Šta je novo?

MNP u praksi - vase price i iskustva

Posle dva-tri dana od prenosa broja u Yettel, dva prepaid broja su dobila samo ponudu besplatnog altiviranja 5X više i mogućnost kupovine 3X više za 280 dinara .

5 X više ponuda je 2000 dinara kredit i 5 GB internet (važe 7 dana).

Oba broja su preneta iz Globaltela.
 
pa jedino ako ima preostalih zaduzenja u MTS, ili je pod nekom UO sa njima ... ne bi trebalo da ne moze iz nekog treceg razloga ..
Evo ja nisam pod ugovorom i nemam nikakva zaduženja. Evo moje situacije pa ako neko ima iskustva neka da svoj komentar i mišljenje:

Poslednjih jedno godinu dana sam u vip-u/a1 na pripejdu. Pre toga sam od 2003. i svog prvog telefona i mobtel kartice bio u mobtelu/telenoru na postpejdu.
15tog marta sam bio u globaltelu lično i podneo zahtev za prenos broja kod njih iz a1 jer su mi se zgadili sa ciganisanjem (načinom) oko prenošenja preostalog saobraćaja to malo bednih minuta/interneta, još i pre nego što su ukinuli skroz prenošenje. Nebitno, svakako su svi isti i kod svakog bih bio nezadovoljan svi mi se gade zbog odnosa prema potrošačima i konstantnog smanjivanja te bede koja se dobija za minimalne uplate ali najviše zbog stalnih menjanja uslova, skraćivanja rokova važenja kredita itd.
Tek danas su me zvali iz globaltela i rekli da je zahtev za prenos odbijen iz a1 zbog navodno isključenog broja (mada se operaterka čudila kako me je onda dobila). Broj mi nije isključen naravno. Tek što je istekao kredit od poslednje uplate koja je bila 20tog decembra, kredit je istekao pre par dana 20tog marta. Znači nemam nikakva dugovanja prema njima i kartica/broj su mi aktivni. Tokom januara sam koristio poslednji aktiviran mesečni plan a februar i mart sam bio bez saobraćaja minuta interneta, samo wifi i dolazni pozivi. Nisam uplaćivao kredit iz principa.
U a1 ni onaj službenik nije znao zbog čega je prenos odbijen pa je morao da zove nekog nadređenog. Navodno ne može jer "kredit nije uplaćivan dugo" i istekao je neki "grejs period" ej slušaj to, dugo, 3 meseca... I koji fensi izrazi za jajarenje oko prazne pripejd kartice i broja u mom vlasništvu bez ikakvih zaduženja. Kažu treba da se uplati 200 din kredita pa će onda moći. Očigledno im se ne sviđa ako im se ne uplaćuje svaki mesec hehe, a još bi i da im se plaća reket ako poželiš da odneseš broj iz njihovih kandži. Gde tako nešto piše? Ovde očigleno ne, barem ne na jasan način:


I da li negde može da se žali na ovakvo ponašanje? Šta mislite o svemu? Meni je ovo toliko nisko i jadno čak a ako je po zakonu. Onda su jadni i ti koji su ga pisali, ali i za ovakve uslove treba da se zna šire, da to bude transparentnije, da bi se videlo kako se ponašaju bogate kompanije, oko 200 din.
Ja bih najviše voleo da ljudi koji nemaju potrebe za mnogo saobraćaja ne moraju uopšte da se cimaju s prenosima broja i sa čitanjem sitnih slova lupom, praćenjem "akcija i promocija" i da kod svakog operatera imaju opciju da plate pošteno neki minimalni paket 300-400 din mesečno ali onda da pošteno i dobiju neku pristojnu količinu saobraćaja za današnje vreme i da mogu da iskoriste sve što su platili jer je to jelte pripejd ali se naravno zle kompanije grčevito bore protiv toga. Platio sam pošteno tih bednih 50 minuta i 1 gb neta (što je sramota po meni za provajdera kao ponuda pa i da je 100 din) i hoću da iskoristim kad mi treba, ako ne ovaj mesec onda naredni.

