Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Unazad mesec i po dana imam problem sa funkcionisanjem usluga u okviru BOX paketa. Prvo nije radio fiksni telefon, a samim tim ni internet i IPTV. Potom su fiksni sredili, ali ove dve usluge ne rade kako treba od 20. juna. Veći deo vremena TV secka, slika se zamrzava tako da je TV praktično negledljiv. Ne pomaže restartovanje opreme (probao sam nebrojeno puta). Što se tiče interneta, pre smetnji radio je kako treba i brzina je bila prilično konstantna oko 48-49/7,5 Mbps. Sada se ruter često restartuje ili, kada usluga radi, brzina downloada varira od 5 do 40 Mbs. Uglavnom je tu oko 20 Mbps.

Prijavio sam smetnje bar 30 puta. Ide standardna priča: 1. prijavim smetnju i oni me obaveste da će je rešiti u najkraćem mogućem roku; 2. prođe par dana i putem SMS-a me pitaju da li je problem rešen; 3. odgovorim da nije i oni kažu da će ga rešiti u najkraćem mogućem roku; 4. taj dan ili sutradan oni smetnju označe kao rešenu i ništa se dalje ne preduzima.

Tri puta su tehničari izašli na teren. Prvi put su sa vrata pogledali ruter i konstatovali kako je "sve u redu". Drugi put su doneli ruter, ali su iznenada rešili da je ipak problem do ADSL splitera i umesto rutera su zamenili njega. Problemi su se posle toga pogoršali (čim zazvoni fiksni telefon nestane interneta), ali su otišli i rekli da ponovo prijavim smetnju. Treći put su ponovo doneli ruter, ali su pogledali stari (vizuelno, bez ikakvih merenja) i rekli da je sve u redu. Potom su rekli da nam je trula bandera i da to hitno mora da se reši. Prošlo je nekoliko nedelja, ali niko nije došao to da pogleda. Bandera se stvarno ljulja na najmanji dodir.

Zvali su me iz centrale da vide zašto stalno prijavljujem smetnje i zašto sam tražio umanjenje računa. Žena koja me je pozvala je rekla da je kontaktirala tehničku službu i da su joj odgovorili da su u stalnom kontaktu sa mnom i da zajedno rešavamo problem. To je naravno laž. Sad sam ponovo prijavio smetnje, ali su ih ponovo označili kao "rešene" i to je to.

Zanima me koje su pravne opcije u ovom slučaju? Da li se prvo obratiti nekom udruženju za zaštitu potrošača i kojem (iz Novog Sada sam)? Imam dokumentovano sve od prvog dana jer iz isustva sa MTS-om znam kako stvari znaju da se odvijaju: imam sve mejlove, skrinšotove prijavljenih smetnji i merenja parametara, skrinšotove postavki rutera, SMS-ove itd.

Ono što vidim u podešavanjima rutera je da je Attainable Rate(Up/Down) 9335/57604 kbps, dok je Actual Rate(Up/Down) 7999/48675 kbp. Već iz toga se vidi da nešto nije u redu. Imam screenshot-ove podešavanja rutera iz ranije perioda i tada je bio Attainable Rate(Up/Down) 27587/107140 kbps, a Actual Rate(Up/Down) 8192/74727 kbps i tada su sve usluge funkcionisale bez problema.
 
Negde ti je prekid, da li parica kod njih, da li kabl kod tebe, da li između.
Ti možeš da probaš sa ispravnim što kraćim kablom da staviš ruter kod utičnice i proveriš da nije do toga. Vidi u temi za VDSL, mislim da može bez splitera.
Ako dobiješ tu parametre kao ranije onda je do tebe i menja ili kabl ili spliter. Mada kažeš da su menjali ADSL a ti si VDSL a ja ne znam da li je isto :)
Ostalo je do linije, tj. do njih. Tu opleti onda po Ratelu i svemu ostalom. Mislim da je isto bilo pisano negde po temama šta i kako tačno.

Edit: bilo je više pisano u temi za VDSL oko takvih problema.
 
