Šta je novo?

MSI servis 72h 'Pick-up and Return' - Katastrofa!

Uh bas bzvz sto imate takva iskustva :).

ja sam imao HP,DELL,Acer, i sad MSI gx660. Evo vec 6 meseci svaki dan igram na njemu bas zahtevne igre i nisam imao niti problem sa pregrevanjem niti sa sarkama niti sa bucnim coolerom niti ista. Ali kontam da je to zbog toga to je ovo "high-end" model pa se mozda i ocekuje da bude boljeg kvaliteta (niti sam imao potrebu da koristim neko postolje sa dodatnim coolerom.

Dok na primer Dell koji sam imao je bio uzasan, otkazivao mu touch pad, usb portovi su malo radili malo ne, poceo da brlja sa grafikom posle par meseci. Ma uzas zivi. A bio je papreno skup.
Sto znaci da izgleda sve je do primerka koji ubodete.
Vas je ovde par (ajde kazemo 20) koji se zale, a ko zna koliko je ljudi kupilo MSI laptop. I ne moze odmah da se generalizuje da je los. Kao sto ni ja ne mogu kazem da Dell i HP prave krsh laptopove samo zato sto sam ja imao problema sa njima :).
:wave:
 
Uh bas bzvz sto imate takva iskustva :).

ja sam imao HP,DELL,Acer, i sad MSI gx660. Evo vec 6 meseci svaki dan igram na njemu bas zahtevne igre i nisam imao niti problem sa pregrevanjem niti sa sarkama niti sa bucnim coolerom niti ista. Ali kontam da je to zbog toga to je ovo "high-end" model pa se mozda i ocekuje da bude boljeg kvaliteta (niti sam imao potrebu da koristim neko postolje sa dodatnim coolerom.

Dok na primer Dell koji sam imao je bio uzasan, otkazivao mu touch pad, usb portovi su malo radili malo ne, poceo da brlja sa grafikom posle par meseci. Ma uzas zivi. A bio je papreno skup.
Sto znaci da izgleda sve je do primerka koji ubodete.
Vas je ovde par (ajde kazemo 20) koji se zale, a ko zna koliko je ljudi kupilo MSI laptop. I ne moze odmah da se generalizuje da je los. Kao sto ni ja ne mogu kazem da Dell i HP prave krsh laptopove samo zato sto sam ja imao problema sa njima :).
:wave:

Pa bas da se svi zale a niko ne stane u odbranu servisa ili se barem javi neko nadlezan i obrazlozi nesto, to ti nesto govori...
 
Pa ja sam jednom stao u odbranu istog jer sam imao dobro iskustvo sa servisiranjem prozujalog ventilatora. Imam 3 MSI laptopa i jos mnogim drugim sam preporucio iste i niko nikakvih problema nema.
 
Ne mogu da se slozim u jednoj stvari.A to je da neko rece "Jedna lasta ne cini prolece tj ako nas 20 ovde kaze da je lose onda to ne mora da znaci".E pa nije tako.Nisam se samo ja zalio i nisam drzao samo moj MSI u rukama.Na poslu sam naleteo na dosta sr... MSI lapova a privatno su mi dosta drugara nosili MSI na servis.

Pricao sam vec ovde o jednom megabook MSI koji je imao OK hardver a 7-ca radi uzas.Evo juce sam dizao na jednom toshiba A200 7-cu a pre 2 dana na dell inspirion 1525 i ima slican hardver kao taj MSI ali na toshiba i dell radi normalno dok na MSI uzas.Mislim ljudi ja sam stavljao 7-cu na single core sempron od 2.2 ghz i 1 gb ram-a i sljaka sve OK.A na dual core CPU i 3 gb ram-a 7-ca radi katastrofa.Sve nesto zakucava , brljavi i ne radi lepo

Evo i moj dell koji nema nesto specijalno bolji hardver od tog MSI koristim preko 6 meseci i laptop ne pamtim da sam jednom ga gasio iz struje jer ne ne mogu da idem normalno na restart.Kad sam imao MSI CR700 to mi se desavalo redovno.Jednostavno sistem radi lose.I da ne pomislite da sam neki papak , nisam imao ni virusa ni spywere a sistem je bio svez.To mi se desilo isto bar jos par puta na razlicitim modelima MSI.I neka mi neko objasni kako je moguce da 3 razlicita modela ne mozes da pustis na max muziku da ti ne zakuca sistem i ne prekida zvucnik.


Aj kontam moj model je lomina i OK.Ali brate 3 razlicita modela sa istim kvarom je malo previse zar ne?Sto se tice dell-a ja ne mislim da je idealan.Imao sam ja slucaja dell lapova koji crkavaju ko od sale.A o HP-u da ne pricam.I najvise mi smeta sto je moj CR700 brljavio u prvih 7 dana.Mislim *** kako da laptop koristim 2,3 godine kad on posle 7 dana vec ima bugove.Aj kontam da crkava posle 2 godine pa boze pomozi.Ali posle 7 dana je ...........

I slazem se da jedan primerak mozes dobiti los.I ok da ti ga zamene.Ali tebra da ti meni menjas plocu posle 3 dana koriscenja laptopa....Pa to je dno dna.Mislim kao da novim kolima vadis motor.Pa to nisu vise nova kola nego lomina neka.Mislim dell ima odlican servis,toshiba ima onu garanciju bez obzira na sve, HP kako ko se zali a MSI i los kvalitet i los servis.
 
evo konacno dobih laptop juce. radi normalno:cigar:bar za sada. mislim da su ga sad stvarno popravljali a ova prethodna dva puta da ih boleo djoka. mogu da kazem samo i ovo da je drugar posle mene kupio dell i da mu je crkao flet pa posle nepunih godinu dana. a ja se stvarno nisam toliko razumeo u laptopove(mada i sad blage veze nemam) i gledao sam da mi garancija traje bar 2 godine. to je davala jos toshiba ali je bio skuplji sigurno 200e iskreno nisu mi se davale tolike pare ali isao sam nekom logikom kao i vecina da ako daju 2 god garancije ne bi trebao da bude toliko los. ali servis im je odvratan i zbog toga vise ga u zivotu necu kupiti. lepo sam rekao prodavcima da se manu MSI ili da skrenu paznju kupcima ako su pametni bar malo. tada bi verovatno i servis obratio paznju na ponasanje kao i uvoznik. ali sta koga briga,promenice naziv firme i nastavice opet da nas cepaju.
 
Epilog

Svako ko je servisirao MSI notebookove, a razume se u hardver zna da je to krsh i fush neopevani, ovi tipicni benchmarkovci, sa izjavama "moj kum ima ovo, ja imam ono i to je najbolje", i sta ti ja znam, citaju testove pa misle da znaju nesto, i takvi ljudi samo prave stetu ostalima, jer neko ko se uopste ne razume ili nema prave informacije, taj da ozbiljne pare za nesto sto ne valja.

Ti sto se zalis na Dell-a, imas pravo do pre 2-3 godine oni Dell studio su bili djubre zivo, cak i oni XPS su imali greske, pa su se zato pojavila preradjena njihova izdanja prosle godine po apsurdno niskim cenama za takav model Ono sto je bitno jeste da Dell sada pravi odlicne notebookove poslednjih 1,5 godinu do 2, znaci posle tog njihovog krsh perioda, Toshiba je uvek standardno bila dobra, i prakticno najbolji izbor, cak i sada kad ima ovih jeftinih modela sa onom uzas plastikom, gde je Toshiba po prvi put u istoriji sisla u taj jeftin segment, morala da ustedi na kucistu, ali na masini nije sto je bitno, bar jos uvek nije.

Ja kada sam video koja firma radi ventilatore za MSI sve mi je bilo jasno, kome to radi kako treba je bas imao veliku srecu, ili kome ne zuji, a takvih je garantovano, a znam i iz iskustva u manjini.

Rekoh necu da edukujem ove nedokazane ljude, ali 'ajde mozda ima neko kolko tolko pametan, pa bar da se ne zezne kada kupuje sledeci ili svoj prvi notebook.

A, opet kupovati high end MSI notebook, pa to stvarno ne zelim da komentarisem, servisiranje je pa tek van svakog komentara, ako jos uvek to radi Pakom za njih koji je apsolutno propala firma, a i dok nije propala bila je uzasna firma, onda tu takodje svaki komentar je suvisan...
 
@Prostreet, kakvi su novi DELL XPS ? Zainteresovan sam za DELL XPS L502x za oko 70 000din.
 
Nisam imao prilike da pogledam taj, ali drugar mi rece da su ok, ako te bas zanima i ako ne zuris mogu da se raspitam pa da ti javim? Ba mi je rekao da ima sada dobrih Dell sa Alu kucistem za oko 70K, ali mi nije rekao oznaku pretpostavljam da je mislio na na neki XPS cim je sa alu kucistem.
 
Svako ko je servisirao MSI notebookove, a razume se u hardver zna da je to krsh i fush neopevani, ovi tipicni benchmarkovci, sa izjavama "moj kum ima ovo, ja imam ono i to je najbolje", i sta ti ja znam, citaju testove pa misle da znaju nesto, i takvi ljudi samo prave stetu ostalima, jer neko ko se uopste ne razume ili nema prave informacije, taj da ozbiljne pare za nesto sto ne valja.

Ti sto se zalis na Dell-a, imas pravo do pre 2-3 godine oni Dell studio su bili djubre zivo, cak i oni XPS su imali greske, pa su se zato pojavila preradjena njihova izdanja prosle godine po apsurdno niskim cenama za takav model Ono sto je bitno jeste da Dell sada pravi odlicne notebookove poslednjih 1,5 godinu do 2, znaci posle tog njihovog krsh perioda, Toshiba je uvek standardno bila dobra, i prakticno najbolji izbor, cak i sada kad ima ovih jeftinih modela sa onom uzas plastikom, gde je Toshiba po prvi put u istoriji sisla u taj jeftin segment, morala da ustedi na kucistu, ali na masini nije sto je bitno, bar jos uvek nije.

Ja kada sam video koja firma radi ventilatore za MSI sve mi je bilo jasno, kome to radi kako treba je bas imao veliku srecu, ili kome ne zuji, a takvih je garantovano, a znam i iz iskustva u manjini.

Rekoh necu da edukujem ove nedokazane ljude, ali 'ajde mozda ima neko kolko tolko pametan, pa bar da se ne zezne kada kupuje sledeci ili svoj prvi notebook.

A, opet kupovati high end MSI notebook, pa to stvarno ne zelim da komentarisem, servisiranje je pa tek van svakog komentara, ako jos uvek to radi Pakom za njih koji je apsolutno propala firma, a i dok nije propala bila je uzasna firma, onda tu takodje svaki komentar je suvisan...
Izvini ali stvarno lupas, imas li high end MSI lap? Nemas(tako da nemas pravo da komentarises njihov kvalitet, a i srecom ni servis mu ne treba i nadam se da mu nece trebati).
Mozes kad god zelis da dodjes da proveris kvalitet. (isto moze za tebe da se kaze da si cuo od komsije da je DELL dobar pa sad prosipas pamet, ili da radis za njih ili sta ti ja znam vec. "Tipicni benchamrkovci", lol za izjavu, ne znam ni sto pises onda, ako su takvi "tipicni benchamrkovci" a i super ti je potpis za forumase).

Kao sto sam rekao do primerka je sta ce kome da zapadne. Da neces mozda da kazes da je svaki DELL sad perfektan? Drugarici posle 2 meseca ispala 3 dugmeta, lol. No comment za to.
 
Podrska mikiju oko high klase MSI laptopova.Ja kad sam uzimao MSI sam imao preporuke od mnogih drugara koji imaju G klasu i njima radi savrseno.Sta vise u stare G klase MSI ide zaista dobar core 2 duo CPU i jake graficke.Takodje izrada G klase ne mozes da se poredi sa C klasom.Znaci istina je 100% da G klasa MSI nije nikako djubre i vecina ljudi nema problema sa njima.Vecina problema dolazi u 90% slucaja od C klase koju Ameri zovu cheap(jeftina) klasa.

To je laptop za narodne mase najgoreg kvaliteta.U principu svaki laptop najgora klasa je zesca lomina.Ni HP nece niko dobiti nista specijalno ako uzme najgoru klasu.Isto vazi i za acer.Jedino moje misljenje je da je bolje uzeti dell najgoru klasu nego C klasu MSI laptopa.Normalno ni dell nije idealan.Ni XPS serija dell-a ima falinke.Pa dell xps m1330 je crkavao kao dobar dan zbog lose resenog hladjenja.Rec je o laptopu od preko 1000 evra.Medjutim ono sto se meni ne svidja kod MSI je sto nudi za premalo para nesto sto ne moze da se napravi.Ne znam dal ste upoznati ali upravo je MSI u laptop centru spusten na 25 000 din sto stavlja u trenutno najeftiniji laptop od 15 inca u Srbiji.Za 25 000 din MSI nudi dual core CPU , 2 gb ram-a i 320 gb hard...Mislim takav hardver je do pre mesec dana kostao kod toshibe , lenova i dell-a nekih 35-38 soma.

Ocu da kazem da poenta je da MSI pravi teske lomine C klase koja na oko nudi dobar hardver medjutim kvalitet 0.Uostalom ovde bi trebalo svu energiju usmeriti na los servis MSI.Jer malo je bzvz pljuvati bilo koji brend jer je poenta da ako laptop ne radi da se da novi a ako i novi ne radi vraca se novac nazad.Mislim ovde u Srbiji je problem sto ako ti crkne laptop treba da sedis i da places.Dao si velike pare i laptop ne radi i to znaci da treba da prolazis pakao.MSI je debelo pogresio jer je ovlastio servis koji nije sposoban da iznese svoje obaveze.

