Šta je novo?

Mrezni kablovi

• Začetnik teme Začetnik teme Matori
  • Datum pokretanja Datum pokretanja

Matori

Slavan
Učlanjen(a)
22.10.2008
Poena
320
Opste pitanje - gde su najjeftiniji? (I koja je normalna cena?)
Ako razlike u ceni nisu velike, onda me interesuju i posebna pitanja (lokacije i moze li na metar).

Sto se lokacije tice, stanujem u centru Zemuna. Sto se duzina tice, ako ne moze na metar, trenutno mi treba par kablova od 10m i mozda jedan od 15m.

Hvala unapred

P.S. Ako sam u svom amaterizmu propustio da kazem ili pitam nesto sto je bitno za kupovinu kablova, molim da me prosvetlite cheers

Nema tu neke velike razlike od koga kupuješ nego samo u tipu kabla i konektorima. Nije to neka potrošna roba a dobar kvalitet je važniji od cene, specijalno dobar kvalitet Rj45 konectora, to je ono što naviše strada.
Imaš bar dva dobra snabdevača, Netiks i Kanibal, samo kažeš šta ti treba i za šta i oni ti naprave za tili čas.
Najveće su razlike u tome zašta ti treba, samo za internet ili recimo za gigabitnu mrežu, untrašnja ili spoljašne upotreba, uzidne montaža sa krutim kablom ili "Patch" sa fleksibilnim kablom. Krajevi obični ili sa metalom za uzemljenje ili sa dodatnom zaštitom (Boot).

Nema tu neke velike razlike od koga kupuješ nego samo u tipu kabla i konektorima. Nije to neka potrošna roba a dobar kvalitet je važniji od cene, specijalno dobar kvalitet Rj45 konectora, to je ono što naviše strada.
Imaš bar dva dobra snabdevača, Netiks i Kanibal, samo kažeš šta ti treba i za šta i oni ti naprave za tili čas.
Najveće su razlike u tome zašta ti treba, samo za internet ili recimo za gigabitnu mrežu, untrašnja ili spoljašne upotreba, uzidne montaža sa krutim kablom ili "Patch" sa fleksibilnim kablom. Krajevi obični ili sa metalom za uzemljenje ili sa dodatnom zaštitom (Boot).

Moj Boze! Mreze su jedina oblast "PC nauke" kojom se nikad nisam ozbiljno bavio, ali sad se suocavam sa cinjenicom da nisam kompetentan da kupim obican kabl... :wall: