Bar banaka imamo na svakom koraku pa svako može da izabere ono što mu odgovara.
Ja za sada nemam kod Mobi banke nešto što mi preterano smeta. Nisam DOO ili preduzetnik. Primam platu upreko njih i aplikacija mi služi da prebacim sa tekućeg na štedni po viđenju i obratno. Uradim export svojih transakcija s vramena na vreme i format exporta mi je OK. Plaćam karticom u zemlji i u inostranstvu bez problema. Plaćam preko interneta bez problema. U sekundi uključim mogućnost internet transakcija, platim, isključim. Radi bez greške. Podešavam sam limite za plaćanje, za bankomat, za internet. Radi bez problema.
Plaćam račune preko opcije skeniranja barkoda i nikada nije bilo problema. Imam i račune koje sam podesio da se automatski plaćaju ili na "click" i radi bez problema. Plaćanje prenosom na račun koristim često i ne znam šta bih tu dodao.
Možda sam nezahtevan korisnik pa mi ne smetaju neke stvari koje drugima smetaju?
Kada sam zvao call centar uvek su mi se javljali za manje od minut i dali mi sve informacije koje mi trebaju. Nikada nije bilo "idite u Yettel" ili nešto slično. Mislim da tamo manje znaju nego ovi iz call centra.
Desilo se da aplikacija bude neplanirano nedostupna, ali to je uvek proradilo dosta brzo. Samo jednom mi je bilo nezgodno da nisam mogao da pristupim aplikaciji dok sam bio u prodavnici, a držao sam skoro sve pare na štednom računu po viđenju. (obično držim sve pare tamo a prebacim pre kupovine da imam određenu količinu na tekućem računu)
Sada imam neki dozvoljen minus, pa mogu da to da iskoristim ako baš zatreba.
Najveća zamerka koju imam je što u prikazu računa i u porukama transakcija računaju dozvoljen minus zajedno sa novcem koji stvarno imam. Jasno je meni da je sve to "raspoloživo", ali voleo bih da mi prikazuju samo moj novac.
Kod Intese sam bio Magnifica i nije bilo neke razlike u odnosu kad nisam to bio. Išao sam u banku za svaku glupost i čekao u red. Samo što ne odeš za neke stvari na šalter, nego čekaš u red da odeš kod "svog bankara" ili kako ga već zovu. Glupost. I onda zasedneš tamo, a drugi "Magnifica" čeka posle tebe da ti završiš. Hvala lepo. Hoću banku koja nema šaltere
Zašto ne može svaka banka da pošalje karticu na kućnu adresu? Zašto ne mogu u svakoj banci da klikom u aplikaciji potpišem ugovor?
Nemam nekih simpatija prema Mobi banci. Ako mi ne budu odgovarali, odoh sutra kod drugih. Ako mi drugi budu dali bolje uslove, odoh kod njih. Za sada su mi OK.