Ruter je na pola metra od utičnice, ali isprobaću kako radi bez splitera (ADSL, VDSL, kako god). Ne verujem da je do moje instalacije jer je bilo sve OK i odjednom su počele smetnje - tj. nije bilo oluja, nismo pomerali nameštaj, niko nije dirao kablove itd. Ali vredi sve proveriti. Hvala :)
 
Prijavljen sam da primam račun preko email-a,pa me zanim sledeće:
1.Da li je račun koji stiže preko emaila u pdf formatu i da li je isti kao kad bih stigao na kućnu adresu,tj.samo da ga odštampam i mogu da idem u poštu da uplatim,da ne moram da popunjavam novu uplatnicu?
Hvala!
 
Ruter je na pola metra od utičnice, ali isprobaću kako radi bez splitera (ADSL, VDSL, kako god). Ne verujem da je do moje instalacije jer je bilo sve OK i odjednom su počele smetnje - tj. nije bilo oluja, nismo pomerali nameštaj, niko nije dirao kablove itd. Ali vredi sve proveriti. Hvala :)
Meni su jednom davno oksidisali kontakti (krajevi onih žica u samom zidu, nigde vlaga u blizini, nikad pipano) i neuptrebljiv bio net.

@fontana: U PDF formatu. Dole mi deluje standardni format uplatnice ali ne znam. Uplaćujem online preko MojMTS.
 
Prijavljen sam da primam račun preko email-a,pa me zanim sledeće:
1.Da li je račun koji stiže preko emaila u pdf formatu i da li je isti kao kad bih stigao na kućnu adresu,tj.samo da ga odštampam i mogu da idem u poštu da uplatim,da ne moram da popunjavam novu uplatnicu?
Hvala!

da, možeš da odštampaš taj pdf i isečeš samo uplatnicu na dnu strane, primaju to u pošti bez problema
 
Да ли вам ради Мој МТС апликација, не могу да се логујем?
На пар месеци ме излогује, па морам поново да се логујем.
Сервис није тренутно доступан.
 
Radi,upravo platio racune
 
Да ли вам ради Мој МТС апликација, не могу да се логујем?
На пар месеци ме излогује, па морам поново да се логујем.
Сервис није тренутно доступан.
Meni se isto to desilo pre mesec dana. Morao sam da deinstaliram aplikaciju i ponovo je instaliram
 
Прорадило, лозинка је зезала.
На комп је прошла, а на телефону апликација "сервис тренутно није доступан". Променио лозинку и ради.
 
Meni u aplikaciji stoji među uslugama samo mob telefon, dok box3 ne postoji iako je prošlo 7 dana od uvođenja optike.
Odjavio se i ulogovao kredencijalima umesto brojem telefona i sad je sve tu.
 
Poslednja izmena:
Да, мора се бити улогован на Мој МТС а не преко броја телефона.
 
Драги моји, ако имате ZXHN H168N рутер а потребно је да неколико компјутера конектујете на интеренет преко жичне везе то можете урадити откључавањем LAN2 i LAN3 porta:


Проверено 100% ради.
 
Radi to i na najnovijim ruterima, samo je interfejs nesto drugaciji.
 
Unazad mesec i po dana imam problem sa funkcionisanjem usluga u okviru BOX paketa. Prvo nije radio fiksni telefon, a samim tim ni internet i IPTV. Potom su fiksni sredili, ali ove dve usluge ne rade kako treba od 20. juna. Veći deo vremena TV secka, slika se zamrzava tako da je TV praktično negledljiv. Ne pomaže restartovanje opreme (probao sam nebrojeno puta). Što se tiče interneta, pre smetnji radio je kako treba i brzina je bila prilično konstantna oko 48-49/7,5 Mbps. Sada se ruter često restartuje ili, kada usluga radi, brzina downloada varira od 5 do 40 Mbs. Uglavnom je tu oko 20 Mbps.

Prijavio sam smetnje bar 30 puta. Ide standardna priča: 1. prijavim smetnju i oni me obaveste da će je rešiti u najkraćem mogućem roku; 2. prođe par dana i putem SMS-a me pitaju da li je problem rešen; 3. odgovorim da nije i oni kažu da će ga rešiti u najkraćem mogućem roku; 4. taj dan ili sutradan oni smetnju označe kao rešenu i ništa se dalje ne preduzima.

