Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Evo moje iskustvo sa prelaskom sa BOX3 na BOX4 zlatni posle isteka UO sa prebacivanjem broja iz Yettela.
Postupio po savetima ovde i pozvali me iz sluzbe za zadrzavanje korisnika i ponudili 24m/50%.
Sad se vratio iz poslovnice potpisao ugovor sve kako dogovoreno covek me tri puta zvao da proveri jel sve u redu, znaci usluga 10/10.
 
Da li u MTS-u postoji otkazni rok kao kod Sbb-a. Ili odem na dan isteka ugovora i otkažem box.
 
Ne primenjuju, odes kad istekne i otkazes.
 
@MaxPower85 Zvanično postoji tj imaju pravo da ga koriste. U praksi te ne zavlače baš toliko dana (ali KAO imaju fore do 30 dana da te pozovu) i ne platiš svih 30 dana već čekaš "par dana" da te nazovu i pokušaju da te ubede nekom ponudom da odustaneš od zahteva za raskid ugovora i na kraju platiš tih X dana koliko si imao uslugu , pre nego što si vratio opremu.
Nekad to bude bukvalno 1-3 dana dok te pozovu, nekad se otegne na više.
 
Evo moje iskustvo sa prelaskom sa BOX3 na BOX4 zlatni posle isteka UO sa prebacivanjem broja iz Yettela.
Postupio po savetima ovde i pozvali me iz sluzbe za zadrzavanje korisnika i ponudili 24m/50%.
Sad se vratio iz poslovnice potpisao ugovor sve kako dogovoreno covek me tri puta zvao da proveri jel sve u redu, znaci usluga 10/10.
Ti si pretpostavljam na optici?

Znaci mozda ima smisla pokusati da se podnese zahtev za raskid svih usluga nakon isteka ugovora pa mozda ponude nesto bolje od 2 meseca 50%?
 
da ja sam na optici, prvo mi je ponudjeno u obicnom KC 6m po 50% pa onda od tog tima za zadrzavanje korisnika ili kako se vec zovu onda 24/50%.
 
Izgleda za optiku nude okej uslove, kao i za nove korisnike, a mi ostali nista ne dobijamo..stvarno mi nije jasna njihova logika i to ciganisanje.
Zar nije logicno da i korisnici koji su dugo kod istog operatera dobiju neke dodatne benefite za vernost ovo ono...to kod njih nikad nije bilo, uvek u najbolju ruku isti uslovi,a uglavnom i losiji.
 
A kad daju popust u pola cijene pošto imam vezu da li daju na one cijene na 1 din ili na one kad se prva strana otvori.Pošto kad uđete u BOX 3 pakete 4000 je paket ovako 1950 u pola cijene.A kad kliknete ono za nove korisnike dobijete cijenu za isti paket 4500
 
Mora da istekne UO.
A posto su promenili cene, tj. ugovor je preskrsen sa njihove strane?
Pre sam imao 100/25 optiku i posto ta opcija vise ne postoji, prebacili me na 200/100 za vecu cenu koju nisam trazio.
Da li u tom slucaju mogu da trazim bolju ponudu iako do isteka dvogodisnjeg ugovora ima jos jedno 7 meseci?
 
Da li cu dobijem neki popust pri potpisivanje ugorovara na 24 mes uzeo bi box 2 opticki internet od 200Mbps/100Mbps
Jer dolazili prosle nedelje agenti,ja nisam bio tu uzeli moji paket box 2 od 2300 dinara mesecno
 
A posto su promenili cene, tj. ugovor je preskrsen sa njihove strane?
Pre sam imao 100/25 optiku i posto ta opcija vise ne postoji, prebacili me na 200/100 za vecu cenu koju nisam trazio.
Da li u tom slucaju mogu da trazim bolju ponudu iako do isteka dvogodisnjeg ugovora ima jos jedno 7 meseci?
Koliko sam upućen MTS (za Supernovu već nisam upućen) do sad nikad nekome sa ugovorom obavezom nije menjao cenu biti paket / brzinu internet usluge. Kad ti istekne UO to je već druga priča jer su umesto nekadašnjem poslove prakse da ako nakon isteka UO nastavljaš korišćenje bez potpisivanja novog ugovora u nedogled plaćaš cenu tog paketa (i te varajante tog paketa kakva je bila u momentu sklapanja ugovora) koja je bez UO i tako u nedogled uveli izmenu beše negde oko maja 2022. da stvari više ne funkcionišu tako nego da im ne nova poslovna praksa da te migriraju na pakete iz aktuelne ponude.

Dakle kad kad ti istekne UO za tipa "Box 4 Crveni, april 2021." automatski te u maju 2023. (=prvo mesec nakon isteka UO) prebacuju na "Box4 Crveni mart 2023." i tako sa nekadašnjem cene od tipa 4050 din završiš na paketu sa istim imenom bržim netom i cenom 5200 din.