Laptop nije igracka nego poslovna masina.Sta da neko kupi laptop za posao i treba da ceka par meseci da se gospoda iz pakom grupe smiluju da poprave laptop.To je strasno.Laptop po meni ne bi smeo da stoji u servisu vise od par dana.Sto se tice delova nek smisle nesto da delovi budu vec u servisu a ne da za svaku sitnicu cekaju Holandiju.Za detekciju kvara dovoljno je 1-2 dana.Neka cekaju deo 3-4 dana i neka sve traje 7 dana od prijema.

To je vecini prihvatljivo.Kao sto sam rekao vec u mojim postovima ovde - ko oce kvalitet neka kupuje g klasu od MSI ili xps od dell-a i studio ili envy i elitebook i probook od HP-a.Ko nema para uzima najgore od MSI i ne moze ocekivati da kvalitet bude vrhunski.Ljudi nekad je laptop kostao 1000 evra i ti lapovi rade po 10 godina.Danas prosecan laptop kosta 300 evra.Kvalitet mora da padne.
 
Poslednja izmena:
Sticajem okolnosti, vlasnik sam modela GX701-092eu.... notebook losijeg kvaliteta nisam imao :(
od prvog dana, sve je nesto krckalo, skripalo, ugibalo se i nije bilo to to... drugar je kupio dell-a skoro, nznm tacan model, ali ga je platio 35000 i dell ima 10 puta kvalitetniju izradu nego MSI koji je kostao 2-3 puta skuplje.... poenta je da kada sam ja kupio notebook, MSI je sto se tice kvaliteta izrade bio los... nebitno da li ste uzeli C klasu, G klasu, bio je los... sada su mozda nesto promenili sa ovim novijim modelima ;)
 
Sticajem okolnosti, vlasnik sam modela GX701-092eu.... notebook losijeg kvaliteta nisam imao
od prvog dana, sve je nesto krckalo, skripalo, ugibalo se i nije bilo to to... drugar je kupio dell-a skoro, nznm tacan model, ali ga je platio 35000 i dell ima 10 puta kvalitetniju izradu nego MSI koji je kostao 2-3 puta skuplje.... poenta je da kada sam ja kupio notebook, MSI je sto se tice kvaliteta izrade bio los... nebitno da li ste uzeli C klasu, G klasu, bio je los... sada su mozda nesto promenili sa ovim novijim modelima


Vidim pisao si na nekim forumima o tome....Pa *** znas kako.Moguce da si naleteo na losu G seriju ili los primerak.Mislim nije MSI vrhunski brend.U svakom slucaju je u dnu lestvice po nekom mom vidjenju.Medjutim opet znam mnoge ljude koji su prezadovoljni G serijom.I bogami mogu ti reci jako su lepo odradjeni.Nisu ubacivali krs ploce i hladjenje im je dobro , procesori su dosta jaki i za danasnje portebe a grafike sasvim OK.Sta vise ja kad sam uzeo MSI sam uzeo bas zbog saveta drugara o G seriji.

E sad normalno kad naletis na los laptop koji kosta dosta onda svako ce da pljuje doticni brend.Ali bez obzira na svo moje negativno misljenje koje gajim prema MSI brendu ipak ne mogu da kazem da je G serija generalno sr....Imao sam prilike da cackam dosta modela i iskreno dobri su skroz.Ne bi mogao da ih poredim sa budjavom C i megabook serijom koja je realno dno dna.

Mislim pazi ja kad sam isao na sajt dell-a citao sam dosta o mom modelu.Jako puno ljudi su imali jako puno zalbi.Neki su se zalili na los hard , neki na losu grafiku , neki na losu plocu pa los dvd rezac i....E sad ti vidi da u proseku u USA dell xps kosta 1000 evra pa zamisli da das nekih 70 000 din za laptop i da ti rikne ploca ili grafika.Znaci nema idealnog.Medjutim ono sto je vazno u celoj prici kod dell xps-a da laptop sljaka.Ono sto kod MSI mi smeta sto on ima neke probleme koje su tipicne samo za njega.Moj problem sa MSI mislim da nije postojao nikad ni na jednom modelu.

Vidim i komentari o tvom G MSI laptopu nisu bas sjajni.Znaci ispada da je laptop corak.Ali opet to je veruj mi druze mnogo redje da naletis nego kod megabook ili c serije.Mada razumem da kad platis papreno laptop i on se sav raspada normalno da budes ljut.Ali ovo sto sam ja imao prilike da cackam daleko od toga da ista skripi i raspada se.Mada ima i kod dell-a mana takvih.Evo na primer moj xps na jednom delu plastika mu ne leze bas najlepse.Doduse to se jako tesko moze primetiti ali lepo se vidi da na 1 strani plastika naleze 100% a na drugoj ipak nije tako.
 
Izvini ali stvarno lupas, imas li high end MSI lap? Nemas(tako da nemas pravo da komentarises njihov kvalitet, a i srecom ni servis mu ne treba i nadam se da mu nece trebati).
Mozes kad god zelis da dodjes da proveris kvalitet. (isto moze za tebe da se kaze da si cuo od komsije da je DELL dobar pa sad prosipas pamet, ili da radis za njih ili sta ti ja znam vec. "Tipicni benchamrkovci", lol za izjavu, ne znam ni sto pises onda, ako su takvi "tipicni benchamrkovci" a i super ti je potpis za forumase).

Kao sto sam rekao do primerka je sta ce kome da zapadne. Da neces mozda da kazes da je svaki DELL sad perfektan? Drugarici posle 2 meseca ispala 3 dugmeta, lol. No comment za to.

Daj budi realan, pa ko u Srbiji kupuje highend laptop? Ti i jos tri coveka. Mi ovde govorimo o mainstrem i lowend laptopovima a tu MSI nema sta da trazi.
I to sto kazes, zavisi od primerka do primerka, jedini je problem sto kod MSI 90% primeraka imaju neki problem. Tacno je da i dell nije savrsen brend, zapravo nema savrsenog brenda, ali kad ga uporedim sa MSI (cenovni segment 30-50k din) razlika je ko yugo i space shatle, ovo ti govorim na uzorku od bar 200 kom u poslednje dve godine. Licno najmanje problema imam sa Asusom, ne volim ga ali je surova realnost.
PS. Dugmici su joj ispali zato sto je pokusala da tastaturu brise krpom za sudove koja se vrlo lako zavuce ispod tastera i povlacenjem cupa tastere. Ovo moze i ProStreet da ti potvrdi :p.
 