Tri puta su tehničari izašli na teren. Prvi put su sa vrata pogledali ruter i konstatovali kako je "sve u redu". Drugi put su doneli ruter, ali su iznenada rešili da je ipak problem do ADSL splitera i umesto rutera su zamenili njega. Problemi su se posle toga pogoršali (čim zazvoni fiksni telefon nestane interneta), ali su otišli i rekli da ponovo prijavim smetnju. Treći put su ponovo doneli ruter, ali su pogledali stari (vizuelno, bez ikakvih merenja) i rekli da je sve u redu. Potom su rekli da nam je trula bandera i da to hitno mora da se reši. Prošlo je nekoliko nedelja, ali niko nije došao to da pogleda. Bandera se stvarno ljulja na najmanji dodir.

Zvali su me iz centrale da vide zašto stalno prijavljujem smetnje i zašto sam tražio umanjenje računa. Žena koja me je pozvala je rekla da je kontaktirala tehničku službu i da su joj odgovorili da su u stalnom kontaktu sa mnom i da zajedno rešavamo problem. To je naravno laž. Sad sam ponovo prijavio smetnje, ali su ih ponovo označili kao "rešene" i to je to.

Zanima me koje su pravne opcije u ovom slučaju? Da li se prvo obratiti nekom udruženju za zaštitu potrošača i kojem (iz Novog Sada sam)? Imam dokumentovano sve od prvog dana jer iz isustva sa MTS-om znam kako stvari znaju da se odvijaju: imam sve mejlove, skrinšotove prijavljenih smetnji i merenja parametara, skrinšotove postavki rutera, SMS-ove itd.

Ono što vidim u podešavanjima rutera je da je Attainable Rate(Up/Down) 9335/57604 kbps, dok je Actual Rate(Up/Down) 7999/48675 kbp. Već iz toga se vidi da nešto nije u redu. Imam screenshot-ove podešavanja rutera iz ranije perioda i tada je bio Attainable Rate(Up/Down) 27587/107140 kbps, a Actual Rate(Up/Down) 8192/74727 kbps i tada su sve usluge funkcionisale bez problema.
Da li možda imaš priključen fiksni telefon negde van one male kutijice , često fiksni ako je u drugoj prostoriji priključen u parici u zidu a nije na spliteru zna da pravi smetnje zato ti se i desilo da kada te neko pozove prekida net. Pogledaj da li ti je u spliteru dobro uključen imaš nacrtane ikonice gde ide ruter a gde fiksni. Moguće je i da sam dolazni kabal do tebe loš i čim su ti napomenuli da je bandera trula i klimava oni ne smeju da se popnu i provere signal i tako jedno vuče drugo.

Inače po zakonu ako si 3 puta reklamirao istu stvar i dalje nije rešena imaš pravo raskida ugovora naravno ako imaš brojeve reklamacija kao argument.
 
Unazad mesec i po dana imam problem sa funkcionisanjem usluga u okviru BOX paketa. Prvo nije radio fiksni telefon, a samim tim ni internet i IPTV. Potom su fiksni sredili, ali ove dve usluge ne rade kako treba od 20. juna. Veći deo vremena TV secka, slika se zamrzava tako da je TV praktično negledljiv. Ne pomaže restartovanje opreme (probao sam nebrojeno puta). Što se tiče interneta, pre smetnji radio je kako treba i brzina je bila prilično konstantna oko 48-49/7,5 Mbps. Sada se ruter često restartuje ili, kada usluga radi, brzina downloada varira od 5 do 40 Mbs. Uglavnom je tu oko 20 Mbps.

Prijavio sam smetnje bar 30 puta. Ide standardna priča: 1. prijavim smetnju i oni me obaveste da će je rešiti u najkraćem mogućem roku; 2. prođe par dana i putem SMS-a me pitaju da li je problem rešen; 3. odgovorim da nije i oni kažu da će ga rešiti u najkraćem mogućem roku; 4. taj dan ili sutradan oni smetnju označe kao rešenu i ništa se dalje ne preduzima.

Tri puta su tehničari izašli na teren. Prvi put su sa vrata pogledali ruter i konstatovali kako je "sve u redu". Drugi put su doneli ruter, ali su iznenada rešili da je ipak problem do ADSL splitera i umesto rutera su zamenili njega. Problemi su se posle toga pogoršali (čim zazvoni fiksni telefon nestane interneta), ali su otišli i rekli da ponovo prijavim smetnju. Treći put su ponovo doneli ruter, ali su pogledali stari (vizuelno, bez ikakvih merenja) i rekli da je sve u redu. Potom su rekli da nam je trula bandera i da to hitno mora da se reši. Prošlo je nekoliko nedelja, ali niko nije došao to da pogleda. Bandera se stvarno ljulja na najmanji dodir.

Zvali su me iz centrale da vide zašto stalno prijavljujem smetnje i zašto sam tražio umanjenje računa. Žena koja me je pozvala je rekla da je kontaktirala tehničku službu i da su joj odgovorili da su u stalnom kontaktu sa mnom i da zajedno rešavamo problem. To je naravno laž. Sad sam ponovo prijavio smetnje, ali su ih ponovo označili kao "rešene" i to je to.

Zanima me koje su pravne opcije u ovom slučaju? Da li se prvo obratiti nekom udruženju za zaštitu potrošača i kojem (iz Novog Sada sam)? Imam dokumentovano sve od prvog dana jer iz isustva sa MTS-om znam kako stvari znaju da se odvijaju: imam sve mejlove, skrinšotove prijavljenih smetnji i merenja parametara, skrinšotove postavki rutera, SMS-ove itd.

Ono što vidim u podešavanjima rutera je da je Attainable Rate(Up/Down) 9335/57604 kbps, dok je Actual Rate(Up/Down) 7999/48675 kbp. Već iz toga se vidi da nešto nije u redu. Imam screenshot-ove podešavanja rutera iz ranije perioda i tada je bio Attainable Rate(Up/Down) 27587/107140 kbps, a Actual Rate(Up/Down) 8192/74727 kbps i tada su sve usluge funkcionisale bez problema.
MOj ti je savet, zameni sve kablove, znaci zameni kabl koji dolazi sa krova(ako dolazi sa krova) sve u kuci zameni, cak i uticnice,to sa banderom je mozda i problem da je bandera negde nategla kabl i napravila smetnju.
Slikaj banderu i salji u mailu njima.
Sad su odmori, plus ove nepogode pa im stare drvene bandere nisu prioritet.
Nisam ni znao da ih ima u funkciji po zemlji.
Cak i u mom kraju koji je ono zadnja rupa na sviralu zamenili odavno te drvene bandere koje je moj deda postavljao 50 i 60ih godina.
A budi dosadan i bezobrazan ako treba ali sve na finjaka.

Kada je moj deda bio TT monter u ona vremena, imao je mogucnost 2x da radi istu intervenicuju, tj. smetnju ako se 3. put zale na isto morao je da pise izvestaj zasto smetnja nije otklonjena.
Sa tom bagrom sam se godinu dana majao, ali ***a ja poznajem ljude u posti, centrali, neki tt monteri su na pocetku svoje karijere radili sa mojim dedom pa su mi menjali kablove, smanjivali brzinu neta da nekako opravimo da radi stabilno.
 
Da li možda imaš priključen fiksni telefon negde van one male kutijice , često fiksni ako je u drugoj prostoriji priključen u parici u zidu a nije na spliteru zna da pravi smetnje zato ti se i desilo da kada te neko pozove prekida net. Pogledaj da li ti je u spliteru dobro uključen imaš nacrtane ikonice gde ide ruter a gde fiksni. Moguće je i da sam dolazni kabal do tebe loš i čim su ti napomenuli da je bandera trula i klimava oni ne smeju da se popnu i provere signal i tako jedno vuče drugo.

Inače po zakonu ako si 3 puta reklamirao istu stvar i dalje nije rešena imaš pravo raskida ugovora naravno ako imaš brojeve reklamacija kao argument.
Sva oprema mi je na jednom mestu: spliter, ruter, fiksni telefon, stb, TV.

MOj ti je savet, zameni sve kablove, znaci zameni kabl koji dolazi sa krova(ako dolazi sa krova) sve u kuci zameni, cak i uticnice,to sa banderom je mozda i problem da je bandera negde nategla kabl i napravila smetnju.
Slikaj banderu i salji u mailu njima.
Sad su odmori, plus ove nepogode pa im stare drvene bandere nisu prioritet.
Nisam ni znao da ih ima u funkciji po zemlji.
Cak i u mom kraju koji je ono zadnja rupa na sviralu zamenili odavno te drvene bandere koje je moj deda postavljao 50 i 60ih godina.
A budi dosadan i bezobrazan ako treba ali sve na finjaka.

Kada je moj deda bio TT monter u ona vremena, imao je mogucnost 2x da radi istu intervenicuju, tj. smetnju ako se 3. put zale na isto morao je da pise izvestaj zasto smetnja nije otklonjena.
Sa tom bagrom sam se godinu dana majao, ali ***a ja poznajem ljude u posti, centrali, neki tt monteri su na pocetku svoje karijere radili sa mojim dedom pa su mi menjali kablove, smanjivali brzinu neta da nekako opravimo da radi stabilno.
Pre par godina sam menjao sve kablove, pa čak i onaj telefonski koji sa tavana kroz bužir ide do prizemlja (gde mi se nalazi oprema), zamenjene su i utičnice i svuda gde imam mrežne kablove sam stavio kvalitetne cat6. Tada sam isto imao smetnje i bila je slična priča - mesec i po dana nisu otklonili smetnje. Na kraju su mi rekli da je verovatno do mojih kablova, jer su negde oštećeni. Sve sam kupio novo i postavio, a smetnje su i dalje bile prisutne. Onda su rekli: "Aha, onda ipak nije do tebe." Popeli su se na prvu banderu i shvatili da su žice labave.

E sad da opet sve menjam, ne mogu, nemam živaca. Uveren sam da je opet nešto slično.

Znaš kako, nije problem što se jave smetnje. Čak ne očekujem da se momentalno reše. Znam da je gužva, da tehničara nema dovoljno, da ponekad nije lako ustanoviti kvar itd. Imam razumevanja za to. Nervira me njihov odnos - prijavim kvar, oni ga samo označe kao rešenog, prijavim opet i oni urade isto... Ako ih pitam zašto to rade, odgovore da prijavim ponovo kvar pa će oni izaći na teren. Prijavim smetnju deseti put i oni opet ne izađu na teren već prijavu označe kao rešenu. Ako se i pojave, već sam pisao koliko stručno obavljaju posao. Nijedno merenje nisu izvršili.
 
Sva oprema mi je na jednom mestu: spliter, ruter, fiksni telefon, stb, TV.


Pre par godina sam menjao sve kablove, pa čak i onaj telefonski koji sa tavana kroz bužir ide do prizemlja (gde mi se nalazi oprema), zamenjene su i utičnice i svuda gde imam mrežne kablove sam stavio kvalitetne cat6. Tada sam isto imao smetnje i bila je slična priča - mesec i po dana nisu otklonili smetnje. Na kraju su mi rekli da je verovatno do mojih kablova, jer su negde oštećeni. Sve sam kupio novo i postavio, a smetnje su i dalje bile prisutne. Onda su rekli: "Aha, onda ipak nije do tebe." Popeli su se na prvu banderu i shvatili da su žice labave.

E sad da opet sve menjam, ne mogu, nemam živaca. Uveren sam da je opet nešto slično.

Znaš kako, nije problem što se jave smetnje. Čak ne očekujem da se momentalno reše. Znam da je gužva, da tehničara nema dovoljno, da ponekad nije lako ustanoviti kvar itd. Imam razumevanja za to. Nervira me njihov odnos - prijavim kvar, oni ga samo označe kao rešenog, prijavim opet i oni urade isto... Ako ih pitam zašto to rade, odgovore da prijavim ponovo kvar pa će oni izaći na teren. Prijavim smetnju deseti put i oni opet ne izađu na teren već prijavu označe kao rešenu. Ako se i pojave, već sam pisao koliko stručno obavljaju posao. Nijedno merenje nisu izvršili.
Rade jer pre izlaska na teren urade merenje mreže i ne pojavljuju se nikakve smetnje niti loša očitavanja. A kada tehničko lice izađe na teren on isto ustanovi problem uglavnom oni to reše odmah jer im se ne isplati da fušare jer će opet biti u obavezi da izađu na teren ako se nešto ne reši i korisnik prijavi tehničku smetnju. Piši im mail i navedi koliko su puta izlazili i da nema nikakvog poboljšanja da ostane pisani trag u komunikaciji
 