Da sumiram, znači po njima čim im dva meseca ne uplatiš reket, tj kredit, ne možeš da odeš iz mreže dok ne uplatiš opet kredit. Ej, dva meseca. Jel to pripejd, ako moraš da plaćaš svaki mesec kao postpejd... Da li je vama to normalno?
Zna se za šta je pripejd, a one koji ne koriste redovno, platiš kad koristiš.
 
Poslednja izmena:
To sto su ti rekli je teska glupost, ti ne krsis ni jedan od onih uslova za prenos, koji su lepo navedeni tamo:

Da li postoji neki razlog zbog kojeg bi operator davalac broja mogao da odbije prenos broja?
Operator davalac broja može da odbije zahtev za prenos broja ako je:


  • zahtev podnelo neovlašćeno lice;
  • zahtev za prenos broja netačan ili nepotpun;
  • neregistrovan prepaid pretplatnik;
  • utvrđeno da postoje neispunjena dospela dugovanja pretplatnika, uključujući sve obaveze koje proističu iz pretplatničkog ugovora usled prevremenog raskida ugovora prema operatoru davaocu broja;
  • broj već u postupku prenosa, ili je od poslednjeg prenosa broja proteklo manje od tri meseca;
  • broj ukraden, nepostojeći, privremeno ili trajno isključen iz mreže davaoca broja;
  • tražen prenos broja koji je jedan iz vezane serije brojeva ili pripada korisničkoj grupi brojeva u mreži operatora davaoca broja.
Opet ih kontaktiraj da provere i navedi im ove uslove i pitaj ih koji to tacno ne ispunjavas. Samo da napomenem da ne mogu da kazu da je ovaj pretposlednji, jer tvoj broj nije iskljucen. Kazi im da ces pisati prijavu RATEL-u ako ne dozvole prenos, jer ispunjavas sve uslove.

Stoke su, jer znaju da ce ti ugasiti karticu kada prodje 4 meseca i pokusavaju da odugovlace, da bi na kraju uplatio kredit koji ne mozes da preneses u drugu mrezu. Stvarno zalosno sta rade za 200 dinara. Pilicarenje je blaga rec za to.

Mozes da ih prijavis RATEL-u, a taj gore link/sajt koji si postavio ti je njihov, tako da mozes odmah tu da vidis sta i kako. Stoji da to sto rade nije krsenje zakona, ali jeste krsenje pravilnika koji moraju da postuju, jer je to uslov za licencu koju dobijaju da bi pruzali usluge, tako da imas svako pravo da ih prijavis i RATEL mora da reaguje na tu prijavu.
 
@Gadjan Samo vodi racuna da ti ne istekne kartica, posto kod njih vazi 4 meseca od dopune, tj. gledaj da zavrsis sve pre toga, u suprotnom jednostavnije je da uplatis kredit.

Poenta price je da zivimo u Srbiji i da kod nas nikada ne znas kako ce relevantna institucija da odluci. U ovom slucaju ce RATEL verovatno biti na tvojoj strani. Ali ako ti privremeno ugase karticu(zbog 4 meseca bez dopune), tu vec ne znas sta i kako bi moglo da bude, jer bi RATEL trebao da im nalozi da i pored toga dozvole, jer je njihovom greskom doslo do toga, ali to ne ide uvek bas tako kod nas, jer kao sto rekoh ovo je Srbija.