Poslednja izmena:
Mozda nema veze sa temom,ali evo na osnovu licnog iskustva crknuti ram u lap topu zamenjen za tri dana.Prva dva dana stoji na polici navodno ceka da stigne na red.U servis sam otisao sa 2L koka kole i milkom i za pola sata sam imao ispravnu masinu u rukama.
Mozda nece svuda da prodje,naravno da nije poenta u tome,ali mene to manje kosta nego 10tak dana da mi masina stoji u servisu.
 
Samo napred. Ne znam šta ti je zabavno tu sa ovakvim servisom katastrofalnim...

@igvan, po novom zakonu mogu da ti zadrže laptop 30 dana, ali svejedno, idi u inspekciju i prijavi ih, reci šta se sve desilo i ponudi da pozoveš servis pred njima da čuju kako ti se obraćaju...

Kad je proslo tih 9 dana, trebao je da ih nazove i lepo im objasni da su prekrsili ugovor o garanciji koji su mu dali. A ako je prosao rok od 30 zakonom datih dana, a cini mi se da jos nije, ali ako prodje, onda obavezno da ih prijavi, da se to drugima ne bi desavalo.

Otkad je taj zakon od 30 dana, zakon koji je zadnji bio u opticaju je glasio 8+15 dana, naravno mislilo se na radne dane, ako je promenjeno na 30 dana opet se SIGURNO misli na radne dane i to opet izadje skoro na onih klasicnih i po zlu cuvenih 45 dana, koje sebi daju u kojekakvim garancijicama na salvetama koje dobijete uz robu...
 
MSI Balkan - odgovor general managera

Postovani korisnici Benchmark foruma,

prosledjujem ovo saopstenje glavnom i odgovornom uredniku Benchmark sajta, gospodinu Petru Gredelju, u nadi da ce ga postaviti u ovoj, za nas vrlo neprijatnoj temi. Mozda je prava rec, neukusnoj temi - jer sa svakim probelemom zelimo da se suocimo uvek, ali ne znamo kako da odgovorimo na neke neistine koje pojedinci neosnovano plasiraju

Zelim da se predstavim nekima od vas koji me ne poznaju: moje ime je Dragan Milanovic i vec 11 godina radim u Microstar International kompaniji, na mestu General managera MSI Balkan. Neki od starijih korisnika Benchmark foruma me licno poznaju i ukazali su mi na ovaj thread na Benchmark forumu sa pitanjem – zasto ne reagujemo na neka od pitanja vezanih za MSI servis, odnosno zasto neki od korisnika namerno omalovazavaju MSI brend

Oni koji me malo bolje poznaju ili su imali iskustva u poslovanju sa mnom i kompanijom koju zastupam na ovim trzistima (ne samo Srbije, vec i ostalih zemalja u okruzenju) i koji poznaju moju poslovnu filozofiju, znaju da se godinama trudim da MSI izadje iz tradicionalnih okvira poslovanja. MSI uvek zeli da napravi nesto vise od ostalih konkurenata na trzistu uz svo njihovo uvazavanje, kao i da po tome bude prepoznatljiv: takodje, stojim iza kvaliteta proizvoda koje MSI prodaje i verujem da imamo veoma dobre proizvode u ponudi. Mislim da je u poslednjih 6 godina koliko na ovom trzistu nastupamo sa prodajeom notebook racunara, MSI po pitanju servisa ucinio mozda i vise od svih drugih brendova, jer je nasa poslovna filozofija takva da zelimo da kupci budu zadovoljni nasim brendom i nasim proizvodima. Medjutim, takodje sam uveren da niti jedan drugi proizvodjac, to jest njegova servisna politika ovde nije bila na tolikom udaru kao sto je to slucaj sa MSI-jem, mada pouzdano znam da neki od njih imaju daleko, daleko vecih problema po ovom pitanju

Svi koji misle da imaju bilo kakav problem sa servisnim centrom koji MSI angazuje, mogu slobodno da se sa opisom svojih problema licno nama obrate na email adressu [email protected] – nagalsavam da je taj mail citan sa nase strane svakodnevno. Ukoliko imate problem koji ne mozete da resite “normalnim putem” zelimo da vidimo OPIS citavog vaseg problema, uz naravno serijski i servisni broj, vase ime i prezime. I sto je mozda najvaznije, dokaz kupovine na teritoriji srbije ili lokalni garantni list, - ostavite nam vas kontakt telefon i mi cemo se ispred MSI-ja UVEK potruditi da u najkracem mogucem roku zajednicki sa vama resimo problem. Ljudi koje se nasilnicki ponasaju prema nama i koriste vulgarnosti iz bilo kog razloga, nece imati razumevanje sa nase strane.

Sto se komentara na cenjenom Benchmark forumu tice:

Licno sam procitao sve do jednog posta u ovoj temi i smatram da sam video pojedine korisnike koji komentarisu apsolutno besmisleno, kao i da sire lazne price o MSI proizvodima i servisnim uslugama koje pruzamo. Moram priznati, nije mi bas najjasnije sa kakvim ciljem. Ukoliko problem postoji, prvo MSI office zeli da bude upoznat sa time i resi svaku eventualnu neprijatnost. Takodje, voleo bih da se ovde jave i oni koji su licno kontaktirani od strane nase kancelarije, kojima su problemi reseni, a narocito oni kojima su u zamenu dati potpuno novi proizvodi. To cinimo kada smatramo da servisnom uslugom ne mozemo vratiti racunar u zadovoljavajuce stanje i takvih slucajeva ima: medjutim, ne mozemo zameniti svaki racunar zbog bezazlenih problema, ili problema koje pre toga uspesno resimo.

Telefon nase kancelarije na zalost ne mogu ostaviti ovde, iz prostog razloga da “rekla kazala” ne bi nadjacala cinjenicno stanje stvari – da se ponovo ne bi iznosile neistine kako su “oni nama preko telefona rekli ovo ili ono”. Mail je legalno i legitimno sredstvo komunikacije koje iza sebe ostavlja istinit trag, i MSI nece imati nikakav problem da na istom ovom forumu postavi prepisku komunikacije sa onima koji vas ovde gromoglasno uveravaju u suprotno. Takodje, za sve one koji neosnovano tvrde da su imali problem sa “stotinama” spornih racunara (a da pri tome ne ostave niti jedan objaktivan podatak o verodostojnosti svog iskaza) i kriju se iza nicka na ovom uglednom forumu, potrudicemo se da uz pomoc nadleznih organa zemlje u kojoj poslujemo pronadjemo odgovarajuci pravni lek. MSI je ozbiljna kompanija kojoj su potrosaci na prvom mestu i ne zelimo da dozvolimo da nas neosnovano blate i vredjaju: zelimo da sa nasim potrosacima budemo u kontaktu kako bi nasa ponuda i servisna usluga usmerena ka njima bila uvek jos bolja.

