Naravno da im nije prošlo jer nemaju argumente i nisu u pravu, evo i epiloga. Samo jadno je da običan korisnik treba ovoliko da isteruje, ovo ne sme da se dešava. MNP jednostavno ne funkcioniše.
Hronološki:
Pošto mi je ratel tražio sve ono dodatno da bi uopšte formirao predmet (broj pretplatničkog ugovora iako sam jasno napisao da sam na pripejdu, zatim adresu iako imaju mail, šta treba poštar da me obaveštava u 2022... i "dokumentaciju o pokušaju rešavanja problema s operatorom") još u prošli petak sam poslao novi mail ratelu (odgovorio na njihov) sa pitanjem šta to tačno podrazumeva. Ni do danas se nisu udostojili da pošalju odgovor. Dakle traže od korisnika neke nebuloze, a izbegavaju da komuniciraju i da obrazlože šta tačno samo ja još u obavezi da im dostavim da bi radili svoj posao. Imaju oni sve što je potrebno, kada bi hteli, i moj mail, i moj jmbg koji sam ostavio i uvid u pokušaj prenosa broja i "razloge" odbijanja. Korisnik treba samo da se požali (kada je očigledno oštećen) a sve dalje oni da rešavaju s operaterom a ne korisnik da obija pragove.
Istog dana dobijem od kolege informaciju da je istu stvar prošao pre nekoliko nedelja isto navodno broj isključen iz mreže (a tek istekao kredit) išao u a1 nemaju pojma zašto je odbijen prenos i šta je problem (ko treba da ima?!) od jednog do drugog do trećeg, tek treći kao znao da "broj bez kredita ne može da se prenese" (to ćemo tek da vidimo kasnije) na kraju im je platio 200 din.
Ja im na primer ne plaćam iz principa. Iako mi to nije neki levi rezervni, već glavni i jedini broj čiji sam kao što rekoh vlasnik skoro od samog početka mobilne telefonije kod nas. Revoltiran sam odavno načinom prenošenja saobraćaja tj bivšim uslovom za ručnu aktivaciju pa kad mi se jednom desilo da zaboravim i poništili mi plaćeno i nepotrošeno nagomilano, naredni mesec im namerno nisam uplatio ni tu crkavicu, baš iz principa da od mene ne budu na dobitku. Tako da kod mene plaćanje 200 din reketa nije bila opcija, pogotovo što mi nije ni zapelo ni za prenos a ni da imam saobraćaj i pogotovo što znam da to nije po zakonu što traže. Kad su ukinuli prenošenje, od prošle godine više namerno nisam plaćao kredit. A do tada sam preko godinu dana koliko sam kod njih uplaćivao redovno svaki mesec mesečne planove izuzev jednog meseca. Dakle oni rade sve da suzbiju korisnike koji ne plaćaju redovno tj samo održavaju karticu (iako nemaju štete od njih samo koristi, nego su alavi) ali ja čak uopšte nisam korisnik koji bi uplaćivao svaki četvrti mesec, već bih plaćao svaki mesec redovno da ne jajare i ne smanjuju non stop i pogoršavaju uslugu već da daju nešto dostojno.
Zatim sam odmah u ponedeljak otišao ponovo lično u ratel. Tamo takođe izbegavaju da daju bilo kakav odgovor, sede i primaju plate ni za šta, ne znam za šta im služi ta adresa, da primaju samo psimene žalbe i to savršeno sročene i dokumentovane a po uputstvu koje nigde ne postoji. Rekli su "to pravna služba odgovara bla bla" samo pismeno mailom može.. lepoim objasnim da ne mogu da dobijem uopšte odgovor, kaže pošaljite jedino ponovo.
Odem dalje, u vip prodavnicu. Čekaju se redovi i služam žalbe korisnika na slične stvari i pretnje odlaskom iz mreže, one radnice tamo samo sležu ramenima i nikome ništa ne mogu da pomognu samo upisuju u sistem. Prvo sam došao da se nedvosmisleno utvrdi jesam li registrovan - jesam. Broj nije isključen. Likuša još manje zna od onog kod kojeg sam bio ranije što je zvao telefonom pa mu rekli "isteko grejs period mora da se uplati 200 din kredita" fuj koji naziv za drugim rečima "nazvaćemo ovo sad ovako da zvuči sofisticirano pre je trajala kartica godinu dana ali nam je to malo keša pa bismo da svi plaćate non stop jer vas je puno neplatiša (naravno s obzirom na standard)" to sam odmah i ovoj rekao čim mi je počela da objašnjava "kartica prešla u ograničeni mod bla bla" reko to su fensi nazivi za istekao kredit, kartica je aktivna i po zakonu imam pravo na prenos broja. Kuca tamo u onu tastaturu ne zna ništa da mi kaže gde je zapelo i ko me sprečava da odem iz mreže i zašto, jedino može da javi telefonom kad dobije pismeni odg. Rekoh joj da mi treba pismeno crno na belo obrazloženje ali nije mi rekla kako do toga mogu da dođem, a za to prima platu tamo.
Odem kući, zasednem za komp, pokušam na njihovom sajtu preko kontakt forme da se žalim, da dobijem neku "dokumentaciju o pokušaju rešavanja problema s operatorom" za ratel. Objasnim im sve detaljno da znam svoja prava i da nemaju osnova za to što su mi onemogućili prenos i tražim objašnjenje. Pomenem i ratel i da sam potpuno upućen i ispunjavam sve uslove.
U četvrtak 31. sam dobio od njih odgovor:
"Poštovani Nikola,
Poteškoća sa prenosom broja 063xxxxxx u drugu mrežu je otklonjena te već sada, a ukoliko ste zainteresovani, možete podneti novi zahtev za prenos broja u poslovnici operatera čije usluge želite koristiti.
Žao mi je zaista zbog situacije koja je nastala i negativnog utiska koji ste stekli ovom prilikom. Nadam se da ćete se u narednom periodu uveriti u kvalitet naših usluga.
Za sve potrebne dodatne informacije, stojimo Vam na raspolaganju.
Srdačan pozdrav,
ime i prezime
Korisnički servis"
Hehe, vidiš kako može, kad se tera do kraja. Samo naravno ni reči o onom ključnom, i od čega ja ne odustajem: koja je to tačno "poteškoća" (ej poteškoća, nešto ili može ili ne može, nema može ali malo teško ide) i zašto sam neopravdano sprečen još pre pola meseca da odem iz mreže, čija je to greška krivica i da li će neko da odgovara. Neće naravno. Takođe jako bitno, kako smeju u poslovnici da mi zvanično daju odgovor "da je istekao grejs period i da trebam da uplatim 200 din kredita" hoće li za to neko da odgovara, neće naravno. A ratel kao i da ne postoji.
Sad ću da pišem i jednima i drugima ponovo i tražim odgovore. Nego me do sad mrzelo, ali neće ostati na tome, bez odgovora. A svakako ovih dana podnosim novi zahtev pa da vidimo to u praksi, i doviđenja.