Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Novi paketi i nove cene su u ustvari priprema terena za sledecu godinu. Kada ce vrsiti migraciju na nove pakete pod izgovorom da stari paketi vise ne postoje.
I tu sam ti dao resenje tako da te ne tangira previse ta neka buduca migracija bar dok ti tece aktuelna UO u tom trenutku.
 
… paket sličan onom kojem koristim kod nas, u Fr bez ugovora košta 15.99eur… uz box 9.99… neograničeni pozivi, 20GB, 5G… standard ne vredi porediti, uslugu takodje… problem je gde…?!
 

Prilozi

  • IMG_7711.jpeg
    IMG_7711.jpeg
    72.4 KB · Pregleda: 146
… hehe, zato imaju pakete i za sirotinju… :)
 

Prilozi

  • IMG_7713.png
    IMG_7713.png
    95.1 KB · Pregleda: 136
Novi Box paketi od 5.12 danas mi reče radnik u poslovnici Mts (pogledao je u svoj poslovni mail)… Detalje druge nije imao :)
 
Ako do 5.11. najave migraciju za stare korisnike, onda idemo u kompletu na novo.
 
Drugari cekam odgovor iz Supernove za optiku, dal moze da se realizuje.
Interesuje me sledece, do tada mogu da koristim box 4, iako mi je istekao ugovor 27.10. ?
Kada mi ugrade optiku, samo odnesem stb uredjaje, daljince i ruter, i raskinem ugovor?
Jel takva procedura?
 
@s5p tebi u suštini nije istekao ugovor. Ugovor se sklapa na neodređeno vreme, ali sa ugovorenim minimalnim obaveznim periodom korišćenja (ugovorna obaveza). Ti možeš do kad god hoćeš da koristiš usluge (sada po većoj ceni jer nemaš više popust). Kad odlučiš da nećeš više, skupi sve i odnesi.
 
  • Like
Reagovanja: s5p
@s5p tebi u suštini nije istekao ugovor. Ugovor se sklapa na neodređeno vreme, ali sa ugovorenim minimalnim obaveznim periodom korišćenja (ugovorna obaveza). Ti možeš do kad god hoćeš da koristiš usluge (sada po većoj ceni jer nemaš više popust). Kad odlučiš da nećeš više, skupi sve i odnesi.
Znaci ne mogu da me driblaju ako hocu da raskinem ugovor i odnesem opremu, pa da me zavlace i kazu npr, mora da te zovu iz mts-a i oni da ti kazu kad da doneses operemu, ili npr mora da prodje jos 15 dana od podnosenja zahteva itd itd...?
 
Pa vidi, piše lepo da je otkazni rok mesec dana, u ugovoru i u opštim uslovima.
Inače u praksi nije problem, odneseš i podneseš zahtev za raskidom ugovora, predaš opremu ... sve isti dan.
Ali opet, otkazni rok je toliko koliko je, potpisao si da prihvataš pa nema kukanja :)
 
Gledam ponudu MTS paketa (BOX 3), ali ne uspevam da protumačim ovo što piše.
Može mala pomoć oko toga? Ako uzmem BOX 3 da li mogu da koristim Iris Go ili ne?
:)
 

Prilozi

  • Screenshot 2024-10-30 233803.png
    Screenshot 2024-10-30 233803.png
    41.2 KB · Pregleda: 74
Možeš naravno. Uračunato je u paket. Postoji kvaka, naravno. Može samo preko mts interneta. Ako se kupi van boxa može preko bilo kog
 
Molim za savet

Krajem decembra ističe mi ugovorna obaveza. Korisnik sam box 4 paketa. Koja je najbolja opcija za dobijanje pogodnosti za produženje ugovora?
 
Je l optika?
 
Molim za savet

Krajem decembra ističe mi ugovorna obaveza. Korisnik sam box 4 paketa. Koja je najbolja opcija za dobijanje pogodnosti za produženje ugovora?
Ako je optika, dan nakon isteka UO odeš do poslovnice i tražiš da podneseš zahtev za izdavanje IDP broja (popunjava se fizički zahtev), pa čekaš poziv sa ponudom za novu UO sa 50% popusta tokom svih 24 meseca. Sve eventualne ponude za nastavak saradnje do tada ignorišeš (pozivi, SMS...).
 
Molim za savet

Krajem decembra ističe mi ugovorna obaveza. Korisnik sam box 4 paketa. Koja je najbolja opcija za dobijanje pogodnosti za produženje ugovora?
Od 5 novembra stizu novi Box paketi a skuplji. Treba sacekati hoce ti odgovarati cene prvo. Do sada se najbolji popust dobijao kao rece kolega psihodel. Ali sta ce biti do kraja decembra , najbolje da ispratis temu sa vremena na vreme. Mozda ce biti veci popusti a mozda manji.
 
Ako je optika, dan nakon isteka UO odeš do poslovnice i tražiš da podneseš zahtev za izdavanje IDP broja (popunjava se fizički zahtev), pa čekaš poziv sa ponudom za novu UO sa 50% popusta tokom svih 24 meseca. Sve eventualne ponude za nastavak saradnje do tada ignorišeš (pozivi, SMS...).
Jeste, optika je. Hvala na odgovoru
 
Počeli su sada da šalju ugovore za obnovu na email, dan ranije pozovu telefonom da ispipaju teren.
Nude 1m za 1 dinar i to je to, ostatak po punoj ceni, na ugovoru piše 1m 50% doduše, telefonom je to 1m 1din.
Rezon za slabu ponudu im je taj da garantuju da se za te 2 god. neće menjati cena.
Optika.
 
Počeli su sada da šalju ugovore za obnovu na email, dan ranije pozovu telefonom da ispipaju teren.
Nude 1m za 1 dinar i to je to, ostatak po punoj ceni, na ugovoru piše 1m 50% doduše, telefonom je to 1m 1din.
Rezon za slabu ponudu im je taj da garantuju da se za te 2 god. neće menjati cena.
Optika.
Nema nikakvog razloga da prihvatiš tu ponudu, pa to je standardna najslabija ponuda koju primenjuju "ako prođe, prođe". Sve to ignorišeš, sačekaš istek UO i obaviš ovu proceduru sa traženjem IDP. Kada ti ponude 50% za komplet UO, onda ti lepo pošalju ugovor mejlom, samo odgovoriš da se slažeš i to je to.
 
Znam, samo kažem, rekoh osobi koja me pozvala telefonom 'slabo ti to prijatelju', kaže ... 'zvaće te neko od kolega' :)
 
Nema nikakvog razloga da prihvatiš tu ponudu, pa to je standardna najslabija ponuda koju primenjuju "ako prođe, prođe". Sve to ignorišeš, sačekaš istek UO i obaviš ovu proceduru sa traženjem IDP. Kada ti ponude 50% za komplet UO, onda ti lepo pošalju ugovor mejlom, samo odgovoriš da se slažeš i to je to.
Tacno tako tako su i meni pre 2 nedelje odmah mail i odgovoris da se slazes i cao.
Al obavezno fizicki po zahtev za IDP da se potpise u poslovnici da ne naletite na neznalicu kao ja pa da se nervirate bez dok ne nadjete nekog ko zna svoj posao.😄
 
Imam BOX 3 paket (fiksna+tv+internet) koji redovno plaćam i potpaid broj (Omorika 12) koji je deaktiviran zbog dugovanja (BOX 3 i Omorika 12 idu na dva odvojena računa).
Pa me zanima da li to utiče na dalju saradnju sa Telekomom što se tiče BOX 3 paketa (da li može da kad istekne ugovorna obaveza BOX3 paketa od 24 meseca da se sklopi nova...)?
Da li se nastavlja dalje sa pružanjem usluga kad mi istekne ugovorna obaveza BOX 3 paketa bez sklapanja nove i koje beneficije u tom slučaju gubim?

Hvala na odgovoru!
 
Poslednja izmena:
Imam BOX 3 paket (fiksna+tv+internet) koji redovno plaćam i potpaid broj (Omorika 12) koji je deaktiviran zbog dugovanja (BOX 3 i Omorika 12 idu na dva odvojena računa).
Pa me zanima da li to utiče na dalju saradnju sa Telekomom što se tiče BOX 3 paketa (da li može da kad istekne ugovorna obaveza BOX3 paketa od 24 meseca da se sklopi nova...)?
Da li se nastavlja dalje sa pružanjem usluga kad mi istekne ugovorna obaveza BOX 3 paketa bez sklapanja nove i koje beneficije u tom slučaju gubim?

Hvala na odgovoru!
Da mozes da sklopis novu UO kad ti istekne stara UO.
Kad ti istekne UO , nastavljaju da pruzaju usluge Box3 usluge ali po pumoj ceni bez benefcija u tvom slicaju iznosi 4199 za najmanji box paket.
Gubis beneficiranu cenu koju si dobio prilokom sklapanja UO. Njima se to najvise isplati.
Omorika12 bez UO kosta 2999 , kad saberes jako mnogo za para odvojene usluge i bez UO.
 
^ jedino ako dodje do tuzbe od strane Telekoma ili ako potrazivanja budu prodata agenciji za naplatu onda ne moze nista da uradi pa ni da obnovi box :D
 
Nema nikakvog razloga da prihvatiš tu ponudu, pa to je standardna najslabija ponuda koju primenjuju "ako prođe, prođe". Sve to ignorišeš, sačekaš istek UO i obaviš ovu proceduru sa traženjem IDP. Kada ti ponude 50% za komplet UO, onda ti lepo pošalju ugovor mejlom, samo odgovoriš da se slažeš i to je to.
Može li malo pojašnjenje. 20.11 mi ističe box 4 na optici i po tvom savetu npr 21.11 odem i tražim idp broj, zanima me sledeće:
1. koliko se čeka taj idp broj?
2. to beše kao ono nekad migracioni kod za prelazak kod drugog operatera?
3. dok ne dobijem i ako dobijem idp broj u tom periodu mi box 4 u funkciji ne gase mi uslugu?
4. i ako znaš za koji period (od prilike) po traženju idp-a nude 50% ze ceo ugovor?

U napred se izvinjavam ako je ovo već odgovoreno ali tema ima preko 600 strana...
 
1. Čeka se samo ako odbijes ponudu od 24m po 50% cene.
2. Da.
3. Funkcioniše dok ti yettel ne obezbedi uslugu.
4. Nude tu ponudu sledeći radni dan do dva.
 
Imam BOX 3 paket (fiksna+tv+internet) koji redovno plaćam i potpaid broj (Omorika 12) koji je deaktiviran zbog dugovanja (BOX 3 i Omorika 12 idu na dva odvojena računa).
Pa me zanima da li to utiče na dalju saradnju sa Telekomom što se tiče BOX 3 paketa (da li može da kad istekne ugovorna obaveza BOX3 paketa od 24 meseca da se sklopi nova...)?
Da li se nastavlja dalje sa pružanjem usluga kad mi istekne ugovorna obaveza BOX 3 paketa bez sklapanja nove i koje beneficije u tom slučaju gubim?

Hvala na odgovoru!
^ jedino ako dodje do tuzbe od strane Telekoma ili ako potrazivanja budu prodata agenciji za naplatu onda ne moze nista da uradi pa ni da obnovi box :D
Тако је, Телеком прослеђује потраживања агенцији за наплату и ставља те на такозвану ,,црну листу” где ти није омогућено склапање нових УО-а. (Осим ако ти неки познаник изнутра не помогне око тога).
Агенција за наплату преко адвокатске канцеларије пред истек застаревања дуга ( раније је било 2год.) ти шаље писмо на кућну адресу са опоменом пред утужење и то је отприлике последња могућност да се исплати тај дуг у идентичнном износу без судске гимнастике…
 
Nazad
Vrh Dno