Mi se ne krijemo od bilo kakvih obaveza ili odgovornosti. MSI zeli da svim nasim korisnicima pomogne u najkracem mogucem roku. U ovoj drzavi je to ponekad “mission impossible” zbog brojnih ogranicavajucih zakona i procedura - odrastao sam i dugo ziveo u Holandiji i bicu iskren, nisam verovao pre dolaska u Srbiju nekoliko godina unazad, da ce mi “sitnice” sa kojima nikada nisam imao bilo kakvo iskustvo, umeti da naprave toliko problema. Sve i da u slucaju da sporni deo bude poslat DHL-om u roku od 24 sata, zbog administrativnih prepreka mi nismo u stanju da ga isporucimo kupcu, ponekad i danima. Ovo su faktori na koje MSI nema nikakvog uticaja!

MI smo kao firma pred sebe postavili velike i veoma ambiciozne ciljeve kao sto je “servis u roku od 72 radna sata” koji ponovo pominjem jer je sve veoma detaljno objasnjeno u garantnom listu – i OPET vise nudi nego sto bilo koji zakon u ovoj drzavi to propisuje. Time smo sami postavili jasna pravila sa kojima vi kao kupac MSI proizvoda imate apsolutna prava. Takodje, mi i dalje nudimo pick up & return service kroz citavu Srbiju.

Sa postovanjem,

Dragan Milanovic
General Manager
MSI Balkan doo
 
Moracu da odgovorim na ovo blago receno sramno saopstenje gospode iz MSI.Ja se ne krijem iza nikakvim nickova niti sam se ikada krio.Sve sto sam napisao na ovom forumu je 100% istina od reci do reci.Zaista sam krajnje zaprepasten ovakvim saopstenjem koje je gomila lazi i neistina.Umesto sa suocite sa problemima koje imate vi ste na najgnusniji i najsramniji nacin izneli gomile lazi kako smo mi gomila prevanata a vi mece dobrici.

Gospodine iz MSI sto se mog imena i prezimena tice mogu licno da vam ponovim svaku rec koju sam ovde izneo.Pocevsi od dana kupovine preko reklamacije prve pa do vracanja novca.Cenjeni gospodine iz MSI sa vasim servisom sam doziveo najgori pakao i stres koji nikad nisam imao ni sa jednom firmom.Nazvati mene lazovom i prevarantom je krajnje uzasno od vas.Ne znam na koji nacin trazite da vam dokazem ono sto tvrdim.Jedino da sam snimao svaki PM koji sam slao vasem direktoru servisa i da sam snimao sve razgovore.Ne mogu da verujem da postoje ovakvi ljudi koji se ovako ponasaju.

Za ostale koji su pisali ovde o MSI servisu iskreno ne znam ko su i dal su pricali istinu.Ali iza mojih postova i komentara stojim 100% i tvrdim da je svaki post bio istina.Ne zelim da vam pisem na mail jer sam problem resio i nema smisla.A ako ste toliko sigurni u istinu posaljite ovde nekog vaseg sluzbenika neka se rega pa da mu ponovim sve od A do S ono sto sam pisao pa da vidimo gospodine ko je lazov i prevarant.
 
@bora81

Ja ne vidim da je iko tebe nazvao lazovom i prevarantom. Covek je rekao pojedinci i ne vidim da je ista tebi upuceno da bi se ti toliko "stresirao" u ovom momentu, sto si se ti prepoznao?

Da li sam ja trebao da lajem i isterujem pravdu ovde pre par godina sto su mi se zaredom tri serije najskupjih notebookova cuvenog proizvodjaca (ne, nikada se nije reklamirao na nasem sajtu) redovno kvarile, svaki je bio preko 2000 evra? Desilo se, resilo se nekako...

Ljudi, nemate takta, ne u ovoj temi nego u stotinama drugih - dajete sebi za pravo da urlate, pretite bezbol palicama i sekirama. To sta cete uciniti u svojim proivatnim zivotima nije moj problem, ali nacin na koji sebi dajete pravo da ovde govorite stvarno je stresan - SVE to moze kuturnijim recnikom sa kojim niko ne bi imao problem. (NE, NE GOVORIM TEBI)

Ovo nije prvi slucaj ovog tipa, i drugi su retaileri/vendori imali problema: ja bih stvarno voleo da za uvrede neko ovde jednom izadje na sud pa da pocnemo da komuniciramo kao sav normalan svet. A sto se tice krivice vendora, retailera, distributera - takodje postoje nadlzene sluzbe koje isto tako mogu biti na vasoj strani
 
@Peca

Pa saopstenje je bilo uopsteno i nije precizno pa ispada da smo svi lazovi.Kad je ovde otvorena tema od MSI servisu ja sam mozda koji mesec kasnije uzeo MSI laptop.Prvo sto sam uradio kad sam pisao o MSI servisu bilo je da sam cak sta vise branio MSI servis.

Branio sam u onom delu u kome sam mislio da doticni nije u pravu a to je preuzimanje laptopa koje traje par dana(meni je trajalo uvek danas zovem sutra ga pokupe).Sacekao sam njihov rok i nisam rec napisao ovde.Onda su mi poslali pokvaren laptop i ni tad nisam pisao nista ovde.

Poslao sam 2 put pokvaren laptop i opet su mi vratili pokvaren.Obratio sam se na PM moderatoru i odgovorio mi je da ce sve biti OK.I nije bilo OK.Onda sam napisao na forum i rekao mi je opet da se javim na PM i da ce sve biti OK.I poslao sam na PM i poslao sam ponovo laptop i opet nije bilo ok.

Onda su konacno odlucili da nece da popravljaju i cekao sam preko mesec dana da mi vrate novac.Novac su vratili ali kako?Tako sto su umesto 43 600 din ponudili sramnih 39 000 din.Posle "borbe" su ipak odlucili da mi vrate moj novac.E tek posle svega toga ja sam otvorio dusu ovde i napisao sve sta sam imao.

Ja sam MSI uzeo jer sam verovarao da su oni ozbiljna kompanija koja drzi do sebe.Obracao sam se osim direktoru servisa i kancelariji MSI a cak sam slao mail-ove MSI supportu na Engleskom jeziku.A gospodine Peco ja postujem vasu inicijativu da posaljete odgovor MSI medjutim ukoliko nisu mislili na sve da su lazovi onda su trebali da jasno i glasno kazu ko su ti lazovi koji se kriju iza nickova.

Sto se mene licno tice neka se zna jasno i glasno ko prica istinu a ko siri lazi.Ja ne radim ni za jedan brend i ne reklamiram nikog.O laptopovima govorim moja iskustva samo i moj stav.Ako postoji neko ko siri lazi i ko reklamira neke brendove neka se jasno i kaze ko su oni pa da razgranicimo prevarante od postenih.
 
