Šta je novo?

Monitor za programiranje i citanje

malada

Slavan
Učlanjen(a)
Poena
Treba mi monitor iskljucivo za programiranje i citanje. Igrice i filmove necu gledati na njemu. Monitor nisam kupovao 10 god, tako da ne znam nista o trenutnom trzistu. Zbog radne povrsine valjalo bi da bude bar 24". Valjalo bi da bude do 25k, ali nije neophodno, ako ce me dobro sluziti bar 5 godina, moze i skuplji da bude. Pretpostavljam da mi treba neki IPS model. Ono sto me najvise zanima je da sto manje zamara oci. Ako nesto znaci bice prikljucen na thinkpad t440s sa integrisanom grafikom. Molio bih da dajete preporuke za monitore koji se mogu nabaviti kod nas u normalnim prodavnicama.
Hvala unaprijed na preporukama.

IPS ti je bitan ako su ti bitni uglovi gledanja i precizna reprodukcija boja za profesionalni rad (za šta ti treba adekvatan kvalitetan IPS panel, što opet nije tako često).
Pejin predlog je sasvim OK. Takođe, potraži malo postove člana Duke of Serbia po forumu u pogledu preporuka za monitore, naći ćeš i tu kvalitetnih predloga.

f.lux je odlicna stvar za nocne sate i citanje / kucanje, kada boje nisu bitne.

Citiracu sebe ponovo

..bar 2 uslova da bude flicker free i IPS a smanjivanje plavog zračenja bih probao sa f.lux-om pa me zanima na koji je to model momsab mislio?

@Delija
Zato sam i rekao da budu ova dva uslova a sa f.lux-om cu da resim treci uslov. Vidim u drugoj temi da si uzeo HP 27es ali ne mogu da nadjem nigde da li je flicker free?

Ovde kazu da je flicker-free:
http://archive.is/FkqkT

To je inace arhiva sa sajta https://pcmonitors.info/recommendations/ za datum 1 Jan 2017 21:40:12 UTC.

Good for:
All-round use including PC and console gaming, movies and image editing.

Panel used:
LG Display AH-IPS (25” and 27″, 60Hz).

Screen surface:
Glossy with ‘low haze enhancement’ treatment. This essentially maintains the vibrancy and clarity offered by glossy surfaces whilst significantly cutting down on reflections.

Additional specifications:
1920 x 1080 (Full HD) resolution
PWM-free (flicker-free) WLED backlight (sRGB colour gamut)
7ms grey to grey response time
2 HDMI ports and VGA
Screen can be tilted, VESA mounting supported with optional adaptor

Why choose this monitor:
The HP 25er and HP 27er provide a strong performance in several key areas. The 25″ and 27″ AH-IPS panels are essentially glossy, but has a very low haze matte surface treatment. This doesn’t significantly interfere with the image quality and maintains that beautiful glossy ‘pop’, but is very effective in helping to reduce reflections – something of a ‘best of both worlds’ solution. Colour consistency and viewing angle performance is strong, as you’d hope for from a modern AH-IPS panel and the default colour setup is excellent with strong ‘2.2’ gamma tracking out of the box. Contrast is as good as you’ll see on an IPS panel as well, with the static contrast generally exceeding the specified 1000:1. The levels of ‘IPS glow’ are also significantly lower than you’d typically see on an IPS-type panel of the size, helping preserve more of those details in dark scenes. The flicker-free backlight (DC not PWM dimming) and flexible brightness adjustment range (with good low minimum level) help provide a comfortable viewing experience, too.
The monitors also include a well-tuned pixel overdrive feature. They’re able to provide a level of perceived blur that’s in-line with the fastest 60Hz LCD performers out there – there’s really no need to be put off by that potentially misleading 7ms specified response time. Input lag is also very low with negligible signal delay.

Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno