Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Možeš da switchuješ kako god hočeš ali ne možeš na tom običnom switchu da mešaš net i iptv.
Mts i daje switch besplatno ako koristiš više od dva stb uređaja. Iz porta 2 ili 3 kabl ide u switch a odatle dva kabla u dva stb uređaja.
Ista priča može i ako se opredeliš za internet portove da deliš, ALI, switch koji oni daju je 100 Mbps switch. Ako si na optici, treba ti 1 Gbps switch za pun potencijal.
Ne koristim više fiksni odavno, ide iz modema. Razumeo sam da pitaš za optiku.
Pa ako svicujem iz njihovog modema porta 1 za net recimo u moj modem pa dalje hocu li imati 1 gbps ????
 
Hoćeš ako za to koristiš odgovarajući kabl i ako je taj "modem" gigabitni.
 
Pa sada na sbb mi gura 600 mb/s znaci trebalo bi.... Inace ovi sto su do 100 mb/s koliko je uopste njima upload pretpostavljam isto do 100 ?
 
Ne znam da li se spominjalo ovde, MTS je pomerio rok za plaćanje računa sa 20. u mesecu na 15.

Slučajno pročitah vest, pogledam poruku ono stvarno.
A gospoda mi još nisu ni poslali jedan račun... Bezobrazluk neviđeni.
 
mogu li nekako normalnim putem zameniti 3 stara (oni crni debeli, dobio ih kada sam prvi put uveo adsl, pre 10tak godina) iptv boxa, jer su prespori i baguju? pre produzenja aktuelnog ugovora nisu hteli da mi ih zamene jer "rade".. a mene je mrzelo da raskidam ugovor i da vracam opremu da bih pri potpisivanju novog ugovora dobio i nove iptv boxeve..? ili da ih sprzim nekako da crknu pa ce mi onda zameniti..?
 
Питао сам за ирис бокс уређаје, НР4024, иду на тв преко хдми кабла... не за ирис го апликацију.
Rekao je čovek da se promocija odnosi na box3 pakete. Znači standarno uz te pakete idu 2 boxa
 
У претходној итерацији 18х1 акције знам доста њих који добили по три бокса. Код тебе било другачије... да видимо како сада стоје ствари.
 
Ne znam da li se spominjalo ovde, MTS je pomerio rok za plaćanje računa sa 20. u mesecu na 15.

Slučajno pročitah vest, pogledam poruku ono stvarno.
A gospoda mi još nisu ni poslali jedan račun... Bezobrazluk neviđeni.

Je l ovo dovoljno da se raskine ugovor prevremeno, bez penala ? :devilish::geek:
 
Pozdrav ljudi,koji je bese broj za "pregovaranje" u vezi promocija za box?
064 733 ili 773,ne mogu da se setim
Hvala.
 
064733
 
Pozdrav,koristim 7-8 godina MTS Internet,ali tek od ove godine imam problem cim padne kisa gubi se internet na par min i tako 20 puta dnevno. Jel vredi zvati i zaliti se na to ili nema leka?
 
@trba To ti optika ili? Ako voda nekako uđe u razvodnu kutija i nakvasi konektore, hoće da prekida internet.
 
Ne znam da li se spominjalo ovde, MTS je pomerio rok za plaćanje računa sa 20. u mesecu na 15.

Slučajno pročitah vest, pogledam poruku ono stvarno.
A gospoda mi još nisu ni poslali jedan račun... Bezobrazluk neviđeni.
Nije samo to, sada su počeli da šalju kao poklon pripejd sim kartice. Ja dobih pre neki dan poštom a naravni nisam ni njihov korisnik. Odem do poslovnice da vratim jer meni to ne treba. Kada "umalo se ne šlogirah" kaže ne može. Kako ne može, ne može. Jedva se ubedih i natera me da pišem žalbu ne bi li me izbrisali kao vlasnika kartice. Sada čekam odgovor ničim izazvan. Da li to oni pokušavaju da veštački nabace korisnike ?, pitam se.
 