Znaci, gledaj da zavrsis sve pre isteka kartice, a ako ne mozes da stignes do tada, onda ti je sigurnije da uplatis kredit.​

 
Pa završio bih ja da ceo ovaj sistem normalno funkcioniše, a ne po našem starom sistemu ft1p... Eto i ova tema je kao namenjena tome ali nigde nema konkretnih informacija i iskustava šta kada se operater ovako ponaša, i to sam siguran da rade namerno. Znači koje su procedure i opcije korisnika itd. Nije to samo požališ se ratelu i oni reše to s operaterom, a tako bi trebalo, i to u kratkom roku, a ne da se dopisujemo mesec dana. I onda da li će da odgovara neko za to.. Eto iz Ratela su mi odgovorili kao da bi mogli da fomiraju predmet i "zatraže izjašnjenje od operatera" (ej, a do tada je operater bezbedan sve dok ja ne ispunim silnu papirologiju umesto svih njih) moram da dopunim svoj prigovor brojem pretplatničkog ugovora (odakle mi pretplatnički ugovor kad sam na pripejdu, gde je taj broj i gde to piše da bi korisnici mogli da znaju a ne da obijaju pragove i dopisuju se u prazno..), telefonom i adresom gde mogu da mi pošalju odgovor (a ostavio sam broj telefona i email kao da to nije dovoljno, mora ko u srednjem veku kočijom da se pošalje pismo) i "dokumentacijom o pokušaju rešavanja problema sa operatorom" šta je to, krišom snimak razgovora u poslovnici kako onaj što nema pojma priča sa nekim telefonom i traže mi uplatu kredita da bi mogao da se prenese broj.. Kakva bre dokumentacija, čak i u onaj lažni razlog odbijanja prenosa "broj isključen iz mreže" ja nemam uvid nego ovi globaltel oni su mi rekli da su to dobili kao odgovor. A imao bi uvid i ratel samo da hoće i da sistem radi, sve je to njihov posao, a ne korisnika. Znači operateri da prenesu a ako neće i bahate se onda ratel da rešava.
Još samo jednu stvar bitnu da ponovim, tj prošli put nisam naglasio. Kredit uplaćen 20.12.2021. je isticao 20tog marta, a zahtev za prenos sam podneo 15tog marta, ne sećam se kad tačno, neka je i popodne neka se računa kao 16ti. Znači čak ni kredit nije bio istekao, a kamo li da je isključena kartica! Oni su po zakonu bili dužni u roku od dva dana da prenesu broj a nisu to uradili!

Inače, u mailu ratelu sam bio ostavio ime prezime jmbg i broj telefona. Trenutno nisam kući u BG pa da nađem ono papirče od vipa da li ga i imam i plastiku sa pin puk, ne znam šta bi mogao da bude "broj pretplatničkog ugovora". A pismena dokumentacija "pokušaja rešavanja problema s operatorom" jedino da odem bejzbolkom da pokušam da rešim, i da ih nateram da napišu crno na belo razloge.
Više tu teba a se provlači pljuvačina po mrežama na tviteru ili gde su najaktivniji, u medijima da se pišu ovakve stvari. Pa da vidimo koga će više da košta, to što se ciganišu sa svakim pojedinačnim korisnikom da otmu još 200-300 din ako može.
 
Poslednja izmena:
Taj odgovor mi deluje kao genericki, kao da je neko samo bacio pogled na to sto si napisao.

Ti si pripejd, a koliko ja znam, za tu pricu nije potreban broj pretplatnickog ugovora, vec samo da si registrovan kod operatera. Kazi im da si pripejd i da si registrovan korisnik(nisam te pitao, ali pretpostavljam da si registrovan u a1). Navedi im opet da nemas pismenu dokumentaciju, vec da si informaciju o razlogu odbijanja(navedes njihovo objasnjenje) dobio usmeno u razgovoru od a1 radnika, kome isto nije bilo jasno zasto ne moze, ali je posle konsultacije sa sefom dobio tu informaciju i preneo tebi. Obavezno navedes da je broj aktivan i da si u trenutku imao i kredit na broju, koji je bio uplacen 20.12.2021. godine.

Mozes i da dodas ovako nesto, tj. da ispunjavas sve uslove, dodas i pri tome da niti jedan od uslova ne navodi kao obavezno uplatu kredita u skorije vreme(razlog koji si dobio u a1), koji si ti cak imao pri podnosenju zahteva, niti pravilnik daje operateru pravo da sam svojevoljno izmislja uslove koji nisu propisani istim:
  • zahtev podnelo neovlašćeno lice;
  • Ja sam vlasnik broja 06x/xxx-xxxx, (registrovan pripejd broj)

  • zahtev za prenos broja netačan ili nepotpun;
  • Svi potrebni podaci su ostavljeni, a u kontaktu sa globaltelom i a1, nije istaknutno da je ovo problem

  • neregistrovan prepaid pretplatnik;
  • Broj je registrovan

  • utvrđeno da postoje neispunjena dospela dugovanja pretplatnika, uključujući sve obaveze koje proističu iz pretplatničkog ugovora usled prevremenog raskida ugovora prema operatoru davaocu broja;
  • U pitanju je pripejd broj, za koji ne postoji bilo kakva ugovorna obaveza

  • broj već u postupku prenosa, ili je od poslednjeg prenosa broja proteklo manje od tri meseca;
  • Broj je u mrezi operatera a1 duze od godinu dana i ovo je prvi zahtev za prenos u tom periodu

  • broj ukraden, nepostojeći, privremeno ili trajno isključen iz mreže davaoca broja;
  • Broj je aktivan, kredit poslednji put uplacen 20.12.2021. i vazio je do 20.03.2022., a datum vaznosti kartice je do XX.04.2022.(pogledaj tacan datum). Zahtev za prenos broja podnet 15.03.2022. godine.

  • tražen prenos broja koji je jedan iz vezane serije brojeva ili pripada korisničkoj grupi brojeva u mreži operatora davaoca broja.
  • Nije, a u kontaktu sa globaltelom i a1 nije istaknutno da je ovo problem

Jel ti je broj registrovan?
 
Poslednja izmena:
Ma sve sam to napisao još u prvom mailu.. sada sam ponovo slao i pitao šta pod svim tim podrazumevaju. Već sam im bio napisao detaljno sve što je bitno i to vrlo jasno.
Broj mislim da je registrovan ne znam kako to ide, ako se registruje pri prenosu onda je urađeno tada pre oko godinu dana, ne sećam se procedure. Zbog gubljenja kartice itd za ubuduće. Da nije napisali bi to u razlozima odbijanja.
Vlasnik sam tog broja od samog početka, od 2003 i bio je u postpejdu u telenoru 17 godina.. i uvek je bio aktivan. Nije to neka rezervna kartica, kupljena na trafici nego glavni broj.
 
Valjda ce se smilovati i lepo procitati sve to sto si napisao. Jer je cela prica besmislena, sa strane a1, a ako RATEL ne reaguje odmah i ne pokusa da zavede red i kontrolise to pilicarenje i maltretiranje, onda ce svi oni da pocnu da rade istu stvar.

Ovo citirano sto sam ti napisao su svi uslovi iz pravilnika, sa odgovorima za tvoj slucaj, da se tacno vidi da si ispunio svaki propisan uslov.

Verovatno ti je onda registrovan.
 
Poslednja izmena:
Pa i rade svi istu stvar. Ova u globaltelu kad sam došao (svuda idem lično) smeje joj se brk sve vreme čim sam rekao o čemu se radi i da sam upravo bio u ratelu, jer sve čak i ta službenica jako dobro zna. I u sebi likuje i verovatno misli "plaćajte nam lepo postpejd bar 1000 pa nećete imati problema". A i oni se neće ovajditi od mene. Svi su isti i ja to dobro znam, da rade zajedno i dogovaraju cene da ne bi neko slučajno ponudio nešto povoljnije i manje dranje, jer su onda svi na gubitku, ja nisam glup pa da ne znam to. Svi oni jedu iz iste činije. Priča mi priču kao "jeste događa se nekad" pa kao "jedna devojka čak tri puta podnosila pa odbijaju". Kao oni mogu da pokušaju ponovo. Ma jeste, jedna devojka i ja od toliko korisnika, nego je to masovno i opšte poznato, namerno to rade.

