Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Onako uzgred bio sam prilicno iznenadjen da se pozivi ka tehnickoj podrski naplacuju, jednako kao sto sam bio iznenjadjen kojom brzinom su nestali mnogi kanali iz ponude i to nakon dva mesece od potpisivanja ugovora.
Neko je napisao da 064 733 više ne radi, nisam odavno zvao pa ne znam. Inače nisu nikada naplatili poziv za raliku od telenora, npr.
Dva meseca ti je gratis period za sve otključano, nakon toga prema paketu. Jasno je to napisano kod njih.
 
Naplacuju razgovor, sto je exstra kvarno.
Imam box 4 paket, neo minuti, poruke, grdan net...a ovamo mi naplacuju razgovor sa njihovim operaterom.
Pogotovo sto kad god zovem to je zbog neke njihove greske.
 
Besplatan je poziv call centru.
Jeste a onda ides ovde pa stisnite broj 2 pa cekas da sve izredja opcije, aha tebi treba nesto sa broja 4 stisnes na to i sledece sto cujes je da ce taj poziv biti naplacen 10 dinara. A bas ti ta opcija treba zbog tvog problema. To je krajnje jadno i bedno da tako pilicare.
 
Ništa kod mene ne pričaju. Kaže jasno na početku poziv call centru je besplatan. Posle toga nemam nikakvo spominjanje plaćanja.
 
Opet tacno ali delimicno, uglavno poziv naplate kada udjes u deo za mobilni. Licno mi je vise puta naplacen razgovor iako na pocetku naglase da je besplatan.
 
Pre neki dan sam zvao sa mobilnog i nije ništa naplaćeno.
 
Meni kada treba njihova podrška, zvao sam sa mtela ili A1, pošto imam broj i kod njih, i onda čujem tu poruku da će poziv biti naplaćen po ceni od 10,17 din ali to im ne uspeva jer nije mts mreža :D Tako da nikako ne pozivati mts podršku iz mts mreže, već sa neke druge.
 
Zvao sam danas 064 733 čisto da se uverim u to što pričate.
MTS mreža, odmah poruka da je poziv besplatan i da će se slobodan operater javiti. Javio se operater, rešili stvar i zdravo.
 
Još kad bi se dogovoriti o pozivima ka kom broju pričamo, ih...
 
Još kad bi se dogovoriti o pozivima ka kom broju pričamo, ih...
0800 100 100

I kad pozoves taj broj ispostavi se da nije besplatan poziv i na kraju racun ne bude 1rsd nego 11rsd...
Dalje nervira me cinjenica da se korisnik ima samo 24h od aktiviranja paketa da otkaci net limit koji niko nije spomenuo u ugovoru a koji se naplacuje na mesecnom nivou 100rsd...
Kad malo bolje sagledam ima toliko skrivenih troskova u tom BOX paketu da mi se smuci cela ta njihova prica o optici.

I jos nesto maksimalno me nervira to da kad pozvoem broj iz MTS mreze prvo ide poruka da je aktivirana redirekcija poziva pa tek onda ide pozivanje.

Kako se to ukida?
 
Poslednja izmena:
Звао више пута 0800/100-100 никада наплаћено, али сви телефони фиксни/мобилни са којих сам звао су са ТС/МТС-а.
Можда када би неки људи рекли све пре него коментаришу, на пример на који број су звали, са које мреже, да ли су уопште корисници МТС-а итд...
Нисам ни ја свиме задовољан (о чему сам писао), али бар треба бити објективан...

За нет лимит сам већ негде рекао да је јадно што уопште наплаћују поготово бокс корисницима, али мене је и промотер унапред питао да ли хоћу и у уговору пише...

ПС
На овај поменути број кад се зове ако не каже ништа на почетку о броју 0(типа притисните нулу за то и то - што се дешава понекад) притиском на исту се иде директно на оператера.
 
Шта да подесим да ме m:sat сателитски рисивер не пита за лозинку за гледање канала за одрасле?
iSjMfXw.png


Лозинка гласи 1234 а не бих стално да је куцам па зато питам.
 
0800/100-100 je kao servis besplatan i to nema pogovora ali u okviru tog servisa kada se ode vec gde se ode ne znam ni ja vise tavno kada su sve izmesali se poziv u nekom trenutku pocne naplacivati. Uglavnom je to bilo kada se u okviru 0800/100-100 ode u odeljak za mobilni i tu onda pod tim opcijama kada stisnes neki od ponudjenih brojeva dodje zvucno obavestenje da ce poziv biti naplacen. I to kasnije se uredno vidi na racunu i na listingu. Nemam vise mts-vu karticu a isto tako nemam vise ni pristup svojim listinzima da vam pokazem da je tarifiranje u okviru call centra moguce.
 
"Opcija 3 - Informacije o uslugama mobilne telefonije

24h - dnevno, tokom cele godine, Poziv je besplatan, razgovor sa operaterom se naplaćuje 10,17 din."
 
"Opcija 3 - Informacije o uslugama mobilne telefonije

24h - dnevno, tokom cele godine, Poziv je besplatan, razgovor sa operaterom se naplaćuje 10,17 din."
ja sam ih u zadnjih 10 dana 2x zvao zbog gubitka wi fi mreze posle restarta rutera
cena razgovora 0,00 din
u pitanju je 0800 100 100
 
ja sam ih u zadnjih 10 dana 2x zvao zbog gubitka wi fi mreze posle restarta rutera
cena razgovora 0,00 din
u pitanju je 0800 100 100
Ovo je njihovo pojašnjenje koje stoji na sajtu (citirao sam).
Opcija 1/2/4-poziv je besplatan, kao i razgovor sa operaterom.
Opcija 3-poziv je besplatan, ali razgovor sa operaterom se naplaćuje po ceni od 10,17 din.
 
Ističe mi ugovor 29. za Box paket i bio sam danas do poslovnice da vidim kako bih mogao na ženu da prebacim paket i dobijem promociju, i devojka mi je rekla da moram da podnesem otkazni rok, sačekam mesec dana, onda budemo mesec dana bez boksa i tek onda na istoj adresi može novi paket na njeno ime?
To tako mora? Ne može možda nešto da se sredi?
Isto tako, zar ne mogu dan nakon isteka ugovorne obaveze da vratim opremu i obustavim uslugu? Ako mora da se čeka tih mesec dana, bar mi je tako lakše, ostavio bih samo telefon iz boksa, preveo na ženu pa sačekali novi početak
Hvala na odgovorima
 
zanima me lan 1 na ruteru cemu sluzi - lampica mi ne svetli a imam i internet i tve u toj sobi gde je provucen kabal od lan1
oprika je u pitanju
tnx
 
Je l naplacuje ekipa iz mts-a LAN kablove koje postave po kuci ? Kuda god da se postave kablovi kod mene, trebace ih podosta, obzirom da moraju ici sa jednog ugla kuce u druga dva...
 
Nazad
Vrh Dno