Šta je novo?

MSI - garancija i servis

Meni je najiskrenije drago da je sve zavrseno sa zadovoljnim klijentom (iako sam sumnjao u istog u pocetku, za to se izvinjavam!)

Pozdrav,
Nikola
 
Zelim samo da kazem da sto se tice preuzimanja laptopa MSI je to odradio 100%.Kupio sam laptop u subotu 25 septembra i imam problema sa zvukom.Kad sam zvao njihov call centar covek je bio skroz ljubazan i rekao mi je da ce kurir dodji sutradan.Posto nisam tad ima vremena zvao sam servis u petak 1 oktobra .Mogu reci da tad operater nije bas bio tako jako ljubazan kao ovi pre njega ali nije bio ni ne znam kako nadrndan.Tako da sam danas dao kuriru laptop posto subotom i nedeljom ne preuzimaju laptop.Tako da iskreno mirko bez ljutnje ali ova prica o 7 dana ti nikako ne stoji.Jer ako ja iz NS-a zovem danas i sutra dodje kurir onda ne znam sta je tu problem.Da sam imao vremena prosle nedelje sredio bi odma dan posto sam zvao call centar.Takodje razgovarao sam sa bar 5 operatera od kojih su 4 bili extremno ljubazni a taj zadnji onako.Takodje zelim da kazem da je kurirska sluzba free tako da je i to jedan plus.Do sad nemam ni jednu zamerku na MSI- pakom servis.Medjutim kompletnu sliku vam mogu reci tek kad prodje tih 9 radnih dana sto znaci da bi u sledeci petak najkasnije laptop trebao da mi bude poslat a u subotu da bude u NS.Nakon sto mi vrate laptop mogu vam reci ceo utisak o MSI servisu.Zaista ne znam sa kime si ti mirko pricao kad su ti rekli da 7 dana treba da cekas da dodje kurir.Ponavljam pricao sam u 2,3 dana sa bar 4 operatera razlicita koji su mi svi rekli da ako danas prijavim kvar kurir odma sutra dolazi.Jedino ako si zvao u petak onda ti laptop pokupe tek u ponedeljak.Mada ako dobro shvatam kurirska sluzba radi i subotom samo sto izgleda tada ne rade preuzimanje nego dostavu samo
 
Poslednja izmena:
Isti problem sam imao :sceptic: Isto u sred ispitnog roka!

U prošli petak (prije 11 dana dakle) uzeo sam MSI GX 633 u Pakomu. I radio je super čitava dva dana. I onda, iz čista mira, igre koje sam igrao, mnogo su se usporile (a GT130m je brza kartica koja može mnogo šta da izvuče). Probao sam sa raznim drajverima, reinstalirao sistem, ništa. Jednostavan primjer - Call of Duty modern warfare 2 sam igrao na maksimumu(u notebookovoj rezoluciji), posle sam mogao samo prvu misiju, kasnije muka živa, na mediumu! I ostale igre su isto tako. Windows experience index mi je pao na 2.0, pa onda iz čista mira kad sam ga ponovo testirao skočio na 5.9 pa se opet vratio, itd itd.

Pošto je bio ispitni rok, jedva sam našao vrijeme da im ga odnesem, u zadnji petak. Danas sam se čuo sa serviserom,izgleda ni njemu baš nije najjasnije šta ne valja...

Iskreno se nadam da će to riješiti u roku od tih 9 radnih dana. Bruka bre, baš sam revoltiran, nov novcijat, imao ga 7 dana kod sebe :( :( I sad treba još puno da čekam da vidim šta će biti...

Bolje bi im bilo da se ne zezaju, to su mi pare od mukotrpno šteđene stipendije sa faksa :D

Inače, svi su bili ljubazni od servisera s kojima sam pričao. Jedino je veliki problem naći nihovu zgradu na NBG. Ulica Đorđa Stanojevića 4 neka vam bude samo kao odrednica - to je iza Airport Cityija, i staroj Cepterovoj zgradi.

Čekam da vidim šta će biti...
 