Ma znamo mi svi u teoriji kako bi trebalo i šta piše u pravilnicima, to ti i ja i mi kao korisnici možemo da čitamo ali uzalud, nema ko to da sprovede. I nigde nema "pravilnika" sa odgovorima šta kada se ipak provajder bahati i ponaša tako jer mu se može, eno i na twiteru vidim žale se ljudi dosta na isto, i šta kad treba da se žališ ratelu tačno kako ide procedura i šta se zahteva to nigde ne piše, isto i za žalbe kod operatera. Sa tim "nadređenim" koji nije odobrio bih ja da pričam lično a ne da se dopisujemo preko običnih službenika koji ništa ni ne znaju, ili i ko zna pere ruke od odgovornosti dok se ne ispuni svaki ft1p tj dok sam ne ispuniš sve moguće začkoljice formalno a hvale se uveden mnp, jednostavno i lako funkcioniše.. Ma kakvo zavođenje reda, kad je iko za nešto odgovarao, kad pokradu firme i državnu kasu, građane najgore što se ikad ikome dogodilo i što može da se dogodi je smena sa funkcije a nikad nikome nije oduzeta imovina, stanovi, vile, keš na računima u stranim zemljama itd, niko ne robija, samo se pritaji. A kamo li za ove sitne stvari da neko snosi odgovornost. Jedini koji snose odgovornost za svaku grešku i koga sistem, proganja i za sitnice do kraja jesu obični građani.
 
Naravno da im nije prošlo jer nemaju argumente i nisu u pravu, evo i epiloga. Samo jadno je da običan korisnik treba ovoliko da isteruje, ovo ne sme da se dešava. MNP jednostavno ne funkcioniše.
Hronološki:

Pošto mi je ratel tražio sve ono dodatno da bi uopšte formirao predmet (broj pretplatničkog ugovora iako sam jasno napisao da sam na pripejdu, zatim adresu iako imaju mail, šta treba poštar da me obaveštava u 2022... i "dokumentaciju o pokušaju rešavanja problema s operatorom") još u prošli petak sam poslao novi mail ratelu (odgovorio na njihov) sa pitanjem šta to tačno podrazumeva. Ni do danas se nisu udostojili da pošalju odgovor. Dakle traže od korisnika neke nebuloze, a izbegavaju da komuniciraju i da obrazlože šta tačno samo ja još u obavezi da im dostavim da bi radili svoj posao. Imaju oni sve što je potrebno, kada bi hteli, i moj mail, i moj jmbg koji sam ostavio i uvid u pokušaj prenosa broja i "razloge" odbijanja. Korisnik treba samo da se požali (kada je očigledno oštećen) a sve dalje oni da rešavaju s operaterom a ne korisnik da obija pragove.
Istog dana dobijem od kolege informaciju da je istu stvar prošao pre nekoliko nedelja isto navodno broj isključen iz mreže (a tek istekao kredit) išao u a1 nemaju pojma zašto je odbijen prenos i šta je problem (ko treba da ima?!) od jednog do drugog do trećeg, tek treći kao znao da "broj bez kredita ne može da se prenese" (to ćemo tek da vidimo kasnije) na kraju im je platio 200 din.
Ja im na primer ne plaćam iz principa. Iako mi to nije neki levi rezervni, već glavni i jedini broj čiji sam kao što rekoh vlasnik skoro od samog početka mobilne telefonije kod nas. Revoltiran sam odavno načinom prenošenja saobraćaja tj bivšim uslovom za ručnu aktivaciju pa kad mi se jednom desilo da zaboravim i poništili mi plaćeno i nepotrošeno nagomilano, naredni mesec im namerno nisam uplatio ni tu crkavicu, baš iz principa da od mene ne budu na dobitku. Tako da kod mene plaćanje 200 din reketa nije bila opcija, pogotovo što mi nije ni zapelo ni za prenos a ni da imam saobraćaj i pogotovo što znam da to nije po zakonu što traže. Kad su ukinuli prenošenje, od prošle godine više namerno nisam plaćao kredit. A do tada sam preko godinu dana koliko sam kod njih uplaćivao redovno svaki mesec mesečne planove izuzev jednog meseca. Dakle oni rade sve da suzbiju korisnike koji ne plaćaju redovno tj samo održavaju karticu (iako nemaju štete od njih samo koristi, nego su alavi) ali ja čak uopšte nisam korisnik koji bi uplaćivao svaki četvrti mesec, već bih plaćao svaki mesec redovno da ne jajare i ne smanjuju non stop i pogoršavaju uslugu već da daju nešto dostojno.

