Šta je novo?

molim za savet oko novih zvucnika

dzidza_bidza

Čuven
Učlanjen(a)
09.09.2005
Poena
675
Totalni sam laik sto se ozvucenja i opreme tice, ja bih da napisem sta bih hteo/voleo, a vas molim za savete.
Trenutno imam Genius 5000 5.1 i integrisanu zvucnu i hteo bih za promenu malo uzivam u zvuku :)
Za zvucnu sam odabrao Xonar DX, problem su mi zvucnici posto bih zvucnike uglavnom koristio za filmove (HD/divx) i muziku (mp3/FLAC), pretpostavljam da nema smisla uzimati bilo sta drugo osim 5.1 zbog HD materijala?
Znam da mi izbor nije veliki i da se verovatno sve svodi na Z-5500?
Zanima me vase misljenje ili sam prakticno vec sam sebi odgovorio? :)

Sam sebi si odgovorio. Ako zelis surround, sto je must za filmove onda za taj novac bolje od Z-5500 neces naci.

Naravno z 5500 ako hoces solidan zvuk, ima i drugih alternativa ali su daleko skuplje

a sta je sa Microlab H-600 i H-500, zna neko nesto vise o njima?
vidim da su dosta povoljniji od z5500

Koliko para toliko muzike. Preslusaj, ako ti se dopadne kupi jeftinije, mada cisto sumnjam.

Ja sam slusao vise puta H-500 i dosta su dobri za jedan PC 5.1 sistem. S njima je ozvucen jedan lokal povece kvadrature u kome sam ih slusao. Slusa se na njima dzez i laganije stvari. Skroz prijatan i pitak zvuk, bass ne mulja uopste i spektar je lepo integrisan, bez prizvuka prejakog woofera ili slabih i piskavih satelita. Da zelim PC 5.1 sistem, bacio bi ih u najuzi izbor u tom rangu. Logitech mi zvucno nije uopste prijatniji za muziku.

Poslednja izmena:
Cuo si razne savete, jedan misli jedno, drugi drugo, ja znam istinu ;)
Preslusas pa doneses zakljucak. Ljudima koji su na adsl Logy ne zvuci dobro za muziku, onima koji su na cable moze biti odlican i u tom pogledu (ipak je 5.1), a da ti nisi mozda na WiFi?