E ljudi oduševljen sam MSIom, iako sam ih pljuvao, bez razloga. I njih i pakom. Zovu me danas, kažu ne može se popraviti, može li neki drugi? Ja rekoh može. Ponudiše mi MSI GX623, ja pristadoh. I kažu donijećenmo vam laptop najkasnije sutra!
I gledam, pa taj laptop je mnogo bolji od ovoga koji sam bio kupio!!!

mislim svaka čast ,)

Tako, preporuka za servis =) Samo, prijatelju iz MSIa, naglasite tu 72h pick and return garanciju, da ne bi neko drugi kao ja jurio po Novom Beogradu kao budala... Izlijepite kutiju, šta ja znam šta još...

Dakle, za sada, veoma pozitivno iskustvo :D
 
nastavak... To 'najkasnije sutra' se pretvorilo u 'prodje tri dana a ja jos nisam dobio laptop'.

Pa jesu li normalni? Ako vec ne mogu da mi ga posalju na kucnu adresu, idem sam da ga uzmem... Ako ga i imaju uopste...
 
Da, definitivno citaju forum :D Sad su me zvali i rekli da dolazi u utorak, minut posto ih napljuvah :D

Pozz vama iz servisa, vi ste bili korektni :D Ocigledno neka druga sluzba ne valja xD
 
Hajde jedno kratko pitanje,radi se o MSI laptopu koji je van garancije VR-610 X kojem je ocigledno crkao kuler na procesoru i prvo je zujao a sad se vise i ne cuje a donji deo je uzaren tako da ga brat i ne pali.Moze li neko da mi preporuci neki servis,mozda taj MSI, u kome ce korektno obaviti zamenu sa tihim kulerom i ocistiti i srediti laptop.Cena mi nije previse bitna,moze i malo skuplje,najbitniji mi je kvalitet.Hvala i prilicno je hitno.
 
Hajde jedno kratko pitanje,radi se o MSI laptopu koji je van garancije VR-610 X kojem je ocigledno crkao kuler na procesoru i prvo je zujao a sad se vise i ne cuje a donji deo je uzaren tako da ga brat i ne pali.Moze li neko da mi preporuci neki servis,mozda taj MSI, u kome ce korektno obaviti zamenu sa tihim kulerom i ocistiti i srediti laptop.Cena mi nije previse bitna,moze i malo skuplje,najbitniji mi je kvalitet.Hvala i prilicno je hitno.


Nazovi call centat MSI servisa na 0700 108 108 pa nek ti posalju kurira po laptop.Nemam pojma koliko kosta to sto si rekao ali verujem da ce ti uraditi 100%
 
Ipak mi je laptop bio pod garancijom...Moram da pohvalim MSI,ekspresno je zamenjen kuler i pride su ocistili i izduvali tastaturu...free. Meni licno je prilikom odabira laptopa mozda i najbitnija garancija i usluga servisa,siguran sam da ce moj sledeci laptop biti MSI samo zbog toga.
 