Zatim sam odmah u ponedeljak otišao ponovo lično u ratel. Tamo takođe izbegavaju da daju bilo kakav odgovor, sede i primaju plate ni za šta, ne znam za šta im služi ta adresa, da primaju samo psimene žalbe i to savršeno sročene i dokumentovane a po uputstvu koje nigde ne postoji. Rekli su "to pravna služba odgovara bla bla" samo pismeno mailom može.. lepoim objasnim da ne mogu da dobijem uopšte odgovor, kaže pošaljite jedino ponovo.

Odem dalje, u vip prodavnicu. Čekaju se redovi i služam žalbe korisnika na slične stvari i pretnje odlaskom iz mreže, one radnice tamo samo sležu ramenima i nikome ništa ne mogu da pomognu samo upisuju u sistem. Prvo sam došao da se nedvosmisleno utvrdi jesam li registrovan - jesam. Broj nije isključen. Likuša još manje zna od onog kod kojeg sam bio ranije što je zvao telefonom pa mu rekli "isteko grejs period mora da se uplati 200 din kredita" fuj koji naziv za drugim rečima "nazvaćemo ovo sad ovako da zvuči sofisticirano pre je trajala kartica godinu dana ali nam je to malo keša pa bismo da svi plaćate non stop jer vas je puno neplatiša (naravno s obzirom na standard)" to sam odmah i ovoj rekao čim mi je počela da objašnjava "kartica prešla u ograničeni mod bla bla" reko to su fensi nazivi za istekao kredit, kartica je aktivna i po zakonu imam pravo na prenos broja. Kuca tamo u onu tastaturu ne zna ništa da mi kaže gde je zapelo i ko me sprečava da odem iz mreže i zašto, jedino može da javi telefonom kad dobije pismeni odg. Rekoh joj da mi treba pismeno crno na belo obrazloženje ali nije mi rekla kako do toga mogu da dođem, a za to prima platu tamo.

Odem kući, zasednem za komp, pokušam na njihovom sajtu preko kontakt forme da se žalim, da dobijem neku "dokumentaciju o pokušaju rešavanja problema s operatorom" za ratel. Objasnim im sve detaljno da znam svoja prava i da nemaju osnova za to što su mi onemogućili prenos i tražim objašnjenje. Pomenem i ratel i da sam potpuno upućen i ispunjavam sve uslove.
U četvrtak 31. sam dobio od njih odgovor:

"Poštovani Nikola,
Poteškoća sa prenosom broja 063xxxxxx u drugu mrežu je otklonjena te već sada, a ukoliko ste zainteresovani, možete podneti novi zahtev za prenos broja u poslovnici operatera čije usluge želite koristiti.
Žao mi je zaista zbog situacije koja je nastala i negativnog utiska koji ste stekli ovom prilikom. Nadam se da ćete se u narednom periodu uveriti u kvalitet naših usluga.
Za sve potrebne dodatne informacije, stojimo Vam na raspolaganju.
Srdačan pozdrav,
ime i prezime
Korisnički servis"

