Box 4 beli, ponudili "samo za mene" 7m 50%, zahvalio se i odbio, najavio da cu preci na sbb.
Posle, kad je meni odgovaralo, odem do poslovnice i prijavim da u skladu sa emailom od tad i tad potvrdjujem da necu obnoviti uo i da cu rasturiti box paket, zadrzati mts broj ali na O3, a tv i net preneti u sbb. Receno mi da necu dobiti vise od 7-8 meseci 50% pretplate i da ce me neko zvati radi dogovora. Pozvali 2 dana kasnije sa 064733 dok sam razgovarao s nekim, ja im se javim posle razgovora, kazu zvace neko u najkracem roku... poziv usledi 2 dana kasnije dok sam bio u kupatilu, zazvonilo 4 ili mozda 5 puta (kratko vala) al stigoh do telefona i ne uspeh "pritisnuti dugme" da se javim pa i taj "pokusaj" dogovora propade. Nazvah i ja ponovo i rpijavih, upitak hoce li zvati i kad i rekose u najkracem roku, a na upit kad je to, dal ce dana, dobih potvrdan odgovor... Proslo "danas", prosao vikend, prolazi i ponedeljak niko ne zove izuzev sto je neko zvao na moj broj (ja placam racun i na mene se vodi) al ga mama moja koristi i ona im rece da me zovu na ovaj moj broj... Dal su bili sa 064733 il neko drugi ne znam.
Meni se cini da mi Univerzum nešto poručuje... (SBB evo me)
Mislim da njima nije uopste stalo do korisnika, pogotovo starih...
Zaposlene zabole briga, za platicu za koju rade i nirmu koju imaju, oni se vise ne vracaju da pokusaju ponovo dobiti korisnika.
Nakaradan i je sistem skroz.
Sve "mudri i pametni" menaĐeri, "ucili" u skoli(ci) koliko je skupo dovesti novog korisnika i samo za to "znaju" (ne znaju oni nista al se tako kaze), pojma nemaju koliko kompanije gubi odlaskom starog klijenta koga ce onda za 2 godine da love i skupo "placaju" da im se vrati.
Mada nemaju bonus za zadrzavanje klijenta a za dovodjenje novog imaju pa se i ne trude, skoro nimalo se ne trude da zadrze stare korisnike.
Pitanje:
Da li je posle raskidanje boxa sa optike, fiksni broj ostaje na optici? (mislim da ostaje al da pitam)
Da li je identifikacija broja koji me zove besplatna na optici (i nakon raskidanja boksa) ?