Nisam se javljao na ovu temu posto se moj problem veoma oduzio i na zalost jos traje.Kad sam pisao 1 post tad sam 1 put slao moj laptop.Prvi put mu je promenjena ploca i vracen mi je posle 13 radnih dana.Kad je laptop stigao cekalo me je gorko iznenadjenje.Imao je isti kvar kao kad sam prijavio kvar.Receno mi je da posaljem ponovo i poslao sam ponovo.2 popravka je trajala 9 radnih dana i vracen mi je laptop sa objasnjenjem da mu je zamenjen ovog puta hard disk.I to sam nekako progutao u nadi da ce moj pakao prestati.Nazalost isti kvar je i dalje tu samo u manje obimu nego prva 2 puta kad je laptop poslat.Zvao sam u subotu da pitam sta cemo dalje posto vec 2 puta laptop nije 100% popravljen i receno mi je da ce mi biti javljeno istog dana ili u ponedeljak.Odgovor nisam dobio.Ne znam vise ni sta da kazem ni sta da mislim.Prvo sto sam se debelo pokajao sto sam uzeo MSI laptop koji je pokvaren od samog starta i radnja koja me je prevarila.A sa druge strane MSI servis koji ce sve delove laptopa izmeniti samo da ne prizna da oni to jednostavno ne mogu da poprave.Znaci laptop jeste da bolje radi nego ranije ali kvar se i dalje manifestuje.Zelim da pitam moderatora omnika dal je uopste moguce da se moja drama sa latopom zavrsi?Imam opciju da prihvatim da je laptop defektan ili da saljem jos ne znam koliko puta servisu i da ne znas sta vise izmenjaju.Kao sto su mnogi mogli da procitaju ja sam govorio sve OK za servis na pocetku medjutim posle svega sto mi se desilo vrlo sa razocaran MSI servisom i vrlo nezadovoljan.Ne mogu da verujem da posle 2 puta popravke meni bude vracen laptop i da on i dalje ima isti kvar.I ne mogu da verujem da ja ne mogu direktno da pricam sa servisom nego mogu samo sa call centrom na kojem uvek dobijem odgovor kako oni nista ne znaju , kako ce poslati mail servisu i naravno od toga nema nikad nista.Otprilike zacarani krug u kome samo ja izvlacim deblji kvar posto dobijam svaki put laptop kojem je zamenjen jedan deo a kvar se uvek pojavljuje u manjem ili vecem obimu.Ja nisam ljut sto MSI servis ne moze da popravi moj laptop.Ja sam ljut jer ne zeli da prihvati da je to tako napravljeno i da se mora proglasiti uredjaj nepopravljiv.Kad me je zvao covek iz MSI problem je prebacivao na radnju koja meni nije dala nov uredjaj.Ma sve je to tacno i OK.Radnja mene jeste prevarila i nije mi dala nov laptop medjutim kakve to ima veze sa time sto se meni 2 put vraca laptop sa istim kvarom.Vise ne znam ni kome da se obratim ni sta da radim da se moja agonija zavrsi.
 
@ bora81

Posalji mi svoje kontakte na PM pa cemo resiti...
 
Moje iskustvo sa MSI servisom je maksimalno pozitivno. Kupio sam MSI VR630X model i posle godinu dana mi otkažu tasteri za puštanje kamere, muzike i sl. (oni što se nalaze iznad tatsture). Prijavim kvar, lap mi pokupe sutradan i dobijem ga nazad kroz pet dana popravljenog. Kažu zamenjen flat kabal. Posle još godinu dana krene da mi se čuje kuler ko lud i da se greje lap, te opet ista priča. Prijavim kvar, dođu sutra (petak) po njega i vrate mi ga u utorak. Čuje se manje nego kad je bio nov i ne greje se više. I to sve pred istek garancije (istekla u četvrtak). E sad, valjda neće nešto da mu se desi jer je garancija istekla. Inače, MSI nadalje zaobilazim jer skoro svi koje znam a da su uzeli MSI imali su neki sličan problem (jednom drugu vrisnula baterija na ploči, a drugom hard). Ja sam konkretno zadovoljan ovim modelom ali mislim da je bila Toshiba, HP ili neki drugi jači brend, da ne bi imao toliko cimanja.

BTW, pitanje za Omnika. Moj MSI ima Sempron procesor SL42 u sebi. Vidim da neki lik prodaje Athlon X2 TF20 na banch oglasima (20 eura). Pošto su oba Socket 1 - da li može da se ubaci taj X2 u moj MSI pošto nije neka velika kinta u pitanju.
 
Inače, MSI nadalje zaobilazim jer skoro svi koje znam a da su uzeli MSI imali su neki sličan problem (jednom drugu vrisnula baterija na ploči, a drugom hard). Ja sam konkretno zadovoljan ovim modelom ali mislim da je bila Toshiba, HP ili neki drugi jači brend, da ne bi imao toliko cimanja.
Ne branim MSI ali to sto je nekom crkao HDD nema nikakve veze,veruj mi...Pre mesec dana ja uzeo nov Lenovo G550 kome je Sentinel odmah nakon instalacije izbacio gresku na HDD,znaci bio je na startu neispravan. I sta sad,Lenovo ne valja?
BTW,cekam vec 20 i kusur dana da mi zamene HDD,nisam laptop koristio ni 7 dana...
Jedini pravi problem koji su MSI laptopovi imali su kuleri i to neka serija tih kulera od pre godinu i po-dve i mislim da je taj problem resen...
Meni stavljen nov kuler i lap tisi nego kad je kupljen,tj. ne cuje se uopste.
 
Ne branim MSI ali to sto je nekom crkao HDD nema nikakve veze,veruj mi...Pre mesec dana ja uzeo nov Lenovo G550 kome je Sentinel odmah nakon instalacije izbacio gresku na HDD,znaci bio je na startu neispravan. I sta sad,Lenovo ne valja?
BTW,cekam vec 20 i kusur dana da mi zamene HDD,nisam laptop koristio ni 7 dana...
Jedini pravi problem koji su MSI laptopovi imali su kuleri i to neka serija tih kulera od pre godinu i po-dve i mislim da je taj problem resen...
Meni stavljen nov kuler i lap tisi nego kad je kupljen,tj. ne cuje se uopste.

Pa ti očito nisi čitao pažljivo. Da je samo jedan hard u pitanju ne bi ništa komentarisao. Ali da od mojih desetak ljudi sa kojima se družim, nas 4 imamo MSI i da od nas četvoro troje imaju problem sa MSI - to je već više od proseka. Recimo, ja imam i HP 6910p. Vrisnula mi je baterija posle godinu dana (istekla već gar. od jedne god. na bateriju). I da li sam rekao nešto za HP - ne. Ne znam ni jedan drugi slučaj kvara sa HP-om u mojoj blizini, ali ja sam svoj uključio svega par puta za godinu dana te nije ni čudo što je baterija vrisnula. Sam sam kriv. A na MSI sam imao samo ja dva kvara. Inače - koristim MSI pored neuporedivo jačeg HP-a samo zbog numeričke tastature:)
 
Meni crkla oba HP laptopa dan nakon isteka garancije, i šta to govori? :)
Kako te ubode, nema pravila.
 
Govori da kod nas dolazi roba III-IV kvaliteta, i da nije isto da taj HP kupiš u Nemačkoj ili ovde.
 
Ajd, pošto Omnik ne odgovara, zna li neko da li na moj MSI, koji ima Sempron procesor SL42 u sebi, može da se ugradi Athlon X2 TF20. Pitam pošto su oba procesora Socket 1?
 
Ajd, pošto Omnik ne odgovara, zna li neko da li na moj MSI, koji ima Sempron procesor SL42 u sebi, može da se ugradi Athlon X2 TF20. Pitam pošto su oba procesora Socket 1?

Omnik to ne zna :)
Koji je model u pitanju, tacna oznaka?
 
MSI VR630X-047EU
 
Ne branim MSI ali to sto je nekom crkao HDD nema nikakve veze,veruj mi...Pre mesec dana ja uzeo nov Lenovo G550 kome je Sentinel odmah nakon instalacije izbacio gresku na HDD,znaci bio je na startu neispravan. I sta sad,Lenovo ne valja?
BTW,cekam vec 20 i kusur dana da mi zamene HDD,nisam laptop koristio ni 7 dana...
Jedini pravi problem koji su MSI laptopovi imali su kuleri i to neka serija tih kulera od pre godinu i po-dve i mislim da je taj problem resen...
Meni stavljen nov kuler i lap tisi nego kad je kupljen,tj. ne cuje se uopste.


