket, imam samo sms iz februara da se menjaju paketi i ništa više, a tražeći informacije o promeni došla sam i do ovog foruma, sad čitam o drugim provajderima možda mi zatreba...
 
Može pokušati da se žali na promenu uslova, ne košta ga ništa.
 
^Trebalo bi da ostane ista cena koja je zaključena ugovorom, a brzine i ostali "benefiti" su iz novog BOX-a. Svakako će biti jasnije sa sledećim računom :)
Samo da javim da su ispoštovali žalbu povodom promene cena BOX4 paketa i tarifa koje su bile pod ugovorom, te je račun identičan prethodnom.
 
i svi su dobili sms i niko nije citao sms, a i nekolicina sto ih je procitalo nije bilo zainteresovano da malo istrazi o cemu se radi.
 
@carpone: Možda možeš i da probaš da tražiš raskid po najnovijim uslovima.
Poštovanje ugovorene cene bi trebalo da može ali opet proveriti da li je sada pod novim uslovima ili nije.

Ako sada želiš da ti neko citira koje uslove ili odradi to umesto tebe onda si se malo zeznuo. Ako ti je stalo do tvojih para sedi pola sata i čitaj malo temu, gomilu strana možeš brzinski da preskočiš a imaš i dosta postova informativnog karaktera koji mogu da pomognu.
Takođe ako te zanima koji su to uslovi, imaš isto u temi ili na mts.rs
Mogu i ja da budem lenj umesto tebe, ništa lakše :)
 
Nazad
Vrh Dno