Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Da li sa box 3 crvenog pređem na taj box plavi ? Istice mi ugovor a ne daju vise od 4 meseca po 1dinar
 
Da li sa box 3 crvenog pređem na taj box plavi ? Istice mi ugovor a ne daju vise od 4 meseca po 1dinar
Pa, valjda ti to najbolje znas... :D Milsim, da li ti sve to zaista treba sto dobijas u Boxu 4 plavom.
Inace, Box 4 crveni je 4000 din mesecno, a BOX 4 plavi ce ti izneti sa 4 meseca x 1 din , na 24 meseca, prosecno 4170 din. ;)
 
Zna li neko kakva je procedura za dobijanje novog daljinca? Da li je trazio neko novi u telekomovim poslovnicama? Ne mogu nigde da nadjem moj :D
 
Zna li neko kakva je procedura za dobijanje novog daljinca? Da li je trazio neko novi u telekomovim poslovnicama? Ne mogu nigde da nadjem moj :D
Dobro pitanje, posto je i moj skilznuo sa kreveta pa nekako iza reagala, a regal nema sile da se pomeri da bi daljinca izvadio. Cini mi se da sam procitao u ugovoru da ako se ne vrati isti da ga racunaju 4 evra.
 
Ne moze dodatni Supernova ugovor 12m po dinar ko je pod mts ugovorom
A šta ako hoću i box i supernovu?
Imam box još 2 meseca i lokalnu kablovsku koja ovih dana ili naredni mesec prelazi u supernovu ,ovi su je kupili.
Nismo dobili ništa konkretno,kakva prava imamo kao stari ili novi korisnici ,trebalo je da se sve završi 1.1. ali evo već dva meseca sve je po starom
a koga god da pitaš svi se prave ludi.
Stara kablovska nije neki kvalitet ali ima N1,SK kanale ponekad i Arene , televizora koliko hoću ,internet 20/1 za 1700 dinara
Sada će ta usluga biti duplo skuplja i pitanje kakvog kvaliteta pa nisam siguran da li da produžim box ili da produžim sada na supenovoj
A koja je fora sa optikom i koje godine je u planu tek to nemam pojma
Najveći trošak će imati ona domaćinstva kojima ne treba internet jer su do sada kablovsku plaćali samo 600 dinara
Mene kod boxa jedino nervira internet koji je trenutno od 8/1 a po ugovoru 20/1 ,sada mi to ne smeta jer imam dva interneta ali ako zadržim samo box a ne mogu da mi obezbede bolji protok neće mi biti svejedno
 
Pa ne moze,i ja isto imam box do maja

Moze na nekog drugog u domacinstvu 12m po dinar

Supernova promoter rece da se moze raskinuti 15 dana pre isteka box ugovor
 
Jedno pitanje u vezi placanja, nov sam korisnik.
Koliko sam razumeo, uz aktiviran e-racun placanje se moze izvrsiti online preko kartice na mojmts sajtu ili aplikaciji.
Meni je racun vidljiv u aplikaciji, ali ne vidim nigde opciju placanja...
Dug je 5rsd (12 meseci po 1 rsd), pa mozda zato?
 

Prilozi

  • Screenshot_20210223-212511.png
    Screenshot_20210223-212511.png
    258.3 KB · Pregleda: 67
Skeniraj QR kod i platices.
 
Moze, ali ti iz nekog razloga nemas tu opciju, nemas proviziju odakle ti to?
Ja preko QR placam nema provizije.
 
Nema te opcije zato što su računi po 1 dinar, a provizija se (ne)plaća u zavisnosti koji paket ima u banci.
 
Nije nema provizije ako placa preko sajta, ja svakako nemam kako god da placam a na sajtu pise da nema provizije kad se praca preko portala.
 
Preko sajta nema provizije, ali preko QR koda kada se plaća zavisi koji paket imaš u banci, za ove osnovne uglavnom svi naplaćuju proviziju, za jače nema provizija.
 