Laptopovi su generalno kvarljiva roba i ne bog zna sta kvalitetna.Ni sa jednim brendom ne mozes biti 100% siguran ali sigurno da MSI je jedna od najgorih klasa u laptopovima.Takodje sa MSI servisom uopste nisam zadovoljan iz razloga koje sam naveo.Dal ce se moj problem resiti videcemo jos posto je laptop u servisu.Ocekujem da ce laptop konacno da se proglasi nepopravljiv posto je serviser koji me je zvao kad su mi 2 put vracali laptop bio izuzetno neljubazan i rekao mi je "Ako ti ponovo ne bude valjao onda cemo proglasiti da je laptop nepopravljiv".Dal ce tako biti videcemo.......U principu nije ni vazno toliko dal je neki laptop 100% ispravan ili ne nego je vazno kako funkcionise servis.Ja radim u radnji gde smo danas momku dali novu graficku posto mu je stara brljavila.Njegova graficka kartica kosta 30 000 din.Mi mu nismo 2 puta vracali pokvarenu karticu i menjali sve na kartici i maltretirali coveka.Kad nesto ne valja u samom startu to se odmah proglasi da ne moze da se popravi i daje se novi uredjaj ili novac nazad......U tome je poenta svega.Naravno da servis nece dati nov uredjaj ako laptopu je otisao kuler ili neki kabel.Ali po meni je logicno da ako laptop u prvih 3 dana ima ogroman kvar da se to odma kaze da ne moze da se popravi i radnja salje uvozniku i prica zavrsena.Ja sam iskreno mislio pre kupovine laptopa da MSI servis tako radi ali ocigledno nije tako bilo i tu lezi moje nezadovoljstvo prema MSI.Ja se iskreno ni ne ljutim sto servis nesto ne moze da popravi.Pa jasno je laptop napravljen defektno i da nije dobar.Ne znam dal je cela serija CR700 losa ali znam da moj je napravljen defektno.iskreno nisam ni razumeo zbog cega je sve ovo moralo da bude ovako.Zar nije bilo lakse odma proglasiti da nesto ne valja i gotova prica.Ne znam da se mozda nije mislilo da cu ja odustati.Ako je to neko pomislio tu se prevario posto sam inace po prirodi vrlo uporan a drugo ja nemam novca za bacanje da kupujem laptop racunare svakih mesec dana.To kako drugima se radi u MSI servisu ja zaista ne znam.Ali sigurno da nisam jedini posto je jedan momak na forumu(ne ovom) napisao bukvalno identican problem.Kao da je prepisao od mene......Sto se tice rada kurirske sluzbe to je stvarno OK medjutim ovo dalje sam vrlo nezadovoljan.Nadam se da ce 3 put biti konacno reseno sve da se moja drama zavrsi.....
 
meni ponovo lap top buci i cuje se :( kad ga ukljucim prvih pola sata-sat je miran i posle krene... :(
 
U suštini cena je ta uslovljava i kvalitet. Ja sam 2002. (godine kad je uveden euro) kupio neku Toshibu Satellite za 2500 eura. Bio je to među jeftinijim modelima, namenjenim širokim narodnim masama. I dan danas radi kod ortaka, doduše sa odavno crklom baterijom. Kad bi sada entry modeli koštali barem hiljadarku, kvalitet bi bio neuporedivo bolji. Ista stvar je i sa DVD rezačima. Dok im je cena bila preko sto eura, radili su ko sat (npr. pioneer 106) sad kad koštaju cirka 20 eu i ne možeš da nađeš kvalitetan rezač. U stvari, koliko se sećam, pad kvaliteta je usledio po ulasku svakojakih firmi na tržište laptop računara. Firme kao Benq, MSI, Asus...Gorenje:) su toliko snizile cenu laptopova da su i ostali giganti morali da ih isprate. To je i uticalo na kvalitet. Tako sad imamo situaciju da za 400 eu možeš kupiti solidan laptop koji sigurno nije kvalitetan i trajan kao lapovi koji su se nekad proizvodili. Ali u suštini, ja sad za 2500 eu mogu da kupim 5-6 solidnih lapova, pa nek traju i po godinu dana, ja ću opet svake godine imati aktuelan računar (nov cpu, grafika, više mem) a ta Toshiba sad i ako radi je dosta slaba. (prva četvorka sa 256mb sdrama i gf2 grafika).
 
