Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

@dejankg
Mts do sada ( jedini operater koji to nije radio) nije povecavao cene paketa ako si pod ugovornom obavezom.
Od 1 marta navodno mts podize cene i onima koji su pod ugovonom obavezom.
Niko ne moze da ti garantuje da ces placati tu cenu. U svakom slucaju ako podignu cenu paketa imas pravo da raskines ugovor bez penala.
U tome i jeste sustina mojih pitanja, pa koliko ce to onda biti ta pretplata (na mesecnom nivou) jer to nigde ne pise, jer cenovnike koje izbacuju su bas sa spomenutim cenama koje sma citirao.
 
Pa bre ima na moj mts portali da se aktivira / deaktivira valjda bre to radi :)

E tuga 500 din vise :D
Gde si to video da je 500din vise , jel za Box4 zlatni?
U toj tabeli migracija stoji ista cena ko sad za zlatni.
1706905474637.png
Jedino ako mislis bez UO.
 
Pa bre ima na moj mts portali da se aktivira / deaktivira valjda bre to radi :)
Zavisi, evo ajd recimo deaktiviraj GLEDAJ UNAZAD preko mts portala. Samo poziv ili odlazak u poslovnicu. Mislim ne bih pisao da nisam bio svedok tih muka. Licno nikakve promocije nikad nisam aktivirao
 
U tome i jeste sustina mojih pitanja, pa koliko ce to onda biti ta pretplata (na mesecnom nivou) jer to nigde ne pise, jer cenovnike koje izbacuju su bas sa spomenutim cenama koje sma citirao.
Kako to mislite nigde ne pise cena????
Na sajtu mts-a postoji vazeci cenovnik.
Cena ce biti ona sa sajta u trenutku potpisivanja ugovora ili neka niza ako uspete da se iscenjkate.
 
Da li se može negde drugo proveriti koja je verzija box paketa u pitanju. Potpisao sam 1. septembra za box3 srednji na vikendici i tamo mi je ugovor, a neću skoro ići. Gledam na mojmts i ne mogu da nađem nigde koja verzija box3 paketa
Isto ćeš plaćati. Menjaju nazive paketa i verovatno u njih ubacuju nove cene, ali tek posle isteka UO korisnika. Posle isteka UO ako nastaviš na istom paketu uz UO, verovatno će biti nova cena. Tako nema mogućnosti prevremenog raskida UO od strane korisnika.
U tome i jeste sustina mojih pitanja, pa koliko ce to onda biti ta pretplata (na mesecnom nivou) jer to nigde ne pise, jer cenovnike koje izbacuju su bas sa spomenutim cenama koje sma citirao.
Ista kao u UO(4199din) ako si na mail računu. Sve piše na sajtu.
 
Poslednja izmena:
Gde si to video da je 500din vise , jel za Box4 zlatni?
U toj tabeli migracija stoji ista cena ko sad za zlatni.
Pogledajte prilog 427057
Jedino ako mislis bez UO.
ah ok moja greska onda, nisam lepo skontao. Razumeo sam da migracija trenutne ugovorne obaveze Box4 Zlatni da poskupljuje za 500 din.
Zavisi, evo ajd recimo deaktiviraj GLEDAJ UNAZAD preko mts portala. Samo poziv ili odlazak u poslovnicu. Mislim ne bih pisao da nisam bio svedok tih muka. Licno nikakve promocije nikad nisam aktivirao
Od promocija do sad sto sam aktivirao i to na tri mesta, je HBO koji sam deaktivirao preko telefona jer kolko se secam imala je funkcija za tako nesto da se pritisne na broj 1 ili 2 koj je vec bio. I uvek je ispostovao / radilo. Sad opet verovatno drugi korisnici imaju loseg iskustva ja ga nisam imao nikad. Nisam probao da ugasim vracanje unazad jer mi ta opcija treba, tako da cak nisam imao pojma da ista moze da se gasi.
 
Ovo je interesantno, međutim kao što je rekao član @RazbojNick trebalo bi da se odnosi i na mene, jer se cena menja nakon isteka UO sa 5299 din na 5699 din, ali sam i dalje pod ugovorom na neodređeno. Prema tome, ja ću pokušati da raskinem, jer mi u ugovoru piše cena od 5299 din nakon isteka 24m, a ne cena od 5699 din. U pravu je član, jedno je minimalno trajanje ugovorne obaveze, a drugo je sam ugovor koji se ovog puta menja. Dakle tih 30 dana otkaznog roka ću plaćati više, te mislim da ima osnova za raskid.
 
ah ok moja greska onda, nisam lepo skontao. Razumeo sam da migracija trenutne ugovorne obaveze Box4 Zlatni da poskupljuje za 500 din.

Od promocija do sad sto sam aktivirao i to na tri mesta, je HBO koji sam deaktivirao preko telefona jer kolko se secam imala je funkcija za tako nesto da se pritisne na broj 1 ili 2 koj je vec bio. I uvek je ispostovao / radilo. Sad opet verovatno drugi korisnici imaju loseg iskustva ja ga nisam imao nikad. Nisam probao da ugasim vracanje unazad jer mi ta opcija treba, tako da cak nisam imao pojma da ista moze da se gasi.
Ma postoji vracaj unazad do mesec dana, doplacuje se 100 dinara. A mislim da je ona uz paket 7 dana unazad.
 
Znači kontradiktorne informacije na sve strane i čekamo početak aprila da vidimo martovske račune i zaduženja na istim.

A.što se tiče vraćanja unazad to jeste 100 dinara na crvenom boksu i samo je za mali broj kanala to 30 dana a za sve ostale 7 dana, izuzev naravno onih za koje ne postoji opcija ni pauziranja a kamoli vraćanja unazad.
 
Kako to mislite nigde ne pise cena????
Na sajtu mts-a postoji vazeci cenovnik.
Cena ce biti ona sa sajta u trenutku potpisivanja ugovora ili neka niza ako uspete da se iscenjkate.
Postovanje @virke
Nemoj da mi zameris ako nesto i napisem sto mozda negde i pise jer sam pregledavao na mts sajtu gomile tih informacija. Prosto sam se pridruzio ovoj temi (na strani 587 ove teme) i samo se stavi u moju situaciju gde me je cena privukla, a onda i opcija gde mts "nudi" opticki net solidne brzine, koju u sbb-u mogu samo da sanjam. Jednostavno ne zelim da uletim u tu "zamku" da udjes u pricu sa mts, po akcijskoj ceni koju sam na prethodnoj strani nasiroko pisao, a onda dozivim fras nakom nesec dana sa uvecanom cenom mesecne rente. Sta sam onda dobio, jednostavno nista i prevaren sam. Zato i pitam sve mts korisnike, da li su u toku UO imali povecanje mesecne pretplate koja je ugovornom obavezom predvidjena, kada su oni u nekom trenutku povecali cenu mesecne pretplate?
 
A.što se tiče vraćanja unazad to jeste 100 dinara na crvenom boksu i samo je za mali broj kanala to 30 dana a za sve ostale 7 dana, izuzev naravno onih za koje ne postoji opcija ni pauziranja a kamoli vraćanja unazad.
Ili krace receno baceni novci, al eto nikako da iskljucim tu opciju, jer se mora zvati call centar ili ici kod njih. A inace i kada nabodes kanal koji ima vracanje, ocajno radi, em nepregledno em pola emisija ne bude gledljivo zbog konstantnog laga, seckanja... dok uzivo nema tih problema
 
Ili krace receno baceni novci, al eto nikako da iskljucim tu opciju, jer se mora zvati call centar ili ici kod njih. A inace i kada nabodes kanal koji ima vracanje, ocajno radi, em nepregledno em pola emisija ne bude gledljivo zbog konstantnog laga, seckanja... dok uzivo nema tih problema
Ne znam o čemu pričas. Ja skoro isključivo tv program gledam na premotavanju i ništa od toga što si naveo nisam iskusio. Radi super, kvalitet slike je isti kao uživo, jedino treba malo iskustva kod premotavanja na različitim brzinama da se zaustavi premotavanje na ono što želiš
 
Ili krace receno baceni novci, al eto nikako da iskljucim tu opciju, jer se mora zvati call centar ili ici kod njih. A inace i kada nabodes kanal koji ima vracanje, ocajno radi, em nepregledno em pola emisija ne bude gledljivo zbog konstantnog laga, seckanja... dok uzivo nema tih problema
Kod mene sve normalno. Premotavanje radi odlicno, a slika je potpuno ista kao i u live-u, plus nikada nema laga ni seckanja. Tebi to nesto nije u redu
 
Ne znam o čemu pričas. Ja skoro isključivo tv program gledam na premotavanju i ništa od toga što si naveo nisam iskusio. Radi super, kvalitet slike je isti kao uživo, jedino treba malo iskustva kod premotavanja na različitim brzinama da se zaustavi premotavanje na ono što želiš
Kada nadjes odredjenu emisiju ne usporava ti tokom gledanja ili preskoci koji sekund? I na koji nacin je trazis? Mislim koliko ti vremena treba da nadjes emisiju koja se emitovala pre 20 dana, a recimo znas i datum i termin emitovanja? Jel ides dok gledas isti kanal na kom ces traziti tu emisiju strelicom na dole, pa skrolujes u tom donjem delu ekrana, ili ides na TV program pa tamo trazis?
 