Rade jer pre izlaska na teren urade merenje mreže i ne pojavljuju se nikakve smetnje niti loša očitavanja. A kada tehničko lice izađe na teren on isto ustanovi problem uglavnom oni to reše odmah jer im se ne isplati da fušare jer će opet biti u obavezi da izađu na teren ako se nešto ne reši i korisnik prijavi tehničku smetnju. Piši im mail i navedi koliko su puta izlazili i da nema nikakvog poboljšanja da ostane pisani trag u komunikaciji
Već sam im pisao nekoliko puta. Zadnji put pre nekoliko dana. Svaki put napišem prilično detaljan mejl i ponudim se da pomognem sa svoje strane koliko mogu, ali ništa.

Jednom (pre najmanje deset godina) kada sam imao smetnje došli su, popeli se na tavan i merili neke parametre signala koji dolazi do mene. Onda su išli redom od bandere do bandere i našli kvar negde na desetoj banderi od moje kuće na glavnom putu.

Valjda će proći i ta optika, pa da imamo koliko-toliko manje smetnji. Jel ono beše rok do kraja 2025?
 
Već sam im pisao nekoliko puta. Zadnji put pre nekoliko dana. Svaki put napišem prilično detaljan mejl i ponudim se da pomognem sa svoje strane koliko mogu, ali ništa.

Jednom (pre najmanje deset godina) kada sam imao smetnje došli su, popeli se na tavan i merili neke parametre signala koji dolazi do mene. Onda su išli redom od bandere do bandere i našli kvar negde na desetoj banderi od moje kuće na glavnom putu.

Valjda će proći i ta optika, pa da imamo koliko-toliko manje smetnji. Jel ono beše rok do kraja 2025?
Izvini možda ja nisam detaljno pročitao to. BEz brige u planu je da se pokriju sva naseljenia mesta optikom
 
Imam problema sa daljinskim upravljacem za iris tv,ne reaguje ni na jedno dugme koje pritisnem,da li da ga nosim na popravku ili moze negde novi da se kupi?
 
U najbližoj poslovnici MTS-a zameniće ti za novi…
Мени су дали полован али исправан. Нису ништа евидентирали, оставили ми и стари и рекли да ће ми дати нови кад добију.
 
Pa, da zavisi sta imaju na kageru… ni iz dzepa, ni u dzep… mada mislim da sad i nesto komplikovanije to zavedu, izdavanjem papira koji potpises i zaduze sledeci racun za 1 dinar… :)
 
Onaj zadnji update IRIS STB-a što je bio skoro.
Sredili su na Q11 da radi prebacivanje na prethodno gledani program. Bar mislim da to nije radilo koliko mogu da se setim, nisam neko vreme gledao taj TV. Isto se koristi bivše PiP dugme.
EDIT: Hteo da napišem u temi za IRIS stb. Izvinite.
 
Poslednja izmena:
Ističe mi za mesec dana ugovor za postpaid tarifu, plan je da sadašnji BOX 3 apgrejdujem na BOX 4, naravno, uz neki benefit. BOX 3 benefit mi je u medjuvremenu istekao, e, sad pitanje, da li je neko možda imao sličan scenario, i šta je uspeo da dobije? Alternativa je naravno, prebacivanje broja na yettel ili A1, ako izostane neki popust.
 
Benefit mozes dobiti ako prelazis na vecu tarifu a ako ces na manju,ne dobijas nista.
 
Svakako bih išao na BOX 4 beli, sa sadašnjeg max-a, i pošto sam na starom zmaju, onda upadam u tu kategoriju. Pitanje samo šta se može očekivati...
 
Nazad
Vrh Dno