Dragi Boro,

ponavljam, zbog komunikacije koje na forumima prerastu u stanje kolektivne histerije, dolazimo do ovakvih situacija. Ja sam PRVI za to da se o problemima prica otvoreno i uloge moderatora odnosno administratora na ovom forumu bile bi daleko lakse da imamo kulturniju komunikaciju. Ne kazem da je problem u tebi ali nemoguce je svaki put naglasiti kome zelim da se obratim. Apsurd je da u takvim temama glavnu rec vode oni koji ne poznaju elementarna pravila komunikacije sa drugima, oni koji vecito isteruju pravdu ili pak naprave post koji glasi "firma x je djubre" - i onda isti ti traze pravdu kada se takva komunikacija ne odobri! Taj treba pred sudijom da opravda te reci, pa ako sud kaze "nije kriv" da se vrati ovde i kaze nam da nije kriv

Bilo je u brojnim temama slicnih problema, pa i evidentnih lazi od strane POJEDINIH posetilaca. Nisam bio za to da se te stvari javno objavljuju, ali cu od sada svakog vendora/retailera zamoliti da nas ovde upoznaju sa drugom stranom medalje. Nikako ne zelim da kazem da je druga strana u pravu, samo ne mogu vise da dozvolim da se izjava izvrce kako kome dune. Pa kad budete videli kako su tigrovi na ovom forumu u prirodi nevini jaganjci koji pokusavaju da dobiju nemoguce, sami cete im presuditi

Ovakvi slucajevi su iz moje perpsktive veoma dobri po kvalitet trzista i usluga koje se nude, ovaj thread bi bio fantastican feedback sa trzista svakome. Samo da u njemu ne obitavaju pausalne ocene, reci poput lopovi, prevaranti i slicno: te reci em negiraju kvalitet ovog foruma, em negiraju snagu ove zajednice. Poenta ovakvih threadova jeste da ustalasaju materiju, da podignu uzbunu, upale alarm kod onih koji nude proizvode ili usluge, da preispitaju kvalitet svoje ponude. No sto se uvreda tice, stvarno bi mi bilo veoma drago da neko radi jedno godinu-dve dana da bi platio sudsku kaznu za uvredu - e onda cemo krenuti u pravom smeru
 
Kao sto sam rekao ja iskreno ne znam ko ovde sve pise i ko se sluzi kakvim metodama i koji su njihovi razlozi.Ja verujem tebi da nisu svi ljudi isti i da postoje ljudi koji od muve prave komarca.Iskreno ja nemam bas obicaj da o svojim problemima pisem po forumima.

Nije MSI laptop jedino sto sam reklamirao i nije MSI jedino gde sam nailazio na probleme.Bilo je sve i svasta.Iskreno do ovog foruma sam slucajno naisao da se bavi sa MSI servisom.Takodje nemam obicaj da bilo koga napadam bez da sam imao licno iskustvo.Prvi put sam napisao o MSI tek kad sam imao problem.

I druze iskreno vidis i sam da postoji neki problem.Ne moze da bude da ovde svi ljudi su paranoja i da preteruju.MSI pakom servis ima neki problem.Po meni ako postoji iskrenost od MSI kompanije da resi probleme treba da procita ovde sve postove i da se javi ljudima na PM i da se vidi dal pricaju istinu.

Tako se jedino moze resiti zacarano kolo.Jer ovo ne vodi nigde.Ovo saopstenje meni deluje kao prica "Eto mi smo ok i super i trudimo se a ljudi su ovakvi i onakvi".Pa nije bas tako.Nije tako jer sam ja prosao lose i znam ljude koji su imali problem isti kao ja.I neka ovde neki lazu i neka je 10% postova istinito to opet znaci da nesto ne valja.

I nisi me razumeo.Ja sam rekao da se covek iz MSI obrati licno ko prica lazi a ne ti.Ja tebe nisam licno prozvao i na tvoju inicijativu gledam kao samo prenosenje njihovomg stava.I treba da se prenese njihov stav ma kakav on bio.Ali moram da komentarisem jer sam se razocarao kad sam procitao sta pise.

I nisam ja ni rekao da je samo MSI problem.Pa boze moj pricao sam vec ovde kako je dell xps na dell sajtu imao na hiljade kritika i to onih najgorih.Naravno rec je o dell xps modelima od po 1000 evra i vise.I mozda je gospodin iz MSI u pravu kad kaze da nije samo trula jabuka u MSI.

Trule su jabuke svuda i ja to vrlo dobro znam jer i sam se bavim poslom servisa i znam koliko imaju problema SVI a ne samo MSI.Nemam statistiku i ne znam ko je najgori a ko najbolji a i moje misljenje nije validno posto ja nisam covek koji resava na 1000-de kvarova mesecno.

Medjutim ono sto znam je da MSI generalno neke stvari radi lose i generalno kazem da sam imao prilike da koristim MSI sa dobrim hardverom koji lose radi na 7-ci dok kod dell-a na primer nisam to primetio.Ali to je moj licni stav koji nema veze sa ovom temom.Ima veze sa ovom temom samo iskusvo sa MSI servisom i svemu sto sam pisao.

To je jedino validno.I rekao sam vec da nije problem los MSI laptop nego lose ponasanje njihovog servisa.Sta i ako se pokvario?Sta i ako ja nisam zadovoljan?Pa vratis mi pare i svima lepo.Znaci ako sam dao laptop posle 4 dana koriscenja i ne radi ti mi ponudi novac ili vrati pare i cao.E sad na meni je da odlucim kako cu i sta cu.

Doduse znam da je tu kriva radnja pre nego MSI jer oni treba da vrate pare.Ali svakako sta da ti kazem kad sam prevaren od svih.Preko radnje do servisa pa na kraju i samog pakom-a koji mi je ponudio 4600 din manje para da vrati.Ako oce zaista da rese problem neka procitaju sve postove i neka selektuju.One koji su imali problem i oni koji ga imaju sada.

Oni sto su imali to je kraj.Oni sto imaju sad njih je mozda 10 maximum.Neka posalju svima PM i neka vide ko prica istinu a ko izmislja.I neka kazu 1) bora - resen problem 2) pera - izmislja i nema problem 3 ) zika -u fazi resavanja i....E to je za mene resenje problema.A ne uopsteno pisanje kako su oni kao OK ali eto postoje ljudi koji ih pljuju bzvz.

To je meni licno bezanje od problema i nesto sto nece doneti krajnjem resenju.I druze ako neko zna kakvi su ljudi onda sam to ja.Radim sa ljudima svaki dan i ima jako puno prevaranata koji lazu cim zinu i ona prica"Nisam nista radio a nece da podigne sistem" je vecina korisnika.Ali zato i kazem da se jasno i glasno razgranice prevaranti od postenih ljudi.
 
Ja posle ovog saopštenja ne kupujem više nikad MSI-ev proizvod.

Inače, iz jedne druge teme. Takođe sam bio korisnik MSI laptopa, imao probleme sa njim, na kraju ga prodao i mogao da se izblamiram bez potrebe zbog te prodaje.