Svakih par menjaju cenu paketima i ubrzo objave na sajtu tabelu migracije gde definišu koji stari paketi tj stare varijante paketa se migrira na koji novi, aktuelni paket. Kad objave to obaveštenje sa tabelama ti kao korisnik kojeg to kači imaš mesec dana fore da raskineš ugovor. Ako to nisi uradio nastavljaš da koristiš najnoviju i najskuplju verziju paketa tog imena po ceni tih paketa bez UO. Ili odeš i sklopiš novi ugovor da bi bilo makar nakon manje skupo.
 
Iris GO se ne naplacuje dodatno u Box3 posto vidim da mi je deaktiviran?
I na koliko uredjaja moze?
 

Prilozi

  • Screenshot 2023-10-06 at 21-53-18 Pregled.png
    Screenshot 2023-10-06 at 21-53-18 Pregled.png
    46.8 KB · Pregleda: 21
Kod nekih zgrada je ovako, kod nekih mts i sbb imaju odvojenu instalaciju do stana.
Ima i recimo Orion odvojeno vlakno, ali ja sam pričao o Yettel i MTS, gde Yettel koristi samo i isključivo MTS optičku infrastrukturu.
 
A kad daju popust u pola cijene pošto imam vezu da li daju na one cijene na 1 din ili na one kad se prva strana otvori.Pošto kad uđete u BOX 3 pakete 4000 je paket ovako 1950 u pola cijene.A kad kliknete ono za nove korisnike dobijete cijenu za isti paket 4500
može li neko da mi objasni pošto još ne kontam na koju cijenu je 50% 24 mjeseca ako je ko potpisivao BOX 3
 
Na normalnu cenu paketa sa UO, onu precrtanu na sajtu.
Na primer Box3 Fiksna + Net 100/Net 600 + TV Max kosta sa UO 4.799din.
Znaci ako dobije 24m x 50% placas pola te cene ili ti 2.350din mesecno za period od dve godine.
 
opa sbb deli sa mtsom kablove to nisam cuo do sad.
 
Ne dele ništa provereno.
Jedino neko da je uporan pa da mu provuku kroz istu kanalicu, što ne smem da tvrdim da mogu ili mogu da urade. To su verovatno izuzeci kod pojedinih "mani labuda ljudi" 🙂, a u stvari ljudi koji su u pravu.
Kod mene u ulazu imaš tri vertikale i onda po kanalicu za svakog operatera prema stanovima. Užas živi.
 
Na normalnu cenu paketa sa UO, onu precrtanu na sajtu.
Na primer Box3 Fiksna + Net 100/Net 600 + TV Max kosta sa UO 4.799din.
Znaci ako dobije 24m x 50% placas pola te cene ili ti 2.350din mesecno za period od dve godine.
Hvala puno brate!
 
Jel treba da se pokaze neka informacija vezana za deljenje 100GB na mobilnom broju koji je kao drugi dodat?
U 4 box u 4 pokazuje taj drugi broj kao dodat za tu uslugu i pokazuje aktivirano 100GB za deljenje.
Cudno mi samo da na dodatom broju u mojmts app nista od toga ne pokazuje, samo net koji ima u tom paketu.
Kako onda taj korisnik zna kolko ima neta na raspolagnju?
 
Molio bih kontakt MTS promotera, koja je najbolja varijanta za produženje box 3 ugovora, stari korisnik je u pitanju, valjda postoji mogućnost da se izboksuje popust za produžetak ugovora na 24 meseca
 
@Osoba A
mnogo puta pisano, za to što ti hoćeš, ako si na optici, odeš u poslovnicu dan posle isteka ugovorne obaveze i zatražiš IDP broj. u 99% slučajeva te pozovu za par dana i ponude 50% popusta za novu ugovornu obavezu na 24 meseca.
 
@Osoba A
mnogo puta pisano, za to što ti hoćeš, ako si na optici, odeš u poslovnicu dan posle isteka ugovorne obaveze i zatražiš IDP broj. u 99% slučajeva te pozovu za par dana i ponude 50% popusta za novu ugovornu obavezu na 24 meseca.
Izvinjavam se ako je bilo, nisam trenutno u situaciji da pažljivije prečešljam temu. Ovaj Box 3 nije na optici, u pitanju je deda koga spopadaju pozivima iz mts-a sa pričom da je jedina varijanta da nastavi dosadašnji ugovor (koji ističe krajem godine) da odmah potpiše po novoj ceni koja je veća za više od 700 dinara mesečno, bez ikakvih popusta.
Pokušavam da mu pronađem najpovoljniju varijantu, a nema neke konkurencije kod njega na adresi koja bi došla u obzir.
 
Vrh Dno