MSI Balkan - odgovor general managera
Postovani korisnici Benchmark foruma,
prosledjujem ovo saopstenje glavnom i odgovornom uredniku Benchmark sajta, gospodinu Petru Gredelju, u nadi da ce ga postaviti u ovoj, za nas vrlo neprijatnoj temi. Mozda je prava rec, neukusnoj temi - jer sa svakim probelemom zelimo da se suocimo uvek, ali ne znamo kako da odgovorimo na neke neistine koje
pojedinci neosnovano plasiraju
Zelim da se predstavim nekima od vas koji me ne poznaju: moje ime je Dragan Milanovic i vec 11 godina radim u Microstar International kompaniji, na mestu General managera MSI Balkan. Neki od starijih korisnika Benchmark foruma me licno poznaju i ukazali su mi na ovaj thread na Benchmark forumu sa pitanjem – zasto ne reagujemo na neka od pitanja vezanih za MSI servis, odnosno zasto neki od korisnika namerno omalovazavaju MSI brend
Oni koji me malo bolje poznaju ili su imali iskustva u poslovanju sa mnom i kompanijom koju zastupam na ovim trzistima (ne samo Srbije, vec i ostalih zemalja u okruzenju) i koji poznaju moju poslovnu filozofiju, znaju da se godinama trudim da MSI izadje iz tradicionalnih okvira poslovanja. MSI uvek zeli da napravi nesto vise od ostalih konkurenata na trzistu uz svo njihovo uvazavanje, kao i da po tome bude prepoznatljiv: takodje, stojim iza kvaliteta proizvoda koje MSI prodaje i verujem da imamo veoma dobre proizvode u ponudi. Mislim da je u poslednjih 6 godina koliko na ovom trzistu nastupamo sa prodajeom notebook racunara, MSI po pitanju servisa ucinio mozda i vise od svih drugih brendova, jer je nasa poslovna filozofija takva da zelimo da kupci budu zadovoljni nasim brendom i nasim proizvodima. Medjutim, takodje sam uveren da niti jedan drugi proizvodjac, to jest njegova servisna politika ovde nije bila na tolikom udaru kao sto je to slucaj sa MSI-jem, mada pouzdano znam da neki od njih imaju daleko, daleko vecih problema po ovom pitanju
Svi koji misle da imaju bilo kakav problem sa servisnim centrom koji MSI angazuje, mogu slobodno da se sa opisom svojih problema licno nama obrate na email adressu
[email protected] – nagalsavam da je taj mail citan sa nase strane svakodnevno. Ukoliko imate problem koji ne mozete da resite “normalnim putem” zelimo da vidimo OPIS citavog vaseg problema, uz naravno serijski i servisni broj, vase ime i prezime. I sto je mozda najvaznije,
dokaz kupovine na teritoriji srbije ili lokalni garantni list, - ostavite nam vas kontakt telefon i mi cemo se ispred MSI-ja UVEK potruditi da u najkracem mogucem roku zajednicki sa vama resimo problem. Ljudi koje se nasilnicki ponasaju prema nama i koriste vulgarnosti iz bilo kog razloga, nece imati razumevanje sa nase strane.
Sto se komentara na cenjenom Benchmark forumu tice:
Licno sam procitao sve do jednog posta u ovoj temi i smatram da sam video pojedine korisnike koji komentarisu apsolutno besmisleno, kao i da sire lazne price o MSI proizvodima i servisnim uslugama koje pruzamo. Moram priznati, nije mi bas najjasnije sa kakvim ciljem. Ukoliko problem postoji, prvo MSI office zeli da bude upoznat sa time i resi svaku eventualnu neprijatnost. Takodje, voleo bih da se ovde jave i oni koji su licno kontaktirani od strane nase kancelarije, kojima su problemi reseni, a narocito oni kojima su u zamenu dati potpuno novi proizvodi. To cinimo kada smatramo da servisnom uslugom ne mozemo vratiti racunar u zadovoljavajuce stanje i takvih slucajeva ima: medjutim, ne mozemo zameniti svaki racunar zbog bezazlenih problema, ili problema koje pre toga uspesno resimo.
Telefon nase kancelarije na zalost ne mogu ostaviti ovde, iz prostog razloga da “rekla kazala” ne bi nadjacala cinjenicno stanje stvari – da se ponovo ne bi iznosile neistine kako su “oni nama preko telefona rekli ovo ili ono”. Mail je legalno i legitimno sredstvo komunikacije koje iza sebe ostavlja istinit trag, i MSI nece imati nikakav problem da na istom ovom forumu postavi prepisku komunikacije sa onima koji vas ovde gromoglasno uveravaju u suprotno.
Takodje, za sve one koji neosnovano tvrde da su imali problem sa “stotinama” spornih racunara (a da pri tome ne ostave niti jedan objaktivan podatak o verodostojnosti svog iskaza) i kriju se iza nicka na ovom uglednom forumu, potrudicemo se da uz pomoc nadleznih organa zemlje u kojoj poslujemo pronadjemo odgovarajuci pravni lek. MSI je ozbiljna kompanija kojoj su potrosaci na prvom mestu i ne zelimo da dozvolimo da nas neosnovano blate i vredjaju: zelimo da sa nasim potrosacima budemo u kontaktu kako bi nasa ponuda i servisna usluga usmerena ka njima bila uvek jos bolja.
Mi se ne krijemo od bilo kakvih obaveza ili odgovornosti. MSI zeli da svim nasim korisnicima pomogne u najkracem mogucem roku. U ovoj drzavi je to ponekad “mission impossible” zbog brojnih ogranicavajucih zakona i procedura - odrastao sam i dugo ziveo u Holandiji i bicu iskren, nisam verovao pre dolaska u Srbiju nekoliko godina unazad, da ce mi “sitnice” sa kojima nikada nisam imao bilo kakvo iskustvo, umeti da naprave toliko problema. Sve i da u slucaju da sporni deo bude poslat DHL-om u roku od 24 sata, zbog administrativnih prepreka mi nismo u stanju da ga isporucimo kupcu, ponekad i danima. Ovo su faktori na koje MSI nema nikakvog uticaja!
MI smo kao firma pred sebe postavili velike i veoma ambiciozne ciljeve kao sto je “servis u roku od 72 radna sata” koji ponovo pominjem jer je sve veoma detaljno objasnjeno u garantnom listu – i OPET vise nudi nego sto bilo koji zakon u ovoj drzavi to propisuje. Time smo sami postavili jasna pravila sa kojima vi kao kupac MSI proizvoda imate apsolutna prava. Takodje, mi i dalje nudimo pick up & return service kroz citavu Srbiju.
Sa postovanjem,
Dragan Milanovic
General Manager
MSI Balkan doo