Hehe, vidiš kako može, kad se tera do kraja. Samo naravno ni reči o onom ključnom, i od čega ja ne odustajem: koja je to tačno "poteškoća" (ej poteškoća, nešto ili može ili ne može, nema može ali malo teško ide) i zašto sam neopravdano sprečen još pre pola meseca da odem iz mreže, čija je to greška krivica i da li će neko da odgovara. Neće naravno. Takođe jako bitno, kako smeju u poslovnici da mi zvanično daju odgovor "da je istekao grejs period i da trebam da uplatim 200 din kredita" hoće li za to neko da odgovara, neće naravno. A ratel kao i da ne postoji.
Sad ću da pišem i jednima i drugima ponovo i tražim odgovore. Nego me do sad mrzelo, ali neće ostati na tome, bez odgovora. A svakako ovih dana podnosim novi zahtev pa da vidimo to u praksi, i doviđenja.
 
Poslednja izmena:
Imao sam broj par godina u mts mrezi. Onda sam taj isti broj integrisao u poslovnu mrezu firme. Zatim sam dobio saglasnost od firme da taj broj prebacim na sebe (fizicko lice). Procedura je takva da se broj uvek prvo prebacuje na postpaid tarifu bez UO. Kada sam pitao da li je svejedno prilikom prenosa broja u drugu mrezu da li je broj postpaid ili prepaid dobio sam odgovor da je svejedno. Zbog toga su mi odmah prebacili broj na prepaid.


Danas sam podneo zahtev za prelazak u A1. Da li je moguce da odbiju moj zahtev? Taj broj je bio registrovan na mene i pre integracije u firmu. Nisu mi nista spomenuli sto se tice tipa ugovora u samoj poslovnici mts-a kada sam rekao da zelim da prenesem broj. U A1 su mi rekli da me mogu odbiti sada posto je uslov da budem minimum 3 meseca u mts mrezi (kao prepaid). Meni je to malo zbunjujuce posto se taj broj vodio na mene jos pre 6 godina i tada sam bio postpaid mts korisnik. Naisao sam na informaciju da je nemoguce promeniti provajdera ukoliko je od poslednjeg prenosa broja proslo manje od tri meseca. Ovo moje istupanje iz firme i prelazak na prepaid nije isto sto i prenos broja.
 
Ali ti si vršio promenu vlasnika broja (sa firme na tebe). Tu vidim potencijalni problem.
 
Broj se vodio na mene. Dao sam saglasnost da se broj preuzme na firmu. Potom sam dobio saglasnost da se broj ponovo ustupi na mene. Mreza nije menjana.
 
Dobro ti poglavica kaze, menjao si vlasnistvo broja. Bio si ti vlasnik, pa firma, pa si sad opet ti.
 
Ovo su trenutni uslovi za prenos broja:

Operator davalac broja može da odbije zahtev za prenos broja ako je:
  • zahtev podnelo neovlašćeno lice;
  • zahtev za prenos broja netačan ili nepotpun;
  • neregistrovan prepaid pretplatnik;
  • utvrđeno da postoje neispunjena dospela dugovanja pretplatnika, uključujući sve obaveze koje proističu iz pretplatničkog ugovora usled prevremenog raskida ugovora prema operatoru davaocu broja;
  • broj već u postupku prenosa, ili je od poslednjeg prenosa broja proteklo manje od tri meseca;
  • broj ukraden, nepostojeći, privremeno ili trajno isključen iz mreže davaoca broja;
  • tražen prenos broja koji je jedan iz vezane serije brojeva ili pripada korisničkoj grupi brojeva u mreži operatora davaoca broja.
*broj već u postupku prenosa, ili je od poslednjeg prenosa broja proteklo manje od tri meseca - ovde se spominje postupak prenosa broja (u drugu mrezu), ne misli se na prenos vlasnistva
 
Ako nekome bude znacila informacija odobren je prenos, nije bilo nikakvih prepreka. Ne znam da li je to zbog nekih novih pravila ili zbog toga sto je broj u samom startu bio postpaid u mts mrezi na moje ime.
 