Aj' kao bivši korisnik MSI laptopa da se ubacim. Pre otprilike godinu-dve je vent. na laptopu počeo da bruji/zuji/krlja za sve pare. Reko' sebi, dosta mi je laptopova i reših da ga prodam. Naravno, prvo u servis da ga srede. Odem tamo (gore iznad Bogoslovije), prvo sam čekao 10-15 minuta da ''gospođa'' koja prima laptopove na reklamaciju završi razgovor sa nekom osobom. Pošto sam sedeo blizu, čuo sam deo razgovora i mogu reći da sam sedeo 10-15 minuta (nikog živog oko mene) dok ona nije završila razgovor sa drugaricom. Al' ajd', da ne cepidlačim. Primi ona laptop, pogleda da nema fizičkih oštećenja, sasluša to što imam da kažem, izda revers i sve ok. Posle 5-7 dana (pravih 7 dana, ne onaj radni-ne radni sistem), zovem da vidim šta je sa laptopom. Rekoše mi da se čeka deo iz Holandije (ili tako neke države), i da je zapeo na carini. Kasnije, posle 12-15 dana (mislim, odavno je to bilo, ne sećam se baš najbolje) dolazim po laptop, uzimam ga sa servisa, donosim kući, startujem i vidim sve ok, priđem uhom do kulera (ventilatora), on kao lepo radi, mada malo struže, kao da ima astmu. Reko', nema šta da ne bude u redu, laptop je servisiran, dajem laptop u oglase... bla, bla, prodajem laptop taj i taj. Javlja se čovek, uzima laptop. Posle 2 dana zove on mene i govori mi da laptop struže kao motorka. Ja u čudu! Ali, ispao je i više nego sasvim korektan jer je posle sam odneo laptop na servis (nije tražio pare nazad). Valjda sam ponudio dobru cenu, pa zna da bolji laptop za taj keš neće naći. Bilo kako bilo, poenta je ta da je taj ventilator verovatno bio samo očišćen i ništa više, a rečeno mi je da se čeka da stigne deo.

Sa moje strane negativno iskustvo iako je MSI zaista imao (u to vreme) dobru ponudu laptopova koja je mogla biti bolje prodavana da ljudi nisu čitali loša iskustva sa Pakom servisom koji je (u to vreme, ne znam da li još uvek) sarađivao sa MSI-em.
 
Neko moje objektivno posmatranje...
Očigledno je da je kupovna moć ljudi u Srbiji niska i da su prinuđeni da kupuju jeftino. MSI nudi neke od najpristupačnijih laptopova, ali uštede moraju početi od proizvodnje pa tu dolazimo i do nekih problema.. OČIGLEDAN problem u toj klasi kod MSI-ja je slab kvalitet plastike + LOŠE rešeno kačenje display-a za kućište - rezultat : veliki broj računara sa polomljenim poklopcima (otuda dolazi i do problema sa ekranom (neko reče PUCANJE), kontakata sa kamerom, wifi antenom...) i veliki broj nezadovoljnih korisnika koji su ostali bez ispravnih uređaja, garancije i podrške proizvođača u garantnom roku! MSI je trebalo da se pozabavi tim problemom ( - redizajnira poklopce, sistem kačenja) - ALI NIJE! To je jako loša reklama, i nikakve priče, uverenja i pretnje "pravnim lekom" i sl. ne može to promeniti i sprečiti ljude da o tome diskutuju (makar ne na internet forumima?!). Šta li o tome misli gospodin koji stoji iza kvaliteta proizvoda koje MSI prodaje? Pitanje lokalnog servisa neću dalje da komentarišem jer se gospodin iz MSI-a ipak javio (uz komentar ima i mnogo gorih!) sa uputstvima za prosleđivanje žalbi pa ostaje da vidimo da li se nešto time može promeniti na to još bolje. :type:
 
Poslednja izmena:
Ja posle ovog saopštenja ne kupujem više nikad MSI-ev proizvod.

Inače, iz jedne druge teme. Takođe sam bio korisnik MSI laptopa, imao probleme sa njim, na kraju ga prodao i mogao da se izblamiram bez potrebe zbog te prodaje.

Mogu da potvrdim i meni se slicno desilo, isto je bila prica deo iz Holandije i opet se laptop pregrevao, i tako 3-4 puta u servis... A 72h ne znace nista, lepo je sto kazu da to vazi za nasu zemlju, ali trebali bi to i da postuju a ne samo da kazu, meni su drzali na servisu laptop mnogo duze od toga, zbog tog nabavljanja delova iz Holandije.

Zasto bi mene trebalo da bude briga odakle stize deo, ako znaju da ne mogu da obezbede delove na vreme, ne znam zasto postoji tih 72h verovatno samo da namame kupce...

Pa i da su ispostovali tih 72h uvek kad sam slao laptop (par puta jesu) opet nije mi drago sto moram stalno da ga saljem i cimam se oko toga, a u pitanju je bio isti kvar, bucan ventilator i pregrevanje, pri kraju garancije su mu je i zvucnik crkao.

I u pitanju je bio GX model, model iz 2007 tako da necu tvrditi za ove nove GX serije....
 
Poslednja izmena:
nije toliki problem ni sto se laptopovi kvare, desava se, problem je sto je msi u srbiji, kao i njihovi konkurenti u srbiji, pilicari
 
Čitajući prve postove sa problemima imao sam utisak: "OK, ima problema... Izolovani slučajevi..."

Posle pisma generalnog direktora, utisak je: "MSI? Zaobići"
 
Danas sam imao prilike da imam u rukama CR500 model MSI.Na primer za divno cudo nije se mnogo grejao i kuler je bio OK.E sad ono sto sam naleteo kod vecine MSI te klase jeste dvd rezac.Kad ubacis disk u rezac imam osecaj kao da ce laptop da poleti.Medjutim ajde i to manje vise.Ali kad sam digao win7 i krenuo da instaliram programe poceli su bugovi.Mislim da sam jedno 10 puta ugasio laptop na dugme power jer je zakucao.Naime nije zakucao da mis ne moze da se pomera nego zakuca da vrti onaj kruzic i da ne mozes nista drugo da otvoris.Taj problem sam ja imao sa istom plocom i istim chipsetom na CR700 modelu samo kod mene se drugacije manifestovalo.Sta vise ovaj model ima isti bug kao moj samo sto se jos gore ponasa.

Hard disk i memorije sam testirao i OK su.Moje misljenje je da toj ploci sto ide u moj i cr700 nesto nije u redu.Jednostavno kao da laptop kad CPU povuce malo vise struje on nema snage.Ja licno mislim da je to problem.Jednostavno ti laptopovi imaju neku fabricku gresku.Kao sto sam vec rekao nije problem u MSI.Nije problem ni u fabrickoj gresci.Nije problem ni to to ne moze da se popravi.Mislim ako se ploca zameni i problem ostane isti jasno je ko beli dan da je ploca bagovita.Problem je samo sto MSI servis nece da kaze"ok ljudi to ne valja i mi vam nudimo to i to".Znaci ako ne valja neka povuku iz proizvodnje.Neka rese problem.Pa mislim nije svaki MSI kao ta serija.

Generalno MSI C serija ima probleme.To nema dileme.Medjutim problem je sto servis nece i ne zeli da te probleme resi.Isti slucaj koji sam ja imao pojavio se danas sa CR500 samo mnogo se gore manifestuje.Naime CR500 nije laptop azdaja i ima celeron single core CPU na 2.2 ghz medjutim pored slabijeg CPU on nema ostatak los.Ima 4 gb ram-a , ima 320 gb hard.Znaci takav laptop bi trebalo na win7 da radi sasvim pristojno.Ko zeli da surfuje , da odgleda neki film i da mozda odigra neku bzvz igricu za njega i ne treba nista bolje.Ljudi koristio sam racunare na tom celeronu i na 2 gb ram-a i 160 ili 250 gb hardu i radilo mi je sve OK.Nije mi se desavalo da odem u msconfig i da pri gasenju start up programa i stiskanja aply mi zakuca masina.Ili da moram office 4 puta da instaliram jer zakucava masina......
 
nisam se ukljucivao u ovu temu jer licno nisam imao neprijatna iskustva sa MSIjem.

U drugu ruku .... slazem se donekle sa MSI kancelarijom o dizanju buke ... jer je ista prica bila i sa Gigabyte karticama serije 6850 kad su svi napljuvavali gigabyte jer je bio problem sa karticama te serije, smesno ili tuznop je bilo na kraju kad se javio covek iz Gigabyte kancelarije i rekao ...... ne znam cemu ovolika galama .... nama su samo 3 kartice poslate na reklamaciju i sve odmah zamenjene.
Naime ... efekat rulje je jako izrazen na forumu :) i svi bi da dele pravdu....

A sad sa druge strane .... par cinjenica za ljude u MSIju .....

1. jel neko proverio navode ljudi iz ove teme ili samo naglabate da li je neko lagao ili sta ?

2. delovi iz holandije ? ??? pa sad kad sam cuo ovo necu sigurno kupiti ni jedan MSI proizvod jer svuda u svetu je najnormalnije da se drzi zaliha rezervnih delova, koliko sam upucen i veliki vendori daju oko 5-10% vecu kolicinu proizvoda da bi se pokrile reklamacije, tuzno i zalosno je sto MSI servis nema delove ..... a pritom se zali na birokratiju .... pa ... dovucite delove na vreme i nece biti prepreka brzim popravkama, i pritom .... nadam se da svi postioci ovog foruma znaju koji su kriticni delovi koji moraju da budu na lageru, a ako MSI kancelarija ne zna ... rado cu im odrzati predavanje u njihovim prostorijama bez naknade.

Da zakljucim ..... ljudi ne dizite prasinu ako niste sigurni u nesto, a MSI kancelarija bi trebalo verovatnoi vise vremena da posveti testiranju zaposlenih, i problematici nabavke delova, i konkretnim odgovorima na probleme ljudi ovde ..... jer ako se vec busaju i prave uvredjeni ... nek pokazu da rade nesto po pitanju problema.

Iskreno da kod mene radi neko u firmi i da pravi probleme koji ruse ugled firme .... dobio bi radnu knjizicu nazad i on ... i njegov nadredjeni i svi saradnici.
 
@smarac

A da ne mislis da malo preterujes mozda?Kakva buka?Ovde su npr 15 ljudi rekli svoja iskustva sa MSI pakom servisom.E sad koliko toga je istina ja nisam merodavan.Ja sam moje ispricao iz 2 razloga.Prvi je da ljudi ne bi doziveli isto kao ja a drugo je zato sto sam predpostavljao da ako neko iz MSI procita ovo moze da promeni.Znas sta znaci buka?Buka znaci da se negde zalis institucionalno.Iskreno nisam bas siguran da je ovo sto smo mi ovde pisali toliko potreslo nekog iz MSI.

Jer da jeste verovatno bi reagovali da se problemi rese i ne bi gurali glavu u pesak kao sto su radili sa ovim saopstenjem.Ja sam napisao da sam razocaran ovakvim stavom MSI iz razloga sto ovo nije resavanje problema nego naprotiv prebacivanja krivice na nekog drugog.Po principu mi radimo ne znam koliko godina najbolje i sad tu neki likovi koji se kriju iza nickova nama sole pamet.Tako sam ja doziveo to saopstenje.Da su hteli da rese probleme napisali bi kratko i jasno ovako"Zao nam je sto ste imali probleme sa nasim servisom.Molim sve koji smatraju da su osteceni da se jave na taj i taj mail i da utvrdimo cinjenice i resimo probleme".

To je po meni resavanje problema.Mi nemamo 10 godina i ovo nije ratovanje nego negodovanje pojedinaca sa MSI servisom.I nije samo MSI u igri.U igri su jos dosta laptop servisa koji isto nisu ispunili ocekivanja.Pisali su ovde o njima na forumu.Ja ovde nisam video koriscenja teskihy reci i psovki nego sam samo video da ljudi iznose neke svoje probleme sa MSI pakom servisom.MSI servis treba da se suoci sa problemima i da proba da ih resi.Ja nisam za linc bilo koga i u ovoj zemlji gde pola ljudi ne rade nikako nije resenje da bilo ko se otpusta niti se skidaju bilo cije glave.

Cilj je da se vidi gde je problem i zasto meni nije reseno sve 1 puta nego sam morao 3 puta da resavam isti problem.To je sustina ne samo mog nego vecine problema.Zasto ako laptop stoji 10 dana u servisu i vrati se kupcu ne dodje popravljen nego sa istim kvarom.To je ono sto verujem zanima 99.99% ljudi sa ove teme.A to dal je popravka trajala 9 radnih dana ili 12 radnih dana meni licno je bilo nevazno.

Mene kad su zvali i rekli da popravka ce da traje duze rekao sam OK nema frke.Pa ljudi smo i meni licno ne gori kuca da mora sve da bude 9 radnih dana.Ali kad ja posaljem i 2 put pa i 3 put za isti kvar i kad posle cekam preko mesec dana moje pare i bude mi prvo ponudjeno manje novca - e to je onda velik problem ljudi.Iskreno ovo sto sam pisao sve o CR500 i CR700 su samo moje cinjenice da su modeli losi.Ali to nema nikakve veze sa MSI servisom.Ima veze samo ovo sto sam pitao a to je zasto je nesto umesto 1 put popravljano vise puta.

Mislim da je gospodin iz MSI nastupio previse grubo i da je prvo rekao"Ovde se kriju mnogi iza nickova i iznose neistine a kao evo vam mail pa se javite".Po meni se to moglo reci mnogo lepse i suptilnije.Posle ovakvog saopstenja verujem problemi ce se samo produbiti a sudeci prema komentarima vecina ljudi nece vise nikad uzeti MSI proizvod.
 
Vrh Dno