Pišem ovaj post bez namere da bilo koga vređam, ili kritikujem kvalitet ponude, već da bih upozorio ljude na kakve probleme mogu naići prilikom sklapanja ugovora za BOX paket. Post će biti malo duži, ne zamerite.
Letos sam hteo da se prebacim na box paket, ali sam imao problem jer telefon nije bio na moje ime. Otišao sam do poslovnice u TC Forum u Nišu, gde mi je jedan radnik rekao da je potrebno da dođem sa vlasnikom telfonskog broja (moja majka u ovom slučaju), da ponesemo lične karte i završićemo posao za 5 minuta. Kako majka ne živi samnom već duže vreme, uspeli smo nekako da se organizujemo nakon 2 meseca (nisam ni ja baš navaljivao da odemo). Kada smo došli na šalter (prošle subote popodne), gospođa je rekla da je potreban i izvod iz matične knjige rođenih moje majke. Nisam mogao da verujem, pa sam je zamolio da pita nekog pretpostavljenog. Otišla, pitala i rekla da mora tako. Ja sam se prilično iznervirao, otišao, a sutradan hladne glave odlučio da odjavim sve usluge telekoma. Za svaki slučaj, ipak sam pozvao korisnički servis 9813, gde mi je operaterka rekla da nije potreban izvod iz matične knjige rođenih moje majke, već moj, da bi se utvrdilo srodstvo. Ipak, pored toga mi je tražila i dokaz da je stan u kome je fiksna linija u vlasništvu moje porodice (majka, otac, baba, deda bilo ko). Tri različite informacije od tri različita radnika. Bravo. Kako sam odlučio da odem od njih, nisam se mnogo potresao. Ova priča je inače uvod u ono što se desilo mom ocu. Snosim krivicu jer sam se ponudio da mu pomognem i predložio da ide na box.
Kako otac i majka nisu bili zadovoljni uslugom SBB-a, prešli su pre 2 godine na telekomov iptv i internet. Pretplata je istekla, pa su hteli da potpišu novi ugovor. BOX je bio primamljiv, pogotovo jer je nudio asha 202 dualsim telefon za 1 rsd. U TC Forum u Nišu su mi rekli da tog telefona u Nišu nema i da pokušam sa 9818 servisom. Prvi poziv (sa mog telefona): Potrebno je samo da Vaš otac spremi podatke sa lične karte i završićemo preko telefona ceo ugovor. Nije potrebno zvati sa telefona koji ulazi u box. Telefon sa karticom stiže za najkasnije 72 sata. Drugi poziv (sa mog telefona): Žao mi je, morate podneti zahtev sa teelfona koji ulazi u box. Treći poziv (sa očevog telefona): Ako želite da podnesete zahtev preko telefona, moraćemo prvo da Vam pošaljemo karticu, onda da je aktivirate, zatim da Vam pošaljemo ugovor, a nakon toga telefon. Bolja solucija je da završite prve dve stavke u poslovnici, a onda nas kontaktirate na ovaj broj i dobićete telefon koji želite. Otac otišao i sredio sve za 2 dana u TC Forum u Nišu. Drugog dana mu je službenik rekao da je ugovor završen i da sutra može da pozove korisnički servis, gde može da dobije telefon koji želi. Nije mu ponuđeno da rezerviše telefon na licu mesta. Danas sam saznao da je na istom mestu mom komšiji ponuđena ta varijanta i dobio je telefon u roku od 24 časa. Četvrti poziv (sa očevog telefona): Žao mi je gospodine, već ste potpisali ugovor i nemate prava na telefon. Pozovite posle 1. novembra, kada možemo da se dogovorimo pod kojim uslovima možete da dobijete neki telefon.
Nije mi krivo za telefon. Nisam ugrožen i mogu da kupim isti takav bez problema. Krivo mi je što se osećam prevarenim i što sam loše savetovao oca, ne svojom krivicom. U ponedeljak ću sigurno otići u telekom i tražiti odgovornu osobu za razgovor, dok ću u pisarnici predati pismo direktoru. Ne verujem da će bilo ko od njih da se potrese. Nije mi namera da kritikujem bilo koga. Hteo sam da iznesem svoju priču i svoj problem, a time upozorim buduće korisnike na probleme koji mogu da ih sačekaju.