Nije samo to, sada su počeli da šalju kao poklon pripejd sim kartice. Ja dobih pre neki dan poštom a naravni nisam ni njihov korisnik. Odem do poslovnice da vratim jer meni to ne treba. Kada "umalo se ne šlogirah" kaže ne može. Kako ne može, ne može. Jedva se ubedih i natera me da pišem žalbu ne bi li me izbrisali kao vlasnika kartice. Sada čekam odgovor ničim izazvan. Da li to oni pokušavaju da veštački nabace korisnike ?, pitam se.
Klosarska posla... Kao i aktivacija dodataka u video klubu sa njihove strane, neke izmesljene dodatne usluge i sl..
 
Nije samo to, sada su počeli da šalju kao poklon pripejd sim kartice. Ja dobih pre neki dan poštom a naravni nisam ni njihov korisnik. Odem do poslovnice da vratim jer meni to ne treba. Kada "umalo se ne šlogirah" kaže ne može. Kako ne može, ne može. Jedva se ubedih i natera me da pišem žalbu ne bi li me izbrisali kao vlasnika kartice. Sada čekam odgovor ničim izazvan. Da li to oni pokušavaju da veštački nabace korisnike ?, pitam se.

Vidiš, to je interesantno.
Žena je dobila prepaid karticu uz obnovu ugovora za Box4, i kartica je registrovana na nju kad se uloguje na aplikaciju (incijalno sam pomislio da su nešto zeznuli sa povezivanjem njenog postpaid broja).
Meni su poslali prepaid karticu na osnovu bakarne linije koju plaćam, ali ovaj broj nije registrovan na mene (ili možda jeste ali ne na isti ID na kome je fiksni).

Super im je reklama, ali nisam baš siguran da bi smeli da registruju kartice koje niko nije tražio na podatke novih vlasnika koji se nisu saglasili sa time.
 
Kažem vam, toliko sam zapenio da je sve zvonilo a ona gospodja_ca ne može i kraj. I sudom sam zapretio, hoću da me izbrišete iz evidencije i tek se onda smilovala i dala mi obrazac žalbe da popunim. Čekajte odgovor. Čist bezobrazluk.
 
I moja žena dobila uz račun pripejd karticu još prošlog meseca. Ne znam zašto, nije ni obnovila ugovor ni ništa.
Nisam znao da je registrovana na nju, nismo je ni otvorili, eno je stoji
 
I moja žena dobila uz račun pripejd karticu još prošlog meseca. Ne znam zašto, nije ni obnovila ugovor ni ništa.
Nisam znao da je registrovana na nju, nismo je ni otvorili, eno je stoji

Ako je registrovana na nju pojaviće se kao zasebna stavka u moj.mts.rs.

Ako ti nije teško - proverite. Karticu ne morate da otvarate ni aktivirate.
 
Evo pokušavam da otvorim mojmts aplikaciju i izlogovan sam. Ista stvar i na mom i na ženinom telefonu. Kad ukucam opciju da pošalje kod na sms, ne šalje.
Izgleda da im je nešto puklo
 
Evo pokušavam da otvorim mojmts aplikaciju i izlogovan sam. Ista stvar i na mom i na ženinom telefonu. Kad ukucam opciju da pošalje kod na sms, ne šalje.
Izgleda da im je nešto puklo

Kod njih me ne bi iznenadilo da šalju sms na novi prepaid broj 😂

Probaj sutra, pa javi!
 
Evo sad proradilo.
Na aplikaciji mojmts samo postpaid broj, nema tog pripejd što je dobila
 
Ja sam još pre 4-5 godina dobio besplatni prepaid broj uz postpaid ugovor i taj broj je bio registrovan u MojMTS aplikaciji.

Nisam tome pridavao značaj... Broj ostavio po strani, nikad ga koristio, istekao mu rok za aktivaciju odavno.
 
Piše na sajtu iris go besplatan do 30. Juna za iris tv korisnike znači posle deaktivirati?
 
Vrh Dno