Zašto, nisam u toku, a ko će listati sve prethodne poruke...Da se nisi malo kasno ukljucio sa tim pitanjem druze?
Svi ce jednog dana doci u nas polozaj (cuti i placaj vise racune), a mi u vas (trenutno nize cene) nikad vise necemoJa ti preporucujem da placas racune hahaha
Nije rekla i kada se žalila, možda je to učinila i u onih mesec dana kada je faktički bio rok.
Što se njega tiče može da se žali ali ja sam siguran da će da ga otkače i da žalba zbog "nisam video" a imalo se mesec dana za reakciju nema šanse da prođe. Ali sem vremena i malo truda nema šta drugo da izgubi pa neka proba.
Zvala sam tehničku podršku u subotu, kada mi je i stigao račun a danas mi je stigao odgovor, niko me nije zvao iz mts da mi ponudi drugi paket, imam samo sms iz februara da se menjaju paketi i ništa više, a tražeći informacije o promeni došla sam i do ovog foruma, sad čitam o drugim provajderima možda mi zatreba...Nije rekla i kada se žalila, možda je to učinila i u onih mesec dana kada je faktički bio rok.
Što se njega tiče može da se žali ali ja sam siguran da će da ga otkače i da žalba zbog "nisam video" a imalo se mesec dana za reakciju nema šanse da prođe. Ali sem vremena i malo truda nema šta drugo da izgubi pa neka proba.
Samo da javim da su ispoštovali žalbu povodom promene cena BOX4 paketa i tarifa koje su bile pod ugovorom, te je račun identičan prethodnom.^Trebalo bi da ostane ista cena koja je zaključena ugovorom, a brzine i ostali "benefiti" su iz novog BOX-a. Svakako će biti jasnije sa sledećim računom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari