Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

I kod mene isto 200GB,produzio ugovor 11.01.2024 ali ne mogu da ubacim broj ni preko mojmts ni preko app, zvao sinoć i ubacili oni, meni izbacuje servis je trenutno nedostupan. Pokušavao i sa telefona, kompa, laptop-a i neće,a oni kao nemaju pojma zbog čega ne radi.
 
I kod mene isto 200GB,produzio ugovor 11.01.2024 ali ne mogu da ubacim broj ni preko mojmts ni preko app, zvao sinoć i ubacili oni, meni izbacuje servis je trenutno nedostupan. Pokušavao i sa telefona, kompa, laptop-a i neće,a oni kao nemaju pojma zbog čega ne radi.
mislim da te nisu lagali da ne znaju što ne radi :)
 
Ako ima neki MTS akviziter/agent i slično da mi se javi u dm/lične poruke, bilo bi savršeno.

Naime, radi se o sledećem: drugaru su ponudili onu opciju 24 meseca da plaća samo cenu fiksnog (jer ranije na tom broju nije imao ništa osim fiksnog telefona ko zna koliko decenija), a daju mu optika box (box 3 valjda). Međutim, taj akviziter mu se više ne javlja, a iz korisničkog centra su... da kažemo nesposobni da mu išta dalje pomognu. Pa sad treba neko drugi da preuzme ili šta već. Prosledio bih u pm-u drugarov fiksni broj (na kome će se uvesti box) i telefon mobilnog na koji se čovek može dobiti.

Hvala unapred.
Poslao ti poruku za druga on je šef ša cimaj n jega
 
Jeli upoznat neko šta nudi ovih dana mts za preletače sa SBB-a? Uskoro mi ističe UO i ako mi ne ponude nešto ok za produženje razilazićemo se...
 
Hvala. Računao sam da ću dobiti kopiju pošto je fotokopirala jedan primerak, inače bih slikao da sam znao da ne daju.
Zapisala je broj telefona i mail na tom papiru.
Biće ovde potvrđeno ako budu zvali i ponudili 24x50%
Potvrđujem. Zvali su i ponudili 24 meseca u pola cene. Koristio sam BOX 2 i nastavio sam sa istim (sad je 600/300Mbps po ceni 1.600 dinara mesečno). Ubrzo po dogovoru, stiže sms:
 

Prilozi

  • Screenshot_20240126_180447_Messages.jpg
    Screenshot_20240126_180447_Messages.jpg
    84.4 KB · Pregleda: 149
Istekao mi je (jedan) ugovor sa SBB-om. Šta mogu da dobijem od MTS-a ako predjem kod njih. Interesuje me samo BOX2. Fiksni plus Net.
 
Evo da dodam i ja, 3 radna dana posle zahteva za ID zvali i ponudili nastavak koriscenja BOX 4 plavi po 24x50% koji je ekvivalent prethodno koriscenom. Pitao sam, moze li Box4 beli po 24x50%, kaze moze i ja ga uzeo zbog HBO, besplatnog extendera i rominga ukljucenog uz 100 i vise GB mobilnog interneta. Rekao sam im svaka cast dobra ponuda, bolje nema :) Hvala i svima ovde na informacijama.
 
Kako znaju da je neko na SBB pa im nude spec ponudu?
 
Slikaš račun npr..
 
Danas me zvali iz MTSa da se prebacim na beli BOX i dobijam "povoljnost" 6 meseci upola cene.Samo sam rekao da nisam zainteresovan.
 
Jel ovo kod mts-a od 1.marta važe cene sa sajta za sve korisnike?
Čim su danas izbacili mislim da važi i za ove pod ugovornom obavezom.
 

Od 1. marta aktuelna komercijalna ponuda važi za sve mts korisnike​

Od 01.marta tekuće godine važiće aktuelni paketi iz komercijalne ponude.
O aktuelnoj ponudi se možete dodatno informisati na sajtu mts.rs.
 

Od 1. marta aktuelna komercijalna ponuda važi za sve mts korisnike​

Od 01.marta tekuće godine važiće aktuelni paketi iz komercijalne ponude.
O aktuelnoj ponudi se možete dodatno informisati na sajtu mts.rs.
Ponuda da, ali ne i cena za one koji su pod ugovornom obavezom. Može biti veća ili manja u zavisnosti šta se nudi. Uglavnom je bilo viša cena za malo više.
 
@banexbanex ovog puta izgleda nećeš biti u pravu, telekom će - po onome što se šuška promeniti uslove svim korisnicima, i onima kojima je UO istekla, ali i onima pod UO. Promena će se odnositi kako na mts, tako i na supernova korisnike, a i korisnike mobilnih paketa. Promene će se odnositi kako na privatne, tako i na poslovne* korisnike.

* za poslovne još nije 100% sigurno da će biti tako, ali 99% da se i na njih odnosi.
 
Sta ako si imao popust prvih 6/12 meseci i sad je doslo poskupljenje, je l moras placati taj popust za taj ostatak period ako zelis raskinuti ugovor?
 
Sta ako si imao popust prvih 6/12 meseci i sad je doslo poskupljenje, je l moras placati taj popust za taj ostatak period ako zelis raskinuti ugovor?
Ako se odlučiš na raskid zbog poskupljenja, ne plaćaš ništa. Ajde da sačekamo da se ovo "šuškanje" potvrdi...
 
Da li može malo detaljnije koje su promene u pitanju?
 
Ja imam popust 20% do kraja ugovora na internet jer samo to koristim.
Sta sad oni misle da povecaju cenu ili sta?
Nece da moze.
 
UPOZORENJE : Ugovor se raskida minimum mesec dana pre tako da je ukoliko vam UO istice za mesec i manje od toga potrebno najaviti otkaz ugovora vec sada i pored toga sto je ugovor aktivan i na snazi. Da vas ne pilicare za jos mesec dana pakla!!!
 
Ja na njihovom sajtu nisam našao nikakve izmene Box paketa.
 
Pa beše menjan cenovnik od 01.01.2024.? To je najavljivano u prethodnoj obaveštenju.
Ne brukajte se više i ne blamirajte sa time ''važi i za ove pod ugovornom obavezom''. Toliko puta ispričana priča. Kao da se forum uopšte ne čita.
To što je nešto nekad & do sad funkcionisalo na jedan način nije apsolutna garancija da će tako isto biti u budućnosti a kamo li zauvek. Jer nekad je normalno bilo da po isteku UO koristiš stari paket na koji si sklopio ugovor pa je posle deceniju te prakse novo normalno postala ova poslovna praksa da se korisnici bez UO na silu "migriraju" na "aktuelnu ponudu".
A pre toga je bilo normalno u MTS-u da se po pitaju "promocija" i "benefita" postojeći korisnik sa istekom UO tretira identično kao nov korisnik ( = da za novu UO, za "produženje ugovora" dobije te dž mesece i čudesa) pa su potom prepisali američke & SBB fore da se radi podela na 'novi' vs 'stari' korisnici.

Sledeći korak je da te "migracije" počnu da rade bez obzira na status UO.

Dakle, ja sad ne tvrdim da će tako biti od marta niti paničim biti podstičem ovde paniku... samo pišem repliku na tvoj komentar o blamiranju i brukanju.

Sve radi na neki način dok firma ne odluči da hoće da bude na drugi način.

Ovo obaveštenje u formi koju sad ima je prilično besmisleno ako pod "svi" ne znači stvarno svi svi. O čemu onda obaveštava i koga tačno obaveštava??
Definitivno nema formu prošlih obaveštenja o migracijama za korisnike bez UO niti formu obaveštenja o povećanju cena paketa.
 
Poslednja izmena:
Sve si ti to u pravu Shamane...možda je bilo malo pregrubo ''brukate i blamirate'' ali efekat afekta je tu pre svega bio prisutan a na tebe se nije odnosilo bukvalno ni jedan posto to izrečeno. Prvo treba da vidimo šta podrazumevaju pod ovim ''svi'' jer je saopštenje ako se tako može uopšte i nazvati tim imenom bilo apsolutno nemušto. Komercijalno, šta ?

Izjednačavaju ponudu MTS-Supernova, da l' je i to ? A možda i stvarno bude ovo sa cenama za sve i onda bi bilo isto kao fazon sa SBB koji u toku ugovora podiže cene apsolutno za sve, primera radi TTV za sto dinara skuplji od 1.1.24. bez obzira da li u toku ugovor koji kada je počeo da teče bilo nekih 100 a možda i 200 dinara manje, čisto primer.

A posebna je priča što ceo februar mogu držati sve u ''neizvesnosti'' pa onda taman kada-ako sve ''migriraju'' na iste cene za određene pakete obelodane da može da se raskine odnosno najavi minimum mesec dana ranije. Zadnjih dve godine su konkretno box 4 crveni za skoro pa 50% podigli a izgleda i to im nije dovoljno. Do sada su se stoprocentno držali tog načina poslovanja gde nema promene cena dok si pod ugovorom a verovatno računaju da se neće podići tolika frka ako bi se za recimo nekih 300-ak dinara povećala cena konkretno za box 4 a korisnik možda ili verovatno nema nekog drugog izbora a neće da se cima zbog tih par stotina dinara.

