Šta je novo?

mp3 i Red Hat

• Začetnik teme Začetnik teme aegis1
  • Datum pokretanja Datum pokretanja

aegis1

Čuven
Učlanjen(a)
05.12.2002
Poena
619
Avaj, instalirao sam Red Hat 9 na komp i probam da pustim mp3 i on mi kaze da je zbog nekih problema sa kojekavim licencama :cuss: mp3 podrska izbacena iz distriibucije :boom: ! E, moze li neko da mi objasni ima li nacina da slusam mp3 (i ako mu nije tesko da detaljno objasni postupak) cheers

Heh 🙂
Red Hat je dosta takvih sitnica zeznuo sa novom verzijom. 🙄

Ima nacina, mislim da trebas da nadjes odgovarajuci codec.

Ili uzmi neku "more friendly" verziju za home kompjuteter.

http://www.xmms.org/download.php

E sad si mi sve rekao 😕 ! Imam XMMS -a ako ima nesto skriveno na onom sajtu sem download-a tog programa onda nek mi neko kaze sta. Pa molio sam vas da mi detaljno objasnite (ko hoce 😀 ) jer sam pocetnik u svemu ovome.
PS
Bas imam tonu 'friendly' distribucija kod sebe pa ne mogu da se odlucim koju cu staviti :-x ... elem, RH 9 je jedini koji imam 🙁 i snjim moram da se snadjem :boom: inace cu morati citav zivot da provedem na :hump: Windows jer bez mjuze ne mogu :twisted: ! Aj ko moze da pomogne cheers

Rece covek gore da ti treba codec, a ja sam ti dao link gde da pogledas. Evo jos konkretnije:

http://havardk.xmms.org/dist/xmms-1.2.7-rh8-rh9-rpm/

Skines taj prvi fajl (xmms-mpg123xxxx) i instaliras ga (otvoris terminal, postanes root [komanda "su -l"], odes u dir gde si skinuo taj fajl i instaliras ga [komanda "rpm -Uvh xmms-mpg123*.rpm"] ).

Svede se na kraju taj Linux na omrazeni Windows. I Billi se jadao da mu je skupo da plati licencu za MP3, pa je zbog toga napisao WMA tj. da bi imali format u koji cemo da kompresujemo...

Ja cekam jos samo da se u Linux-u (tacnije u nekoj od popularnih distribucija) uvede jos i aktivacija 🙂