Ovo sto sam doziveo sa MSI laptopom sumljam da bi pozeleo i najgorem neprijatelju.Ovakvo poslovanje neke firme je uzas nad uzasima.Nakod skoro 3 meseca moje drame sa MSI konacno je danas gotovo.Vrhunac cinizma i bezobrazluka MSI kompanije bio je taj da su mi danas umesto vracanja punog iznosa novca skinuli 4000 din iz samo njima znanih razloga.Poslao sam 4 put laptop 8 decembra i 21 dan tacno im je trebalo da posalju kreditnu notu.Zvao sam skoro svaki dan proteklih 10 dana da bi konacno juce stigao odgovor iz gospode iz pakoma da se sutra javim radnji kako bi uzeo novac.Kad sam zvao radnju stiglo me je gorko iznenadjenje da mi je odobren povracaj novac od samo 39 600 din a trebalo je da bude 43 600 din.Tek posle svadje lik iz radnje je zvao ponovo MSI i kako on kaze"posle velike borbe odobren vam je pun iznos".Znaci uzas i sramota.Pa gospodo iz MSI jer smo mi na pijaci da vi pogadjate koliko novca treba da se vrati.Hvala vam na vasem vrhunskom servisu i na vasoj pick and up and return usluzi ali ovo je zadnji put da u zivotu ista uzimam sta god je povezano sa MSI i pakom servisom.Sve sto sam citao ovde je maciji kasalj za ono sto sam ja doziveo.Toliko nerviranja i toliko muke za 1 laptop da ja ne mogu da verujem.Znaci do kraja prema meni niko nije ispao korektan.Vozali su me svaki dan kao zadnjeg *****a i svaki put mi lik kaze zvace me u toku dana i prc nista.Pa onda sutra zovem pa opet isto i tako u nedogled.Nemam reci zaista ali ja iskreno zaista ne znam kako tako neko moze da posluje.Sreca pa je ovo zadnji put da se zalim na ovoj temi jer je moj pakao konacno gotov.Mislio sam da ce bar taj zadnji deo MSI da prema meni ispadne korektan i da te pare na normalan nacin.Ne znam otkud im je palo na pamet da odobre manje novca nego sto sam ja dao.Po kojoj racunici su oni uopste to racunali.Cak i bez PDV-a da su racunali vise bi bilo novca nego ono sto su predlozili.Zaista sam na sve ono sto mi se desavalo danas bio ogorcen.Gospodo draga iz MSI ako zelite da idemo prema EU ovako kako vi radite znajte da mozemo da stignemo jedino u praistorijsko doba.Ko kupi MSI laptop i ima nesrecu da padne u ruke MSI-a ja mu zelim da se pomoli bogu i da ne prodje ni 1% mojih nedaca.
 
Poslednja izmena:
Evo ja sam poslao laptop pre vise od dve nedelje, pa mi jos nisu vratili jer treba da stigne deo iz Holandije. Sad treba da ekam jos nedelju dana verovatno posto su i praznici :S:

Ne razumem zasto daju 72h podrsku ako ne mogu da obezbede to ?!

Plus saljem 4 puta laptop zbog istih problema, nikome ne preporucujem MSI ocajni su.

A Omnik koji kaze da se njemu obrati svako ko iam problem ignorise/ne vidi PM.
 
@TheBear
72h se odnosi na 72 radna sata/9 radnih dana
@bora81
Mislim da povracaj novca ide po poslednjoj ceni tog laptopa dok ga je bilo na stanju. Neka me neko ispravi ako sam pogresio...
 
Ja poslao 15.12 sad je 31.12 pa ti vidi koliko je to radnih dana.

Kojih bre 72 radna h. I sta me briga sto se salje iz magacina iz Holandije trebali su o tome da razmisljaju pre nego sto su napravili ovakav sistem.

Ovo samo govori koliko je los Pakom servis i taj "72h pick up & return" ne znam sta su radili svo ovo vreme uospte dok je laptop kod njih....

Sreca da imam vise racunara inace ne bi ovo ovako proslo da mi je stvarno toliko potreban laptop, nekome bi sigurno bio. Ali nije u redu ovo sto rade.
 
Poslednja izmena:
@Tesha

Nisi u pravu nikako.Do sad od kad imam racunar su mi 2,3 puta vracali novac a jos sam imao prilike kod drugara da idem sa njima kad traze novac i svaki put bilo je isplaceno onoliko koliko pise na racunu.To koja je njihova uvozna cena je totalno nevazno.Ako nisu sposobni da poprave laptop oni su duzni da ga zamene ili daju pare.U pocetku sam zeleo zamenu jer sam bio zadovoljan sa hardverom koji je nudio moj laptop.Medjutim kako su se odnosili prema meni iz MSI a i radnje gde sam kupio na kraju sam zeleo samo novac.Ja ne znam zasto je sve ovako moralo da ispadne i ne znam sta su postigli kad su na kraju morali da mi daju novac..........Ja sam posle 1 puta kad su menjali plocu znao da laptop ne moze da se popravi.Jednostavno MSI je napravio to lose plus isti ili slican slucaj sam video na MSI forumu......


@TheBear


Potpuno te razumem prijatelju jer sam do nedavno bio u identicnoj situaciji.Sve sto si napisao od reci do reci je 100% tacno.Ako si 4 put poslao za isti kvar imas prava da trazis novac nazad.Isti kvar moze da se popravlja samo 3 puta.Sto se tice tih 9 radnih dana to je realno najveca glupost koju sam video.To je jedna obicna reklama zbog koje ti smandrljaju laptop kako bi uspeli da ga poprave na brzinu a sto je brzo to je i kuso.Bolje da su dali 45 dana pa da ti u tih 45 dana poprave ko svet nego sto 100 puta saljes po 9 radnih dana.Meni su svaki put kad sam slao drzali tacno 9 dana(osim 1 puta kad je bilo duze) i imao sam osecaj da drze tacno toliko samo da ispune to sto pise.Takodje komunikacija je jako jako losa.Sve ide preko call centra a taj tamo nikad nema pojma nista o nicemu.Kad pitam da dobijem telefon servisa ne dobijem.Takodje sve brojeve servisa koje sam nasao niko se nije javljao.Jedino kad sam uspeo da dobijem MSI bilo je kad sam zvao njihovu kancelariju.Ne znam zaista dal MSI servis sa svakim ovako radi ali moj licni primer je znaci uzas uzas i samo uzas.Ono sto sam ja prosao je zaista bio pakao.Toliko sam se nervirao zbog laptopa da mi je na kraju doslo da ga bacim i da skratim sebi muke......Ja razumem da servis ne moze da bude odgovoran sto su MSI lapovi ocajnog kvaliteta ali onda brate ako ne mozete da popravite recite posteno ja to ne mogu i aj cao.Zasto je potrebno ovo sve da se desi da se na kraju dodje do zakljucka da je laptop nepopravljiv.Plus kako moze da se desi da 3 puta saljem zbog istog kvara i da ni 1 put ne bude testirano.Pa to nije kvar koji se manifestuje 1 u 10 dana.To je kvar koji mozes testirati za 1 sat.Ne mogu da verujem zaista da jedan ozbiljan profesionalan servis radi na takav nacin...............
 
Poslednja izmena:
Ukoro ce i u Srbiji biti usvojen zakon o zastiti potrosaca i nadam se da ce biti bolja situacija.

Dakle, ne mora da bude kao npr. u Kanadi gde npr. kada kupite laptop, mozete da ga rasturite, da sta god hocete radite na i po njemu, posle 7-10 dana bez problema vratite ga prodavcu, a on vam uz osmeh vrati kompletan iznos para.

Bitno je da se i u Srbiji polako ucimo sta je to poslovnost, da je kupac svetinja i da je KUPAC UVEK u pravu, cak i kada ocigledno nije.
 
Zaista mi je zao sto jos konzumenata MSI proizvoda ima prituzbe na rad servisa :( voleo bih da sam ih imao samo ja iz ne opravdanih razloga (dzangrizavost recimo :D)
ja sam moj notebook "alalio" dok radi radi, kad ne radi, bacim ga i uzmem drugi. u medjuvremenu, ljudima sa kojima radim, kao i za svoju firmu u sto je moguce vecem luku zaobilzaim MSI proizvode, bas zbog gore navedenih stvari i zbog licnog loseg iskustva! ne davno sam imao jako pozitivno iskustvo sa HP servisom!

topla preporuka: zaobidjite MSI u sirokom luku!

@TheBear, nema potrebe da se nerviras, time apsolutno nista neces postici! iams dve varijante, da cutis kao sto sam ja uradio, ili da ponovo reklamiras komp, u koliko kvar ne bude otklonjen i ponovo budes bez racunara mesec dana i tako u krug! prem da mislim da ti je bolja ova prva varijanta, dok radi radi, kad ne radi bacis i a u pm ;) i da, naravno, vise NIAKD ne uzimas MSI, al mislim da si to sam skapirao vec ;)
 
Postovanje svima.