Bar tu optiku da mi sprovedu nesposobnjakovići, ima 2-3 meseca kako mi maltene ispred vrata sproveli one kanale ili kako se već zove i sad valjda čekaju da se cela mesna zajednica od nekih desetak i više hiljada ljudi do kraja infrastrukturno poveže pa da onda ''puste signal''.

E videh sad da na temi ''mst postpejd'' pišu ljudi da su kontaktirali kol centar i navodno nema promene cena dok smo pod UO, pa eto 'ajde da vidimo šta i kako jer sa njima izgleda neke stvari nisu na čistac sve do samog kraja.
 
E videh sad da na temi ''mst postpejd'' pišu ljudi da su kontaktirali kol centar i navodno nema promene cena dok smo pod UO,
Ja lično ni jednom zaposlenom ni jednog provajdera (a kamo li još kad u priču ubaciš "napisao neko na forumu" ) apsolutno ne verujem šta god tvrdili u prvih 7-10 dana nakon što bude objavljeno neko obaveštenje koje bude ovako nebulozno i nejasno. Treba vremena da se odluke sliju i do najnižeg sloja podrške, da većina zaposlenih ima stvarno aktuelnu informaciju a ne da samo misli da zna odgovor na pitanje. A na stranu još pitanje da li zaposleni belih provajdera imaju i instrukcije da planski obmanjuju korisnike.
Ja sam 3 od 3 puta od Orion podrške dobio netačnu informaciju...

a na tebe se nije odnosilo bukvalno ni jedan posto to izrečeno.
Nisam to ni pomislio, bez brige. Ja sam samo u svakoj čorbi mirođija 😂😂😂 pa diskutujem ovde iako ja lično u MTS-u koristim samo prepaid mobilni (a matorci fixni + 2x MTS postpaid, tako da eto njih potencijalno kači promena cene iako su pod UO do januara 2025.).

verovatno računaju da se neće podići tolika frka ako bi se za recimo nekih 300-ak dinara povećala cena konkretno za box 4 a korisnik možda ili verovatno nema nekog drugog izbora a neće da se cima zbog tih par stotina dinara.
Ovo je suština. Dobar deo korisnika im je van gradova gde alternative nema a tamo gde ima alternativa za sve usluge računaju na inertnost i lenjost korisnika da se "cimaju" da menjaju provajdera i razvlače neke nove kablove po stanu / kući... pa sa pravom smatraju da su velike šanse da i takva drastičan promena u tretiranju ugovora i UO će da prođe uz prihvatljivu količinu gunđanja i galame.
Uostalom i isti taj narod je progutao i ovo što je KAO normalno da se 4 puta godišnje menja cenovnik umesto kao nekad 1-do-2 puta i umesto 100-150 za 250-350 din.

Presedani postoje i obično ih donesu neki drugi provajderi pa ih posle i državna firma usvoji.
Obaveštenja ovakvog tipa i sadržaja sam do sad viđao isključivo kod Zlorion-a (najnoviji primer, još i netipično obimno za Zlorion) ... ali očigledno će da se širi taj pristup. To da služi obaveštenje samo da ispune obavezu a da su takva da korisniku ništa saopšteno jasno nije nego da se opet svodi sve na da li će i koji procenat korisnika da pozove provajdera ili ode u poslovnicu da se informiše o detaljima koji nisu navedeni u obaveštenju.
 
Poslednja izmena:
Lepo sam se ogradio, napisao šta se "šuška", a to je da će prvi put od kako je telekom - promeniti cene i korisnicima pod UO, no za konačnu informaciju čekamo da objave šemu migracije. Pa ako bude kao što sam načuo, onda se aktivira član 131 ZEK kome ne odgovara. Mi ovde na forumu smo u prednosti u odnosu na ostale korisnike što lako dođemo do informacija koje drugi ni ne saznaju...

Inače tu praksu imaju već Orion Telekom, Yettel, SBB... Sad je izgleda u to društvo upao i telekom.
 
Verovatnije može biti samo da će cena na gore a usluga na dole :whistle: odnosno cepidlačenje tipa da u box crvenom nema tv kanala kojih bi po pravilu trebalo da ima a oni su u plus paketu pa onda cepidlačenje tipa 100 dinara mesečno za uslugu vraćanja unazad i tako redom. To konkretno za box crveni pa tako onda uzročno- posledično i za ostale pakete.
 
Nazad
Vrh Dno