Koliko sam razumeo, uz aktiviran e-racun placanje se moze izvrsiti online preko kartice na mojmts sajtu ili aplikaciji.
Pa to je on i pitao i receno mu je a dodatak koji se nije odnosio na proviziju vec vrstu placanja ja sam mu odgovorio jos i QR kodom moze da plati.
Sve jedno razumeo je verovatno.
 
Форумаши, на који број/имејл могу се обратити Мтс-у за наставак сарадње?
Уговор истиче 12.3.2021. године.
У питању је BOX 3 (Fiksna+Net100+TV Max).
 
Tako je moze na 0800
 
Форумаши, на који број/имејл могу се обратити Мтс-у за наставак сарадње?
Уговор истиче 12.3.2021. године.
У питању је BOX 3 (Fiksna+Net100+TV Max).
Zoves 064733 ako zelis da pregovaras u vezi povoljnosti.
 
BhYsawd.jpg
 
mislim da sam video u papirima koje su mi doneli da je 20 eura
Evo ima slika dole da je novi daljinski 4 evra. Nego ja nikako ne stizem da odem do poslovnice da uzmem rezervni a ni da pozovem call centar da se raspitam za proceduru. A svakako cu morati jer mi ugovor za mobilni telefon istice pa cu morati da odem da to sve zavrsim.
 
Procedura je da se ode i traži u poslovnici isti. Nisu me ni pitali za lk ili broj fiksnog, cisto da provere usluge koje koristim, dobio sam par komada. Jedan novi (koji vise nije nov) i jos 2-3 koriscena bela.

Mada to je bilo pre godinu i jace. Sada stoje i ako nekom treba i voljan je da plati postarinu za postexpres, mogu da posaljem ako stignem u petak. Mada jeftinije je otici do poslovnice.
 
Da li su te već zvali za produženje?

Možeš na ovaj broj gore ili slanjem poruke na ovom linku.

U rubrici (Pitanje se odnosi na: označi produženje/obnova ugovora).
Није ме нико звао.
Хвала ти на информацијама, писаћу им.:)
Zoves 064733 ako zelis da pregovaras u vezi povoljnosti.
Зар се тај број 064/733 не односи само на мобилну телефонију?
 
Baš čudno, obično znaju da smaraju pozivima pred istek Ugovorne obaveze.

Preduhitri ih nekim predlogom za produženje tipa 4-5 meseci fraj ako popuste itd. :)
Колико се сећам, нису нас звали.
Уговорна обавеза се води на мајку.
Прешао бих на BOX 4.
Прочитао сам на сајту да се добија 3 месеца по 1 динар ако се дода једна нова услуга.
Тражићемо минимум 4-5 месеци по 1 динар.
 
Колико се сећам, нису нас звали.
Уговорна обавеза се води на мајку.
Прешао бих на BOX 4.
Прочитао сам на сајту да се добија 3 месеца по 1 динар ако се дода једна нова услуга.
Тражићемо минимум 4-5 месеци по 1 динар.
meni su nudili 4 meseca po dinar i 3 meseca raskinuti pre isteka ugovora
nemoze brze od 10/1 ybog centrale jos iptv odvuce ostane 4 do 6mb sporo
ja kazem raskidam ugovor ona ubelezi stize sms da mogu da vratim opremu i sad sam na cekanju neznam sta raditi
a uvek sam dobio neki benefit prosli put za box crveni 8 meseci po dinar
imam opciju supernove internet me zanima najvise jer imam total tv ali losa im je oprema kablovi po banderama nekada bila citadela tu me strah nema optike
neznam sta se desava sa MTS ono kao da zele da da svi odemo kod drugih !
 
Pozdrav, imam problem.
Sutra prelazim sa Box2 na Box3 tj. zakazali su da dodju sutra da prikljuce. Medjutim smanjila sam brzinu interneta novom ugovornom obavezom i od jutros nemam kucni internet.
Da li je moguce da onemogucuju korisnicima kucni net dan pre novog ugovora. Meni ugovorna obaveza i dalje vazi, samo sam zelela da ubacim kablovsku.
Kome da pisem za ovaj problem? Kada zovem ne javljaju se
 
Nazad
Vrh Dno