Ja posle par godina podneo zahtev za prenos broja i jos u cetvrtak bio zadnji rok da puste broj i rekoh bice gotovo u petak,ali malo sutra,cekam tek u ponedeljak.
Od podnosenja do zavrsetka treba preko 10 dana sto je neverovatno s obzirom da ovo postoji vec godinama i nismo se ni makac pomerili unapred vec otisli unazad,bar u mom slucaju. U pitanju su prepaid brojevi. To je toliko kilavo da nemam reci.
 
Nakon koliko vremena operater sme da pusti u prodaju vec koriscen broj od datuma prestanka aktivnosti istog?
 
Jel zna neko da li ce biti odbijen prenos ako stoji Postpaid korisnik za tip korisnika a prepaid je broj koji se prenosi?
 
Bice. Svi podaci moraju biti tacni. Ako je prepaid broj koji prenosis mora tako i pisati u zahtevu.
 
Da potvrdim, jeste problem. Broj i dalje ostaje u mt:s-u u ovom slucaju. Eto ostade A1 bez novog korisnika. A covek boga pitaj kad ce ponovo biti u blizni poslovnice te osta i on bez "normalnog" mesecnog plana, mislim koliko toliko normalnijeg od mt:s-ovog svakako....
 
Kod provajdera je sve postalo diskutabilno i relativno. Anstajn je izgleda video buducnost i na i osnovu iskustva sa provajderima zakljucio onu "sve je relativno".
 
Zahtev za prenos broja iz Globaltel mreze u A1 podnet 21.04 online, broj je inače bio u mts-u 14 godina, u vipu 3 meseca i sada je već godinu ipo u globaltelu. Juče je odbijen zahtev za prenos jer stoji da nisam registrovan prepaid korisnik, iako sam lično u Makenzijevoj podneo zahtev za prenos tog broja. Zovem danas globaltel, kažu bila je greška u sistemu, sada se vidi da ste registrovan korisnik podnesite ponovo zahtev za prenos broja ako nije problem. Rekoh problem je jer ću opet čekati minimum 5 dana itd. Da li mogu da ih prijavim ratelu u ovom slučaju?
 
Treba sve prijavljivati ratel-u svaku nepravilnost. Mozes ali nema adekvatne sankcije.
 
Ratel uopošte ne odgovara na prijave tj mailove i ignoriše ih, ja ću njih da prijavim ministarstvu, da podnesem neku prijavu žalbu da ne rade ništa a primaju plate. I lično sam tamo dva puta bio ratel ima neki prostor koji ničemu ne služi nikakve informacije ne daju samo ponavljaju ko papagaji da mora mailom i da to pravna služba odgovara na mailove..
 
Bio sam u Globaltelu ponovio zahtev po treći put, još trećeg maja. Danas zovem da vidim šta se dešava uopšte?! Prenos zakazan za 11ti maj. Ej, prenose ga 8 dana, osam dana! Koliko je samo neverovatno svuda sve loše i neefikasno, na svim nivoima.
 
Nisi jedini koji se vrti sa Globatelom oko prenosa, kao da nisu zainteresovni za nove korisnike. Pisao sam već u njihovoj temi, na kraju sam odustao, ako je toliko nezadovoljstvo oko prenosa, šta tek dalje očekivati!
 
Da li postoji mogućnost da se odbije prenos ako je pripejd broj neregistrovan?
Da li ste prilikom prenosa broja u yattel morali da registrujete broj?
I da li ste prilikom prenosa iz Globaltela u Yattelu morali da trazite IMSI od Globaltela kako bi preneli broj?
 
Koliko ja znam prvi uslov da se prenese broj je da isti bude registrovan.I cisto da znas provajder se zove Yettel.
 
Nazad
Vrh Dno