Nisam hteo da pisem ali rekoh da podelim i ja svoje iskustvo sa MSI garancijama i dogodovstinama sa Pakom servisom.. Naime kao prvo drugarica je negde pre 2 godine kupila u novosadskom Novelu laptop MSI megabook GX610 (btw na tom laptopu nigde nije bilo oznake MSI tako da ja neznam odakle je taj laptop stigao i kad je laptop reklamiran, nigde nije bilo celog serijskog broja, tako da ja sumnjam da je njoj pripao neki skart primerak koji se u nasu zemlju nemilice uvozi). Elem, taj laptop se odmah u stratu jako grejao i posle mesec dana totalno je ispustio dusu.. Crn ekran i nista.. Kaze ona da je zvala servis i da je laptop primljen na garanciju ali da je popravka trajala jedno 2-3 nedelje i kao da su se prilikom poziva da proveri sta je sa laptopom prilicno nekorektno ponasali tipa da nije pod garancijom da ima srece da joj ne naplate 100eura i slicno.. Nista, precuti ona to i stigne laptop ali posle godinu dana, opet se ventilator cuje, laptop se jako greje, ne radi USB, zvuk zeza, restartuje i na kraju opet crn ekran i nista..
Ovaj put sam ja zvao ali ne direktno Pakom, oni su uvoznici tog MSI laptopa, nego MSI podrsku.. I za njih imam samo reci hvale.. Stvarno korektno, brzo i profesionalno, jeste da smo se navlacili oko tog serijskog broja jer na tom laptopu ne postoji serijski broj po MSI specifikaciji odnosno taj ceo broj koji oni traze nego samo deo.. Ipak laptop je primljen na servis, kurir stigao sutradan i laptop otisao za BG.. I tako se cekalo jedno 3 nedelje tako da nista od tih 72 radna sata i koliko sam ja skontao, posto im je ostala ceduljica :) na kojoj su napisali da je menjana maticna ploca i cooler.. dobro.. i to je odradeno.. ali posle nekoliko meseci opet se laptop cuje (ventilator) opet se greje, opet se gasi i da ne pricam da je baterija skroz otisla (ne drzi ni minut), pa je opet pozvana MSI podrska, opet maksimalno korektno i profesionalno i opet kurir stize sutradan i nosi laptop.. dok je laptop bio na servisu, zove me njihov serviser, uhvatio me u guzvi pa nisam mu bas odgovorio i pocne da prica kde se taj laptop koristi, da ima prasine i te stvari.. ali takvim tonom da stvarno nisam se snasao dati momenat ali hteo sam ponovo da ga zovnem i kazem mu par stvari.. mislim kao da se laptop koristi u stali pa da ima slame, prasine.. pazi da ne bi.. svaki laptop ima prasine ali to nije razlog za takav poziv i takav ton gospodo iz Pakoma.. i laptop je treci put popravljen i sad je istekla garancija i ako se nesto desi opet moze da se slika.. U medjuvremenu nabavljen je Cooling pad tako da ce valjda to malo pomoci da se ne greje toliko.. i da izdrzi jos koju godinu.. i nova baterija..
tako da epilog po meni MSI podrska, korektno, brzo, ljubazno, profesionalno i ispostovali su me maximalno.. nikakvih problema sa njima..
a Pakom.. no comment.. popravljaju laptop do besvesti kad je ocigledno da laptop ima neku fabricku gresku i da se greje nenormalno.. normalno nece da ga zamene i stavljaju trecerazredne ventilatore koji se cuju posle par meseci.. i sto se prave pametni, ali ne shvataju da pricaju price za malu decu.. i Pakom zaobilaziti u sirokom luku..
sto se tice MSI-a, imam postovanje za marku brand, imaju i oni mana ali imaju ih i svi ostali.. jedino sto zameram sto se kod nas uvozi skart najveci a garancija, servis, je ocajan..
eto toliko..
e, i da ne zaboravim i rodjaki sam preporucio MSI CR500 laptop da uzme pre ove problematike sa ovim GX610, i na tome je posle godinu dana crkla web kamerica ali to su zamenili za 9-10 radnih dana tako da je to okej ispalo..
 
Nazad
Vrh Dno