Ne usporava u opšte, sve radi glatko. Možda tvoj box ima neki problem.
Što se traženja emisije tiče ima u donjem delu ekrana, kao kod eona, traka gde strelicom levo ideš unazad, to je uglavnom korisno za emisije koje su bile skoro, tog dana. Ako hoćeš neku emisiju od pre više dana možeš ući u meni "programska šema" pa jednim pritiskom na dugme menjati dane dok ne nađeš dan kada je ta emisija bila. Vrv može i pomoću pretrage naziva emisije ali to ne koristim.
Uglavnom koristim za premotavanje do 7 dana unazad, koliko i svi operateri nude, ovo za 30 dana za neke programe smatram kao čist bonus i retko kada vraćam nešto što je starije od 7 dana.
Imam i eon box na istom tv-u i realno nije mi ništa zgodnije na njemu. U principu oba interfejsa za vraćanje rade korektno, pitanje je i navike
 
Ili krace receno baceni novci, al eto nikako da iskljucim tu opciju, jer se mora zvati call centar ili ici kod njih. A inace i kada nabodes kanal koji ima vracanje, ocajno radi, em nepregledno em pola emisija ne bude gledljivo zbog konstantnog laga, seckanja... dok uzivo nema tih problema
btw imam isti problem, sve sto gledam u nazad hoce da secka, zaglavljuje, moram svako malo da premotavam da ne bi zakocilo... dok se uzivo to ne desava.
Navigiram se strelicom na dole... pa trazim sta mi treba...
 
btw imam isti problem, sve sto gledam u nazad hoce da secka, zaglavljuje, moram svako malo da premotavam da ne bi zakocilo... dok se uzivo to ne desava.
Navigiram se strelicom na dole... pa trazim sta mi treba...
I ja isto tako... mozda zavisi i od brzine NETa. Ja sam na 20mb/s. Ili specifikacije STBa
 
Definitivno ti nešto nije kako treba, ja imam i q11 i hp4024 i radi dobro.
Možda neki restart apdejt ili žalba mts-u
 
Kod mene je neki siroki beli stb ne znam ciji je (nije mi pri ruci) , al kontam da je bar 4 godine kod mene
 
Jedno 3-4 modela je imao mts posle tog belog u ponudi...
 
Rekoše mi u poslovnici u koju svratih jer mi bilo usput da stvarno SVI idu na nove pakete i cene tako da te priče operatera koji kažu suprotno stvarno mogu da se okače mačku o rep. Ušli su i oni u ovu priču i ništa ih recimo ne može sprečiti da za 6 ili realnije 12 meseci opet naprave novu priču o novim migracijama koje bi bile validne za pakete koji izađu u novembru-decembru ove godine i tako u krug. Može im se. A vidim da je i na temi ''mts postpejd'' takođe rečeno nekim forumašima u poslovnicama da je ovako kako i meni rekoše.
 
Kroz sve ovo može se izvući da nije u pitanju prosto poskupljenje i da se ne može reći da usluge poskupljuju za sve korisnike. Ne poskupljuje za one koji su već na aktuelnim paketima - potpisani grubo rečeno do sredine novembra 2023. do danas. Za sve ostale - u principu poskupljuje (osim ako nemaju neki baš specifičan paket čija je cena ostala ista - nije menjana skoro).

Nema govora o time da će vam ostati isti uslovi iz ugovora koji je potpisan 2022 ili u prvih 10 meseci 2023. godine. Nema govora o tome da će "poštovati uslove iz potpisanog ugovora" kao što su do sada radili uvek. Ušli smo u novu "eru" što se Telekoma tiče, koji od sad menja ponudu kako njima odgovara, a naše je da probamo da saznamo za te promene blagovremeno i reagujemo na vreme.

Postpaid kao takav, više nije garancija da ćete dve godine imati usluge po uslovima koje ste potpisali (za sad ovo važi za Yettel i mts).
 
Secam se kada su duplirali brzine a cene su ostale iste dok si bio pod ugovorom. Davno bese.
 
Ili krace receno baceni novci, al eto nikako da iskljucim tu opciju, jer se mora zvati call centar ili ici kod njih. A inace i kada nabodes kanal koji ima vracanje, ocajno radi, em nepregledno em pola emisija ne bude gledljivo zbog konstantnog laga, seckanja... dok uzivo nema tih problema
To seckanje sam imao nooon stop, dolazili 50 puta, iz centrale cackali i niiista. Uzivo sve islo normalno. Onda zamenih sva tri hph07 za hp4024, gle cuda, seckanja nema vise. Na hph07 sekcalo non stop sva tri stb-a.
Sad nazvah MTS. Potpisao max3 paket 19.9.2023 24/50% Kaze mi operatorka da NEMA MENJANJA CENA pod ugovornom obavezom, takodje za gasenje hbo kanala nije cula, nije joj poznato.
OPERATERKA ahhaha, sad videh....
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno